-> Tuner#2: Bohouš má ty dvě facetky paralelně, kvůli většímu průtoku.
Já teď řeším trochu problém, že mi to po chvíli jízdy na 4 nebo 5 s plynem na podlaze začne vynechávat, ale že by ta 40105 nestačila se mi nezdá... bůhví, co to je.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Facetka pro Webři?
11:33:00
04.05.2011
04.05.2011

Nepér
13:25:49
02.05.2011
02.05.2011

vhml
Takže ano, vnitřní okruh to má, ale ten to reguluje na tu udanou hodnotu?
www.facet-purolator.com/i ndex.php?option=com...
Tady pisou, ze prutoky jsou vicemene stejne. Asi vyssi nez byvali drive.
Pro webery je udajne vhodny tlak 3psi, ale to ma jedna jedina, v cechach nenalezena.
To mají všichni regulator, nebo to neresi?
Sehnatelnej je typ 476087, tlak 4-5,5psi, prutok 160litru za 2300 nebo 480532 6-8psů, prutok 205litru, 2500
www.facet-purolator.com/i ndex.php?option=com...
Tady pisou, ze prutoky jsou vicemene stejne. Asi vyssi nez byvali drive.
Pro webery je udajne vhodny tlak 3psi, ale to ma jedna jedina, v cechach nenalezena.
To mají všichni regulator, nebo to neresi?
Sehnatelnej je typ 476087, tlak 4-5,5psi, prutok 160litru za 2300 nebo 480532 6-8psů, prutok 205litru, 2500
12:57:05
02.05.2011
02.05.2011

Zazaa
-> vhml: je to membranove cerpadlo takye dava urcitej vzstupni tlak jestli to je resene obtokem nebo proste jen nejakou pruzinmou na membrane nevim, ale vystupni tlak se lisi s tim jak roste ten psanej prutok ... mrkni na to nekde mzslim ze to je 0,3 0,6 a 0,8 ta nejsilnejsi co dava i nejvic benzinu
11:55:24
02.05.2011
02.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.05.11 16:34:00: Jo slyšel jsem, že to šlo nějak hodně divně a jak už jsem psal, jsou lidi co jezdí Facetky dvě a moc dobře ví proč...
10:49:44
02.05.2011
02.05.2011

vhml
-> Zazaa: tomu bych rozumel, ale T2 v prvnim prispevku tady pise ze maj obtok v sobe. Co je na tom pravdy nevim
10:05:21
02.05.2011
02.05.2011

Zazaa
-> vhml: pokud vim tak s jinej tak soucasne s dodavanzm mnoystvim jde nahoru i vzstupni tlak takze ti ta silnejsi nejspis bey obtoku pretlaci ventilkz a bude se to ulejvat
09:38:08
02.05.2011
02.05.2011

vhml
A je nějakej důvod krom ceny, proč nevzít rovnou tu největší a mít tak pokoj?
20:26:46
01.05.2011
01.05.2011

m8rinek
-> vhml: střední, protože nevidim důvod, proč by to nepobrala i ta nejmenší. Fido jezdí nějakou obyč noname membránovku a tohle je ten nejmenší problém...
19:45:08
01.05.2011
01.05.2011

vhml
-> m8rinek: proč právě střední? Někteří říkají ze ani jedna nejsilnější kolikrát nestíhá, i když se mi to moc nezdá. Ale zase jestli ta silná má nahoněnej výkon na úkor životnosti...
18:55:57
01.05.2011
01.05.2011

m8rinek
-> vhml: Dej plechovej, nebo přímo facetkovej, pumpu umíme za levno, ale zase čekačka... Vzal bych střední ze speedpra...
17:16:49
01.05.2011
01.05.2011

vhml
No vidíš to, vždyť mě tam někde leží filtr z feldy. Mi vůbec nenapadlo tam zkusit dát plecháč.
Před pumpu dám taky filtr? Nebo to všechno pobere to sítko vevnitř?
Před pumpu dám taky filtr? Nebo to všechno pobere to sítko vevnitř?
16:52:56
01.05.2011
01.05.2011

jezkos
16:48:23
01.05.2011
01.05.2011

jezkos
tak si kup třeba z nějakýho auta,sériovej plechovej
16:46:46
01.05.2011
01.05.2011

vhml
-> jezkos: ten plastovej no. Ale mě divný, že mám hadice, čerpadlo, všechno na 8mm, ale pak to nutím tlačit malu dírkou ve filtru. Nalejt se to stačí, ale vždycky mi to vrtalo hlavou, jestli bych nedokázal sehnat něco s menším odporem.
16:44:15
01.05.2011
01.05.2011

jezkos
jestli myslíš ten běžně koupitelnej plastovej,tak nevidím problém
16:39:56
01.05.2011
01.05.2011

vhml
A ještě jeden extrémně blbej dotaz. Mam hadici, průměr 8mm. Jenže palivovej filtr má díru snad jenom 4mm, to musí bejt strašnej odpor ne? A jinej jsem ještě asi neviděl, vždy filtr s dvojím osazením pro 6 a 8mm hadici, ale díra je skrz obě osazení pořád stejná.
16:39:19
01.05.2011
01.05.2011

jezkos
facetka defacto funguje jako plovákovka v karburátoru,plovák zavře jehlový ventil a je to,u facetky je kulička,která při naplnění zavře přívod
16:34:00
01.05.2011
01.05.2011

vhml
-> Tuner#2: Zavolám tedy.
Teď mi Jenda5 půjčil tu jednu nejsilnější, tak tedy ozkouším co to bude a nebude dělat :-)
Prvně bylo podezření, že se čerpadlo se nekamarádí s novou převodovkou, která drží motor pořád v otáčkách. Ale už to nefunguje ani v přejezdovým režimu
Teď mi Jenda5 půjčil tu jednu nejsilnější, tak tedy ozkouším co to bude a nebude dělat :-)
Prvně bylo podezření, že se čerpadlo se nekamarádí s novou převodovkou, která drží motor pořád v otáčkách. Ale už to nefunguje ani v přejezdovým režimu
15:21:25
01.05.2011
01.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.05.11 14:28:17: Facetky uměl vždy dobře Křenek, tam jsem bral vždy já, je třeba si zavolat. Ty kulaté mají obtok v sobě, takže vratka netřeba to říkal Bohoušek a jezdí dvě v sérii myslím ty nejsilnější říkal.
14:28:17
01.05.2011
01.05.2011

vhml
Vypadá to, že se na Běšinech naše Pierburgové čerpadlo odebralo do kovošrotového nebe. Otázka tedy zní co koupit.
Vybíral bych z kulatejch Facetek, ale nepřeplaví mě to plováci? Nemám zkušenost. Cena je plus mínus pár stovek stejná, tudíž mi jde o to jestli koupit tu nejsilnější, nebo jestli jsem něčím omezen, když nechci dělat vratku do nádrže ( do budoucna nádrž vepředu)
A kde jí koupit? Speedpro to nabízí asi za 2500 včetně silenbloků, sítka a koncovek. Umí to někdo levnějš?
Vybíral bych z kulatejch Facetek, ale nepřeplaví mě to plováci? Nemám zkušenost. Cena je plus mínus pár stovek stejná, tudíž mi jde o to jestli koupit tu nejsilnější, nebo jestli jsem něčím omezen, když nechci dělat vratku do nádrže ( do budoucna nádrž vepředu)
A kde jí koupit? Speedpro to nabízí asi za 2500 včetně silenbloků, sítka a koncovek. Umí to někdo levnějš?