
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2x Weber 40 Dcoe - problem volnobehu
-> Vrba: nejde
...je to peklo

-> vhml: sejkorku seklou pod klapkou :D.
-> Evž@: Tak co?už se ti to povedlo z toho karbecu dostat?
-> m8rinek: -> jate-line: má skladem...díky 

-> m8rinek 30.10.13 19:40:52: hlavně jsem zvědav co vyndám já z IDFka když přestalo z ničeho nic držet volnoběh...
-> Evž@: mu napiš, měl je normal skladem i když v nabídce nebyly... ideálně přidej foto, jsou různý provedení...
-> Evž@: napiš mu na email a pošli foto šroubku a bude vědět.
-> jate-line: to bych potvrdil,taky jsem měl nakyho webra ...a tuším že tam taky byl tenhle šroub :)
Jinak v nabídce u davese jsem je nenašel.
Jinak v nabídce u davese jsem je nenašel.
-> Evž@: Tak to nejsi sám komu se to ulomilo :) Jinak koupil jsem u davese a našel pak taky na jakémsi starém wébru jako regulační šroub a ejhle byl uplně stejný.
-> vhml: Hlavně zničíš karburátor...
-> Evž@: Koukni k davesoj, já je od něj bral.... starší provedení neměl...
-> Evž@: Koukni k davesoj, já je od něj bral.... starší provedení neměl...
-> vhml: nejlepší je se přesvědčit na vlastní kůži :D....jinak jsou tyhle šrouby k sehnání?
-> Evž@ 30.10.13 18:26:42: tohle se fakt dotahuje na lehkej dotek, cokoliv víc je cesta do záhuby.
-> Evž@: šikulín :D
-> m8rinek: je to možný,nicméně za to můžu částečně i já jelikož sem si vědom že jsem to dotahoval na max až byla pružina úplně stlačená(to kvůli tomu abych měl výchozí polohu a byly pak všechny stejně povolené)Ale že bych to rval to zas ne..Jinak ta jehlička je tam solidně napěchovaná že jsem po 2 hoďkách nevytáhl ani jednu.
-> Evž@: Jestli ona to nebude ta Mikovem objevená chyba španěláků o který nikomu neřekne :))).
Možná nesouosá díra, pak se špička pohýbá, až se ulomí?
Já tohle znám u staršího provedení, ale tam je jehla opravdu jehla a není problém ji ulomit neopatrnou manipulací...
Možná nesouosá díra, pak se špička pohýbá, až se ulomí?
Já tohle znám u staršího provedení, ale tam je jehla opravdu jehla a není problém ji ulomit neopatrnou manipulací...
-> darabos: ted na to koukam :).Zajimalo by me proč.Asi špatny matroš šroubu nebo naka chyba v těle karbu.
-> Evž@ 30.10.13 14:18:56: presne toto sa stalo aj nam...
-> m8rinek: já myslím že nebude třeba nic profoukávat
Obě špičky zalomené v na konci kanálků.Vlevo vyšroubovaný z druhého karbu.
Obě špičky zalomené v na konci kanálků.Vlevo vyšroubovaný z druhého karbu.
-> Evž@: a v ostantních kanálech...
-> m8rinek: jo....takže jestli dobře chápu tak vyšroubovat trysky volnoběhu,kompresorem tam pustit tlak a u konce u klapky zkontrolovat jestli to jde ven...?
-> Evž@: jakto? Buď to bude foukat kanálem ven, nebo budeš nafukovat dutinu... HC varianta je ten kanál rovnou odvrtat, ale to bych to radši zkusil nejdříve vzduchem...
www.classiczcars.com/foru ms/.../49355d1321405479-un derstanding-weber-side-dra ft-carburetor-through-fict ional-supposition-idle-cir cuit-2.jpg
www.classiczcars.com/foru ms/.../49355d1321405479-un derstanding-weber-side-dra ft-carburetor-through-fict ional-supposition-idle-cir cuit-2.jpg
-> srdcar 120L: "Chce to číst všechno"... to máš pravdu.
-> srdcar 120L: na sedry už se neptám tam jdu už najistotu
-> m8rinek: tak ale asi nezjistím jestli to je průchodný...

-> m8rinek: tak ale asi nezjistím jestli to je průchodný...
-> Evž@: Profouknout kompresorem...
-> srdcar 120L: :D:D:D:D
-> srdcar 120L: :D:D:D:D
-> srdcar 120L: Asi bude mat 2xWeber dcoe,aj nadpis otom svedcii...
-> Evž@: Jaký máš karbec? EDSR nebo SEDR? Zkoušel jsi, jestli ti maká el mag. ventil? U SEDRu se stává, že se zvedne těsnění pod karbecem a blokuje el.mag. ventil. Kontroloval jsi trysku volnoběhu? Nevypadla ti záslepka na volnoběhu na 2. komoře? Pokud je toto všechno v pořádku, pak by byla závada v kanálcích volnoběhu. Zřejmě nějaké usazeniny z benzinu. Vyndej karburátor, vyšroubuj šrouby bohatosti a vzduchu, vyndej trysku volnoběhu, sundej víko karbecu, aby ses dostal do kanálků jak zespodu tak i seshora. Chce to prošťourat kanálky měděným drátkem, propláchnout benzinem a profouknout. Složit dohromady, dát nové těsnění pod karbec, seřídit bohatost a vzduch na volnoběhu. Pak ty to mělo být v pořádku.Problém se řeší na vlákně Škoda 120 - volnoběh, chce to číst všechno.
Že jsem si tohoto vlákna nevšiml dřív.Taky neustále řeším jak odstranit závadu volnoběhu u jednoho karbu.Není nějaký způsob jak zjistit průchodnost kanálů pro volnoběžný systém?Nějak jsme se shodly že tam nejspíš nejde benzín.Když to polechtám sytičem tak motor se začne pěkne převalovat tak jak by měl.Poslední dobou mě to strašně se.e a ještě ktomu se blíží zima kdy to dělá největší paseku(prská,střílí,škube
) což dělá i ted ale ne tak moc.A navíc ten zvuk volnoběhu je otřesný.
nakoniec jeden so svorky zakopanych psov bol aj v predstihu, takze tryska ostala. konecne uz to bezi tak ako ma +-
-> m8rinek: podla mna je malo, ale nie je to moje, a nebolo to moje rozhodnutie. Ja som bol od zaciatku za to, aby sme nechali vstrekovanie 

-> darabos: ok už mlčim na 1400 snad kolegovi funguje 50f9, ale ruku do ohně za to nedám... BTW není 40 na 1,6 málo?
-> m8rinek: zatial to mam tak na 90 percent zistene. Jednoducho ked neotvorim klapku tak, aby nasával z prechodovych dierok auto nenaskoci, neudrzi volnobeh a s regulacnymi srobamy neviem zadusit motor vobec (na nastavenie podla manualu ani nenaskoci), smerom dnu hned zdochne, a smerom von nereaguje vobec. je tam 45f9 teraz a je to motor felda 1,6 s vackou 292/292, upravy upravy a uz to neide ako by mal. Na druhej strane zase ta tryska by mala stacit podla teorie a inych aplikacii. A potom je tam diera po pridani plynu, sem tam aj motor skape...proste je to bez prechodu 

-> darabos: tak to je paráda :/. Mmch jak jsi určil špatnou volnoběžku?
Tak problem vyrieseny, na jednom karbe boli obe konce regulacnych srobov bohatosti zalomene do tela karburatora...napriek tomu ten motor stale nema prechody, bude treba zvacsit volnobeznu trysku...
-> darabos: chápu...
-> vhml: nj jsou všci co bych si nekoupil, tak ani nevim kde se dělaj :D.
-> vhml: nj jsou všci co bych si nekoupil, tak ani nevim kde se dělaj :D.
-> m8rinek: to jsou i portugalské...já myslel že jen Spain a Italy :)
-> m8rinek: presne to bude nasledujuci krok, vymena, ale uz som bol nasraty, radsej som to uz nechal, vtedy uz nie je dobre robit... 

-> m8rinek: španělský
-> darabos: jestli ty karbce jsou nový, tak bych skoro i hledal chybu v nich, prohoď je i s ovládacíma prvkama, ať se ujistíš, pak je to nějaká špona v kanále, takže odvrtat olověný záslepky, projet kanály a sehnat vhodný broky na zavření. Jo jo to jsou slavný Portugalský webery :/.
-> Evž@: Ano, podla dokumentacie, 1 a 2 valec ide, pekne reaguje na sroby a 3. a 4. nic, a zdvoraznujem, ze nie zle, ale vobec, ale vzduch nasava, len palivo nie.
Edit:
Po napumpovani uz sa toci aj do 7000 otacok, takze hlavny okruh fici. Ale zacinam mat taky pocit, ze su vadne tie karbece
Edit:
Po napumpovani uz sa toci aj do 7000 otacok, takze hlavny okruh fici. Ale zacinam mat taky pocit, ze su vadne tie karbece
-> darabos: máš to aspon základně nastavené?...pootevření klapky a bohatost?
no jo, budem musiet daco vymysliet, len sa mi nezda, ze obe strany blbnu, ale uz ma to sere strasne 

bordel ve volnoběžnejch kanálech
Mali ste uz taky problem, ze by na takom karburatore vobec nefungoval volnobezny system???
Mame dva cisto nove karbece a motor na volnobehu bezi na 2 valce, su dostatocne zosynchronizovane, no jeden z dvoch vobec nereaguje na volnobezne srobiky (prave ten, na ktorom je priamo srob volnobehu), mozem aj zapalovacie kable odpojit, nic sa nedeje, pritom iskru hadze v pohode, ked pridam plyn a zapne sa hlavny okruh tak uz to fici....ale akonahle sa zatvoria klapky koniec...
Kazdu radu prijmem
Mame dva cisto nove karbece a motor na volnobehu bezi na 2 valce, su dostatocne zosynchronizovane, no jeden z dvoch vobec nereaguje na volnobezne srobiky (prave ten, na ktorom je priamo srob volnobehu), mozem aj zapalovacie kable odpojit, nic sa nedeje, pritom iskru hadze v pohode, ked pridam plyn a zapne sa hlavny okruh tak uz to fici....ale akonahle sa zatvoria klapky koniec...
Kazdu radu prijmem
