skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skládání 742.136
18:58:42
24.04.2011
24.04.2011

vhml
-> Hurdis: ale vždyť hlava je pro MPI stejná ne? Tudíž jediný rozdíl je, že si to přestavíš na konfiguraci 136M.
18:16:27
24.04.2011
24.04.2011

Hurdis
-> Mantrabeach: No kdo.
. Jendův otec, p. Fišar.

18:15:30
24.04.2011
24.04.2011

Hurdis
-> vhml: Třeba to, že píst bude vyjíždět více do hrany spalovacího prostoru?
Škoda, že jsme dnes nenašli písty z takto postaveného motoru. Chtěli jsme nafotit.
To, že takovéto motory jezdí vím a beru.
To, že řeším banalitu beru taky.
Na druhou stranu, respektuji názor pana motoráře a dvou lidí, se kterými jsem dnes osobně mluvil při rozebírání motoru a s takto složeným motorem mají zkušenost.
Takže v úterý objednám správnou sadu a složí se originál.
Tzn. kdo by měl zájem o novou MPi GO sadu (písty, vložky, kroužky, pístní čepy) může se hlásit s předstihem před inzercí.
Škoda, že jsme dnes nenašli písty z takto postaveného motoru. Chtěli jsme nafotit.
To, že takovéto motory jezdí vím a beru.
To, že řeším banalitu beru taky.
Na druhou stranu, respektuji názor pana motoráře a dvou lidí, se kterými jsem dnes osobně mluvil při rozebírání motoru a s takto složeným motorem mají zkušenost.
Takže v úterý objednám správnou sadu a složí se originál.
Tzn. kdo by měl zájem o novou MPi GO sadu (písty, vložky, kroužky, pístní čepy) může se hlásit s předstihem před inzercí.
12:26:07
24.04.2011
24.04.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jakub M.: přesne tak, jak jsem psal níže, stejná konfigurace přes 60tis km a žádnej problém
12:18:36
24.04.2011
24.04.2011

Jakub M.
-> Hurdis:
mám podobně složenej motor, blok je 742.136 a vnitřek s hlavou je MPi, těch +0,3mm jen zvedne KP na hodnotu kterou má motor MPi 50kW. Zatím naběhnuto 10k km a bezproblematické.
mám podobně složenej motor, blok je 742.136 a vnitřek s hlavou je MPi, těch +0,3mm jen zvedne KP na hodnotu kterou má motor MPi 50kW. Zatím naběhnuto 10k km a bezproblematické.
09:29:23
24.04.2011
24.04.2011

vhml
-> Hurdis: pořád nerozumím tomu, kde je problém...
20:46:17
23.04.2011
23.04.2011

Mantrabeach
-> Hurdis: kdo ti bude dělat motor¨?
20:04:30
23.04.2011
23.04.2011

Nwkt
-> Hurdis: Neřešil bych to, bude jenom o něco vyšší KP
19:58:43
23.04.2011
23.04.2011

Hurdis
-> Pavel P..: Nj. stane se.
Člověk, co motor skládá mi dal na vybranou, abych se rozhodl. Sám by raději použil správnou sadu, aby mohl za motor "dát ruku do ohně". Jinak už tuto kombinaci také skládal, jednou i s úpravou výšky pístů.
Proto si chci nechat poradit.
Člověk, co motor skládá mi dal na vybranou, abych se rozhodl. Sám by raději použil správnou sadu, aby mohl za motor "dát ruku do ohně". Jinak už tuto kombinaci také skládal, jednou i s úpravou výšky pístů.
Proto si chci nechat poradit.
19:56:33
23.04.2011
23.04.2011

darklord
-> Hurdis: pouzi MPi, nemusis aspon potom znizovat hlavu aby to nejak normalne jazdilo.
19:51:50
23.04.2011
23.04.2011

Pavel P..
-> Hurdis: to je ta sada ode mne? kurva to jsem netušil že to je na MPi, nezlob se :-(
19:50:39
23.04.2011
23.04.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hurdis: klidne použi,
já přeskládal střeva z málo jetého motoru 136M po bouračce do bloku 742.136 a problém žádnej .. najel sem s tím asi 60tis km bez problémů
já přeskládal střeva z málo jetého motoru 136M po bouračce do bloku 742.136 a problém žádnej .. najel sem s tím asi 60tis km bez problémů
19:41:11
23.04.2011
23.04.2011

Nwkt
Já bych to použil a neřešil
19:40:04
23.04.2011
23.04.2011

Hurdis
Poprosil bych motoráře o radu.
Při skládání nového motoru jsme zjistili, že připravené vložky a písty jsou pro 781.136M, tedy +0,3mm.
Hlava i blok originál bez snížení.
Jako nestrojař bych rád poprosil motoráře o radu. V HK mám tyto možnosti.
1) použití této GO sady
2) zakoupení správné GO sady (nejjednodušší, ale další investice)
3) "líznutí" výšky pístů (nechci)
4) výroba nových pístů www.almet.cz
5) výbrus www.ahra.cz
Při skládání nového motoru jsme zjistili, že připravené vložky a písty jsou pro 781.136M, tedy +0,3mm.
Hlava i blok originál bez snížení.
Jako nestrojař bych rád poprosil motoráře o radu. V HK mám tyto možnosti.
1) použití této GO sady
2) zakoupení správné GO sady (nejjednodušší, ale další investice)
3) "líznutí" výšky pístů (nechci)
4) výroba nových pístů www.almet.cz
5) výbrus www.ahra.cz