skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Písty 78 mm
prohledat
72 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.01.2011 do 19.04.2016, založil/a Petr Urban
17:11:04
19.04.2016
19.04.2016
supermuf0090
-> Vrba: ten motor je starej 15 let z toho poslednich 13 let lezel v regale 2 sezony byl pouzivan pro "zavodni ucely", ke me se ten motor dostal z duvodu nevyuzitelnosti , tak hledam reseni , jak ho za rozumnej peniz vratit do zivota pro auto v moji karte
14:14:10
19.04.2016
19.04.2016
Vrba
-> supermuf0090: Písty pěkný,ale problém vypraskaní můstku to neřeší. V tomto směru jsou některé písty odolnější více,jiné méně. Ale neřeší to příčinu-dříve nebo později stejně rozbiješ všechny. Bud upravit předstih ,nebo to alespon částečně zaplácnout používáním víceoktanováho paliva (i když je to takové řešení-neřešení). Vyšší teplotu válce nemá smysl brat v potaz. Jestli má voda kolem něj o pár stupnů více bude mít neměřitelný vliv.
08:53:05
19.04.2016
19.04.2016
supermuf0090
-> Urbi: to se dela kvuli lepsimu mazani , jinak v almetu 78 nemaji , maji jin nevyztuzene odlitky, ze kterych by se daly vytocit , ale pokud nesezenu naprosto identicky pist nema cenu se touto variantou zabivat ja to na zavody mit nebudu navic za T pist , chteji 680,- , k tomu sehnat krouzky v buzuluku , jedina výhoda ze jsou na 20 cep, jeste zvazuji pouzit 1 vybrus tech oplackejch tj 78,08 ale radsi bych zachoval vice masa na valci byt jde jen o desetiny
07:51:03
19.04.2016
19.04.2016
Petr Urban
-> supermuf0090: 78mm dělají almety, nevím zda je mají nyní nalité. Si tam napiš mail ... Nejsou bůh ví jaké písty ani materiálově, ani konstrukčně, ale nic jiného v česku za tyto peníze není, takže se používají a já už sem ti o můstkách něco napsal... když přehříváš vodu, navíc pokud si myslíš že ji přehříváš nejvíce u čtvrtého válce, náchylnost k detonačnímu hoření se tímto dále navyšuje a stačí někdy i jen párkrát hodně dobré zadetonování ze středního pásma otáče v plném plynu a můstky prasknou. To že je jakýkoli jiný sériový píst od kvalitního výrobce lehčí a pevnější je věc druhá
Proč má píst na fotce křížek na boku ?
Proč má píst na fotce křížek na boku ?
18:55:53
18.04.2016
18.04.2016
supermuf0090
-> Urbi: na tech pistech byla sveho casu odjeta 2x 12 hodinovka v Brne , takze neco najeli , ale to ze praskaj je hlavne vinou prehrivani 4 valce , ta vlozka pri vrtani 78 ma dole v bloku 1mm a po obvode sotva 4mm , ja to mam do skody 110 s naporakem a takovej kour tomu davat nebudu , kdyby se dal sehnat puvodni pist , tak bych sel touto cestou , ale v almetu maji uz jem Tcka 77 a na almet jsem neslysel slovo chvaly, tahle varianta s opela me vyjde na 4x 850 pist+čep , 4x250 krouzky 4x500 vybrouseni valcu + neco za vyvlozkovani a vyuhlovani ojnic takze 6500 za komplet sadu + ty ojnice
18:19:34
18.04.2016
18.04.2016
Petr Urban
-> supermuf0090: Pístů na tvé fotce bych se nebál, klidně si je o 0,6mm sniž na stejné KH. Bál bych se ale, aby ti zase nepraskly můstky, protože to bylo pouze špatným nastavením motoru, ničím jiným ! Velký předstih či velký předstih a k tomu špatná směs, která detonace ještě podpořila, ty můžou za tvé prasknutí můstků.
16:54:56
18.04.2016
18.04.2016
supermuf0090
-> djmaso: 18 mm ja mam ojnice na 20 čep , origo fabie ma 17 , ty ojnice bych vyvlozkoval , jinak mam valce vybrouseny na 78 byly tam nejaky almetacky sracky a na 4 valci pist prasknul mezi krouzkama , do tech by se dali vyuzit ty samy pisty ale vybrusovy , ty maj prumer 78,1 , ale to uz se my zda na ty valce moc , proto bych radsi zaklad a nechat udelat novy vlozky
15:47:53
18.04.2016
18.04.2016
tibor1
-> djmaso: 18mm
11:40:51
18.04.2016
18.04.2016
djmaso
-> supermuf0090: jaký to má čep? - jsem línej hledat
11:37:34
18.04.2016
18.04.2016
supermuf0090
nezkousel jste nekdo pouzit na fabii pisty z opla 1,4 16v X14XE v zakladu maji prumer 77,6 a KP vysku 32,05
20:50:52
02.02.2011
02.02.2011
anubis
-> upír 130: tak to už je argument... pokud to toto dělá tak to je jiná...
18:41:37
02.02.2011
02.02.2011
m8rinek
-> upír 130:
18:35:11
02.02.2011
02.02.2011
upír 130
-> anubis: neřeším propalování ale praskání přepážek mezi kroužky.. prostě almet je sračka.. vydržej tak leda seriový podmínky.. srovnávat almety s Mahle snad ani nejde..
00:22:19
02.02.2011
02.02.2011
anubis
-> upír 130: otázka je jestli při správným složení směsi bude těm pístům (almet) vadit komprese 11... neříkej že přes 11 až max 12 půjdeš... řekl bych že 11,5-12 bude strop a pokud se podaří nastavit optimální směs, písty by měly vydržel... jak jsem říkal- někdo má chudou směs- propálí píst a pak místo toho aby hledal kde udělal chybu začne házet špínu na písty že stojej za hovno... s moc chudou směsí bys měl klidně zrušit i hodně kvalitní písty... chová se to pak jak autogen...
20:49:43
01.02.2011
01.02.2011
upír 130
-> havlik: ani sem nekoukal z čeho je konkrétně..
20:44:48
01.02.2011
01.02.2011
upír 130
pak by se dalo ještě hledat dále s jinou kompresní výškou a to po upravě vyosení díry v ojnici..
20:43:35
01.02.2011
01.02.2011
havlik
-> upír 130: to je nějaká 1.4ka corsa ze? neco jako X 14 XE
20:42:27
01.02.2011
01.02.2011
upír 130
-> havlik: ale to už je zbytečný vrtání.. pak ještě KS z opela 94798600 na vrtání 77,6 ale nevím jestli jsou vybrusový kvůli doladění na větší vrtání..
20:32:17
01.02.2011
01.02.2011
havlik
-> upír 130: ten co tu pises z renaultu je ten identickej co sem psal z dacie:))
20:29:41
01.02.2011
01.02.2011
upír 130
-> petr s: tak na seriovej KP věřím že vydržejí.. ale na třeba 11 a více nee.. to už mám zasebou..
20:28:30
01.02.2011
01.02.2011
upír 130
-> Urbi: www.motorimpex.cz/ tady si najed na katalog mahle.. a tady jsou čísla pístů který by pasovali po menší úpravě. 0110200 opel, 0220600 z renaultu ale to už je vrtání 79,5.. a když si za poslední číslici místo nuly zadáš jedničku tak se ti zobrazí přebrusový píst pokud je v nabídce..
20:12:43
01.02.2011
01.02.2011
petr s
-> upír 130: 10
20:06:47
01.02.2011
01.02.2011
upír 130
-> petr s: a jaký jezdíš KP ??
19:48:03
01.02.2011
01.02.2011
havlik
-> Jarda/felda: ale to asi budou ty jsou nejpravdepodobnejsi ale jdou i jiny :) fakt jen je potreba hledat v tom katalogu
19:19:17
01.02.2011
01.02.2011
Petr Urban
Hodtě kdokoli link třeba na ty písty z opela, at vím o co de vlastně, na jaký je to typ, kde to objednat a jak se ta cena pohybuje. Díky.
19:08:18
01.02.2011
01.02.2011
Jarda/felda
-> havlik 31.01.11 10:13:27: nejsou to Opel písty ? jedny takový 80mm mam od oka by pasovali na fábkovou kliku
18:39:28
01.02.2011
01.02.2011
havlik
-> anubis: kolem dvojky za pist jsou i KS.
18:36:04
01.02.2011
01.02.2011
petr s
-> anubis: Tak já na nich mám zatím najeto 120 000 ale psttt
18:32:22
01.02.2011
01.02.2011
anubis
-> Čokin: v pohodě... já jen že jsem je nechtěl zavrhovat jelikož s nima nemám osobní zkušenost... znáš jak to je... někdo postaví špastně motor, zkurví to a pak na to hází špínu že je to sračka... ale když je těch lidí tolik tak asi to opravdu bude.....
jinak mahle o těch jsem slyšel že jsou dobrý... pokud budou stát do tý dvojky za píst a budou kvalitní tak proč ne...
jinak mahle o těch jsem slyšel že jsou dobrý... pokud budou stát do tý dvojky za píst a budou kvalitní tak proč ne...
18:28:17
01.02.2011
01.02.2011
havlik
-> upír 130 01.02.11 16:32:59: ooops nepremava:D spíš hod číslo dílu nebo tak něco
16:32:59
01.02.2011
01.02.2011
upír 130
-> Urbi: ahoj, Mahle je světová značka pístů která dodává písty do prvovýroby stejně jako KS, takže o kvalitě neměj pochyb.. myslím si že vrtání třeba
80 jak se řešilo je zbytečný a jsou stím i někdy problémy protože už je to moc natěsno atd.. optimum je 78 nebo max.79.. jen tak mimo kdo ti dělal vložky a nakolik tě vyšli?? třeba tenhle by tam šel jen ho upravit trochu zhora.
www.motorenteile.mahle.co m/eLIZA/.../byParams?cocoo n-act...
80 jak se řešilo je zbytečný a jsou stím i někdy problémy protože už je to moc natěsno atd.. optimum je 78 nebo max.79.. jen tak mimo kdo ti dělal vložky a nakolik tě vyšli?? třeba tenhle by tam šel jen ho upravit trochu zhora.
www.motorenteile.mahle.co m/eLIZA/.../byParams?cocoo n-act...
10:29:01
01.02.2011
01.02.2011
Petr Urban
-> Vrba: To vim, dyt nám to říkal společně když jsme tam byli ! Tak teda doslovně...bude mi upravovat části motoru. Pokud teda vše dopadne, ještě zvažuji variantu nechat teda "jen 1400",poněvadž těch peněz není a když by se to všechno sečetlo, bude to 25-30 tis. jen to fikne, navíc ted v té zimě venku vyhazovat motor..., bylo by to všechno dost na rychlo a je fakt že to co tam je, je sotva pořádně zajetý.
07:40:34
01.02.2011
01.02.2011
Vrba
-> Urbi: Chovanec uz cele motory nestaví,tak nevim zda ti ho opravdu postavi,...
22:41:36
31.01.2011
31.01.2011
Petr Urban
-> upír 130: Tak se po tom prositmě podívej, to je jasný že si rači přidám a budu mít kvalitu a spolehlivost. O almetech už ani nepřemýšlím, za dva dny co obvolám všechny sem neslyšel pozitivního slova. Ty mahle jsou na tom jak z kvalitou...to jsou do toho opela ? Z toho jsou mi doporučeny. Nebo od Mika ze studénky 79mm celou pístní sadu za 15 tyček, dnes mi ji nabízel. Uvidím co bude nakonec. Nejradši bych dělal osvědčených 78 s co nejlehčím a nejkvalitnějším pístem. Vložky už jsou.
21:25:23
31.01.2011
31.01.2011
upír 130
-> Urbi: určitě tam nedávej almety co tady někdo psal.. pokud chceš investovat do motoru peníze tak něco přidej a postav to pořádně.. myslím že mám někde založený číslo pístu od mahle který by tam šel a sada stojí asi 1500 za jeden píst s kroužky.. a hlavně se dělají asi tři výbrusy což je dost důležitý protože pokud budeš investovat do vložek tak po opotřebení je můžeš honovat dál což je hodně velká výhoda.. a další věc když už budeš mít číslo pístu tak jsou velký rozdíly v cenách.. kolikrát i 40% takže schánět a ptát se všude kde dělají Mahle.. o jedný levný firmě vím..
20:00:31
31.01.2011
31.01.2011
Čokin
-> anubis: Na almety jsem ještě neslyšel pozitivního slova.-> Urbi: Osobně bych šel do těch opláckých pístů, jestli čekáš že se s KS dostaneš pod 2. tis. za píst těžce pochybuju.
15:44:41
31.01.2011
31.01.2011
anubis
-> Urbi: tak to bych radši koupil almety a při dobře postaveným motoru musej vydržet... jako kupovat oplácký a ještě navíc je nechat upravovat to jako vůbec...
15:37:34
31.01.2011
31.01.2011
Petr Urban
-> Gemini: Mě dělá motor Chovanec a písty by si upravil, tak prosím dej do zpráv návrh pístů co máš, já mu to sdělím, jestli upraví a vyhovuje mu to tak a kdyžtak koupím od tebe. On mi jedny navrhoval z toho Opela že upravuje, ale 2 tis. za píst se mi přeci jen zdá dost, i když jsou lepší a lehčí. A propo kolik stojí T v tomto rozměru ?
13:17:25
31.01.2011
31.01.2011
havlik
co takhle písty z dacie:) rok 2005 z 1.6 vrtaní 79.5 KH31.7 pístní čep 20
12:30:32
31.01.2011
31.01.2011
havlik
-> Gemini: no a jaka je teda cena po upravě?:D
12:29:30
31.01.2011
31.01.2011
Gemini
povedal by som ze umenie je aj hladat......zabudnite ze najdete nieco s kompresnou vyskou 31,4mm, tie piesty treba upravovat a potom sa treba odhodlat to objednat a vyskusat, a na to si uz vela ludi netrufa.....
ja mam tie piesty vyskusane, Lubo Greguska ich jazdi fo felde 155 PS ( autokros ) a cena po uprave bude priazniva...
ja mam tie piesty vyskusane, Lubo Greguska ich jazdi fo felde 155 PS ( autokros ) a cena po uprave bude priazniva...
12:25:38
31.01.2011
31.01.2011
havlik
-> vhml: -> anubis: ne prostě dáš větší vložky eště o 1.5mm
a určo se něco najít dá jen je potřeba hledat a mě už to pak nebavilo
bohužel stránku s odkazem jsem si neuložil
e: www.who-sells-it.com/cy/. ../automotive-pistons-cata log-412.html je pistons např
e2: www.ms-motor-service.com/ ximages/.../ko_50003945_we b.pdf kolbensmidt
a určo se něco najít dá jen je potřeba hledat a mě už to pak nebavilo
bohužel stránku s odkazem jsem si neuložil
e: www.who-sells-it.com/cy/. ../automotive-pistons-cata log-412.html je pistons např
e2: www.ms-motor-service.com/ ximages/.../ko_50003945_we b.pdf kolbensmidt
12:17:52
31.01.2011
31.01.2011
vhml
Kde je k nalezení takovej katalog pístů? Sice neplánuju nic stavět, ale početl bych si...
12:16:05
31.01.2011
31.01.2011
anubis
-> havlik: aha... uctivá omluva... jsem se nepodíval do prvních příspěvků... nebo resp podíval ale ty písty jsem začal řešit až teď...
akorát nechápu úpravu těhle pístů... se musej zmenšit ne? i když mě se nepodařilo najít nic s vrtáním přímo 78mm
akorát nechápu úpravu těhle pístů... se musej zmenšit ne? i když mě se nepodařilo najít nic s vrtáním přímo 78mm
12:14:06
31.01.2011
31.01.2011
havlik
-> anubis: havlik 31.01.11 10:13:27 napsal:
→ Gemini: ono to umí sehnat každej kdo si na internetu
otevře katalog pístů a bude třeba hodinu hledat:) ja sem našel ty co
používá Saky a Čepek a ty maj asi 79.5 nebo kolik presne sem si to
do hlavy nebral
ale kdyz uz sme u toho zajímá mě cena.)
→ Gemini: ono to umí sehnat každej kdo si na internetu
otevře katalog pístů a bude třeba hodinu hledat:) ja sem našel ty co
používá Saky a Čepek a ty maj asi 79.5 nebo kolik presne sem si to
do hlavy nebral
ale kdyz uz sme u toho zajímá mě cena.)
12:13:21
31.01.2011
31.01.2011
anubis
-> havlik: ale čtu... psal jsi že písty, co používá saky a bere je od čepka jsou z opla 1.6 tak jsem kouknul a vrtání na těhle motorech je 79mm... vysvětli mi prosím co jsem nepochopil já jsem někdy hold zabržděnej
12:09:09
31.01.2011
31.01.2011
havlik
-> anubis: no Mlho ty asi vůbec nečteš co píšu
12:08:17
31.01.2011
31.01.2011
anubis
-> havlik: tam je vrtání 79 na 1.6 pokud vím
12:00:26
31.01.2011
31.01.2011
havlik
-> anubis: ja to vim z opla 1.6