Dotaz motor fávo

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 08.01.2011 do 07.06.2016, založil/a Radza
řadit dle data
06:47:28
07.06.2016
rsvancara
-> Tomaso435 05.06.16 20:12:57: No já to dělával tak, že jsem sundal vanu, mezi klikovku a blok jsem dal vhodný kus dřeva (aby se to nemohlo otáčet) a pak jsem jednou rukou držel oříšek, aby se nesesmekl a na ráčnu jsem tak nějak razantněji dupl :-)
16:37:04
06.06.2016
StepaNoFUN
Žádnej špalek mezi blok a kliku. Stačí vyřazený kolečko z olejovýho čerpadla a položit ho mezi věnec a šteft bloku. ;-)
09:23:09
06.06.2016
darklord
-> Antony: spalek medzi blok a kliku.. len on ten blok to nie vzdy uplne prezije :D
08:51:57
06.06.2016
Zdenek136
-> Tomaso435: Dělal jsem to asi tak před měsícem....obtancoval jsem s motorem celou dílnu, dal si přes držku trhákem a nakonec jsem vzal rázovej utahovák a šlo to jedna báseň
08:41:41
06.06.2016
Tomaso435
-> Antony: asi :-D

-> castrol: němáme :-(

-> stepan: nebo věčím kladivem co 3
21:14:22
05.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> Tomaso435: to vypadá na lepidlo v závitu 1, takže špalek mezi kliku a blok, lehce poťukat hlavu šroubů a větší páku 4
21:04:48
05.06.2016
castrol
-> Tomaso435: autogen 3
21:03:29
05.06.2016
stepan
20:21:38
05.06.2016
Tomaso435
-> isti: právě že asi určitě no 3 votáčím celým motorem po zemi :D
20:18:56
05.06.2016
isti
-> Tomaso435: Určite sú zatiahnutý na predpísaný moment,to pôjde ľahko1
20:15:06
05.06.2016
Tomaso435
-> Lukyn742: ... noo a jak to povolit 3
20:13:59
05.06.2016
Lukyn742
-> Tomaso435: Klasický, jen jemnej závit
20:12:57
05.06.2016
Tomaso435
děcka... setrvák na fávu má 4 šrouby. sou to klasický nebo s opačným závitem ? nejde to povolit :D ..
22:43:06
08.01.2011
Radza
-> ondrej1: -> dakar.cz: Tak dobrá teda.Já to tak mam v autě,jak popisuje Dakar,ale jen jsem se ptal,až budu dávat do rapida zase motor fávo..4
22:40:08
08.01.2011
ondrej1
-> Radza: nepasuje!
22:39:08
08.01.2011
Radza
-> dakar.cz: takže by tam ten pastorek nevyjel úplně??
22:38:19
08.01.2011
ondrej1
-> Radza: prečítaj si to od dakar.cz to je dovod preco to nepasuje!!!!
22:36:59
08.01.2011
Radza
-> Nwkt: to musí,ne??vždyť tam dám věnec z fáva.A ten je menší na ozbení než 120,tak tim pádem se nemusí ten startér předělávat..
22:36:58
08.01.2011
dakar.cz
-> Radza: nebude to fungovat,protoze ozubeni starteru a vence favorit/felicia ma oproti skodovackemu jinou osovou vzdalenost..nejjednodussi je dat setrvak ze 130 a starter s velkym pastorkem..
22:35:32
08.01.2011
ondrej1
-> Radza: Na favo prevodovke je ten motor bud bližšie alebo dalej od štartéra preto ked ho das do 120 ti tam nebude pasovať starter ani ked vymenis veniec
22:32:43
08.01.2011
Nwkt
-> Radza: Ne, to nebude fungovat
22:31:29
08.01.2011
Radza
-> ondrej1: -> Nwkt: To je mi jasný.Ale takhle:když tam nechám 120 setrvačník a dám na něj věnec z favorita,tak tam stačí dát ten startér bez úprav,ne??Takhle jsem to myslel3



Ne,nehoří,jednou pro vždy jsem ti Peťo říkala,že nehoří..2
22:30:30
08.01.2011
ondrej1
-> Nwkt: Presne toto som napysal predchvilou
22:29:06
08.01.2011
ondrej1
-> suri: 3 3
22:28:53
08.01.2011
Nwkt
-> Radza: Protože si tam dal setrvačník ze 130 a vyměnil pastorek na startéru
22:28:45
08.01.2011
ondrej1
-> Radza: ale ty si dal zotrvák zo 130 a dal si pastorok zo 120 preto ide ale ked necháš feldovský starter tak ti nebude pasovať na zotrvak treba pastorok zo 120
22:27:25
08.01.2011
Radza
-> ondrej1: co to meleš??
22:26:54
08.01.2011
ondrej1
Pane učiteli HoŘí hovno?
22:26:46
08.01.2011
Radza
-> Kuladmin: jakto??Já jsem teda dal na motor z fáva 130 setrvačník a pak upravenej starter s větším pastorkem(120)..
22:25:14
08.01.2011
suri
-> Nwkt: a prdí taky hady?
22:24:43
08.01.2011
Nwkt
Ne, ne, ne a jednou pro vždy NEHOŘÍ!!!
22:24:15
08.01.2011
Kuladmin
ne
22:23:26
08.01.2011
Radza
Klucká,když dám do 120 motor z fáva,tak můžu na favoriťáckej setrvačník dát startér z felicie bez úprav??
Extreme Tyres