skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V8
prve co bude sa zlame kluka
-> elbacil: hele lakýro, co to sem naházet vše, případně k tomu i něco napsat, než tu hmlu...
-> vhml: Někdo jde rád svojí cestou a nespokojí se jenom s nákupem dílů a posléze s jejich namotováním.
-> vhml:





-> vhml: :D:D:D:D, mě zase napadlo ,,máme malou lepenici,, :D
TO muselo dát práce. A přitom taková blbost

-> LiMaK - 742 forever: dobrý, ale smysl otáčení ničeho se nemění a je uplně jedno jestli je vačka v pravo, nebo v levo, ventil optvírá pořád stejně.
a víčko? třeba www.motoneo.pl/img/.../2. 8091PHT.jpg koukni k Davidoj V6 na škoda rozdělovač upravenej pro 6válec...
a víčko? třeba www.motoneo.pl/img/.../2. 8091PHT.jpg koukni k Davidoj V6 na škoda rozdělovač upravenej pro 6válec...
-> m8rinek: no praveze smysl otaceni se meni... podivej se poradne v tom videu na ten motor... ta část te bestie, která je jakoby originál zbytek je normalne jako ve skodovce, ale ten privarenej nador je uplne naopak.... otocenej o 180stupnu(puvodni prsa toho nadoru jsou u prevodovky).
ponas to mj podle toho, že obě hlavy jsou každa jinak (naopak) nicmene v tom videu te musi jasne trknout podle pozice ventilovych deklů :-)
to znamena snad jedine ze synek zmenil cele ulozeni vacky ...
..... a stim rozdelovacem...co je to za nesmysl, ze pridal dasli 4 vyvody doi vicka...kaj by je tam narval...dyt to posrate skoda vicko jak cistim hadrou, uz se tam nemuzu dostat...kaj by je tam narval dalsi 4 vyvody otocene o 45stupne?! to je dle me nesmysl, bo to tam fyzicky nevleze...
ponas to mj podle toho, že obě hlavy jsou každa jinak (naopak) nicmene v tom videu te musi jasne trknout podle pozice ventilovych deklů :-)
to znamena snad jedine ze synek zmenil cele ulozeni vacky ...
..... a stim rozdelovacem...co je to za nesmysl, ze pridal dasli 4 vyvody doi vicka...kaj by je tam narval...dyt to posrate skoda vicko jak cistim hadrou, uz se tam nemuzu dostat...kaj by je tam narval dalsi 4 vyvody otocene o 45stupne?! to je dle me nesmysl, bo to tam fyzicky nevleze...
-> red.bill: moc nevim jak to myslíš. Nicméně smysl otáčení motoru se nemění, tak není důvod vačku točit opačně, na jaký straně motoru je je přeci uplně jedno...
-> jerzy 08.01.11 16:01:00: kdyby tu levou vačku poháněl od zadu jak řikáš točila by se obráceně než byla navrhnutá, podle fotek tam bude "normální" vačka a otočený její uložení v bloku
-> LiMaK - 742 forever: Už jsem si toho všiml,...je tam upravené víčko rozdelovače a další 4 přípojky na kabely posunuté o 45 stupnů a z tama vedou černé kabely k pravé řadě válců,takze ten rozdělovač musí byt i vevnitř upraveny na 8 vaček.
-> LiMaK - 742 forever: a s tim rozdelovacem, on podle me neni nakloneny vic doprava, spis cely ten pravy blok je vic skloneny.
-> LiMaK - 742 forever: to casovani prave chapu. ten pravy blok je normalne, takze tam je to jak ma byt a druhy blok ma otoceny a vacku musi akorat pohanet z druhe strany, takze jedine co musel resit bylo udelat nejak nahon na vacce na jejim konci.
-> Zazaa: No my tu naopak uz spoustu veci chapem a zasnem, ale co jako fakt hlava nebere, jak tam ma resene zapalovaní? rozdelovac se zda skodovacky... to ma rozdvojene kable?! taktra ma rozdlovac 8mi vyvoidovy, tohle zda se ze jen 4 vyvodovy....vypada to tak...navic je rozdelovac tak trochu zesikma.... Uz jenom kdyby to delal jak pises ty, ze by jen placnul atrapu na normalni blok, proc a jak by udelal ten rozdelovac?!
dalsi vec je jak tam žene olej...cerpadlo... elektricke?!
Jak boha jeho vymyslel ty vačky, nebo spis cele casovani rozvodu...
bloky jsou otočene...uplne otocene...
no to me podrž....
dalsi vec je jak tam žene olej...cerpadlo... elektricke?!
Jak boha jeho vymyslel ty vačky, nebo spis cele casovani rozvodu...
bloky jsou otočene...uplne otocene...
no to me podrž....
-> Nwkt: no tak z toho prave moc nepoznam ......
je to ten motor z Maďarska, na druhém videu je stejná Fobie jak na fotce na začátku tématu a má maďarské značky
zajimavy
videl nekdo vic foto ze tam tech hrnku je fakt 8 ? :) aby tam nemel jen navartenej kus bloku s hlavou :)
videl nekdo vic foto ze tam tech hrnku je fakt 8 ? :) aby tam nemel jen navartenej kus bloku s hlavou :)
-> elbacil: a jestli jsi je někde splašil hoď link...

-> elbacil: este porad jsi nam ale nerekl, esi je to tvuj vytvor nebo jsi jen sehnal tyhle fotky a ukazujes nam je.
Jak zapaluje tu pravou stranu?Vidím jen jeden rozdělovač a kabely vedou ke svičkam nalevo,....docela by mě zajimaly detaily této konstrukce,...pokud máte někdo stránky,tak je sem hodte.
tohle kdyby mi nekdo řekl,tak bych mu to nevěřil,...
-> alpin: Při dobře navrhnutém přípravku a správném postupu svařování jde dosáhnout dobré přesnosti.
-> afro100: Díky, to myslím stačí. Jede to jak ku*va.
A možná by to s lepší karburací a sáním jelo ještě lépe.



-> darklord: Já sem si toho všiml...ale nechápu to ani trochu, třeba to je jen v čase stavby nebo ta fotka divně vyfocená. Každopádně borec je nesmírný frajer vlastně vytvořit takle motor a s takovou přesnotí aby vše šlapalo, hlavně ta klika, hlava mi vůbec nebere jak tohle někdo může dokázat. Škoda že není video jak to jede při plným plynu :)
Celkom sa divim ze si nikto doteraz nevsimol piesty... mam pocit ako keby 4 boli 135 a dalsie 4 136
cim dal tim vic me fascinuje jak hodne se tohle muselo promyslet a co vsechno to obnaselo.
-> alpin: dole jsou vidět dvě rozvodový kola...
-> afro100: jak sa to da spravit aby sa to zvarilo tak aby to bolo rovne ? aby nesli ojnice krivo na kluku ? nejaka stolica alebo take daco ?
-> alpin: urcite by to slo, ked by sa chcelo ...
-> afro100: da sa rozpajat ta retaz ?
-> alpin: lepsie jedno koliecko a dlhsia retaz nie ?
-> elbacil:
ako budu rozvody ? len ,,odsadena´´ vacka a dve koliecka na na kluke ?

-> jerzy: taky mě to potom napadlo... přišel by i o vývod k olejovýmu filtru...
-> anubis: rekl bych ze je to proto ze ten motor je konstruovany aby pracoval v takovem to uhlu. v opacnem uhlu by to nemuselo mazat. to je ciste jenom domnenka.
-> anubis: ale evd aj tie vyfuky sa daju docela fajn poriesit
To je na mě moc
nemáte někdo víc informací? jako galerii ze stavby... docela by mě to zajímalo... ale ta klika tohle nemůže přežít
a ještě proč ty motory nedal k sobě opačnejma stranama aby měl rozvody k sobě a sání a výfuky na stranách motoru... jinak je to hustý


a ještě proč ty motory nedal k sobě opačnejma stranama aby měl rozvody k sobě a sání a výfuky na stranách motoru... jinak je to hustý
-> Arnold: 2006 www.tuning-doksy.cz/image
s/.../025.jpg
2007 www.tuning-doksy.cz/main. php?page=galer...
2007 www.tuning-doksy.cz/main. php?page=galer...
-> Nwkt: kdepak rimer koukni na tu helmu to bude děda nebo otec STIGA
-> afro100: aha ja to videl poprvy tak diky jen mi to prislo zajimyvy 

-> Arnold: SJC
-> Arnold: motor tatra v skratenym kilu s RS laminatami ... stara zalezitost
-> Nwkt: tyhle veci umi ze zakladniho vycviku ze 
edit: ha, uzs jeden prispevek smazal

edit: ha, uzs jeden prispevek smazal

-> Klubko_: To neni konstruktér, to je Eso Rimmer 
