záhada sedru - nevím kde je chyba.

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 26.12.2010 do 17.06.2016, založil/a packa
řadit dle data
18:30:35
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Takže jsem udělal rozborku, vše ciste, nelíbilo se mi víko tak jsem dal jiny, tesneni pod víko taky protože jsem si ho při posledním zoufalém pokusu roztrhl. Složil jsem to a motor vrci, jen musím přidat dávku akceleracni pumpicky...
21:36:42
15.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> srdcar 120L: tak trysky byly ciste neboj, mam podezření na vodu...
18:50:19
15.06.2016
srdcar 120L
-> Sejki: Jentak mezi námi, zjistil jsi, jestli nejsou trysky ucpané, než jsi je tam dával? A nebo mohl být pod těmi starými nějaký bordel, který ty nové přicpal.
09:21:19
15.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Urbi: proto jsem psal ze jsem měnil hlavni trysky tak nechápu co se změnilo. Budu řešit zítra ale nejde tam benzin...
06:29:18
15.06.2016
Petr Urban
-> Sejki: když nejsi taková lama,tak na to určitě přijdeš, že voln. Systém nemá co dělat s hlavními tryskami a proto půjdeš po všech náležitostech co může ovlivnit složení směsi, poměr vzduchu a paliva na volnoběh. A není to pouze jeho nastavení šroubky.
23:35:21
14.06.2016
Borderer
-> Sejki: A je všechno průchozí jak má? Tohle vypadá, že volnoběh bude extrémně bohatý, že se to ulejvá.
13:25:28
14.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> ferrari: hele, karburator jsem nesundaval, zustal na motoru, sundal jsem viko, vymenil hlavni trysky se vzdusnikama co tam ma byt a od te doby je to zle... jeste zkusim vymenit palivovou pumpu, ale kdyz motor zdechne a jdu napumpovat tak citim, ze ventilek nepretlacim, tak hladina tam je...
upraveno 1x, naposled 14.06.2016 13:25:41
12:53:55
14.06.2016
ferrari
Isto si nič iné nerobil? Nemôže to byť tiež nesprávnym tesnením víka?
12:28:46
14.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> m8rinek: jojo to funguje, taková lama nejsem ;-)
12:25:08
14.06.2016
m8rinek
-> Sejki: takže cvakne při zapnutí klíčku?
12:15:44
14.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> m8rinek: neudrží se ani na sytic. Zkusit to muzu ale přestane tam jít benzin a nevím proč když to pred výměnou trysek chodilo...
12:03:24
14.06.2016
m8rinek
-> Sejki: odpojovač volnoběhu?
12:02:04
14.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Nastartuju, motor drží volnobeh cca 3-5 vteřin pak se začne dusit a chcipne, chvíli to nechám, nastartuju znova a to cele se furt opakuje do zblbnuti. Je to po tom co jsem sundal jen víko karburatoru a vyměnil trysky za origo 108 první a 130 druha... Nevím co dal... Ani pod plynem to neudrzim. Hladina 12ka kulatina.
15:38:40
27.12.2010
afro100
-> packa: pokusy su naprd. Prejazdis vyplatu a vysledok bude stale naprd ...
14:14:11
27.12.2010
packa
-> palinator: Asi máš pravdu,ale oni jsou ty trysky a vzdušníky dost poškozené, jak je někdo povoloval(já to nebyl:). Ale chtěl bych zkusit i pokustónovat s jinými rozměry trysek a vzdušníků, někde na stránkách škoda 110R byl o tom článek
13:35:05
27.12.2010
palinator
-> packa:

Na co nový trysky a vzdušníky? Pakliže jsou čisté a nechceš je měnit za jinou hodnotu, tak netřeba měnit. Spíš ty membrány, o-kroužky a těsnění vyměň.
12:59:07
27.12.2010
packa
-> Pavel P..: Pod injektorem byla kulička, a tam pod tim šroubkem ne, tak nevim, proč to křuplo, ještě se na to podivám, já jsem to teď dotah hodně opatrně, představa, že mi to prdne znova, mě zrovna nelákala, protože pro další už bych si nedojel, když nebylo čím. Hlavně že to jede
12:51:59
27.12.2010
Pavel P..
-> afro100: taky si myslim... vždycky to dotáhnu na doraz a kuličce se nikdy nic nestalo. mimochodem jedna kulička patří pod injektor.
upraveno 1x, naposled 27.12.2010 12:52:15
12:50:09
27.12.2010
afro100
-> packa: myslim si, ze si tam mal dve tie gulocky, inak neni mozne aby to kruplo ...
12:45:44
27.12.2010
packa
Tak už je to o moc lepší, dal jsem zpátky původní těsnění pod víčko(prasečina, ale jiné jsem neměl v noci po ruce), někde jsem čekl, že když se prohodí z EDSR na SEDR, že nejde seřidit volnoběh a to nešel. Kuličku jsem z pod vzdušníku vyndal a dal jsem jí pod ten šroubek u akcelerační pumpičky, jak je znázorněno na obrázku. Dotahuju dotahuju a já nevěděl, že tam není doraz nebo tak. A křup, kulička rupla. Tak jsem v tom sněhu běžel pro dárce orgánů=další sedr, předchozí kulička vysypat, opatrně zespodu vyfouknout, kdoví co se dostalo dovnitř, a nová kulička tam. Jen nevím na kolik se má dotahnout ten šroubek, jakou tam má mít ta kulička vůli, když to jde dotahnout až na doraz. Nastavit zhruba volnoběh nahodit a hrát si s volnoběhem. Volnoběh jde nastavit perfektně, né jako před tim, že to vubec nereagovalo. Volnoběh jsem dal trochu bohatší a jedem. Paráda, tah je o moc lepší, nechcípe to super. To dušení při akceleraci hodně ovlivněje nastavení volnoběhu, jak jsem si stím hrál za jízdy(co 300 metrů jiná bohatost) je to znát. Domění, že vyšší otáčky na volnoběh přilepší, ani náhodou. Klidně otáčky menší ale bohatší směs, ale nesmí se to přehant, pak to zase smrdí a jede to divně.

Myslím si tedy, když se tento karburátor zgenerálkuje pořádně a né taková prasečina, co jsem předváděl já tam venku na sněhu, na rychlo, tak to bude parádní. Rozebrat vyčistit, nové trysky a vzdušníky, seřídit klapky, srovnat spodek karburátoru, popřípadě nové membrány, bude z něj dobrý karburátor a ještě poslouží. Zatím jede dobře, uvidíme jak po čase, doufám, že nezačne zlobit.

Jenom, že se vrátím k tomu šroubku s kuličkou u pumpičky, nevíte jak se má dotahnout?
zvětšit záhada sedru - nevím kde je chyba. - obrázek od packa vložen 27.12.2010 12:45:44
10:29:11
27.12.2010
Kočislav
-> Pavel P..: Tak tak, v první řadě bych vyšrouboval šroubky volnoběhu i bohatosti a zkontroloval, případně rovnou vyměnil (náklady cca 5,- Kč) ty těsnící "O" kroužky.
22:01:46
26.12.2010
Pavel P..
mimochodem stalo se mi že nový O kroužky na štělovacích šroubech po roce byli prasklý, přisávalo to a já za boha nemohl přijít na to proč to na volnoběh poškubává. až jsem šouby vytočil a gumičky rozpadlý.
16:57:42
26.12.2010
packa
Já už možná vím, proč nejde seřídit volnoběh, mám SEDR a těsnění jsem dal zřejmě s EDSRu, bylo by to možné?
upraveno 1x, naposled 26.12.2010 16:58:01
15:43:30
26.12.2010
105
srovnat priruby,, vyndat osky.. seridit klapky, a musi to fungovat .. neic nezkurvis a jestli jo tak je jich vsude 200:)
15:25:45
26.12.2010
105
-> packa: tak tak.. pekne hodinkama
15:12:02
26.12.2010
packa
-> 105: zřejmě nutno nastavit dorazy škrtících klapek.
15:05:13
26.12.2010
105
to ze to porad bezi i se zasroubovanyma sroubama znaci ze asi vazne nejaka klapka.. druha komora ti dovira?
13:26:36
26.12.2010
aceboss
Ono to bude asi i rukam tisíce aut jezdí SEDR a jezdí denně bez problému4.Jezdí se na závodech a fungují to, že někdo má nějaký kus po smrt a cpe ho do auta nebo není schopen ho nastavit je věc jiná. 143
12:08:13
26.12.2010
Pavel P..
já jezdim na zrepasovaný SEDR od tý doby co mám 130 a zatim jsem neměl žádnej problem.... holt to chce najít dobrej kus, né šrot vychozenej
12:04:06
26.12.2010
minno
-> Speeder15: ona sa tá vôľa na lanku o niečo nadstavuje? :)



Každý nadáva na SEDRa, ale keby si dal každý hlavne do poriadku motor a potom aj ten karburátor, tak s ním nemá nikto problém. A dať do poriadku karburátor nemyslím vymeniť tesnenie pod vekom. Tieto karburátory sú vo väčšine prípadov už vylietané krivé mrdky, u ktorých sa už nie je čo čudovať, že dobre nefungujú. Ideálne zohnať úplne NOVÝ karburátor, spravil som tak pred 3 rokmi a neľutujem... a netreba mi každý týždeň rovnať príruby, prefukovať kanále, šteľovať hladiny a zabrúsovať osičky.... A skúšať meniť stále tisíc karburátorov a na každý nadávať, že je zlý....Od kedy som na motor ten nový dal, odvtedy je tam....Sadnem a idem, a všetko funguje. Ak nie nový, tak spraviť riadnu generálku starého....a musí to šľapať....
01:37:24
26.12.2010
afro100
-> packa: oni su v karbe dve jedna pod injektorom a druha naboku pod srobom u membrany AC ... pod vzdusnikom ale nema byt ziadna ...
01:27:14
26.12.2010
packa
-> afro100: Vzdušník, takový to vypadá když to vyšroubuješ, jako flétna. Injektor vím, ten jsem nevyndával. Ale jestli má být pod injektorem, tak jestli není chyba, že je pod vzdušníkem.
01:22:02
26.12.2010
afro100
-> packa: neviem co myslis pod pojmom vzdusnik, pokial myslis injektor (taka ta trubicka ohnuta do hokejky nad prvou komorou) tak ano, pod injektorom ma byt gulicka ..
01:16:24
26.12.2010
packa
A ta kulička pod tím vzdušníkem má být?
01:13:54
26.12.2010
afro100
-> Star LC20: nez vypiplavat SEDRa, u kt. som mimochodom stravil dva weekendy bez vysledku, ho hodim vhodnou trajektoriou po najblizsom psovi ... ked jikova tak DDSRa aspon ... az sa s nim pohrajem ala Wanec a splasim vhodny filterbox, tak ho dam do auta a bude klud ...
01:04:10
26.12.2010
Star LC20
-> afro100: ale tak zase pokud člověk nemá nějakou ultra vylágrovanou mrdku, tak se dá zařídit (pokud je motor v pařátku), aby motor šel jak hodinky (+-). Jenom si musí člověk dát tu práci a vypiplat ten SEDR
01:01:24
26.12.2010
afro100
SEDR je zlo ... ja zas na nom mozem robit cokolvek, stale to je bohate a volnobeh nemam ...
01:00:20
26.12.2010
Star LC20
Si dovolím poradit Ti sehnat někde jinej karbec, u kterýho bude jistota, že fungoval na 1000%. Ten nahodit, vyzkoušet. Samozřejmě dbát na to, aby to perfektně těsnilo na sání. Odpojit podtlak brzd (pokud ho auto má). Jak to začne přisávat falešnej luft, je to špatný, neseřídíš ani ň. Pak znovu kompletně rozpitvat Tvůj karb, sestavit ho tak jak má být, nasadit, perfektně utěsnit, a MUSÍ to fachat. Prostě musí, pokud ne, vymontuj ho a zahoď do křa.
00:57:43
26.12.2010
Speeder15
len kontrolna otazka: plynove lanko ma nadstavenu spravnu volu ?
00:48:39
26.12.2010
packa
Zlobil mi sedr. Při průjezdu zatáčkou to chcípalo, kuckalo škubalo. Volnoběh vyšroubovanej všeljak, startobvalo to příšerně, když jsem chtěl volnoběh snížit, tak to zdechalo. Ale jinak záběr odspoda jak ďas, šlo to za plynem parádně, přímo burácení motoru:) Tak jsem to rozdělal a zjistil jsem, že byl povolený jehlový ventil u plováčku, takže byla asi malá hladina a proto to při náklonu zdechlo. Rovnou jsem vyšrouboval trysky a profouknul pumpičkou je a dutiny po tryskách taky. Pod vzdušníkem první komory jestli si to nepletu byla kulička, sedr jsem nikdy moc nerozdělával, tak vubec nevim jestli tam má co dělat, tak jsem ji tam dal zpět. Dám nový těsnění pod víčko a hurá s tím do vozu. Chytá to dobře, ale volnoběh nejde vubec seřídit, nereaguje to ani na bohatost ani na vzduch, to se muže zašroubovat na doraz a ono si to furt běží stejně. když bohatost, nebo vzduch vyšroubuju opravdu hodně, pak to zdechne. Jinak za jízdy to neškube, pří průjezdu zatáčkou v pořádku, ale co mi vadí nejvíc, že ten zátah odspoda je uplně pryč, nejde to za plynem žádnej super záběr nic. Nechápu, jak je možný, že ten zátah zmizel, když jsem jenom zašrouboval zpátky jehlový ventil a profouknul trysky a dal nový těsnění. nic jsem neměnil nic jsem neprohodil, Jak je to možné, a přitom to před tím táhlo tak suprově. Potřeboval jsem někoho předjet, tak jsem to polechtal a super odpich. Kdyby vás něco napadlo, byl bych rád.
Extreme Tyres