-> pavucina: Haha, to vcelku potřebuje.. ovšem tohle Škodovka zatím není, tam bych dal redukci pod filtr a vyřešeno.
Vývod z motoru mám, ale kam to dát zpět ať to nejde zase do protitlaku to je otázka...
Ale díky za názory
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Olejovy chladic napojenie
16:17:10
15.07.2021
15.07.2021
czechino
09:00:21
05.07.2021
05.07.2021
SO545
este pre upresnenie v -zatke , skrutke holendra- pre vstup oleja do chladica bola redukcia prietoku.
21:33:23
04.07.2021
04.07.2021
pavucina
Origo chladič nebyl plnoprůtokovej a zapojoval se místo zátky na prsou a vracel se do zátky před filtrem...
Pokud vyslovene nepotřebujes chladič, tak bych volil výměník voda olej - rychlejší ohřívání a já se na sosnové nestanu přes 120°C, ale tvuj jizdni styl ten chladič asi potřebuje , takže podložku pod filtr s termostatem a tam pripojit olejový chladič - asi nejlepsi varianta.
Pokud vyslovene nepotřebujes chladič, tak bych volil výměník voda olej - rychlejší ohřívání a já se na sosnové nestanu přes 120°C, ale tvuj jizdni styl ten chladič asi potřebuje , takže podložku pod filtr s termostatem a tam pripojit olejový chladič - asi nejlepsi varianta.
12:55:27
04.07.2021
04.07.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> czechino: A to je skodovackej motor? Tam by mel jit dat vymenik z VW ne? Jen to chce udelat spravnej sroub...
12:27:01
04.07.2021
04.07.2021
czechino
-> MVM: Jo, chápu. Jako restriktor na turbo.
No jen najít kam dát zpátečku ať je to po proudu. Asi je kravina napojit to na nějakou tlakovou větev, pak by vzniklo přetlačování
Kam to napojit ať to jde do oběhu a nehádá se to?
Klasická redukce pod filtr dát nejde
No jen najít kam dát zpátečku ať je to po proudu. Asi je kravina napojit to na nějakou tlakovou větev, pak by vzniklo přetlačování
Kam to napojit ať to jde do oběhu a nehádá se to?
Klasická redukce pod filtr dát nejde
13:51:10
03.07.2021
03.07.2021
MVM
-> czechino: No přesněji, musel bys dát na výstup trysku kterou bys škrtil průtok. Čímž bys vytvoril takovou slepou větev. Ale řešení je to úplně šílený..
13:48:01
03.07.2021
03.07.2021
czechino
-> MVM: Jasný, myslel jsem si to.
13:32:21
03.07.2021
03.07.2021
MVM
-> czechino: Na obyčejný sériový motor s jednim čerpadlem to takto udělat nemůžeš. Resp.nesmíš.
11:53:25
03.07.2021
03.07.2021
czechino
Ahoj, řeším takovou věc a nevím co na to tlak oleje.
Když dám oil chladič, napojím ho přes baroskop a vratku dám zpět do vany nad hladinu. Ztratí se tím tlak, nebo se to dá takhle aplikovat?
Díkec
Když dám oil chladič, napojím ho přes baroskop a vratku dám zpět do vany nad hladinu. Ztratí se tím tlak, nebo se to dá takhle aplikovat?
Díkec
13:12:07
17.11.2010
17.11.2010
alfik
Na servo olej to nebude stary olej co tam bol bol cierny.
22:16:03
16.11.2010
16.11.2010
matisek
-> alfik: To by ale bol docela zaujímavo riešený termostat to by tam musel olej prúdiť stále a točiť sa len v tej lavej dutine až pokial sa termostat neotvorí a pustí ho cez chladič.Neviem síce prečo by to takto robili ale môže byť.Neviem či to nebude chladič na olej zo serva tam by to malo zmysel takto spraviť.
18:53:53
16.11.2010
16.11.2010
alfik
dnuka je taky valcek so pruzinkami, ked som ho zacal nahrievat tak zneho zacala vychadzat taka tycka s coho usudzujem ze to asi bude termostat
18:50:19
16.11.2010
16.11.2010
afro100
-> alfik: zapojil by som to ako normalny chladic, teply hore, studeny dole ... btw to vyzera na obyc. vypustak, pokial teda nie je nic na tom dnuka