u koho si nechat dělat motor?

prohledat
304 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 31.10.2010 do 07.12.2010, založil/a T
řadit dle data
19:40:09
02.11.2010
havlik
-> m8rinek: no a u 130 se neda rozvrtat blok? každopádně to vyjde mnohem levněji ta klika z fabie než písty na 78
19:39:21
02.11.2010
m8rinek
-> milhaus: Pro Tého motor to utopie je...



Je to 1375ccm a vrtání 78mm je na seriovou vložku moc...
19:39:17
02.11.2010
-> petr s: ,-> Petkar1: ,-> m8rinek: : no nějaká taková byla představa..konečně 5 myslel jsem , že si necham jen upravit hlavu u Geminiho jak to jen půjde + vačku a když se mi povede vše co má tak dokonce doženu i nějaký ten karbec přez hlavu....což do těch peněz nepočítám a C vahadla jsou z erka? a jejich důvod?

a těmahle úpravama bych se pohyboval kde výkonově?



s motorem se nějak naučím a pak si můžu nechat poskládat nějakou 100 koňovou potvoru, až budu s autem umět a hlavně na othle už pořídim i nějaký brzdy....
19:39:14
02.11.2010
petr s
-> milhaus: Kolik máš na tom motoru najeto?
19:37:48
02.11.2010
milhaus
m8rinek:proč je píst 78 utopie? Já Téčka v motoru š130mám..no je to prý cca 1380 ccm
19:34:34
02.11.2010
m8rinek
-> fidelmc: ty už prosimtě mlč...



-> Gemini: píst 78 je utopie (v tomhle případě) a navíc to 1400ccm nebude...



-> T: udělej to jak říká Petr a pošetři na motor udělanej od základu...
19:22:31
02.11.2010
Petkar1
petr s 02.11.10 19:21:13 napsal:

→ T: Dej tam 265 vačku a trochu sniž hlavu tohle by jsi

mohl zvádnout
SOUHLAS!!!!
19:21:13
02.11.2010
petr s
-> T: Dej tam 265 vačku a trochu sniž hlavu tohle by jsi mohl zvádnout a poskládat vahadla C
upraveno 1x, naposled 02.11.2010 19:21:44
19:13:55
02.11.2010
tak to tu pročítám a trošku to znova zopáknu teda...5 kanál bych rád z jednoho prostého hledska a to že tohle je erko, kde je prostě ten 8 kanál jak pěst na oko a nemluvě třeba o tom, že když pak přijde výfuk a karbece třeba, tak jsem zase na jiných penězích než na 8 kanálu a prostě to tam nepatří do erka a basta......že to sám vim, že místo upravy 130 mi stačí tam prdnout nějakou feldu za pár peněz a jede to líp,ale to fakt ne...

a to, že dam favorita třeba nebo cokoliv jinýcho a vyždímu z toho 120 koní za stejný peníze jako na 5 kanálu třeba 80 koní mě vůbec netrápí, že tohle já opravdu nechci a nezapoměňte pořád taky na mojí kyvku......takže momentální motor byl moc hezkej vevnitř, takže se jen komplet vyčistil a přetěsnil a daly se nový kroužky a ventily a jsem spokojen, jen bych mu teď rád dodal pár koníků v rámci finančních možností 10-15 tisíc bez počítání karburátoru a výfuku se svody....což si myslim, že jsem vám to snad trošku z´žil ty možnosti
14:17:51
02.11.2010
fidelmc
-> Gemini:



Jeeee, dooost. Zase o financich a dalsich upravach. Taky by si mohl poridit vrtulnik- ale on nechce2 Zaklad diskuze 130-5tikanal, trochu zvednout vykon. Toho bych se drzel
14:14:47
02.11.2010
fidelmc
-> havlik:

Nojo treba tak, ale kdo ti to udela, spalovaky jako ma fabie do 105 palice. A jine ventily, sedla, kanaly. To si nekdo necha asi zaplatit, jestli mu takovou smysluplnou vec vubec nekdo udela. Spalovak musi byt jeden jako druhej, jinak bude mit na kazdem valci jiny KP a jine horeni/vyreni smesi ve spalovaku. A to jestli mu nekdo niz radil aby si to udelal sam, ano je to pak krasny pocit, tak ten motor nepostavi. A ty jako pomijis tvar spalovaku? Dyt to je veda jak prase9 do toho bych se nevrtal, nebo to pak stoji dost penez
14:11:32
02.11.2010
Gemini
-> afro100: ak by chcel vacsi objem, daju sa tam daj aj 78mm piesty a bude tiez 1400ka......ale on nechce
14:02:06
02.11.2010
havlik
-> fidelmc: tys to vubec nepochopil to spís spalovaky jako ma fabie treba kdyz se furt ohanis timto tak aby to mel jakoby stejny k tomu zbytku co tam bude davat:)))
13:59:50
02.11.2010
afro100
-> fidelmc: ale pokial chce 1,4 tak klika z fabie je k tomu potrebna, pretoze ma vyssi zdvih
13:58:52
02.11.2010
fidelmc
-> afro100:

jasne ze klika z fabie je jina, ja myslel fa/felicie, tak ci onak, neni jednodusi dat na prebrus to, co ma doma? Nez kupovat kliku a to pak dat na prebrus, teda pokud se jedna o GO.A dat kliku z fabky, tudiz vetsi obsah na 5tikanal, to pak musi krmit i patricnym karbecem a sani upravit, neni toho trochu vic, aby to nebyl paskvil? GO 130 a ma vystarano. Porad dokola :)



-> havlik:



To jako aby delal spalovaky ve 105 palici jako jsou ve 130? Nosit drevo do lesa :§

A udelat vsechny spalovaky stejne, neni zadna sranda a je to mnohem slozitejsi nez nechat snizit blok a vlozky (to pro dosazeni KP pro ostrejsi vacku treba 260, tak o 0,6mm)a pritom nechat treba srovnat dosedaci plochy pro vlozky. Hlavu bych nechal jen srovnat , pokud je zkroucena treba jen 0,1-0,2mm dle nutnosti(jestli by byla vic zkroucena, tak dat jinou) Snad nemelu nesmysly
upraveno 3x, naposled 02.11.2010 14:06:38
13:14:27
02.11.2010
havlik
-> fidelmc: tak da upravenou hlavu 105 tam si muze udelat spalovaky jaky chce:)
12:45:27
02.11.2010
afro100
-> fidelmc: ty si kluku z fabie asi nevidel ked tvrdis ze to je to same ...
12:42:17
02.11.2010
fidelmc
-> afro100:

To je to same, jinej tvar pistu, a co KP , bude snizovat blok? To pochybuju, to kdyz se zmeni tvar spalovaciho prostoru a to bud jinym pistem, nebo snizenim hlavy(u 130) nastavaji problemy s horenim smesi v ruznych otackach nebo ne? hm To ze clovek dozene KP jeste nema vyhrano
upraveno 3x, naposled 02.11.2010 12:47:05
12:31:32
02.11.2010
afro100
-> fidelmc: on ale hovoril o kluke a vnutornostiac z fabie 1,4 4 kazda sranda nieco stoji, 20 tis je cena len za dobru generalku motora, pri kt., sa nic neodflakne
12:20:10
02.11.2010
fidelmc
-> Petkar1:



Tak opravdu nevim proc bastlit streva z fa/fe do bloku 130, dyt maji uplne jiny tvar pistu a zas naopak fa/fe ma uplne jiny tvar spalovaku. Myslim ze mu nebude vadit ze nema bimetalicke pisty s 1,5mm krouzkama. A tech 25000tis kc? Pocitam , ze ma motor, tedy blok a hlavu. Tak kdyby delal komplet GO jako ja na fa motoru co prodavam :) a ted 130 co stavim- 3300 Pistni sada,2800 klika,1400 vacka, vyvazeni kliky 2500 (setrvak-klika) ojnice 1000kc, rozvody 300,tycky + zdvyhatka 1500, saci kos s ventilem repas,nejaka ta loziska a gufera a tesneni cca 500? Tod spodek motoru 13300. Hlava neco taky stoji, ale tak co jsem psal , neni kolikrat treba kupovat. Takze co dal. Jo a ta klika , uz nekomu snad praskla ve 130 klika? Tedy na beznym nebo i s lehce zvysenym vykonem. Stacil by prebrus, taky usetri atd
upraveno 3x, naposled 02.11.2010 12:26:05
10:49:59
02.11.2010
Gemini
nechápem, prečo ho stále odhovárate ??? veď keď to chce, nech to má......nevidím v tom najmenší problém. Keď bude mať super hlavu zo S130tky a neuvarí to, nemá to prečo prasknúť. Čreva sa dajú vymeniť, dá tam vnútro z 1,3 MPi-čka. Hlava na 10,4-10,5:1 , vačka 265ka, ideál na bežné jazdenie. S tou hlavou sa treba riadne pohrať, potom to má zmysel. Správny výfuk(zvody + tlmič) na liatinové zvody a môže to ísť veľmi pekne !!



Určite je s tým viac roboty, ale originalistovi to za to stojí4
10:40:12
02.11.2010
palinator
Minik03 02.11.10 09:22:34 napsal:

→ m8rinek: Myslim ze litinovy 8k tu zminoval uz nekdo

predemnou ;-)


Neřikej...



Hoši, nejsem motorář, ale tohle je fakt diskuze....3
09:22:34
02.11.2010
Minik03
-> suri: Rikam jen co jsem slysel. Navic si myslim, ze to docela dava smysl ne? Byla tak levna, proto se hned rozletela.

-> m8rinek: Myslim ze litinovy 8k tu zminoval uz nekdo predemnou ;-)
09:03:57
02.11.2010
m8rinek
uaa tady se už laděj litinový 8k, to je jiná liga, tak to abych zas šel...
08:55:56
02.11.2010
suri
-> Minik03: 3000? nulu pridaj a potom možno kúpiš nejakú vylágrovanú 5x zváranú mrdku , a ak chceš RS tak pridaj ešte viac
08:54:20
02.11.2010
Minik03
-> suri: Je pravda ze asi moc nevydrzi. Praskla mu totiz po nejakych 15 000 km. Ale cena myslim nebyla tak vysoka. Mluvil o trech tisicich. Uznavam, spatny napad :5
08:33:14
02.11.2010
Petkar1
Jedna věc je to, že někdo oddělá 130ku, protože nedodržuje "zahřát a chladit"....Ten motor je prostě 25let starej, tomu odpovídá veškerá konstrukce a hlavně materiály. Proto když už ho chce -> T: zachovat, tak ho musíš omladit těma střevama, které budou určitě mít i méně najeto a vydrží mnohem víc. Daň za originalitu bude to, že on sice bude mít 1.4 v tom bloku a s 260 vačkou a upravenou hlavou ze 105 bude mít přes 70ps, ale bude ho to stát třeba 25000,- kdežto Fábii s MPi vačkou by do toho nabastlil i méně než za půlku a ten výkon tam bude mít taky.....Ty peníze navíc jsou daň za tu originalitu.
08:25:56
02.11.2010
suri
-> Minik03: a koľko taká hlava stojí a vydrží?
08:24:12
02.11.2010
Minik03
A co takhle 130 blok s litinovym 8k? Vim ze se v dnesni dobe spatne shani, ale sehnat se da (kamarad ho mival). Ale co se tyce legality, nemohl by nikdo nic rict ne?
07:53:58
02.11.2010
105
-> Šediváček: kdyz postavis dva motory.. jak 5k a 5k nebo 8k a 8k a das je na brzdu zjistis ze kazdej jede jinak a chce jiny nastaveni (myslim racing motor)

u 5k vzdycky vykon bude omezovat hlava (ale jak tady kluci rikaji upravit se toda slusne)



je pravda ze mi na 130 asi slusne praskla hlava a dostala se mi voda do oleje a motor sem zadrel...



ale ted po celkove go kdyz seslapnu plyn tak zjistuju ze to jede lip jak kdejakej favorit...



proto kdyz T chce petikanal at ho tam da.. od zacatku rika ze nebotrebuje 100 koni ale par koni navic , zivotnost to bude mit protoze s tim autem nejezdi denne achovat se k tomu bude taky s rozumem,,



-> T: a nej by bylo kdyby sis to stavel sam .. ma to svoje kouzlo kdyz poprve otocis klickem a ono to chytne 5 jestli umis vymenit rozvody , spojku hlavu , seridit nemas se ceho bat .4 ve vysledku to vyjde i levnejc co bys platil praci
00:46:13
02.11.2010
fidelmc
-> Šediváček:



Proste at da do kupy 130 se snizenym blokem na kompresi vhodnou pro 260ku vacku a je hotovo, i se SEDRem co je vcajku (zadnej pokrivenej s vydrenejma osickama co sajou vzduch) bude si myslim spokojenej. Jo penize to se odviji do toho, v jakym stavu ma tu 130motor. A od toho at se odpichne.Ono postavit 120LS z novych dilu, nebo 130, je asi financne jedno, ne? Tod asi vse.7
00:16:49
02.11.2010
Maťulo
-> Šediváček: Hlavne si dobre rozmysli kde kupis kompresiu... Ta z tesca je na hovno... 3 3 3
00:15:09
02.11.2010
m8rinek
-> Šediváček: ty jsi taky cyp jak hřip co? :D
23:58:42
01.11.2010
Šediváček
kamarád chce stavět 5-kanál a ne jeden a je mu jedno jestli by moh mit o 10-15 koni vic na 8-kanalu,

nemusi byt vždycky pravda že 5-kanál a 8-kanál se stejnýma úpravama pojedou rozdilně. Hlavně záleží jak se motor povede.
23:49:20
01.11.2010
Šediváček
-> afro100: jo to máš pravdu já už taky jezdim na 8 kanál ale když chce 5 kanál tak at ho má. a o penězích se nemá cenu bavit to je nekonečnej příběh.

4
23:33:35
01.11.2010
afro100
-> Šediváček: tu ho nikto do nicoho nenuti, ale az zisti, ze za to co vrazil do upravy 5k a vysledok je stale nemastny neslany mohol mat plne funkcny 8k s nejakymi 120hp bude potom neskoro plakat ...
23:31:43
01.11.2010
Šediváček
zejtra přidame nějaký nový fotky,když se vám šedivá tak libi a nenuťe T do nečeho co nechce, s tim bude jezdit on přeci. chce pořád 5 kanál.

7
21:39:38
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Ale kdyz nekdo jezdi jako dobytek s 1,4... tak aby neodesel staly prevod slozeny - vymezeny na pocit 3
21:35:56
01.11.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

V rámci jedné viskozitní a výkonnostní třídy asi ne. Někdo leje 75W-90, ale ne každý je vhodný.
19:42:02
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Takze se neoplati neco vic jak Mogul 80W?
19:22:58
01.11.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Dnes je to všechno stejné
19:21:15
01.11.2010
Maťulo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mogul m6ad 3
19:18:45
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: A co si predstavujes pod pojmem dobry oil? Treab dnes...
19:17:39
01.11.2010
petr s
-> fidelmc: 115 koní motor vydržel tak 6000 km ale převodovka držela pokud se dával dobrý olej
19:17:24
01.11.2010
Maťulo
-> m8rinek: 1 1 1
19:16:34
01.11.2010
Maťulo
-> fidelmc: Chalan! Mal som 2 kusy nikdy nepouzite obalene voskom a dal som ich do zberu lebo to pre mna nemalo hodnotu...8
19:16:16
01.11.2010
m8rinek
-> Matulo: štěstí jsme měli, než jsi dorazil Ty...
19:14:54
01.11.2010
Maťulo
Chlapi mate stastie ze toto tema nekomentuje ONDREJ, lebo by ste mu museli vsetci doradu vysvetlovat PRECO.............1
19:14:08
01.11.2010
fidelmc
-> aceboss:



Ze skladu? Nenasla by se nejaka ta poloosa uzkeho typu? Nohavice mi uz nekdo slibyl, ale ty poloosy bych rad origo nove. Mnaminy mnam
19:11:19
01.11.2010
fidelmc
-> petr s:



No asi jo, tlumice a 165 na 5,5 discich, ale kolik vydrzela seriova 120S, co se tyce prevodovky, copak s takovym strojem nekdo najezdil treba 50tis km? Nekde psali, ze mela v zakladu kolem 65koni, kolik by mela pak fabie, kdyz ji trochu poladi. Predpokladam, ze by ji tam nedal jen tak bez nejake te upravicky. Verim, ze verze s 80konikama a vejs na prevodovku nehledely, nejaka ta soutez a rozborka. Nebo to tak nebylo?
Extreme Tyres