u koho si nechat dělat motor?

prohledat
304 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.10.2010 do 07.12.2010, založil/a T
řadit dle data
20:04:46
07.12.2010
fidelmc
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:



Ulice Spojovaci, na netu nemuzu nic najit, asi ten clovek nema stranky :(
08:33:16
07.12.2010
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: : díky za informaci 4 ale když tak čtu tu cenu, tak asi zůstanu u olova v lahvičce 8 3
21:40:45
06.12.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> fidelmc 01.12.10 18:21:44: kontakt nemam,ale je to tady

Loc: 50°16'56.175"N, 14°49'57.849"E
23:49:41
01.12.2010
Šediváček
Divim se že ještě nikdo neodpověděl na otázku tohoto tématu,....U MĚ. 3
18:21:44
01.12.2010
fidelmc
Kubina AVTOBA3 CCCP 30.11.10 17:37:00 napsal: → T 28.11.10 08:49:39: prestavbu na bezolovo-voditka/ sedla dela p.Novak v Benatkach n/J.cenovka je okolo 2500kc



Nemel bys kontakt na p.Novaka? Nemuzu to nikde najit. Nebo nevite o podobne cenove relaci v Praze a okoli?
16:24:30
01.12.2010
afro100
-> ondie: nemas zac 4
14:59:45
01.12.2010
suri
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nemám osobnú skúsenosť ale čo som čítal už dávnejšie tak veľa km natom nemá nikdo tak bohvie koľko to vydrží
14:49:06
01.12.2010
ondie
-> afro100: Děkuji převelice za hodnotná info 4
10:27:07
01.12.2010
afro100
-> ondie: kilie hlavy boli aj zo slepicou medzi 3. a 4. valcom, inovovana hlava (vacsia roztec ventilov atd) bola od 8/75´ takze mam za to ze sa znak presuval vtedy ... farba (ci skor nezafarbenie znaku) by malo ostat ...



co sa tyka znaku, tak cierna slepica je vzdy 105 ... :)
upraveno 1x, naposled 01.12.2010 10:28:01
02:08:47
01.12.2010
ondie
-> afro100: jo a jo kilí hlava má slepici mezi 2. a 3.válcem,105ka mezi 3. a 4.válci ..je tomu vždycky tak?

Tadyta hlava má vyraženej rok 80´,a znak má vzadu a černej,takže asi teda tutová 105ka..

Kila měly bez barvy?

Jen sem váhal,aby to nebyl třeba ND na kilko z let pozdějších..ale na slepičky sem zapomněl.
01:05:10
01.12.2010
afro100
-> ondie: uchytenie k bloku rovnake, uchytenie klaviatury (od75) tiez, u tych starsich si nie som isty ci nie su stefty ...



s tymi poziciami ventilov je to tak, ze pokial budes mat hlavu z kila do r.v. 74 tak je roztec oproti 105 o 2mm mensia ... od r.v. 75 je to uz potom rovnake ako na 105, takze by tam mali vliez tapr. ventily favo ...



takze pokial bude hlava s bezfarebnou slepicou medzi 2.a 3. valcom, mas to kde je ta roztec mensia o 2 mm
upraveno 3x, naposled 01.12.2010 01:10:46
00:43:51
01.12.2010
ondie
-> afro100: sorry za ty harakiri..takže záměnná,ale stejná v uchycení k bloku,na klaviaturu..i pozice ventilů sou stejně.. ?



ondie 1.12.10 00:40:36 napsal:

Je hlava š100 a 105 stejná ?
upraveno 2x, naposled 01.12.2010 00:48:02
00:42:05
01.12.2010
afro100
-> ondie: je zamenna, rozdiel mozno vo ventiloch a niektore mali vaic matrosu ... upravit pojde ...
21:43:28
30.11.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> suri 30.11.10 21:36:29: maji tu konfiguraci jak jsem psal?jak to jede?
21:40:41
30.11.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> ondie 30.11.10 19:27:17: ve 130sport jsem se nesvezl,vsechny auta byly pred renovaci nefunkcni
21:36:29
30.11.2010
suri
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: len aby to vydržalo 80tkm , zatiaľ čo to majú tak na tom majú najazdené tak 20-30tkm
21:35:08
30.11.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> suri 30.11.10 19:23:26: s120 byla na 100tkm na go,s 130 kvuli silne klice a prekladum vydrzela 150tkm...jestli tato uprava s130 vydrzi 80tkm(tedy polovinu),tak to do duchodu nestihnu najet
21:30:10
30.11.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> vhml 30.11.10 19:18:59: jak jsem psal je to porovnani s go seriove 130,takze za sadu 77 dam 5,5tkc ale za seriovou 75,5 sadu bych dal 3,5tkc...2tkc vacka a 500kc stoceni strvaku..vse dalsi jako go hlavy go prislusenstvi,vyvazeni atd atd by se delalo tak jako tak.takze objem fichtla je jen cast ceny,konkretne 2tkc
19:27:17
30.11.2010
ondie
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Měl si možnost nějakýho slušnýho projetí motoru 130 sport,je to třeba oproti klasice nějak výrazně znát? Asi mi stačí subjektivní dojem :)
19:23:26
30.11.2010
suri
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: a myslíš že to aj má životnosť ako origo?
19:18:59
30.11.2010
vhml
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: a vyplati se dat 5000 za toho jednoho fichtla objemu navíc?
17:37:00
30.11.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> T 28.11.10 08:49:39: prestavbu na bezolovo-voditka/ sedla dela p.Novak v Benatkach n/J.cenovka je okolo 2500kc
17:34:57
30.11.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Taky se pridam,motor 130 me urcite taky ceka udelat.z puvodni seriove130 -43kw,97nm bych chtel jit do sady 77m(takze nejaka 1350ccm to bude),vacky 260 a odlehceny setrvak a kp 10,5:1.vysledek podle mojich odhadu by mohl byt 50kw,105nm.cela sranda je v tom,ze oproti go do serie toto bude jen o 4000-5000kc drazsi.
13:03:00
30.11.2010
afro100
Z dlhodobeho hladiska neviem co by to robilo, parkrat som bol donuteny ako nudzovku pouzit načurál a teda motor to prezil ... ale tak dlho sa chodi s krcahom po vodu, az sa ucho utrhne ... :)
01:22:37
30.11.2010
ondie
-> Šediváček: Motoru bez oleje se taky vlastně nic nestane,akorát se zadře :)) ..snad sem jen vygradoval tvůj vtip a nemyslels to vážně :))
14:23:52
29.11.2010
Gemini
-> Šediváček: a akorat to nepojede 4
21:50:18
28.11.2010
Šediváček
Na litině se bez olova akorát podpálí ventily, jinak se nic nestane.
13:12:23
28.11.2010
m8rinek
-> vhml: určitě, nicméně jsem stavěl motor od základu a do nový hlavy dal jak vodítka tak sedla ;)...
13:04:56
28.11.2010
vhml
-> m8rinek: těžko povědět, z 90% to tam naleju. Občas zapomenu, nebo nemám lahvičku u sebe z krátkodobýho hlediska se nestalo nic. Dlouhobod+ě nepovedu posoudit.



A jestli se mi víc vyplatí lahvičky nebo sedla jsou snadný počty vzhledem k najetejm kilometrům.
13:04:34
28.11.2010
Tomáššš
-> m8rinek: vdaka4
13:03:31
28.11.2010
m8rinek
13:01:23
28.11.2010
m8rinek
-> vhml: jsem pitomej, bral jsem to jako aplikaci jednou za půl roku, ne nákup ;). Jinak souhlasim, povětšinou mam svoje motory rád, krom těch co rád nemam (takovej třeba teď jezdí Wanec, to se do toho motoru nasype co se doma najde a ono to pak nějak funguje:))), takže nemam důvod nezainvestovat do lahviček, respektive v mym případě do tvrdejch sedel, nicméně vycházel jsem z Davesovi hlášky o tom, že za dobu provozu je sedlo již řádně zhutněno a náhrady olova není třeba. Co je na tom pravdy netuším a fundovaná odpověď by potěšila. Neberu takový to ,,já jsem to tam lil a nic se nedělo, no a po 500km jsem celý auto hodil do šmelcu,, zajímá mě nějaká dlouhodobá zkušenost...
upraveno 1x, naposled 28.11.2010 13:01:34
13:00:39
28.11.2010
Tomáššš
trocha sa tu votrem , z coho su tie tvrde sedla ? Matros ?
12:55:15
28.11.2010
vhml
-> m8rinek: však píšu o nalití tý náhrady...
12:53:26
28.11.2010
m8rinek
-> vhml: nový motory jezdívaly na olovnatej benzin...
12:45:26
28.11.2010
vhml
-> m8rinek: a na novejch motorech to asi pěchovali čim? 3
11:21:19
28.11.2010
m8rinek
-> vhml: sedlo by mělo bejt za dobu používání dost ,,vytvrzený,, napěchovaný, nicméně co když roztáhnu sedlo pro větší ventil? Tak o tvrdou část přijdu...
11:05:37
28.11.2010
vhml
Než se srát ze sedlama je snažší si jednou za půl roku koupit flaštičku s náhradou olova
08:49:39
28.11.2010
-> Petkar1: : no to já vych je bral klidně hned...ale v čem to spočívá, nebo spíš kde a kdo mi to udělaá? 3
20:45:29
27.11.2010
Petkar1
T 27.11.10 13:36:06 napsal:

když jsme u těch hlav,…v čem spočívá úprava hlavy na bezolovo?
Tvrzená sedla bych taky pro budoucí motor doporučil:)
17:45:29
27.11.2010
105
-> suri: jj tak sem to myslel :)

-> m8rinek:



díky kluci
14:04:41
27.11.2010
MOLSO
-> T: vo vyfrezovani starych sediel a nalisovani tvrdenych
13:36:06
27.11.2010
když jsme u těch hlav,....v čem spočívá úprava hlavy na bezolovo?
13:18:30
27.11.2010
suri
-> 105: áno , na hliníkových je sedlo nalisované , navaríš naň gulatinu klepneš a je von
13:17:39
27.11.2010
105
-> m8rinek: ahaaa, me to vzdycky vrtalo hlavou (jako mojí) :D

takze pro sedlo sedlo ..(to zmrazeni je myslim pro to aby se to smrstilo a nahrati aby se roztahlo pro super nalisovaní což? .) to znam z pistu a cepů :D



dííkes:) a u tech hlinikovych je to tak jak sem si to myslel? nahrat neco strcit nabodovat a vylisovat ze?
13:11:45
27.11.2010
m8rinek
-> 105: na litině se na frézce musí sedlu udělat sedlo :))). Pak se sedlo podchladí, případne i nahřeje hlava.... a je tam ;)
13:10:14
27.11.2010
105
-> Matulo: hm to je vlastne pravda 8 takze freza a šup ho tam kaleny 3
13:08:00
27.11.2010
Maťulo
-> 105: Liatinova hlava tusim nema vkladane sedla! Ale nie som si isty... 8
13:04:45
27.11.2010
105
kdyz sme tady u tech uprav motoru...

tak bych se chtel zeptat.. kdyz se u hlavy meni sedla ventilu (predpokladam ze tam sou lisovane) tak je potreba napr u hlavy š105 je vyndat.. jak je vyndavate ? nahrivate? potom neco stricite neco do kanalu pak bodnete ti ho vytahnete? ..

potom kdyz se tam cpe novy sedlo vetsiho prumeru tak logicky se to frezuje ze? 1
17:38:17
26.11.2010
vhml
-> PatRS: zadnej nadctvercovej a podctvercovej motor ve skodovackym rozsahu neexistuje...



A 300 vacky se seriovou prevodovkou bych se docela bal...
Extreme Tyres