-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
Ulice Spojovaci, na netu nemuzu nic najit, asi ten clovek nema stranky :(
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
u koho si nechat dělat motor?
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: : díky za informaci
ale když tak čtu tu cenu, tak asi zůstanu u olova v lahvičce




-> fidelmc 01.12.10 18:21:44: kontakt nemam,ale je to tady
Loc: 50°16'56.175"N, 14°49'57.849"E
Loc: 50°16'56.175"N, 14°49'57.849"E
Divim se že ještě nikdo neodpověděl na otázku tohoto tématu,....U MĚ. 

Kubina AVTOBA3 CCCP 30.11.10 17:37:00 napsal: → T 28.11.10 08:49:39: prestavbu na bezolovo-voditka/ sedla dela p.Novak v Benatkach n/J.cenovka je okolo 2500kc
Nemel bys kontakt na p.Novaka? Nemuzu to nikde najit. Nebo nevite o podobne cenove relaci v Praze a okoli?
Nemel bys kontakt na p.Novaka? Nemuzu to nikde najit. Nebo nevite o podobne cenove relaci v Praze a okoli?
-> ondie: nemas zac 

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nemám osobnú skúsenosť ale čo som čítal už dávnejšie tak veľa km natom nemá nikdo tak bohvie koľko to vydrží
-> afro100: Děkuji převelice za hodnotná info 

-> ondie: kilie hlavy boli aj zo slepicou medzi 3. a 4. valcom, inovovana hlava (vacsia roztec ventilov atd) bola od 8/75´ takze mam za to ze sa znak presuval vtedy ... farba (ci skor nezafarbenie znaku) by malo ostat ...
co sa tyka znaku, tak cierna slepica je vzdy 105 ... :)
co sa tyka znaku, tak cierna slepica je vzdy 105 ... :)
-> afro100: jo a jo kilí hlava má slepici mezi 2. a 3.válcem,105ka mezi 3. a 4.válci ..je tomu vždycky tak?
Tadyta hlava má vyraženej rok 80´,a znak má vzadu a černej,takže asi teda tutová 105ka..
Kila měly bez barvy?
Jen sem váhal,aby to nebyl třeba ND na kilko z let pozdějších..ale na slepičky sem zapomněl.
Tadyta hlava má vyraženej rok 80´,a znak má vzadu a černej,takže asi teda tutová 105ka..
Kila měly bez barvy?
Jen sem váhal,aby to nebyl třeba ND na kilko z let pozdějších..ale na slepičky sem zapomněl.
-> ondie: uchytenie k bloku rovnake, uchytenie klaviatury (od75) tiez, u tych starsich si nie som isty ci nie su stefty ...
s tymi poziciami ventilov je to tak, ze pokial budes mat hlavu z kila do r.v. 74 tak je roztec oproti 105 o 2mm mensia ... od r.v. 75 je to uz potom rovnake ako na 105, takze by tam mali vliez tapr. ventily favo ...
takze pokial bude hlava s bezfarebnou slepicou medzi 2.a 3. valcom, mas to kde je ta roztec mensia o 2 mm
s tymi poziciami ventilov je to tak, ze pokial budes mat hlavu z kila do r.v. 74 tak je roztec oproti 105 o 2mm mensia ... od r.v. 75 je to uz potom rovnake ako na 105, takze by tam mali vliez tapr. ventily favo ...
takze pokial bude hlava s bezfarebnou slepicou medzi 2.a 3. valcom, mas to kde je ta roztec mensia o 2 mm
-> afro100: sorry za ty harakiri..takže záměnná,ale stejná v uchycení k bloku,na klaviaturu..i pozice ventilů sou stejně.. ?
ondie 1.12.10 00:40:36 napsal:
Je hlava š100 a 105 stejná ?
ondie 1.12.10 00:40:36 napsal:
Je hlava š100 a 105 stejná ?
-> ondie: je zamenna, rozdiel mozno vo ventiloch a niektore mali vaic matrosu ... upravit pojde ...
-> suri 30.11.10 21:36:29: maji tu konfiguraci jak jsem psal?jak to jede?
-> ondie 30.11.10 19:27:17: ve 130sport jsem se nesvezl,vsechny auta byly pred renovaci nefunkcni
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: len aby to vydržalo 80tkm , zatiaľ čo to majú tak na tom majú najazdené tak 20-30tkm
-> suri 30.11.10 19:23:26: s120 byla na 100tkm na go,s 130 kvuli silne klice a prekladum vydrzela 150tkm...jestli tato uprava s130 vydrzi 80tkm(tedy polovinu),tak to do duchodu nestihnu najet
-> vhml 30.11.10 19:18:59: jak jsem psal je to porovnani s go seriove 130,takze za sadu 77 dam 5,5tkc ale za seriovou 75,5 sadu bych dal 3,5tkc...2tkc vacka a 500kc stoceni strvaku..vse dalsi jako go hlavy go prislusenstvi,vyvazeni atd atd by se delalo tak jako tak.takze objem fichtla je jen cast ceny,konkretne 2tkc
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Měl si možnost nějakýho slušnýho projetí motoru 130 sport,je to třeba oproti klasice nějak výrazně znát? Asi mi stačí subjektivní dojem :)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: a myslíš že to aj má životnosť ako origo?
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: a vyplati se dat 5000 za toho jednoho fichtla objemu navíc?
-> T 28.11.10 08:49:39: prestavbu na bezolovo-voditka/ sedla dela p.Novak v Benatkach n/J.cenovka je okolo 2500kc
Taky se pridam,motor 130 me urcite taky ceka udelat.z puvodni seriove130 -43kw,97nm bych chtel jit do sady 77m(takze nejaka 1350ccm to bude),vacky 260 a odlehceny setrvak a kp 10,5:1.vysledek podle mojich odhadu by mohl byt 50kw,105nm.cela sranda je v tom,ze oproti go do serie toto bude jen o 4000-5000kc drazsi.
Z dlhodobeho hladiska neviem co by to robilo, parkrat som bol donuteny ako nudzovku pouzit načurál a teda motor to prezil ... ale tak dlho sa chodi s krcahom po vodu, az sa ucho utrhne ... :)
-> Šediváček: Motoru bez oleje se taky vlastně nic nestane,akorát se zadře :)) ..snad sem jen vygradoval tvůj vtip a nemyslels to vážně :))
-> Šediváček: a akorat to nepojede 

Na litině se bez olova akorát podpálí ventily, jinak se nic nestane.
-> vhml: určitě, nicméně jsem stavěl motor od základu a do nový hlavy dal jak vodítka tak sedla ;)...
-> m8rinek: těžko povědět, z 90% to tam naleju. Občas zapomenu, nebo nemám lahvičku u sebe z krátkodobýho hlediska se nestalo nic. Dlouhobod+ě nepovedu posoudit.
A jestli se mi víc vyplatí lahvičky nebo sedla jsou snadný počty vzhledem k najetejm kilometrům.
A jestli se mi víc vyplatí lahvičky nebo sedla jsou snadný počty vzhledem k najetejm kilometrům.
-> m8rinek: vdaka

-> Tomáššš: www.nanocon.cz/data/.../2
.pdf
-> vhml: jsem pitomej, bral jsem to jako aplikaci jednou za půl roku, ne nákup ;). Jinak souhlasim, povětšinou mam svoje motory rád, krom těch co rád nemam (takovej třeba teď jezdí Wanec, to se do toho motoru nasype co se doma najde a ono to pak nějak funguje:))), takže nemam důvod nezainvestovat do lahviček, respektive v mym případě do tvrdejch sedel, nicméně vycházel jsem z Davesovi hlášky o tom, že za dobu provozu je sedlo již řádně zhutněno a náhrady olova není třeba. Co je na tom pravdy netuším a fundovaná odpověď by potěšila. Neberu takový to ,,já jsem to tam lil a nic se nedělo, no a po 500km jsem celý auto hodil do šmelcu,, zajímá mě nějaká dlouhodobá zkušenost...
trocha sa tu votrem , z coho su tie tvrde sedla ? Matros ?
-> m8rinek: však píšu o nalití tý náhrady...
-> vhml: nový motory jezdívaly na olovnatej benzin...
-> m8rinek: a na novejch motorech to asi pěchovali čim? 

-> vhml: sedlo by mělo bejt za dobu používání dost ,,vytvrzený,, napěchovaný, nicméně co když roztáhnu sedlo pro větší ventil? Tak o tvrdou část přijdu...
Než se srát ze sedlama je snažší si jednou za půl roku koupit flaštičku s náhradou olova
-> Petkar1: : no to já vych je bral klidně hned...ale v čem to spočívá, nebo spíš kde a kdo mi to udělaá? 

T 27.11.10 13:36:06 napsal:
když jsme u těch hlav,…v čem spočívá úprava hlavy na bezolovo?Tvrzená sedla bych taky pro budoucí motor doporučil:)
když jsme u těch hlav,…v čem spočívá úprava hlavy na bezolovo?Tvrzená sedla bych taky pro budoucí motor doporučil:)
-> suri: jj tak sem to myslel :)
-> m8rinek:
díky kluci
-> m8rinek:
díky kluci
-> T: vo vyfrezovani starych sediel a nalisovani tvrdenych
když jsme u těch hlav,....v čem spočívá úprava hlavy na bezolovo?
-> 105: áno , na hliníkových je sedlo nalisované , navaríš naň gulatinu klepneš a je von
-> m8rinek: ahaaa, me to vzdycky vrtalo hlavou (jako mojí) :D
takze pro sedlo sedlo ..(to zmrazeni je myslim pro to aby se to smrstilo a nahrati aby se roztahlo pro super nalisovaní což? .) to znam z pistu a cepů :D
dííkes:) a u tech hlinikovych je to tak jak sem si to myslel? nahrat neco strcit nabodovat a vylisovat ze?
takze pro sedlo sedlo ..(to zmrazeni je myslim pro to aby se to smrstilo a nahrati aby se roztahlo pro super nalisovaní což? .) to znam z pistu a cepů :D
dííkes:) a u tech hlinikovych je to tak jak sem si to myslel? nahrat neco strcit nabodovat a vylisovat ze?
-> 105: na litině se na frézce musí sedlu udělat sedlo :))). Pak se sedlo podchladí, případne i nahřeje hlava.... a je tam ;)
-> Matulo: hm to je vlastne pravda
takze freza a šup ho tam kaleny 


-> 105: Liatinova hlava tusim nema vkladane sedla! Ale nie som si isty... 

kdyz sme tady u tech uprav motoru...
tak bych se chtel zeptat.. kdyz se u hlavy meni sedla ventilu (predpokladam ze tam sou lisovane) tak je potreba napr u hlavy š105 je vyndat.. jak je vyndavate ? nahrivate? potom neco stricite neco do kanalu pak bodnete ti ho vytahnete? ..
potom kdyz se tam cpe novy sedlo vetsiho prumeru tak logicky se to frezuje ze?
tak bych se chtel zeptat.. kdyz se u hlavy meni sedla ventilu (predpokladam ze tam sou lisovane) tak je potreba napr u hlavy š105 je vyndat.. jak je vyndavate ? nahrivate? potom neco stricite neco do kanalu pak bodnete ti ho vytahnete? ..
potom kdyz se tam cpe novy sedlo vetsiho prumeru tak logicky se to frezuje ze?

-> PatRS: zadnej nadctvercovej a podctvercovej motor ve skodovackym rozsahu neexistuje...
A 300 vacky se seriovou prevodovkou bych se docela bal...
A 300 vacky se seriovou prevodovkou bych se docela bal...