Svody a Leštění sacího potrubí.

prohledat
72 příspěvků (zobrazeno 51 až 72) od 30.10.2010 do 21.11.2016, založil/a Saker
řadit dle data
12:30:49
30.10.2010
Kapřík
na 130tce je sériově osazen SEDR4
12:24:27
30.10.2010
Mr.Lumpy
-> Saker: nechci teďka kecat ale myslím že 130 motory nebyly karburátory edsr seriově osazovány
upraveno 1x, naposled 30.10.2010 12:24:50
12:23:03
30.10.2010
Saker
→ Mr.Lumpy: je fakt, že ten SEDR je ze 105ky a EDSR z tý 130ky..1
12:20:38
30.10.2010
Mr.Lumpy
-> m8rinek: jenže 130 od 105 motoru skoro nikdo, včetně mne, nerozená, kdežto favo každej pozná na první pohled.



-> Saker: taky hodně záleží na stavu karburátoru třeba je edsr v lepším stavu a taky záleží z čeho je třeba máš sedr na 105 a edsr na 120Ls 4
upraveno 1x, naposled 30.10.2010 12:21:10
11:18:20
30.10.2010
m8rinek
-> Saker: tot otazka... Ja bych si koupil vlastni auto...

130ca je stejně ilegal, takže jestli tam dáš Fa, je to jedno...
11:17:19
30.10.2010
Saker
Vrba dík za vysvětlenou.. mě připadá, že ten EDSR mi šlape na motoru lépe, že je ostřejší a má větší maximálku.. je to možný? nebo je to jen můj ten takovej pocit že je to lepší 1 ovšem, více si papá, cca o +1l/100km 4
11:14:35
30.10.2010
Saker
→ m8rinek : aha, takže když mám možnost koupit motor z favorita se začatou úpravou na závodní, tak ho mm vzít? tu 130ku kterou mám asi tři čtyři měsíce, dát do prdele?
11:05:33
30.10.2010
Vrba
-> Saker: Ony jsou v podstatě stejné.Liší se volnoběžným systémem a taky nastavením z fabriky.EDSRy byly určené pro auta bez předehřevu nasávaného vzduchu a proto byly nastaveny na bohatší směs-to proto aby se vyloučil vliv teploty nasávaného vzduchu.Z toho plyne větší spotřeba.U volnoběhu se uzavírá volnobězná tryska.SEDRy se zacaly montovat po zpřísnění požadavků na emise a byly nastaveny na chudší směs.Proto jsou doplněny filtrboxem s termostatickou klapkou pro stabilizaci teploty nasávaného vzduchu.Výsledkem byly lepší emise a nižší spotřeba.Odpojovač volnoběhu u něj uzavírá ustí kanálku pod klapkou. Pro upravený motor,kdy si karburátor stejně nastavíš podle sebe je asi jedno který z nich pouziješ.Fungovat budou oba.
11:01:46
30.10.2010
m8rinek
-> Saker: oba karburátory jsou na howk :). Je to zinková slitina ve většině případů v žalosnym stavu. Bud sežeň nějakej v podstatě jakejkoli zánovní, či zkus uplně jinýho výrobce...
10:59:53
30.10.2010
m8rinek
-> Saker: je to taková lepenice :))). Praská tomu hlava, rozpadaj se tomu písty. Jediný co je na tom kloudný je klika... teda pokud se tam dá z favorita :D.
10:54:17
30.10.2010
Saker
→m8rinek : co tím konkrátně myslíš, že bys 130ku nestavěl? je to 5k, jo, ale slyšel jsem, že se to dá udělat celkem fajne..
10:51:03
30.10.2010
Saker
→ Vrba: a když jsme u těch karburátorů. jakej karbec je lepší SEDR nebo EDSR.. domam mám oba, ale žiju v domění že ten EDSR 32 je lepší..
10:50:31
30.10.2010
m8rinek
-> Kapřík: upřímně to nevím sám, protože vložené prostředky se v tomto případě nerovnají získaným. Pochopit se dají základní výhody jako oddělení větví sacího traktu, tedy neovlivnění jednotlivých větví, na výfuku zase ,,lamelární prouděni,, i když to nevim jak se k němu dosahuje oním 130sport svodem, ten je dle mě dělán ,,jak se to vešlo,,. Ale nevadí...



K dotazu, je otázkou co si představuješ pod pojmem sportovní svod, pak jsou různé konstrukce a provedení, některé horší, některé horší, nicméně ve výsledku je to jedno, teoreticky budou lepší svody, které budou pokračovat ve směru kanálu a plynule se svažovat. Jenže reálné odbrždění řekne, že rozdíl je tak minimální, že to asi ani nemá cenu řešit.



O sání je tu všude napsáno habakuk, přidám alespoň: www.skoda110r.cz/article. php?id=521



Jak začít s úpravou zda začínat atp, si musíš rozhodnout sám. Já bych třeba 130 motor nestavěl... Otázkou je jestli vůbec stavět 5k, protože 8k je k úpravám víc user friendly...
10:32:41
30.10.2010
Vrba
-> Saker: Samotný vyleštění je k ničemu.Pokud už s tím chceš něco dělat,tak ty kanály pr.24mm zvětši a dopasuj tak,aby to sedělo přesně na kanály jaké jsou v hlavě.Tj průměrem , udělat náběhy a eliminovat přechodové schodky.Potom to můžeš pro dobrý pocit vyleštit,ale jinak to opravdu nemá smysl ani rozdělávat.To už bych se spíš klonil k montáži kvalitního výfuku a patřičně k tomu donastavil karburátor,potom už můžeš nějaký přínos očekávat.
10:25:33
30.10.2010
Kapřík
-> m8rinek: tož to narovinu přiznám že nevím4 v tomhle se neorientuju, co jsem napsal byl jen můj "laický" názor4
10:22:58
30.10.2010
m8rinek
-> Kapřík: v podstatě s Tebou souhlasim, jen mi prosím vysvětli proč škoda 130Sport má Dellorto 40 a oddělené větve výfukových svodů?
10:22:28
30.10.2010
Kapřík
-> Shader: no mělo by odpovídat průměru otvorů v těsnění. Teda ještě jsem neviděl že by někdo dával pod svody nějaký jiný těsnění. Z toho usuzuji že ten průměr bude sedět. Ale kluci jistě budou vědět víc4
10:20:26
30.10.2010
Shader
Když už se tady bavíte o svodech. Mám v planu, že si pořídím svody 4-1 a chtěl bych se zeptat... odpovídá potrubí (myšleno průměr trubky) velikosti průměru na těsnění?? Jde mi o to, že teď leštím kanály a svody nemám, takže když to udělám přesně podle těsnění bude to ok?? Jinak možna se ptám na kravinu, ale fakt nevím.
10:14:44
30.10.2010
Saker
jasný, tak to jo, to jí teprve čeká, pustil jsem se do ní až ted od prázdnin a jako student, je to s financem horší, tak jedu pomalinku v klídku.. dík za info
09:57:02
30.10.2010
Kapřík
-> Saker: svody jsou třešnička na dortu. Bez upravenýho motoru uvnitř nemají žádný smysl. To stejné leštění sacího potrubí..zbytečnost. Pořadí asi znáš...velice dobrý motor - vačka - hlava - krmení - zapalování - pak až ty svody a sací potrubí snad4
09:50:48
30.10.2010
Saker
něco jsem o tom slyšel i četl jsem, ale chtěl bych znát názor někoho, kdo s tím má opravdu zkušenosti a ví co a jak.. Díky
09:48:40
30.10.2010
Saker
Sportovní výfukové Svody, jak hodně ovlivní výkon, spotřebu jízní vlastnosti? a co Leštění Sacího potrubí??
Extreme Tyres