skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Větší sací potrubí Pick up 1.5
prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 28.09.2010 do 12.08.2011, založil/a Petr Urban
11:05:51
12.08.2011
12.08.2011
Nepér
Sakyho frézař je od jara 2011 v nemocnici v umělém spánku, takže hledám někoho, kdo by byl schopen to BMM sání odfrézovat (dost přesně, aby se toho nemuselo moc navařovat, je to prej strašná pakárna). O jiném řešení zatím nevím
18:46:26
01.11.2010
01.11.2010
afro100
-> Bororo: ty si tatar afro100 28.10.10 10:57:10 napsal:
→ Bororo: prirubu musis prevarit
→ Bororo: prirubu musis prevarit
18:44:37
01.11.2010
01.11.2010
Bororo
Dnes jsem sehnal potrubí 136B a ejhle,příruba na vstřikovač je úplně jiná než 135B.Tak se vaření asi nevyhnu.
10:26:26
31.10.2010
31.10.2010
Bororo
Ještě dodávám,že já potřebuji sání na Favorita,né na rapida.Na Rapida sání průměr 28 mám,ale nechám si je.
10:21:49
31.10.2010
31.10.2010
Bororo
Nevím jak sání 136B,ale sání 135B má 3 rozteče děr na upevnění podložky stejné jako karburátorová verze sání.Ta čtvrtá díra na upevnění podložry se dá vyvrtat kousek vedle a udělat závit.Oválná díra nísto kuvaté pod podložkou se dá také snadno udělat,Tak si myslím že se vyhnu vaření.Ovšem pokud má 136B a 135B stevné rozteče na upevnění podložky,případně vstřikovače.
00:32:36
31.10.2010
31.10.2010
Nepér
-> Bororo: Saky to udělá, ale jedno mi dělat nebude. Sání na lekr má ale je třeba sehnat to 136B s většími průměry, máš li zájem, budeme už dva a to už by udělal, líp celkem tři.
22:15:49
30.10.2010
30.10.2010
čert
-> Bororo: třetí výustek jde naklepnout místo záslepky
10:57:10
28.10.2010
28.10.2010
afro100
-> Bororo: prirubu musis prevarit
10:02:09
28.10.2010
28.10.2010
Bororo
Ahoj,jak je složité upravit sání 136 BMM na karburátor Lekr Favorit?? Jde mi o přírubu karburátoru a třetí přívod vody do sání.Dělal to někdo?? Děkuji za odpovědi.
22:52:19
25.10.2010
25.10.2010
Petr Urban
-> favo110lrs: Serie z čeho ? Ty kanály vypadají na 30mm aspon. S čeho je nebo s kama a za kolik ?
- Jinak sem zkoušel upravovat originální sání 136 a rozšířil je na 28.5-29mm jen pomocí hrubých šmirglů a vrtačky,práce to ale byla. Sání se celkem hodně rozšířuje směrem ke karburátoru, tam kde kanály pod karburátorem začínají,má sání 31 mm, v polovině toho ohybu má pořád 28mm, takže se dá docela dobře upravit i doma, jen není zrovna lehké když je rozšiřujete hodně, aby vypadaly všechny stejně, přeci jen dělal sem to poprvé, rači bych to nechal profíkovi,ale účel to mělo. fotky dodám později. Sání z favorita je oproti tomu úplně na prd, po celé délce max 24,5 mm.
- Jinak sem zkoušel upravovat originální sání 136 a rozšířil je na 28.5-29mm jen pomocí hrubých šmirglů a vrtačky,práce to ale byla. Sání se celkem hodně rozšířuje směrem ke karburátoru, tam kde kanály pod karburátorem začínají,má sání 31 mm, v polovině toho ohybu má pořád 28mm, takže se dá docela dobře upravit i doma, jen není zrovna lehké když je rozšiřujete hodně, aby vypadaly všechny stejně, přeci jen dělal sem to poprvé, rači bych to nechal profíkovi,ale účel to mělo. fotky dodám později. Sání z favorita je oproti tomu úplně na prd, po celé délce max 24,5 mm.
19:53:48
29.09.2010
29.09.2010
Petr Urban
-> Vrba: No žádný smysl to nemá, proto seženu to s BMM, s chovancem sem mluvil, rikal ze by to mohlo mit vyznam.
17:01:14
29.09.2010
29.09.2010
Petkar1
-> Urbi: 3500,- za tenhle nesmysl nedávej. Když už jsme u toho, tak jedno BMM sání (průměr kanálů 27mm) se mi válí v garáži. Chtěl jsem to na Fábii nechat převařit, ale už jsem se k tomu nedostal a auto už rozprodávám...
16:40:44
29.09.2010
29.09.2010
Jarda/felda
suri 28.09.10 18:26:38 napsal:
→ vhml: píše minikit nie kit speedpro.cz/prodano-skod a-felicia-sani-mini
-vstrikovaci-p-532.html
jenom doplnim pro porovnání fotku vedle seriovýho MPI sání sklad.obrazku.cz/obr29444 1_mini.jpg
→ vhml: píše minikit nie kit speedpro.cz/prodano-skod a-felicia-sani-mini
-vstrikovaci-p-532.html
jenom doplnim pro porovnání fotku vedle seriovýho MPI sání sklad.obrazku.cz/obr29444 1_mini.jpg
16:39:19
29.09.2010
29.09.2010
co-driverer
-> werty: V pohodě. Příruby na sání stejné nejsou, 40kw verze má mezi vstřikovací jednotkou podložku, kdežto u 50kw verze je rozteč děr ve vstřikovací jednotce stejná s roztečí děr u saní a šrouby se šroubují přímo do saní. Já to pochopil tak, že Urbi chce saní, které má větší kanály a myslím, že až si přečte všechny příspěvky tak mu to bude jasné.
16:29:30
29.09.2010
29.09.2010
werty
-> co-driverer: Možná jsem se jen nevyjádřil jasně jak svůj příspěvek myslím tudíž vzniklo menší nedorozumění za což se omlouvám. Ale přesto mám za to že příruby na vstřikovací jednotku jsou stejné jelikož vstřikovací jednotky 40 kW a 50 kW jsou mezi sebou záměnné co si pamatuji. Pravda už jsem BMM neměl v ruce skoro rok...poslední dobou řeším, už jen MPI nebo naopak karburátorové Fav. , ale v přírubách co si pamatuji rozdíl není pouze ve vstřikovací jednotce kde markantní je jiný jmenovitý vnitřní průměr. Pokud se skutečně mýlím rád to uznám.
15:55:30
29.09.2010
29.09.2010
werty
-> co-driverer: A on někdo zmiňoval 40 kW verzi? Ano ty. Já mu jen ilustrativně předložil fotku jak vypadá příruba sání u BMM jelikož z jeho odpovědí mi přišlo, že moc neví jak sání u BMM vypadá. O kanálech v mém příspěvku nebyla ani řeč já řešil jen jeho návrh s podložkou. Už to chápeš? Mimochodem když už tak se jedná o vstřikovací jednotku a ne klapku... o klapce se může hovořit u vícebodového vstřikování.
15:48:59
29.09.2010
29.09.2010
co-driverer
-> werty: Příruby na klapku nejsou stejné. Ale v obou případech se musí příruba upravit. Když už bych upravoval sání, tak asi upravím to, které má větší kanály. Proč bych převařoval přírubu na 40kw verzi, když vznikne vlastně saní z karburátorového favorita?
15:39:14
29.09.2010
29.09.2010
werty
-> darklord: Upravit se samozřejmě dá, ale tahle cesta se mi nelíbí.
-> co-driverer: Bavím se o přírubě ne o kanálech. Příruby obou výkonových verzí jsou stejné.
-> co-driverer: Bavím se o přírubě ne o kanálech. Příruby obou výkonových verzí jsou stejné.
15:35:53
29.09.2010
29.09.2010
co-driverer
-> werty: Sání na fotce je z BMM, ale ze 40kw verze a to má kanály jako karburátorové sání(malé). Pouze sání BMM 50kw má kanály 27mm.
15:33:48
29.09.2010
29.09.2010
darklord
-> werty: vyriesi to podlozkou isto jednoduchsie ako varenim, on ten otvor sa da upravit dle libosti isto rychlejsie a lacnejsie ako zhanat niekoho kto vari hlinik
15:16:28
29.09.2010
29.09.2010
werty
-> Urbi: Tohle podložkou jen tak jednoduše nevyřešíš a pokud se ti to přece jen nějak podaří pak to nikdy nebude mít tak dobrý výsledek jako převářka. Jen info pokud to ještě nevíš... BMM má kruhový otvor sání a karburátor jak víš oválný. Tohle je sání BMM...
stekly.wz.cz/img_auto/s_0 01.jpg
Co tam budeš mít za karbík? Předpokládám že upravený LEKR, nebo snad jiný?
stekly.wz.cz/img_auto/s_0 01.jpg
Co tam budeš mít za karbík? Předpokládám že upravený LEKR, nebo snad jiný?
14:32:21
29.09.2010
29.09.2010
Petr Urban
-> petr s: JJ, počítám s tím, nebo tam dám podložku a slícuju to. Tak mi odepsali s rallybazaru, jejich pick up sání má 27 mm po celé délce...nechapu proc tak malo a jeste za 3500 tis. Takze zkusim nekde sehnat to BMM.
08:33:25
29.09.2010
29.09.2010
petr s
-> Urbi: Na tom bmm zase musíš přivařit plochu na karburátor
06:56:15
29.09.2010
29.09.2010
Petr Urban
-> petr s: Karburátor, v hlavě už jsou pěkně udělaný 30mm kanály, ale úpravce říkal že by nebylo špatné sehnat lepší sání, že je to jen na mě kolik chci investovat, že se dostane s rozšiřováním jen po ten ohyb v sání. Klidně bych vzal ze speedpra, kdybych věděl kolik jsou kanály, zatim z shopu neodepsali.
-> jok3r: Díky, to sem chtěl slyšet, né havlikovi zbytečný OMG.
-> jok3r: Díky, to sem chtěl slyšet, né havlikovi zbytečný OMG.
20:16:36
28.09.2010
28.09.2010
petr s
-> Urbi: Jakej máš motor ? karburátor nebo stříkačku?
19:53:35
28.09.2010
28.09.2010
jok3r
-> Urbi: jednoboda strikacka,,, novejsi favo a starsi felda,, ma ovalnej hladkej filtrbox takze to uvidis hned jak otevres kapotu... pro vic fantazie se koukni do moji karty
19:49:14
28.09.2010
28.09.2010
havlik
-> Urbi 28.09.10 19:19:54: OMG je to BMM tak se vyznačuje
19:19:54
28.09.2010
28.09.2010
Petr Urban
-> vhml: Přesně to bych chtěl abych nemusel utrácet za to pick up-ové, prosimtě jak ho poznám od normálního favoritového zvenku a na jakém typu favoritu se vyskutuje, 136ls (136x) ? Zkusím všechny vrakáče v okolí. Nebo kdo by ho měl a chtěl ho prodat ?
-> Jarda/felda: Mám to do Rapida na SEDR karburátor.
-> Jarda/felda: Mám to do Rapida na SEDR karburátor.
18:26:38
28.09.2010
28.09.2010
suri
-> vhml: píše minikit nie kit speedpro.cz/prodano-skoda
-felicia-sani-mini-vstriko
vaci-p-532.html
18:21:05
28.09.2010
28.09.2010
vhml
-> Jarda/felda: kit je ale 8 bodovej vstrik a to je asi ta nejdivocejsi varianta.
18:18:01
28.09.2010
28.09.2010
Jarda/felda
Minikit pokud teda chceš MPI
18:16:30
28.09.2010
28.09.2010
vhml
Vetsinou se prevaruje sani BMM ktere ma vic nez karb sani.
18:15:46
28.09.2010
28.09.2010
Petr Urban
Řeším přínos tohoto sání speedpro.cz/skoda-freesty
l-pick-sani-motoru-p-274.h
tml
Nevíte jaký průměr mají kanály u sání z speedpra a jeho celkové provedení ? Nebo přesně z jakého typu favoritu a roku výroby jsou ty sání s 28mm ?
Nevíte jaký průměr mají kanály u sání z speedpra a jeho celkové provedení ? Nebo přesně z jakého typu favoritu a roku výroby jsou ty sání s 28mm ?