Tesnění hlavy...je tohle důvod netěsnosti?

prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.08.2010 do 07.03.2013, založil/a Vrba
řadit dle data
18:10:22
07.03.2013
afro100
-> sbf: ty si pozri datum toho, na co reagujes
21:06:45
06.03.2013
kamikaze
-> Urbi: Na 120ce jsem měl to samý, olej ve vodě, ale i trochu emulze na víčku. Jediný místo, kde mohl jít olej do vody je kanálek blok-hlava, ale na tom nebylo nic. Nic jsem nezjistil a motor čeká na generálku, zatím slouží záložní4
13:17:23
05.03.2013
sbf
ako moze 136 (alebo hocik jaky iny motor) fukat cez mrazovu poistku?



podla 1. obrazku to fukalo pomedzi plechove kruzky, vidiet tam ten 1 mm pas hrdze
upraveno 1x, naposled 05.03.2013 13:18:53
12:07:41
05.03.2013
m8rinek
-> Urbi: Mám na fáčku taky trochu olejovýho šlemu v nádobce, ale nic se neděje, do vody netlakuje, voda se neztrácí, tak to neřeším a dokuď jezdí, tak ať jezdí...
10:20:26
05.03.2013
djmaso
-> Urbi: můj typ , při výměně těsnění po hlavou natekl olej do vodního kanálku , Favo hlavu jsem ještě u Mudrů prasklou neviděl.
09:56:53
05.03.2013
Petr Urban
-> djmaso: To nevím, já to auto dávám do kupy borcovi z práce až teď, kdo s ním dělal nevím předtím.



Není teda jiné možnosti aby se objevil olej ve vodě jinak než přes těsnění hlavy ? Protože tam kde je tlak oleje aby se procpal do vody...moc možností není. Spíše bývá že tlak vody se dostane do oleje. Motor se netlakuje.
upraveno 1x, naposled 05.03.2013 09:57:05
09:52:41
05.03.2013
djmaso
-> Urbi: a nekápnul ti dorbet oleje při poslední výměně do vody(do kanálku ?)
09:39:58
05.03.2013
Nwkt
-> Urbi: Mě taky nic nemizelo a hlava i těsnění vyžraný
23:58:18
04.03.2013
Petr Urban
Ať nezakládám nové téma...V exp.nádobě na Fel. 1.3 BMM je jakoby olejový povlak viz. foto. Při odčerpání 1L není viditelný nějaký olejový film ve vodě, nevím zda to růžový starý fridex může zakrýt že by to nebylo vidět jako emulze..? Může se olej dostat do vody jinak než těsněním pod hlavou ? Olej ani voda dle majitele nikterak nadmíru nemizí...1L obojeho od výměny do výměny.
zvětšit Tesnění hlavy...je tohle důvod netěsnosti? - obrázek od Petr Urban vložen 04.03.2013 23:58:18
20:59:44
31.08.2010
suri
-> Tuner#2: ELRING u nás pod 22€ nenájdeš temac za 8€ origo

temac stačí to je skúsenosť , elring je dobrý ale nikdy som ho neskúmal na 1,3 patrí temac na 1,6elring každej dám čo chce-> Jarda/felda: v škodovke musia mať len balené je to aj v príručke
20:55:56
31.08.2010
Jarda/felda
-> suri: jsou taky se znakem akorát nebalený zatim to mam v autě když nevydrží koupim victora 5
20:25:20
31.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jarda/felda 31.08.10 18:44:58: Suri tvrdil, že je rozdíl i v kvalitě materiálu, měl jiný odstín a v silikonu. To samé platí ale o Elringu, ten je úplně jiný, tvrdší a má silnější vrstvy silikonu a lepší kroužky viz. foto u mého auta.
upraveno 1x, naposled 31.08.2010 20:25:34
20:24:01
31.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 31.08.10 19:09:45: Než koupit zabelený drahý Temac je lepší koupit zabalený Elring.
19:09:45
31.08.2010
suri
-> Jarda/felda: v škodovke? v autorizáku? zmeň obchod
19:09:20
31.08.2010
Jarda/felda
-> suri: tady je maji rozbalený 9
19:04:02
31.08.2010
Evž@
-> Vrba: právě 7
18:59:15
31.08.2010
suri
-> Vrba: tak zátky jedine nové a zalepiť
18:59:02
31.08.2010
suri
-> Jarda/felda: každý originál temac má znak škoda , a temac zo škodovky je lepší trebárs v tom že je pekne v obale zatavený a nepoškodený
18:57:48
31.08.2010
Vrba
-> Evž@: Vymenil,no já to vím,však jsem to taky rozebíral uplně zbytečně :-(
18:56:47
31.08.2010
Evž@
-> Jarda/felda: asi jen ten že na tom prvnim chybí znak škoda
18:44:58
31.08.2010
Jarda/felda
využiju tématu

jakej je rozdíl mezi těsněním temac a temac se znalem škoda ?
18:39:02
31.08.2010
Evž@
-> Vrba: heh.....no diky tomu sem v podstatě uvařil motor....Tu mrazovku bys vyměnil aj na autě 8
18:35:28
31.08.2010
Alenka
No, zrovna jsem chtel napsat, ze temi vrypy to urcite nebude, neb jsem je mel na tesneni taky a motor bezel normalne ... a ono uz se to mezitim vyresilo samo :)
18:28:37
31.08.2010
Vrba
Tak je to vyřešeno...netěsná mrazovka 11
17:03:25
31.08.2010
suri
-> Urbi: bohvie čo to je za výroba ale z dosluchu viem že moc chváli na plechové tesnenia nemajú
17:01:40
31.08.2010
Evž@
-> Urbi: hodilo....ale na ten KP co má je bohatě dostačující obyč. těsnění...jedině že by chtěl jemně zvýšit kompres
15:09:15
31.08.2010
Petr Urban
12:59:26
31.08.2010
suri
-> Tuner#2: a je istota že origo? v robote chodila kopa fábií a 1,4 mali všetko temac
12:55:08
31.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 31.08.10 12:52:02: havlík měl...
12:52:02
31.08.2010
suri
-> Tuner#2: to som si myslel tiež ale originál som na 1,4F nevidel elring , vždy temac





inak samozrejme hlavu zrovnať , blok skontrolovať prípadne zrovnať to isté plochy na vložky a poriadne presahy urobiť dať tesnenie a utiahnuť prípadne dať nové šrouby
upraveno 1x, naposled 31.08.2010 12:52:46
11:21:40
31.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Ty vrypy jsou divné, ale min. bych se zaměřil na to, zda ta vložka opravdu není nakloněná. Pak by to chtělo řešit před tím než to složíš, pokud je rovně, tak očistit, asi nechat trochu líznout hlavu aby ty vrypy z ní zmizely a dát kvalitní těsnění. Některý Fabie měli z fabriky Elring a asi bych se ho držel.
upraveno 1x, naposled 31.08.2010 11:22:07
23:09:58
30.08.2010
Vrba
-> Dušan: Zitra to omrknu a maximalne bych ji nechal srovnat,je trosku vyzrana,ale spíš ji tam dam tak jak je a uvidím,....
22:18:29
30.08.2010
Dušan
-> Vrba: rovnou poradne sniz hlavu 1
20:51:48
30.08.2010
Vrba
-> Evž@: taky to tak vidím-dobrej příspěvek,dík
20:40:38
30.08.2010
Evž@
-> Vrba: když fouklo těsnění mě na 1300 tak sem laboroval a na těsnění nešlo vidět nic....dal sem nové,přeměřil rovinnost hlavy a jezdím
20:23:56
30.08.2010
Vrba
-> petr s: To jsem se nedíval
20:23:39
30.08.2010
Vrba
-> Dušan: nene,ten je praveže v pohode,jen u prvního je kousek křivej blok.Já nevim,..slozit to a neřešit to?
20:20:22
30.08.2010
Dušan
neni na ctvrtym valci vlozka mirne naklonena ?
20:19:16
30.08.2010
petr s
-> Vrba: Není někde prasklý plech?
20:18:07
30.08.2010
Vrba
20:16:59
30.08.2010
Vrba
20:14:19
30.08.2010
Vrba
-> Dušan: No ono to pravě poznat nejde,nikde nic zřetelnýho není,...jen tyhle vrypy
20:08:55
30.08.2010
Dušan
podle me nic nenormalniho, misto kde to fouklo poznat vetsinou jde. Chtelo by to foto celyho tesneni ze strany od hlavy
20:04:04
30.08.2010
Shark
Neviem ci mas hlavu povodnu je mozne ze tie vrypy sa odtlacili od hlavy ak nebola upravena a ten sajrajt sa mohol dostat medzi,alebo nahovby tesnenie...myslim ze to by nemal byt dovod na podfuknutie hlavy...je to moj subjektivny nazor mozem sa mylit samozrejme
19:53:08
30.08.2010
Ultim
Vrba 30.08.10 19:24:33 napsal:

Foto2 – tohle považuju za normál
To je nejaky Lisejnik ci co?
19:49:39
30.08.2010
Vrba
-> Shark: 1400,vsechno je OK ,mě jen zajímá,jestli těsnění,když podfoukne vypadá takto,nebo nejak jinak, a jak,...
19:44:07
30.08.2010
Shark
o aky motor sa jedna ?presahy su dobre ?
19:39:12
30.08.2010
Vrba
-> Pavel P..: Asi kdybych ji přejel rašplí,tak se ted nebudu ptat ,proc to tam je.
19:35:54
30.08.2010
Pavel P..
od čeho to je takhle porejpaný? to jak kdyby někdo hlavu rovnal rašplí9
19:26:58
30.08.2010
Vrba
Hlava - podobné vrypy.
zvětšit Tesnění hlavy...je tohle důvod netěsnosti? - obrázek od Vrba vložen 30.08.2010 19:26:58
Extreme Tyres