skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Loziska na 130 kliku?136fa naprodej
21:27:48
05.08.2010
05.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> fidelmc: Ja mam dojem ze to tehda kamaradovi dali na kusy... tak ti staci koupit jen jeden kus a ostatni pouzijes ty ode me. Skoda to je no :( Ale tak dejou se horsi veci :-)
17:10:20
05.08.2010
05.08.2010
fidelmc
No covece v Praze je to problem, jestli bys byl dobry clovek a ja ti zaplatim naklady, muzes mi je ve Zline koupit??
Jsem mozna perfekcionista , ja bych radeji nove a tyhle mel pro strycka nahodu.
Matthesi, vim je to skoda, ja nerad , o tu ryhu se neriznu, ale nehet mi o ni zadrhne.
Jo a budu prodavat motor, ktery byl puvodne zamyslen do MB, ale rozhodl jsem se , ze tam hlinikova palice proste nepatri a proto stavim 130motor. Ten co budu prodavat, je komplet z novych dilu, odlehceny, vyvazeny, slicovany, upraveny puvodne 135 fa,ale se 136 pistama(nova sada vloz.pist.krouz.cep) ojnice repas ulozeni, klika 1 vybrus, vyvazena, vacka 136 nova,rozvody, olej. cerpadlo nove, prsa nova, hlava upravene spalovaky, slicovane kanaly, zdvyhatka, tycky, ventily, pruziny vse nove,mezi sacim a hlavou pertinax zuhlovane podlozky(tepelny izolator) parohy ze 136,136 vod. pumpa nova, zapojeny vyhrev sani, upraveny domecek termostatu pro vyhrev a cidlo, predelana merka oleje k pumpe(puvodni zaslepena, zabrousena) saci kos repas (sitko, kulicka zatukla), nova remenice na klice, veskera tesneni, sani je upraveno na SEDR, filtrbox upraveny, s bocnim uchytem pres karbec 2x filtr zasebou. Je bez karbecu, rozdelovace a altiku.KP jsem meril pipetou a olejem ve spalovaku, cca 10,2-10,3 . Neni zajety, jeste nebyl v aute, ale slozeny s max preciznosti, vse mereno mikrometrem. Cislo motoru jsem ja hlupak zbrousil (tam kde ma fa) a u pumpy je ploska cista. Foto doplnim, ale to dam znovu do inzerce asi. Cena ? hm jasne ze clovek prodela, 10tis za to nemuzu asi chtit, tak bych zacal na 7500?? Nebo kdo da vic? Jestli vubec bude mit nekdo zajem
Jsem mozna perfekcionista , ja bych radeji nove a tyhle mel pro strycka nahodu.
Matthesi, vim je to skoda, ja nerad , o tu ryhu se neriznu, ale nehet mi o ni zadrhne.
Jo a budu prodavat motor, ktery byl puvodne zamyslen do MB, ale rozhodl jsem se , ze tam hlinikova palice proste nepatri a proto stavim 130motor. Ten co budu prodavat, je komplet z novych dilu, odlehceny, vyvazeny, slicovany, upraveny puvodne 135 fa,ale se 136 pistama(nova sada vloz.pist.krouz.cep) ojnice repas ulozeni, klika 1 vybrus, vyvazena, vacka 136 nova,rozvody, olej. cerpadlo nove, prsa nova, hlava upravene spalovaky, slicovane kanaly, zdvyhatka, tycky, ventily, pruziny vse nove,mezi sacim a hlavou pertinax zuhlovane podlozky(tepelny izolator) parohy ze 136,136 vod. pumpa nova, zapojeny vyhrev sani, upraveny domecek termostatu pro vyhrev a cidlo, predelana merka oleje k pumpe(puvodni zaslepena, zabrousena) saci kos repas (sitko, kulicka zatukla), nova remenice na klice, veskera tesneni, sani je upraveno na SEDR, filtrbox upraveny, s bocnim uchytem pres karbec 2x filtr zasebou. Je bez karbecu, rozdelovace a altiku.KP jsem meril pipetou a olejem ve spalovaku, cca 10,2-10,3 . Neni zajety, jeste nebyl v aute, ale slozeny s max preciznosti, vse mereno mikrometrem. Cislo motoru jsem ja hlupak zbrousil (tam kde ma fa) a u pumpy je ploska cista. Foto doplnim, ale to dam znovu do inzerce asi. Cena ? hm jasne ze clovek prodela, 10tis za to nemuzu asi chtit, tak bych zacal na 7500?? Nebo kdo da vic? Jestli vubec bude mit nekdo zajem
12:35:58
05.08.2010
05.08.2010
milhaus
fidelmc:to je problém sehnat?..já je normálně koupil v autodílech škoda ve zlíně-kostelci
10:56:53
05.08.2010
05.08.2010
Discovera
jestli je malá tak je použij...nesmí být hluboká...pak by se ti vytvořila rýha na klice po zajíždění motoru. mě udělal klika to samé na ložisku...taky od mazacího kanálku (nevšiml jsem si miniaturního výstupku po přebrusu), po zajetí jsem motor znovu rozebral (měnil jsem prsa za nové origo a dával novou hlavu...drápanec není velký ale nesmíš mít pocit, že se prstem po ložisku řízneš....takže šup zpět do motoru...ten co mi dělal kliku mi to potvrdil...prý nesmým se o ní říznout a nesmí být hluboká...nebo si můžu znovu zaplatit 500 za ložiska.
23:34:16
04.08.2010
04.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> fidelmc: Jeeeeezis to je pesek :( Ja je tu svetim dva roky... Je ta rejha hodne zavazna?
22:05:29
04.08.2010
04.08.2010
fidelmc
Tak zas shanim loziska- panve na kliku 130, jelikoz pri zkousce samotne kliky v bloku , byl na klice otrep z olej. kanalku, tak mi ponicila lozisko
Kdyby jste nekdo vedel, kde se daji koupit, dejte vedet dik
Kdyby jste nekdo vedel, kde se daji koupit, dejte vedet dik
07:36:19
31.07.2010
31.07.2010
jarda.u1
-> fidelmc: 135 s katem byla v sedanu oznacovana jako GLI,nebo v Rapidu s oznacenim RIC
01:19:38
31.07.2010
31.07.2010
fidelmc
No to asi jo, ja nejsem tak casto s motorama ruzneho roku vyroby. Asi ty dvojrade meli ruzne vychytavky. Je mozny , ze trba i 120 z 88 mela uz pevnejsi blok a tak. Videl jsem 135 z 91, pry se delali i s katakem, proste vychytany
21:18:54
30.07.2010
30.07.2010
milhaus
ja mam taky 130 s jednořádkovým , značeno 7čkou.ale od někdy 87 nebo 88 už byly všechn škůdky s dvojřádkovým...a právě co vím, tak ty dvojřádkové 130 mají pánve stejné jak fávo
21:12:36
30.07.2010
30.07.2010
Nwkt
-> milhaus: Co je poslední? Já měl 130 s jednořádkovym
21:11:12
30.07.2010
30.07.2010
milhaus
fidelmc:No já doteď žiju v domnění, že všechny poslední škodárny měly dcojřádkové číslo na motoru...a viděl jsem to...
19:46:15
30.07.2010
30.07.2010
fidelmc
Takze po prostudovani katalogu nahradnich dilu jsem dosel k zaveru, ze
105/120 od 08/76 do konce vyroby č.1241-6242 (pokud je predposledni cislo 6,7,8,9 je to 1-2-3-4 vybrus)
130 od 08/84 do konce vyroby č.1241-6312 (pokud je predposledni cislo 4,5,6,7 je to 1-2-3-4 vybrus)
take mohlo byt č.1241-6316 (pokud je predposledni cislo 5,6,7 je to 1-2-3 vybrus)
135/136 od 04/87 do konce vyroby č.1241-6462 (pokud je predposledni cislo 7,8,9 je to 1-2-3 vybrus)
Toto jsou cisla vyrazena primo na panvich, ne cisla ojednavaci. To aby clovek vedel co ma doma v supleti
Vzajemna zamenost mezi sebou tu neni znacena, takze asi nezamene( nebo dve n? )
105/120 od 08/76 do konce vyroby č.1241-6242 (pokud je predposledni cislo 6,7,8,9 je to 1-2-3-4 vybrus)
130 od 08/84 do konce vyroby č.1241-6312 (pokud je predposledni cislo 4,5,6,7 je to 1-2-3-4 vybrus)
take mohlo byt č.1241-6316 (pokud je predposledni cislo 5,6,7 je to 1-2-3 vybrus)
135/136 od 04/87 do konce vyroby č.1241-6462 (pokud je predposledni cislo 7,8,9 je to 1-2-3 vybrus)
Toto jsou cisla vyrazena primo na panvich, ne cisla ojednavaci. To aby clovek vedel co ma doma v supleti
Vzajemna zamenost mezi sebou tu neni znacena, takze asi nezamene( nebo dve n? )
19:02:01
30.07.2010
30.07.2010
fidelmc
neni to 08/84-03/87 ? 130 se vyrabela od 84 ne?
Teda podle katalogu nahradnich dilu.
Do 87 mel blok jednoradkove cislo a pak dvouradek? V tom druhem bylo jen oznaceni 135 nebo 136 ne? Kazdopadne z te fotky je jasne videt rozdil, hlavne v zamcich na panvich 130/fa.
Teda podle katalogu nahradnich dilu.
Do 87 mel blok jednoradkove cislo a pak dvouradek? V tom druhem bylo jen oznaceni 135 nebo 136 ne? Kazdopadne z te fotky je jasne videt rozdil, hlavne v zamcich na panvich 130/fa.
14:16:26
30.07.2010
30.07.2010
darklord
-> milhaus: roky vyroby su do 03/87 a od 04/87. Tj blok s jednoriadkovym cislom (ten starsi) ma ine panve ako novsi (dvojriadkove cislo), okrem toho ze ma iny saci kos a este nejake detaily
13:46:56
30.07.2010
30.07.2010
milhaus
No není ale 130 jako 130...u starších jsou ty pánve jiné, ale u novějších(posledních) 130tek jsou stejné jak favorit...někde jsem to i četl, ale ty roky výroby si už přesně nepamatuju a kecal bych
13:35:39
30.07.2010
30.07.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Matthes, záškodník z TechWebu: má pravdu ten chlapec
13:33:43
30.07.2010
30.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Hore favo, dole 130. Nejde jen o ty mazaci otvory, ale favo panve jsou tlustejsi. Ta sada 130 je k mani kdyztak.
13:30:20
30.07.2010
30.07.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je to možný, vycházím z toho že kliky jsou zámenně, 130 blok jsem již dlouho neskládal takže se nehádám
13:25:07
30.07.2010
30.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Kecas Jedine ze by se lisily posledni 130...
13:24:42
30.07.2010
30.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Kliky 130 a favo jsou zamenne, ale loziska ulozeni kliky ne! Zamena jsou pouze loziska ojnicni.
Kdyztak jednu sadu na 130 mam, chtelo by to ale zjistit cislo dilu, aby to nebyl nejaky vybrus...
Kdyztak jednu sadu na 130 mam, chtelo by to ale zjistit cislo dilu, aby to nebyl nejaky vybrus...
13:23:56
30.07.2010
30.07.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> fidelmc: jsou stejné s FA motorem
ojniční ložiska jsou stejná pro š105-120-130-136-Favorit- Felícia-MPi
A hlavní jsou stejná 130/favorit/felda
ojniční ložiska jsou stejná pro š105-120-130-136-Favorit- Felícia-MPi
A hlavní jsou stejná 130/favorit/felda
13:19:09
30.07.2010
30.07.2010
suri
-> Marcius: určite nemôže byť rozdiel pri mpi pretože kľukovka je rovnaká a zámenná z favoritom
13:15:38
30.07.2010
30.07.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
ahoj, pokud vím tak snad od 105ky nebo 120ky až po favo/felda, krom nějakýho posledního MPička byly 60mm pánve. pak jsou ještě asi 3 výbrusy. Ale třeba kecám, tak počkej na někoho kdo to ví 100pct
13:11:04
30.07.2010
30.07.2010
fidelmc
Zdarec, nemuzu sehnat panve na kliku na 130, nejsou zamenne z fa motoru? Potrebuju panve na novou kliku:(