
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapalovací modul z hyjeny na rozdelovač
prohledat
76 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.07.2010 do 30.03.2012, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
16:58:15
30.03.2012
30.03.2012

J3STER
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, a teď je tu řešení. 

16:54:13
30.03.2012
30.03.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> J3STER: Pokukovani je naprd 

16:17:42
30.03.2012
30.03.2012

J3STER
-> Vrba: Hezky, pěkně, taky jsem kdysi pokukoval po zapalovacím modulu.

20:04:15
11.03.2012
11.03.2012

Vrba
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
19:47:04
11.03.2012
11.03.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Tak to facha v pohode a ma to same prinosy
Neverici Tomasove at si klidne klepou na celo a jezdi s ETZ.

14:49:28
04.03.2012
04.03.2012

vhml
-> Vrba: od doby co mám Bosch tak je pokoj
14:18:29
04.03.2012
04.03.2012

Markop
-> werty: Hmm.
14:09:49
04.03.2012
04.03.2012

werty
-> Markop: Nejen menší rozměry. Pak je tam např. další aspekt zvýšené izolační pevnosti a také snížení vlastní kapacity sekundárního vinutí což vzhledem k tomu jak tato parazitní kapacita působí není zrovna u starého provedení to pravé ořechové.
14:00:22
04.03.2012
04.03.2012

Markop
-> werty: No má menší rozměry, to je všechno.
13:54:40
04.03.2012
04.03.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> werty: Jenze rikat jen vykonovy spinaci stupen neni asi uplne dobre.
13:45:07
04.03.2012
04.03.2012

werty
-> Markop: Ono to vypadá trochu zvláštně to je pravda, ale v dnešní době už není problém narazit i na cívku přímo pro karb. Fav. s uzavřeným magnetickým obvodem což je prakticky to samé jako modul z BMM jen bez výkonového spínacího stupně. Parametricky je taková cívka totožná jako ta klasická s otevřeným magnetickým obvodem.
13:42:58
04.03.2012
04.03.2012

Markop
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já jsem hovořil pouze o fávo cívce a její náhradě cívkou z BMM. O ETZ jsem se nezmínil. Tentokrát.
13:38:32
04.03.2012
04.03.2012

Vrba
-> vhml: Však o nic jiného tady nejde,ne?Ty by jsi možná ještě ocenil absenci kondíku na rozdělovači. :-)
13:26:54
04.03.2012
04.03.2012

vhml
-> Vrba: o kladným přínosu netřeba diskutovat, otázka je, jestli bude měřitelnej.
Spíš by mě to lákalo z hlediska rychlejšího naplnění cívky a následne její správné funkce v maximálních otářčkách
Spíš by mě to lákalo z hlediska rychlejšího naplnění cívky a následne její správné funkce v maximálních otářčkách
13:22:45
04.03.2012
04.03.2012

Vrba
-> vhml: udajne ji staci na naplneni mensí cas nez klasice.No síla jiskry se může projevit jedině kladně-například při starších svíčkých a nebo lze použít i vícebodové.
13:16:43
04.03.2012
04.03.2012

vhml
A je ta silnejsi jiskra opravdu potreba? Motory které budou umet tocit 6 budou i nalezite obohacené, kde následně klesá potřeba síly jiskry...
Urcite je to krok vpred, ale kvůli síle jiskry bych to nedelal. Spíše aby to melo dostatecne rychlý plnění cívky, což už taky může být ve vysokých otáčkách problém-
Urcite je to krok vpred, ale kvůli síle jiskry bych to nedelal. Spíše aby to melo dostatecne rychlý plnění cívky, což už taky může být ve vysokých otáčkách problém-
13:00:31
04.03.2012
04.03.2012

Vrba
Jen si dovolím poznámku k tak vychvalovanému favoritímu rozdělovači a etz. Ono je sice hezký že to auto nastartuje i s vybitou baterkou (to umi i kontakt po vyřazení předřadného odporu),ale ta chyba,kterou to vnáší do regulace předstihu to zapalovaní degraduje pro použití jen pro auta na ježdění do práce a nebo pro motory do 4000otáček.K čemu je potom ta silnější jiskra v otáčkých,kde už ten motor stejně nejede,protože nemá předstih?
12:51:37
04.03.2012
04.03.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Vsak kdyz to ma original favo a svicky drzej, tak asi problem nebude, ne?
-> Markop: Nojo, radsi budeme verit dogmatu, ze zapalovani s ETZ je nejlepsi na celym svete a nebudem zkouset nic jinyho, protoze to je proti nasi vire
-> Markop: Nojo, radsi budeme verit dogmatu, ze zapalovani s ETZ je nejlepsi na celym svete a nebudem zkouset nic jinyho, protoze to je proti nasi vire

12:44:20
04.03.2012
04.03.2012

Vrba
-> vhml: Svíčka to pobere,ale asi budu muset použít zapalovací kabely s impedancí místo svých drátových.Zatím pracuji na vývoji,ale vypada to dost slibně.
12:17:30
04.03.2012
04.03.2012

Markop
Ta fotka toho motorového prostoru fáčka mě pobavila. Vypadá to "moderně", ale je to medvědí úprava :-D Energie jiskry u fávo zapalování a zapalování BMM je skoro stejná. Obě jsou to elektronická zapalování a obě si mohou dovolit silnou jiskru (narozdíl od historického kontaktního zápalka, na tomto webu tak oblíbeného :-).
Takhle to má spíš o něco horší jiskru, než kdyby tam byl originál. Ukážu to v pondělí kolegům, aby nebyla nuda :-D
Takhle to má spíš o něco horší jiskru, než kdyby tam byl originál. Ukážu to v pondělí kolegům, aby nebyla nuda :-D
12:07:26
04.03.2012
04.03.2012

darklord
Jaj tak. Ja ze uz konecne niekto riesi MPi zapalovanie a nie tutok bmm.
11:56:51
04.03.2012
04.03.2012

suri
-> darklord: záleží aká odporúčaná :D
11:54:09
04.03.2012
04.03.2012

vhml
-> darklord: já pochopil, že se jedná o modul z BMM , ty měly jednobody.
Předpokládám, že se jedná o silnější jiskru, než dává sériové BMM ve felde
Předpokládám, že se jedná o silnější jiskru, než dává sériové BMM ve felde
11:52:24
04.03.2012
04.03.2012

darklord
-> vhml: asi preto ma odporucana sviecka 3 elektrody. A tiez asi aj preto ze pali 2x za cyklus.
11:49:51
04.03.2012
04.03.2012

vhml
-> Vrba: co na to ale životnost svíčky?
11:33:57
04.03.2012
04.03.2012

Vrba
Tak jsem otstoval tento zapalovací modul.Neřekl bych že z toho jde jiskra jako z bezkontaktní indučky,ale spíš e tam na chvíli rozhoří oblouk 

21:56:02
01.05.2011
01.05.2011

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je třeba nomontovat dva vedle sebe, na podběhu je místo

21:54:01
01.05.2011
01.05.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: To chce druhej do zalohy
No ja bych se nezbavoval niceho, takze prehodit jeden dratek a nazdar.

21:40:57
01.05.2011
01.05.2011

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je tak info. Tyhle cívky odchází víc, než lišty na MPi. někam přijedeš, chcípneš a už nenastartuješ
12:53:47
30.04.2011
30.04.2011

Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
jenze pri nezdarení hyjenistických pokusu na zaklade nedostatku hyjenoinformaci ty 4 kila muzes projet
jenze pri nezdarení hyjenistických pokusu na zaklade nedostatku hyjenoinformaci ty 4 kila muzes projet

12:36:25
30.04.2011
30.04.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jakub M.: No ale to muzu za ty penize mit modul z hyjeny... A lepsi civku.
11:34:19
30.04.2011
30.04.2011

Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
www.pselectronic.cz/k5503 -001-k2543-tranzistorove-z apalovani.html
tohle naprosto staci na odlehceni kontaktu .. doslova za nekolik stovek to uz v aute funguje 8let bez jedinny poruchy. Jen to chce kazdejch cca 600km ocistit kontakty prerusovace, pac pres ne jde cca 10mA ... a jak jsou zapraseny, je poznat ze to hur jede...
www.pselectronic.cz/k5503 -001-k2543-tranzistorove-z apalovani.html
tohle naprosto staci na odlehceni kontaktu .. doslova za nekolik stovek to uz v aute funguje 8let bez jedinny poruchy. Jen to chce kazdejch cca 600km ocistit kontakty prerusovace, pac pres ne jde cca 10mA ... a jak jsou zapraseny, je poznat ze to hur jede...
14:16:57
29.04.2011
29.04.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Marťan136LS: No vidis.
13:31:37
29.04.2011
29.04.2011

Marťan136LS - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Myslíš takto? Je to fotka z jednoho auta z bazaru, mě to zaujalo, tak jsem si to tehdá stahl
22:34:54
28.04.2011
28.04.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Tak jsem u Zekeho dnes koumal tenhle modul a skutecne by to melo jit do skodovky. To schema kreslil nejakej curak.
16:07:10
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Ja osobne s nim nic nemam, me to je jedno
Jen ten nazev se nejak uchytil.

16:06:22
02.02.2011
02.02.2011

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no neviem , ak je felicia ošklivé auto tak potom sa na niektoré nejdem ani pýtať , ale ako tak pozerám vždy najviac nadávajú len tí čo niečo počuli alebo sami to auto majú a nemajú s ním problém
16:04:46
02.02.2011
02.02.2011

Capricorn
-> suri: Já co jsem na techwebu pochytil tak to bylo proto, že prý při startování vydává zvuk jako hyena (díky startéru s reduktorem).
Edit: Ale co to potom je když mám startér z Feldy ve Fáčku?
Edit: Ale co to potom je když mám startér z Feldy ve Fáčku?

16:00:34
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: No proste on je nema rad (ikdyz ji ted vlastni). Takze jak si rikal, hanlive jmeno pro osklive auto
Ja to nechtel psat pac vim, ze je mas rad.

15:59:32
02.02.2011
02.02.2011

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale pointu nerozumiem
15:47:32
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: To vymyslel Semik 

15:37:08
02.02.2011
02.02.2011

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: prečo hyjena? to je taký nepekný výraz
13:24:26
02.02.2011
02.02.2011

darabos
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ano, ked z kladivka beres len signal, kde dlzka zopnutia nehra rolu len caziatok a dalej na cievku pojde konstatne dlhy signal, co ja viem 3.5ms-ovy...preto menozes priamo kladivko zapojit na signalovy vstup, odpalil by si cievku celkom rychlo
13:17:47
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darabos: No pockej, sila jiskry je konstantni ne?
12:18:20
02.02.2011
02.02.2011

darabos
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nechcem Ta sklamat, ale s tymto riesenim len odlahcis kontakt, ale co sa tyka iskry cele sa to zhorsi podla mna bez riadicej elektoroniky, lebo nebudes moct ovladat silu iskry.
12:08:11
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Ale houno, mam sedr tak zapalovani bude original, jen bych chtel ulehcit kontaktum a pridat silu jiskre.
12:07:08
02.02.2011
02.02.2011

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ze aj ked uz pomaly nesvietia kontrolky tak favo chytne na prve prevalenie pri roztlaceni
-> Capricorn: on uz auto ma znesvatene tym volantom, favo zapalovanie by uz nic neskazilo.

-> Capricorn: on uz auto ma znesvatene tym volantom, favo zapalovanie by uz nic neskazilo.
12:05:20
02.02.2011
02.02.2011

Capricorn
-> darklord: Když on Matthes má pořád pocit že zápalko z Fava je něco nečistého a že by tím znesvětil svojí šáde
Ale Matthes on bezkontakt není jen doménou Fava, ale od nějakých 70 let to byl standart na západě kde sním jestli se nepletu přišel Bosch.

12:05:14
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Jelikoz je skodovacka civka stavena na 9V, tak nevim kde je vyhoda?
12:01:58
02.02.2011
02.02.2011

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: voe, favorit nema ani kontakty ani kundik. A startuje aj pri 9V 
