Zapalovací modul z hyjeny na rozdelovač

prohledat
76 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.07.2010 do 30.03.2012, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
16:58:15
30.03.2012
J3STER
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, a teď je tu řešení. 4
16:54:13
30.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> J3STER: Pokukovani je naprd 3
16:17:42
30.03.2012
J3STER
-> Vrba: Hezky, pěkně, taky jsem kdysi pokukoval po zapalovacím modulu.4
20:04:15
11.03.2012
Vrba
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
zvětšit Zapalovací modul z hyjeny na rozdelovač - obrázek od Vrba vložen 11.03.2012 20:04:15
19:47:04
11.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Tak to facha v pohode a ma to same prinosy 1 Neverici Tomasove at si klidne klepou na celo a jezdi s ETZ.
14:49:28
04.03.2012
vhml
-> Vrba: od doby co mám Bosch tak je pokoj
14:18:29
04.03.2012
Markop
-> werty: Hmm.
14:09:49
04.03.2012
werty
-> Markop: Nejen menší rozměry. Pak je tam např. další aspekt zvýšené izolační pevnosti a také snížení vlastní kapacity sekundárního vinutí což vzhledem k tomu jak tato parazitní kapacita působí není zrovna u starého provedení to pravé ořechové.
14:00:22
04.03.2012
Markop
-> werty: No má menší rozměry, to je všechno.
13:54:40
04.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> werty: Jenze rikat jen vykonovy spinaci stupen neni asi uplne dobre.
13:45:07
04.03.2012
werty
-> Markop: Ono to vypadá trochu zvláštně to je pravda, ale v dnešní době už není problém narazit i na cívku přímo pro karb. Fav. s uzavřeným magnetickým obvodem což je prakticky to samé jako modul z BMM jen bez výkonového spínacího stupně. Parametricky je taková cívka totožná jako ta klasická s otevřeným magnetickým obvodem.
13:42:58
04.03.2012
Markop
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já jsem hovořil pouze o fávo cívce a její náhradě cívkou z BMM. O ETZ jsem se nezmínil. Tentokrát.
13:38:32
04.03.2012
Vrba
-> vhml: Však o nic jiného tady nejde,ne?Ty by jsi možná ještě ocenil absenci kondíku na rozdělovači. :-)
upraveno 2x, naposled 04.03.2012 13:39:50
13:26:54
04.03.2012
vhml
-> Vrba: o kladným přínosu netřeba diskutovat, otázka je, jestli bude měřitelnej.



Spíš by mě to lákalo z hlediska rychlejšího naplnění cívky a následne její správné funkce v maximálních otářčkách
13:22:45
04.03.2012
Vrba
-> vhml: udajne ji staci na naplneni mensí cas nez klasice.No síla jiskry se může projevit jedině kladně-například při starších svíčkých a nebo lze použít i vícebodové.
13:16:43
04.03.2012
vhml
A je ta silnejsi jiskra opravdu potreba? Motory které budou umet tocit 6 budou i nalezite obohacené, kde následně klesá potřeba síly jiskry...



Urcite je to krok vpred, ale kvůli síle jiskry bych to nedelal. Spíše aby to melo dostatecne rychlý plnění cívky, což už taky může být ve vysokých otáčkách problém-
13:00:31
04.03.2012
Vrba
Jen si dovolím poznámku k tak vychvalovanému favoritímu rozdělovači a etz. Ono je sice hezký že to auto nastartuje i s vybitou baterkou (to umi i kontakt po vyřazení předřadného odporu),ale ta chyba,kterou to vnáší do regulace předstihu to zapalovaní degraduje pro použití jen pro auta na ježdění do práce a nebo pro motory do 4000otáček.K čemu je potom ta silnější jiskra v otáčkých,kde už ten motor stejně nejede,protože nemá předstih?
12:51:37
04.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Vsak kdyz to ma original favo a svicky drzej, tak asi problem nebude, ne?



-> Markop: Nojo, radsi budeme verit dogmatu, ze zapalovani s ETZ je nejlepsi na celym svete a nebudem zkouset nic jinyho, protoze to je proti nasi vire 3
12:44:20
04.03.2012
Vrba
-> vhml: Svíčka to pobere,ale asi budu muset použít zapalovací kabely s impedancí místo svých drátových.Zatím pracuji na vývoji,ale vypada to dost slibně.
12:17:30
04.03.2012
Markop
Ta fotka toho motorového prostoru fáčka mě pobavila. Vypadá to "moderně", ale je to medvědí úprava :-D Energie jiskry u fávo zapalování a zapalování BMM je skoro stejná. Obě jsou to elektronická zapalování a obě si mohou dovolit silnou jiskru (narozdíl od historického kontaktního zápalka, na tomto webu tak oblíbeného :-).



Takhle to má spíš o něco horší jiskru, než kdyby tam byl originál. Ukážu to v pondělí kolegům, aby nebyla nuda :-D
12:07:26
04.03.2012
darklord
Jaj tak. Ja ze uz konecne niekto riesi MPi zapalovanie a nie tutok bmm.
11:56:51
04.03.2012
suri
-> darklord: záleží aká odporúčaná :D
11:54:09
04.03.2012
vhml
-> darklord: já pochopil, že se jedná o modul z BMM , ty měly jednobody.



Předpokládám, že se jedná o silnější jiskru, než dává sériové BMM ve felde
upraveno 1x, naposled 04.03.2012 11:54:41
11:52:24
04.03.2012
darklord
-> vhml: asi preto ma odporucana sviecka 3 elektrody. A tiez asi aj preto ze pali 2x za cyklus.
11:49:51
04.03.2012
vhml
-> Vrba: co na to ale životnost svíčky?
11:33:57
04.03.2012
Vrba
Tak jsem otstoval tento zapalovací modul.Neřekl bych že z toho jde jiskra jako z bezkontaktní indučky,ale spíš e tam na chvíli rozhoří oblouk 1
21:56:02
01.05.2011
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je třeba nomontovat dva vedle sebe, na podběhu je místo3
21:54:01
01.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: To chce druhej do zalohy 3 No ja bych se nezbavoval niceho, takze prehodit jeden dratek a nazdar.
21:40:57
01.05.2011
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je tak info. Tyhle cívky odchází víc, než lišty na MPi. někam přijedeš, chcípneš a už nenastartuješ
12:53:47
30.04.2011
Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

jenze pri nezdarení hyjenistických pokusu na zaklade nedostatku hyjenoinformaci ty 4 kila muzes projet 1
12:36:25
30.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jakub M.: No ale to muzu za ty penize mit modul z hyjeny... A lepsi civku.
11:34:19
30.04.2011
Jakub M.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

www.pselectronic.cz/k5503 -001-k2543-tranzistorove-z apalovani.html



tohle naprosto staci na odlehceni kontaktu .. doslova za nekolik stovek to uz v aute funguje 8let bez jedinny poruchy. Jen to chce kazdejch cca 600km ocistit kontakty prerusovace, pac pres ne jde cca 10mA ... a jak jsou zapraseny, je poznat ze to hur jede...
upraveno 1x, naposled 30.04.2011 11:34:36
14:16:57
29.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Marťan136LS: No vidis.
13:31:37
29.04.2011
Marťan136LS - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Myslíš takto? Je to fotka z jednoho auta z bazaru, mě to zaujalo, tak jsem si to tehdá stahl
zvětšit Zapalovací modul z hyjeny na rozdelovač - obrázek od Marťan136LS - zrušená registrace vložen 29.04.2011 13:31:37
22:34:54
28.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Tak jsem u Zekeho dnes koumal tenhle modul a skutecne by to melo jit do skodovky. To schema kreslil nejakej curak.
16:07:10
02.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Ja osobne s nim nic nemam, me to je jedno 6 Jen ten nazev se nejak uchytil.
16:06:22
02.02.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no neviem , ak je felicia ošklivé auto tak potom sa na niektoré nejdem ani pýtať , ale ako tak pozerám vždy najviac nadávajú len tí čo niečo počuli alebo sami to auto majú a nemajú s ním problém
16:04:46
02.02.2011
Capricorn
-> suri: Já co jsem na techwebu pochytil tak to bylo proto, že prý při startování vydává zvuk jako hyena (díky startéru s reduktorem).



Edit: Ale co to potom je když mám startér z Feldy ve Fáčku? 40
upraveno 1x, naposled 02.02.2011 16:07:37
16:00:34
02.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: No proste on je nema rad (ikdyz ji ted vlastni). Takze jak si rikal, hanlive jmeno pro osklive auto 1 Ja to nechtel psat pac vim, ze je mas rad.
15:59:32
02.02.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale pointu nerozumiem
15:47:32
02.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: To vymyslel Semik 1
15:37:08
02.02.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: prečo hyjena? to je taký nepekný výraz
13:24:26
02.02.2011
darabos
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ano, ked z kladivka beres len signal, kde dlzka zopnutia nehra rolu len caziatok a dalej na cievku pojde konstatne dlhy signal, co ja viem 3.5ms-ovy...preto menozes priamo kladivko zapojit na signalovy vstup, odpalil by si cievku celkom rychlo
upraveno 1x, naposled 02.02.2011 13:24:54
13:17:47
02.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darabos: No pockej, sila jiskry je konstantni ne?
12:18:20
02.02.2011
darabos
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nechcem Ta sklamat, ale s tymto riesenim len odlahcis kontakt, ale co sa tyka iskry cele sa to zhorsi podla mna bez riadicej elektoroniky, lebo nebudes moct ovladat silu iskry.
upraveno 1x, naposled 02.02.2011 12:25:09
12:08:11
02.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Ale houno, mam sedr tak zapalovani bude original, jen bych chtel ulehcit kontaktum a pridat silu jiskre.
12:07:08
02.02.2011
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ze aj ked uz pomaly nesvietia kontrolky tak favo chytne na prve prevalenie pri roztlaceni 4

-> Capricorn: on uz auto ma znesvatene tym volantom, favo zapalovanie by uz nic neskazilo.
12:05:20
02.02.2011
Capricorn
-> darklord: Když on Matthes má pořád pocit že zápalko z Fava je něco nečistého a že by tím znesvětil svojí šáde 1 Ale Matthes on bezkontakt není jen doménou Fava, ale od nějakých 70 let to byl standart na západě kde sním jestli se nepletu přišel Bosch.
12:05:14
02.02.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Jelikoz je skodovacka civka stavena na 9V, tak nevim kde je vyhoda?
12:01:58
02.02.2011
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: voe, favorit nema ani kontakty ani kundik. A startuje aj pri 9V 3
Extreme Tyres