skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátor - jaký?
20:50:43
07.07.2010
07.07.2010
petr s
-> T: jaký ? 3,9 nebo 4,2
20:49:20
07.07.2010
07.07.2010
T
v čem spočívá přetryskování karbece 130 na 136? pokud teda jsou nejaky rozdily?
jo a mam 5q a na 3t. oatacek to jede tak 85 cca....neni to malo?
jo a mam 5q a na 3t. oatacek to jede tak 85 cca....neni to malo?
15:36:25
06.07.2010
06.07.2010
Petkar1
-> Lukas/Fishmaster: večer to sem dám:)
14:18:19
06.07.2010
06.07.2010
Lukas/Fishmaster
Petkar1
Tak to by bolo super ... dakujem ... hod mi to na fishmaster@azet.sk alebo sem ... to je jedno ...
Tak to by bolo super ... dakujem ... hod mi to na fishmaster@azet.sk alebo sem ... to je jedno ...
14:11:28
06.07.2010
06.07.2010
Petkar1
-> Lukas/Fishmaster: až půjdu do garáže, tak ti to vyfotim
14:07:34
06.07.2010
06.07.2010
Lukas/Fishmaster
Petkar1 : Hmmm to si ma nepotešil ... ono by to chcelo niaky výkres a urobil by som si ju ... alebo len foto ako vypadá ... (kde začať :o) ...
14:03:34
06.07.2010
06.07.2010
Petkar1
-> Lukas/Fishmaster: těžko se shání, já u nás sehnal poslední, kterou měli!
14:02:05
06.07.2010
06.07.2010
Lukas/Fishmaster
Kde sa dá tá trojdielna podložka zohnať? u nás to nemajú ... poradte
13:57:22
06.07.2010
06.07.2010
afro100
-> ferrari: aby som pravdu povedal, motor, na ktory to planujem este nie je poskladany. Skusal som to na svojom eR motore, najazdil som s tym nejakych 15 - 20 km a ze by sa to nejak extra prehrievalo som si nevsimol. Teda u mna je aj EDSR po jazde vzdy teply, tak som tomu neprikladal moc velky vyznam ... ale odladovat sa to bude az na tom motore na ktory to pojde.
11:22:11
06.07.2010
06.07.2010
Petkar1
Možná by stálo za to, zkusit sehnat tu 3-dílnou sadu. Dát pod karbec tu gumu z ní (viz obr - je tam vidět pod karbem). Mám to tak na Fabce a víko karbecu je krásně ledové.
09:06:05
06.07.2010
06.07.2010
ferrari
Hm, Vďak aza rýcglu odpoveď...a ako dlho takto jazdíš? Neprehrieva sa LEKR pri takomto uchytení? Predsa len tá guma musí viac izolovať teplo...
16:22:48
05.07.2010
05.07.2010
afro100
-> ferrari: pod samotnym karbecom je samodomo vystrihnute tesnenie z tesniaceho papiera. Vykres poslem, akurat ho mam v inom PC, kt. nemam u seba.
15:48:49
05.07.2010
05.07.2010
ferrari
afro100 29.06.10 23:02:38 napsal:
je tam tesnenie, klasika termoizolacna podlozka tenka, zas tesnenie a ten kus
hliniku, prisrobovane srobmi namiesto steftov, kdesi som vykutil aj nejaky
vyrobny vykres, ked to najdem, poslem na emila kto bude chciet :)
Hm, toto sa mi véééľmi páči...a čo je pod samotným karbecom? Aké tesnenie? Inak, za ten výkres by som bol vďačný:
polakovicko@gmail.com
je tam tesnenie, klasika termoizolacna podlozka tenka, zas tesnenie a ten kus
hliniku, prisrobovane srobmi namiesto steftov, kdesi som vykutil aj nejaky
vyrobny vykres, ked to najdem, poslem na emila kto bude chciet :)
Hm, toto sa mi véééľmi páči...a čo je pod samotným karbecom? Aké tesnenie? Inak, za ten výkres by som bol vďačný:
polakovicko@gmail.com
19:14:52
02.07.2010
02.07.2010
Petkar1
-> vhml: Já ho plánuju taky do budoucna. K dalšímu stupni úprav na 1,4
15:13:24
02.07.2010
02.07.2010
vhml
-> Petkar1: vyzkoušej a poreferuj.
Já ho plánuju až někdy za hodně dlouho až vyměním 5kanálovou 120tku za 8kanál 1340ccm. Ale zatím mám spoustu jiných věcí co je na třeba na autech dodělat, tak to neřeším. Ale zajímalo by mi to pak.
Já ho plánuju až někdy za hodně dlouho až vyměním 5kanálovou 120tku za 8kanál 1340ccm. Ale zatím mám spoustu jiných věcí co je na třeba na autech dodělat, tak to neřeším. Ale zajímalo by mi to pak.
15:11:10
02.07.2010
02.07.2010
Petkar1
-> vhml: To by mě taky zajímalo...chtěl bych ho vyzkoušet.
14:42:17
02.07.2010
02.07.2010
vhml
A zkoušel už někdo laborovat z Pierburgem 2E3 z Oplu, kterej má difuzoy 22/26? Jestli se to chová stejně kulturně, jenom to líp jede, nebo jestli to má nějaká úskalí?
14:35:31
02.07.2010
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: To záleží na rozdělovači jakou má odstředivou regulaci a zda máš zapojenou i podtlakovou reagulaci (která taky může být u rozdělovačů různá). Motor co se týče předstihu si ladím sám ježděním do kopce a docela jsem se letos trefil a potvrdil si nejlepší nastavení před 3 roky. Na směs jezdím na PAL test do Šťáhlavic k jednomu známému, ale to už taky spíš jen pro kontrolu.
14:07:03
02.07.2010
02.07.2010
Petkar1
-> T: 100 oct snese snese větší předstih. Když ho nenastavíš, tak se zase tolik nestane. Kolik máš předstih teď?
20:55:37
01.07.2010
01.07.2010
T
-> Tuner#2: : a to je jaký předstih? a když ho nenastavim?
tobe serizuje kdo motor?
tobe serizuje kdo motor?
20:15:51
30.06.2010
30.06.2010
Petkar1
-> afro100: já si to taky nepamatuju přesně, ale myslim, že to tak je
Bylo to myšleno spíš jako doplnění, než upřesnění. Že těch odchylek bylo minimum:)
Bylo to myšleno spíš jako doplnění, než upřesnění. Že těch odchylek bylo minimum:)
20:03:36
30.06.2010
30.06.2010
afro100
-> Petkar1: doba kedy som mal favo je uz davno prec a uz som si to proste napamatal, diky za upresnenie
19:58:25
30.06.2010
30.06.2010
Petkar1
-> afro100: ona jediná odchylka u 136x je větší nástřik akcel. pumpičky...
19:19:27
30.06.2010
30.06.2010
afro100
-> werty: jasne, jasne, len ze potom boli rozne verzie ecotronik a pod. do 92 (93?) to bolo vsetko rovnake(az na tie odchylky u 136x)
18:32:28
30.06.2010
30.06.2010
werty
-> aceboss: To je pouze a jen nehorázný kec. Pokud je mi známo tak bylo z Pierburgu do Jikovu přiděleno několik lidí kteří přísně dohlíželi na výrobu a dali si sakra záležet na tom aby kvalita výroby byla na stejné úrovni jako samotný Pierburg 2E3. A jako důkaz na závěr myslím úplně postačí že Jikov vyráběl nejen pro Škodovku, ale taky díly pro Pierburg jelikož karburátory řady 2E3 byly osazovány i auta zn. VW, Ford, Opel.
-> afro100: Karburátorové Fava se vyráběly i po 1.93. Jinak licence byla zakoupena už dlouho před tím než se začalo Favo vyrábět, ale nestihl se termín a tak první Fava byla osazena ještě Pierburgem.
-> afro100: Karburátorové Fava se vyráběly i po 1.93. Jinak licence byla zakoupena už dlouho před tím než se začalo Favo vyrábět, ale nestihl se termín a tak první Fava byla osazena ještě Pierburgem.
14:51:34
30.06.2010
30.06.2010
Lukas/Fishmaster
All ... kde by som zohnal tú delenú podložku pod LEKRa? u nás to nikde nemajú, poradte ... tá gumená čínska sračka sa mi už 2x praskla a už nemám chuť ju stále dookola meniť ... díky
13:55:43
30.06.2010
30.06.2010
Petkar1
-> aceboss: ty karbece jsou vcelku bezproblémové, pokud jsou v rozumném stavu.
11:36:52
30.06.2010
30.06.2010
aceboss
-> afro100: Aha já právě myslel,že Pierburg(je lepší jako LEKR) že LEKR je jakoby česká napodobenina,ale když je dělaná v liceni tak v tom není tedy žádný rozdíl.
Ted další věci na co se kouknout co se nejčastějí kazí,opotřebuje a dělá problémy u LEKRU.
Ted další věci na co se kouknout co se nejčastějí kazí,opotřebuje a dělá problémy u LEKRU.
11:15:56
30.06.2010
30.06.2010
afro100
-> aceboss: vsetky starsie fava (88-92) mali karburatory rovnake, akurat najprv boli Pierburg a neskor kupil Jikov licenciu a vyrabal to ako LEKR, su ale identicke. Vsetky su s dif. 20/24, 136x mala akurat vacsie trysky myslim, inak to bolo uplne rovnake vsetko. Asi jedinou nevyhodou tohoto karbu by mohlo byt, ze vzdusniky su napevno ...
11:12:30
30.06.2010
30.06.2010
aceboss
Tak jak to tady pročítáma a koukám tak se mi jen potvrzuje co si myslím.....ted k věci jaký je tedy nejlepší karburátor a z jakého fáva(výrobce,difuzory,kw,
model,rok?)Díky abych věděl po čem jsem nám koukat
07:55:43
30.06.2010
30.06.2010
MiroJ
-> Petkar1: presne tak som to potom upravil
00:44:21
30.06.2010
30.06.2010
Petkar1
-> MiroJ: ono by to šlo udělat i z tý 3-dílný sady, co se prodává pod LEKR:)
23:09:18
29.06.2010
29.06.2010
MiroJ
-> afro100: uz si ma prekukol , inak odporucim sa tejto verzie gumovej podlozky vyvarovat , moc sa deformuje i pri slabsom dotiahnuti , lepsie je pouzit tu kovovu podlozku + tu pertinaxovu co sa predava ...
23:08:03
29.06.2010
29.06.2010
Petkar1
-> MiroJ: To je přesně ono o čem jsem mluvil:)
23:05:41
29.06.2010
29.06.2010
afro100
-> MiroJ: cakal som, ci sa ozves :) tiez moznost, ja som nemal tu podlozku, tak sa robilo z toho co bolo :)
23:02:43
29.06.2010
29.06.2010
MiroJ
23:02:38
29.06.2010
29.06.2010
afro100
je tam tesnenie, klasika termoizolacna podlozka tenka, zas tesnenie a ten kus hliniku, prisrobovane srobmi namiesto steftov, kdesi som vykutil aj nejaky vyrobny vykres, ked to najdem, poslem na emila kto bude chciet :)
23:01:34
29.06.2010
29.06.2010
Petkar1
-> malybobicek: má vyrobenou tu hliníkovou podložku. 4 šrouby tam jsou, aby sedla na sání a na ty 3 dirky se přichytí LEKR.
22:59:54
29.06.2010
29.06.2010
Petkar1
-> afro100: Tak tohle je jednoduchý a kvalitní řešení:)
22:59:53
29.06.2010
29.06.2010
malybobicek
Díky
22:59:11
29.06.2010
29.06.2010
malybobicek
-> afro100: můžeš mi prosím říct, jak to máš přidělaný na sání? Na převařený z fáčka to nevypadá
22:58:54
29.06.2010
29.06.2010
Petkar1
-> malybobicek: má, ale dá se to udělat!! Vem si sání ze 130, dej na to tu podložku a přemýšlej. Viděl jsem to na vlastní oči a ani to není takovej bastl, jak se může zdát!
22:58:33
29.06.2010
29.06.2010
afro100
-> Petkar1: netreba nic varit, staci kus hliniku a trpezlivost
22:57:49
29.06.2010
29.06.2010
malybobicek
-> Petkar1: Díky
22:57:43
29.06.2010
29.06.2010
afro100
-> malybobicek: ano ma inak diery, ale vsetko ide, ked sa chce
22:54:52
29.06.2010
29.06.2010
malybobicek
A předpokládám, že ta gumová podložka pod karbec má tím pádem jinak díry
22:54:03
29.06.2010
29.06.2010
Petkar1
-> malybobicek: musel bys převařit sání. Uříznout přírubu na SEDR a navařit tam z Fáčka. Ale už jsem viděl i tu gumovou podložku pod LEKRa jako redukci a fungovalo to!!! 3 štefty seděly a na ten čtvrtej se udělal závit v tý gumě - má to kovovou výztuž, takže to jde!
22:52:48
29.06.2010
29.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> malybobicek: Das, ale nepripevnis.