Závodní zapalovací svíčky

prohledat
164 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.06.2010 do 21.03.2017, založil/a Schejby
řadit dle data
17:53:27
21.03.2017
suri
-> Evž@: ten nemá ani 40tkm
14:38:46
21.03.2017
Evž@
+zajebaný palivový filtr který nikdo nemění
13:50:07
21.03.2017
Petr Urban
-> Pavel P..: Tomu říkám recenze z praxe 4
upraveno 1x, naposled 21.03.2017 13:50:30
10:32:00
21.03.2017
Pavel P..
Moje zkušenost se svíčkama je taková, že jsem ve feldě mpi měl Championky ještě původní, solidně upálený, dal jsem nový brisky, auto cukalo, vynechávalo a starty taky nebyli zrovna ukázkový.... tak jsem místo toho dal tříbodový Bosch a zlepšilo se to, nicméně furt to nebylo takový jako se championkama, tak jsem zaplakal v autorizáku a koupil nový championky RC89PYC za pětikilo a byl klid a motor chodil jako předtim.



Jinak ještě co se chování motoru týče, u feldy je problem že se povoluje sání a přisává to falešný vzduch... u mojí bylo jen povolený, stačilo utáhnout, tátova felda měla vycucnutej kus tesnění a felda sousedova syna měla vytrhaný kusy na obou stranách.... to je hlavní problem škubání apod... a ještě zoxidovaný kontakty na čidle tlaku vzduchu vedle klapky.
upraveno 1x, naposled 21.03.2017 10:32:38
10:07:05
21.03.2017
Borderer
-> Urbi: Zajímavé, já mam právě zkušenosti s tím, že máme doma postupně už 4. feldu 1.3 MPi napříč roky 1997-2001 s nájezdama od 90 do 350t km a vždycky se nejlíp chovaly jednoelektrodový svíčky. 3 U prvních dvou se právě měnily za tříbodový (v té době prý "něco lepšího", ale nebylo to ono, pak tam šly zase obyč a třetí felda měla právě problémy s občasným cukáním, většinou při šolichání na padesátce nebo prudkém sešlápnutí plynu, vytáhli sme z toho tříbodový svíce, strčili tam obyč a zmizelo to taky - i když je pravda, že tady byl už přešvihnutej interval výměny. Toť mé zkušenosti, ale je taky pravda, že co škodovácký motor, to originál. Spíš to píšu jako postřeh, nechci se hádat. 7
09:43:20
21.03.2017
suri
-> Urbi: Nechcem mať nič jednoduché ani som nič neriešil . Proste to sem tam poškubávalo a sviečky sú tam 34tkm a čo to zažili tak som tam hodil nové behom 10min . Zatiaľ to funguje ... Tie fotky som dal skôr pre zaujímavosť , ak to bude robiť ďalej budem skúmať čo s tým ... Začal by som tiež od paliva , čidla tlaku v saní čo robí podobné veci a budem pokračovať . Zatiaľ je to ok .
09:41:35
21.03.2017
suri
-> Borderer 21.03.17 08:57:25: Sú to NGK a najazdil som na dvoch sadách cez 70tkm ... Teraz sú tam jednobody champion ale tam chyba nebude
09:05:51
21.03.2017
Petr Urban
-> Borderer: Zajímavý, neregistruji takový problém. Otec má 1.3MPI, svíčky od Brisku, pak od Bosche, zase od Brisku apod. a už je tomu 240 000 km co jezdí na ty tříbody které tam montovali i z fabriky a nikdy ani poškubnutí za celou dobu. Ale tuším úplně stejně by tam fungovala zcela obyčejná standartní svíčka. Ty problémy s poškubáváním mohou být i jinde.... Chcete to mít jednoduché, hodit to na svíčky 3 šup šup a je po problému. Ano někdy to vyjde, ale většinou spíše ne.
08:57:25
21.03.2017
Borderer
-> suri: Dost možná bych tam dal jen svíčky, který tam patřej, tříbodový u feldích jednatrojek hodně zlobily a škubaly.
08:53:02
21.03.2017
suri
-> Petr Urban 21.03.17 08:42:27: zatiaľ to ide tak to riešiť nebudem , potom to vezmem komplexne
08:42:27
21.03.2017
Petr Urban
-> suri: Svíčky jsou zcela normální barvy. Poškubávání může být zapříčiněno i jinde než svíčkami a palivem. Napichnout diagnostiku je vždy lepší základ než domněky a zkoušky, vyhazování peněz a ztráta času. Pokud nic neukáže diagnostika, změřit tlak paliva v liště při nakopnutém motoru a zkusit prudce přidat a ubrat a dívat se zda tlak pracuje správně dle regulátoru na konci lišty.
18:26:12
20.03.2017
suri
-> suri: tu každý ojeb*va ... majú 34tkm , nejak mi to pošklbávalo minule aj dnes tak som hodil championy, aj tak to nejak nie je ono , mám podozrenie na kvalitu paliva ... musím ten motor dať trochu dokopy , bola by ho škoda keď už som mu kúpil aj vačku ME
18:17:00
20.03.2017
Pavel P..
z mojí feldy jsem vyndal uplně stejný, championky, vypálený do stejný barvy.... myslim že v pohodě.
upraveno 1x, naposled 20.03.2017 18:17:39
18:08:54
20.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 20.03.17 17:50:15: Že Tě prodali jeté svíčky 3



Ale jinak celkem normal stav, možná lehce chudší, ale můžou klamat foto.
17:53:03
20.03.2017
suri
1,3 MPI
zvětšit Závodní zapalovací svíčky - obrázek od suri vložen 20.03.2017 17:53:03
17:51:46
20.03.2017
suri
17:50:15
20.03.2017
suri
kto z toho vie niečo vyčítať?
zvětšit Závodní zapalovací svíčky - obrázek od suri vložen 20.03.2017 17:50:15
21:05:51
26.01.2017
suri
-> MVM 26.01.17 20:28:01: skôr sa mi páčia ich iridium rada
20:28:01
26.01.2017
MVM
Mám tu dneska zmiňovaný Brisk Premium EVO - (Na zkoušku do 1,8T RS 132kW)
zvětšit Závodní zapalovací svíčky - obrázek od MVM vložen 26.01.2017 20:28:01
23:31:44
24.11.2016
djmaso
-> Urbi: přesně tak, ale se značkou Brisk mám dobré zkušenosti
16:27:55
24.11.2016
Petr Urban
-> djmaso: aha, takže k danému produktu Brisk vlastně nic nevíš
15:59:44
24.11.2016
djmaso
-> Urbi: sorry špatně jsem se vyjádřil,







Styl jiskřiště jezdí stejnej nebo moooc podobnej, ale není to zas toto



www.brisk.cz/katalogy/... /premium-lgs



a značka - NGK
11:32:44
22.11.2016
Petr Urban
-> djmaso: to snad ne 1 Vím že Brisk umí udělat "funkční" svíčku, ale že bych na ně spoléhal v překoňovaných motocyklových motorech jako má Radical, to mi teda nejde moc do hlavy. Tam bych zřejmě použil jiné také s jinou cenovkou.

Toto nejsou přímo svíčky k závodění, ale spíše kvalitní svíčka k normální použití dle popisu Brisk. Dyť samotný Brisk má několik různých řad "Racing"

Já myslel jestli by to byla taková pěkná svíčka do tuningového motoru či ne. Tedy ty na ni dáš a už si s ní jezdil, vše ok ? Žádný odcházení... ale snad ani žádný pozorovatelný výhody ?
08:41:03
22.11.2016
djmaso
-> Urbi: mam je nakoupené na 1,8 T a viděl jsem je také v Radicalech
08:35:11
22.11.2016
Eidy
-> Urbi: To by mě dost zajímalo, jestli se to opravdu projeví nebo to bude placebo. Podle mě jsou to vyhozený peníze na zapalovací soustavu s kladívkem nebo na starý Škodovky obecně. Možná na novej motor, kde je opravdu vysoký napětí, ale do všeho s jednou indukčkou podle mě zbytečný.
08:02:02
22.11.2016
Petr Urban
www.brisk.cz/katalogy/... /premium-evo

Jezdí to někdo? Nějaký poznatky ? Mám si to kupovat na test na brzdu nebo vyhozený prachy ?
upraveno 2x, naposled 22.11.2016 08:03:47
19:30:46
10.03.2015
vhml
-> MVM 10.03.15 18:51:26: já jsem nikdy u těch svíček za 500/kus nepochopil jakou by pro mě měli mít přidanou hodnotu. Alespoň u škodovky v libovolným stádiu úprav. Brutálně přefoukanej turbo motor asi bude jinej stav.
18:51:26
10.03.2015
MVM
Tyhle Championky jsou řekněme podle určení vysloveně závodní svíčky ... jak je psáno v názvu tématu.

Ostatní co se tady probíraly (Bosch,Brisk,NGK,.. ) jsou běžný svíčky "fungující" hůř či líp v upravených motorech -ale jsou vedeny pod obchodním číslem jako "běžný" náhradní díl...
zvětšit Závodní zapalovací svíčky - obrázek od MVM vložen 10.03.2015 18:51:26
01:42:06
10.03.2015
Petr Urban
-> Jindas: Ale do teď si nechceš do "pořádnýho motoru" koupit pořádný svíčky... Tím že něco měníš na motoru, nemusí vůbec znamenat že je to jak má být...
23:21:29
09.03.2015
MVM
-> jate-line: V poho .. já to znám 3
22:21:41
09.03.2015
jate-line
-> vhml: No když nás to baví 3
22:10:36
09.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Koukám pořád stejná písnička 5
22:09:32
09.03.2015
vhml
-> jate-line 09.03.15 22:06:36: to by mě bavilo to měnit...
22:06:36
09.03.2015
jate-line
-> MVM: No já to napsal blbě - uleje se jen když je člověk líný na startování za studena přešroubovat jiné :) Když mají provozní teplotu tak to funguje jak má.
20:29:27
09.03.2015
Jindas
-> Urbi: Viděl jsi to před více jak 2 rokama na pohofestu,kde bylo dost věcí špatně... gratuluji
20:22:25
09.03.2015
Evž@
-> vhml: to je přesně důvod proč bych do toho nešel i když vím že výsledek by mohl být lepší.

-> Urbi: 30 hp ....to znamená že můj motor,který ma odhadem 90 hp,dostal upravenou hlavu,výfuk a vačku uplně zbytečně.Stačily jen wébry :D

-> MVM: nebudem přece do škodné cpát nějaké karbce od ťongů :D
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 20:23:00
19:10:07
09.03.2015
vhml
-> Evž@ 09.03.15 18:26:41: předpokládám, že narážíš na motokarby. Oni jsou fajn. Z principu svý konstrukce jsou o míle dál než Webry. Problém je ladění. Jasně chápu, spousta z vás vzala karburátory z ,,něčeho" a ono to ,,nějak" jede, maximálně se našly jiný trysky. Jenže pokud to budu chtít ladit doopravdy, kde seženu jiný jehly? Kde seženu jiný pružinky membrán? Jak budu měnit vstup podtlaku na membrány? Když ty pružinky náhodou seženu, tak je budu měnit hodinu. Na IDF měním trysky s nastartovaným motorem...



Motokarby jsou super z principu rovnotlaký konstrukce. Jen prostě nejsou ,,tune friendly"



Čímž jsme se ale vzdálili od svíček. FR5DP mě nikdy nezklamaly. Občas je měním preventivně, aby se neřeklo.
upraveno 3x, naposled 09.03.2015 19:12:07
18:31:26
09.03.2015
MVM
-> Evž@ 09.03.15 18:26:41: 3 Já jsu ze starý školy - i když motokarbecy vedou - já táhnu za DCO 1 i za cenu nižšího potenciálu..
18:30:10
09.03.2015
Petr Urban
-> Evž@: furt všeci na těch krámech jezdí... je to zažité a jednoduché a dobové (někdy nutné k homologaci)... koupíš webry, dáš na motor, automaticky je tam o 30Hp více bez ladění a jsou tak dobré, že už netřeba používat sytič 3 3
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 18:42:55
18:29:30
09.03.2015
Čokin
Jezdim Brisky a spokojenost, NGK take fungovali, Bosch jsem nezkousel....
18:28:22
09.03.2015
Petr Urban
-> MVM: 3 3 3

Bosch jde s kvalitou dílů fakt dolů, to jako pozoruji už chvíli a ona je to fakt už chvíle kdy něco opravdu stávalo za to - všichni dnes nechávají dělat výrobu v číně a né každý si tu kvalitu hlídá..., ale není to zrovna problém u svíček.
18:26:41
09.03.2015
Evž@
-> Urbi: na webrech ještě někdo jezdí? :D
18:18:12
09.03.2015
MVM
-> Urbi: Zdar.Nech toho .. seš přece učeň 4 3 Ale co máš z toho .. já se právě dočet že jsme byli párkrát mistři republiky s nahovno svíčkama..
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 18:19:56
18:14:14
09.03.2015
Petr Urban
-> Jindas: 51 Nejen svíčky máš špatně... A to jsem viděl i na živo.

-> minno: Jde vidět že i s jinýma tepelnýma hodnotama než jsou pro ně ideální zvládá svíčka NGk normálně spolehlivě pracovat a dlouho. Ale např. ideál pro tvůj motor bude hodnota 6.

-> vhml: jj, seřízení weberů má 95-99% lidí neideálně a spousta si zatím ještě neochvějně stojí, např. když jim karbce naladí totální machrující a hovno vědící Mikov, který dělá takové krpy, jak borec 16 let z učňáku a ještě si nechá zaplatit horentní sumu. Znám už 9 lidí s tadyma, co mu stejně jako já budou chtít zřejmě něco osobně vysvětlit... za nemalou ztrátu financ skrz něj.

Pak je těžký ale někomu něco říct, protože si stojí za svým, neřekne si přece že je kokot... ale řekne si to raději o mě, o tobě atd. 1

Ale tím se nic neřeší, bude stále jen jezdit s webrama na hovno 3



Pokud s webry beží hned po startu motor normálně na volnoběh, je více než jisté že po ohřátí je to extrémně bohaté, zalívá to svíčky, smývá olejový film ze stěn válců a spousta dalších neduhů s tím spojených.
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 18:17:12
17:26:18
09.03.2015
MVM
-> Vrba: Já po nikom nechci aby to bral jako modlu - ovšem zkušenosti co fungovalo na motoru mám dostatečně ověřený. Na Bosch svíčky neřeknu půl špatnýho slova. -> jate-line: No nedat dopustit na svíčky který se často ulejvají (u iridiovek obecně častej jev) a praská izolátor - je trochu nešťastný info .. -> minno: Tak na motoru kterej míval Lekr v max úpravě žádnej sytič(resp. přívěra) není. Proto se startovalo nástřikem benzínu/startovací sprej a stejně hned po naskočení jsi musel plynem vrkat kolem tří tisíc.



Obecně je to uplně jedno komu to s jakýma svíčkama jede .. ale např NGK jsou dobrý a spolehlivý pouze Made in Japan - protože NGK France stojí za ho*no
13:28:53
09.03.2015
jate-line
-> vhml: Tak nějak3
12:34:53
09.03.2015
vhml
-> jate-line 09.03.15 12:26:23: jasně že chytnou za studena. Protože tam každe nacpe největší volnobezky co najde. Vzdyt je to závoďák ne? 3
upraveno 1x, naposled 09.03.2015 12:35:05
12:26:23
09.03.2015
jate-line
-> vhml: Jo tak jak říkáš 5ky jsou moc teplé :)

Jinak ty webery mají tendenci chytnout aj bez sytičů a hned, teda co jsem měl zkušenost a volnoběh drží již za studena. Sytič zbytečný zdroj problémů při nechtě některém prosakujícím 1

Za to pierburg bez sytiče to je lahůdka startovat, zvláště v mrazech - už mi shořel i filtr 3
11:41:20
09.03.2015
vhml
-> jate-line 09.03.15 11:04:58: To jsem nikdy nepochopil proč. Prostě mám studenej motor, startuju na sytič. Ono to vůbec dost vypovídá o seřízení karburátoru, pokud je schopnej za studena bez sytiče chytnout a běžet. 140LS musí částečně běžet na sytič ještě tak při 50 stupních vody.



-> jate-line 09.03.15 09:41:22: já bych to poupravil. Když nevíš dej FR6DP. Pokud nevíš a dáš pětky, pak vznikaj ty dohady, že to vydrží hovno.
11:04:58
09.03.2015
jate-line
-> minno: Nevim jak Jindas, ale většina má sytiče na weberech trvale uzavřené...
Extreme Tyres