skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Závodní zapalovací svíčky
18:56:40
27.01.2011
27.01.2011
105
-> vhml: to vim ze to je tepelna hodnota.. jedna se mi o delku zavitu
18:54:24
27.01.2011
27.01.2011
kury
Ze bych taky zkusil ty FR6DP. 5ky mi odešli po pár km. Jinak jezdím nějáký NGK 6ky puvodně pro favorita 136 karbec
18:23:23
27.01.2011
27.01.2011
vhml
-> 105: zavity jsou porad stejny, to cislo je tepelna hodnota
18:21:12
27.01.2011
27.01.2011
105
-> vhml: takze sestky jsou da se rict zavitove na 5-tikanal
18:19:53
27.01.2011
27.01.2011
Evž@
-> vhml: toz to bych spíš sebral ty 6-ky ....za tak ostrej nejsem
18:19:21
27.01.2011
27.01.2011
vhml
-> 105: na 5k je vypodkladam.
18:17:43
27.01.2011
27.01.2011
105
-> vhml: ale pokud dobre koukam tak tohle ma dost dlouhej zavit ne? to vypokladas nebo to este staci
18:09:03
27.01.2011
27.01.2011
vhml
Jo to jsou oni, ale 5tky jsou jen pro ty nejostrejsi motory. Máme je ve fabii. Ve stovce s KP 10,8 jedu 6tky a i tak to v zime chyta na tri valce. Houška s favomotorem s KP 11,5 jede taky 6tky, 5 mu taky moc nefungovali za studena. Sériová 50kW fabie má předepsaný 7čky.
18:05:51
27.01.2011
27.01.2011
Petr Urban
www.tym-motorsport.cz/cz/
.../Svicky_Bosch_Platinum_
plus
To jsou ony ? Nebo jiné tepelné označení pro upravený motor ? Taky jsou tady celkem levně, postovne nevim.
To jsou ony ? Nebo jiné tepelné označení pro upravený motor ? Taky jsou tady celkem levně, postovne nevim.
18:05:12
27.01.2011
27.01.2011
Evž@
-> pistaa: dik..to sem potřeboval slyšet
18:00:16
27.01.2011
27.01.2011
vhml
-> Evž@: zejtra tam zajdu a napisu ti
17:58:58
27.01.2011
27.01.2011
pistaa
-> Schejby: mam 3 sezonujednu sadu bosch platinum, NO problem ,palivo bud to Slovnaft EVO 99+ alebo OMV 100, vymenu ani neplanujem..
Super cena i vykon
Super cena i vykon
17:39:43
27.01.2011
27.01.2011
Evž@
-> vhml: se poptej....dik
17:31:48
27.01.2011
27.01.2011
vhml
-> Evž@: nu jestli chces zajdu se ti zeptat, ale do nejakych 400Kč i s poštou by se to snad melo vejit.
17:25:27
27.01.2011
27.01.2011
Evž@
-> vhml: jj...akorat ta dobirka 140,- tu cenu vykompenzuje hned přes 100 kč/ks :)
17:23:55
27.01.2011
27.01.2011
vhml
-> Evž@: vidis to, to je maji mozna i levnejs nez u nas. I kdyz nevim kolik stoji presne
17:21:58
27.01.2011
27.01.2011
Evž@
-> vhml: -> vhml: na speedpru za 80,-
17:21:52
27.01.2011
27.01.2011
m8rinek
-> Evž@: ti je v autodílech snad objednaj ne? ;).
17:18:46
27.01.2011
27.01.2011
vhml
-> Evž@: u nas je maji ve velkobchodu, za nejakych 100/kus, muzu ti je pripadne poslat.
17:04:44
27.01.2011
27.01.2011
Evž@
-> vhml: hm....to tak objednat z netu..v auto dilech tohle nejspíš neseženu
16:27:23
27.01.2011
27.01.2011
vhml
-> Evž@: u brisků se nejednou stalo že ukápli i při správné tepelné hodnotě. Za mě platinový bosche, stojí pár korun
14:09:47
27.01.2011
27.01.2011
Evž@
Tak sem si to tu pročetl...řešim trochu svíčky...momentálně používám pro závodní účely ty Brisky D14YC a asi nema moc smysl s tim laborovat.....nebo je citelný rozdíl ve výkonu mezi briskama či ngk ..nebo je to jen o životnosti ?
13:09:41
19.06.2010
19.06.2010
Martin120L
-> Schejby: Já jezdím Bosch FR 6 DP a po 6 letech jsou na výměnu,jedna svíčka je k.o.
13:29:24
04.06.2010
04.06.2010
Petr Urban
-> Tuner#2: OK, ted sem si překládal techology primo ze stranek NGK.de, tak je mi to trochu jasnejsi. Ta 7 by mohla byt akorad a do druhyho auta kde mam neupraveny motor z Felcie dam ty NGK BCP6ES.
13:14:09
04.06.2010
04.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: R je že je akorát odrušená, to nemá na nic vliv. Odtrh mám těch 0,7mm. Na motor Felicia je hezké, ale ty ho máš díky větším úpravám tepelně někde jinde, takže raději studenější.
13:02:31
04.06.2010
04.06.2010
Petr Urban
Jeste sem nasel označení NGK BCPR6ES, které by mělo být vhodné pro motor Felicia 1.3i, zas nevim co je tam to R a na co je vhodné. Nemáte někdo celý přehled těch svíček od NGK co které označení znamená...Díky
12:14:37
04.06.2010
04.06.2010
Petr Urban
-> Tuner#2: Prosím... kdyby si ji našel, pošli na email co mam v id. Děkuji. U těch 7-ček sem našel odtrh 0,9mm a u 6-tek co máš 0,7mm, upravoval si ho nebo mám nechat i tech 0,9. A ty NGK BCP8ES se u nás ani neprodávají. Zkusim ty NGK BCP7ES ale ještě přemýšlím o tom odtrhu jaký by měl být správný...
11:42:41
04.06.2010
04.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: Mám někde doma uloženou pěknou tabulku. NGK to má opačně než Bosch, tzn. že u NGK potřebuješ tak 7 a nebo 8čky. NGK 7čka je něco jako 14tka Brisk.
Jinak jako vhml.
Jinak jako vhml.
11:42:24
04.06.2010
04.06.2010
vhml
-> Urbi: hledal bych prvně chybu v použitém benzínu a odpojovači volnoběh. Zdechávat motor přes kvalt je špatně
11:39:10
04.06.2010
04.06.2010
mb136gl
-> Urbi: jj vyšší KP nižšie číslo pri sviečkach Brisk
ja mám KP 10,7 a tiež zatiaľ jazdím na Brisk D14YC
ja mám KP 10,7 a tiež zatiaľ jazdím na Brisk D14YC
11:35:08
04.06.2010
04.06.2010
Petr Urban
-> Tuner#2: Zase sem to zapomel...Teplejsi svicka (15) je jakoby na motor co ma mensi provozni teplotu (myšlena teplota ve spal. prostoru) a studenejší (14) je na motor ktery ma vyssi provozku (vetsi kompres) ? Ponevadz motor mam teply vic nez hodne, mam upravene klapky skrz vacku a uz po kratke jizde musim motor zdechat pres kvalt kvuli samozapalum. Která tepelná hodnota na svickach NGK by mohla byt vhodna ?
22:42:42
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: Ty moje jsou ale teplejší, to odpovídá 15tkám u Brisku.
21:30:53
03.06.2010
03.06.2010
Petr Urban
-> Schejby: Já mám ted ty Brisk D14YC a taky mě zatím šlapou, KP 11 a motor teda nešetřím ani trochu když jedu a zatím dobré, spíš přemýšlím o těch NGK co má Tuner víc než o těch Bosh.
15:58:50
03.06.2010
03.06.2010
Schejby
No názory se tu liší,ale myslím že neprohloupím když koupím Basch FR5DP a Brisk D14YC a prostě je odzkouším budou aspoň náhradní
12:51:49
03.06.2010
03.06.2010
vhml
To se právě možná stalo vennimu, že je ulil, jelikož 5 už možná byly fakt moc studený.
06:51:11
03.06.2010
03.06.2010
Dipi
My jedem taky Bosch FR5DP a spokojenost,jen jednou se stalo že při startování v zimě se jedna uchcala a přestala pálit,na sadě odjedem sezonu,možná i víc a pak sio je nechám jako náhradní nebo někomu je dám do civila kde makají dál. Jinak máme KP 11.7 a jedeme Vervu
20:25:52
02.06.2010
02.06.2010
venni
-> vhml: asi,u mě je zakletý všechno
19:33:21
02.06.2010
02.06.2010
vhml
-> venni: možná že na tvůj motor byla moc studená a měl bys lepší 6. Ale nám to fakt funguje už léta
18:55:47
02.06.2010
02.06.2010
fido06
-> petr s: dp překouk sem se....
18:54:15
02.06.2010
02.06.2010
petr s
-> fido06: Tak DP nebo PD
18:53:59
02.06.2010
02.06.2010
fido06
-> Schejby: v žádném případě nedávej brisky, těm teče elektroda....
18:53:37
02.06.2010
02.06.2010
venni
-> vhml: ja vytáhnul v sobotu eR na ten Koráb a šlo to na tři...jedna FR5DP je v čoudu a to maj najeto pár km
18:52:49
02.06.2010
02.06.2010
fido06
Stejně jako vhml, doporučuji Bosch fr5pd, žádné problémy jsem s nimi zatím nezpozoroval......
15:33:38
02.06.2010
02.06.2010
vhml
-> Gemini: jezdíme je 4 roky bez problémů na přece jenom ještě o něco silnějším motoru než máš ty, i lidi kterým jsem je doporučil byli nadšeni
14:15:07
02.06.2010
02.06.2010
Gemini
-> Schejby: v ziadnom pripade nie FR5DP....nefunguju a mam to potvrdene od viacerych........daj Brisk D14YC , vydrzali mi 2 x sezonu na vysokom KP a 100 oktane
13:16:30
02.06.2010
02.06.2010
Pavel P..
-> petr s: ecorally je taky závod no ne?
13:07:05
02.06.2010
02.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 02.06.10 13:02:52: Náhodou podle nedávno uploadovaného videa mu to jede skoro 40km/h
13:03:49
02.06.2010
02.06.2010
petr s
-> vhml: Pavel je známej eko závodník
13:02:52
02.06.2010
02.06.2010
vhml
-> Pavel P..: jseš tu trochu mimo mísu :-D
12:37:02
02.06.2010
02.06.2010
Pavel P..
heh já jezdim už 12tis km na PAL N8Y a jsou pořád jak nový...