-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.09.16 16:05:10: Ahoj, něco takového jsem už sem taky dával i u jiné značky. Většina normálních lidí v mém okolí mění olej po roce a max. 10 - 15 000 km bez ohledu na stáří vozu. Mnozí z nich vymění tři olejové náplně na přednastavený 30 000 km servisní interval v palubním PC.
Jinak tento motor provází na rozdíl od méně problémové nepřeplňované VTi verze halda problémů i v Mini Cooperech S a J. C. Works včetně propálených pístů a podpálených ventilů. Zdany by ti mohl vyprávět a včera na STK co jsem kecal s technikem to samé.
Někde jsem i četl, že PSA ukončilo s BMW kvůli fiasku s těmito motory spolupráci a na dalším vývoji s ním už nespolupracují. Jen v mezičase udělali VTi hlavu na starou PSAčkovou 1.6ku (pův. 80 kW), která je zcela bezproblémová (pak 85 kW).
Na ty Longlife intervaly dojíždí hodně aut, nejhorší je to u služ. aut z leaseplánů, kde se tyto intervaly v pohodě dodržují, páč po smluvních km / letech jde auto do světa. A kdo si ho koupí?
