-> Durnbach: a kabely mas jaky stary nebo novy provedeni ? jestli sou stary a tvrdy tak do sebe taky berou vlhkost.... kondik mas dobre ukostrenej ? potom vytahni svicky a vysus(jestli to pri startech neprechlastavas)
me rapid taky chytnout nechtel kdyz naprselo vymenil sem vicko a nic... nastartoval sem az na 15x (chudak baterka) bylo to ulity ,, ted je vsecko ok
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nestartuje po dešti
S tou konví je to fakt dobrý.
A víčkem to fakt není, jistkru to dává.

Tohle mě dělala GLS, stačilo vzít starý fén a 2 min. s ním sušit palec a víčko rozdělovače a odjížděl jsem... Bylo to hlavně v době kdy byla velká rosa a vlhko venku. Pak jsem se naštval, koupil nový víčko i palec a od té doby klid a to přitom to původní bylo OK, nikde prasklé.
Matthes, záškodník z TechWebu : co se ti jako nezda?
-> Jincheng:



Normalne to vem vylucovaci metodou to je nejlepsi vem konev vody polej civku zkust natocit kdyz chytne tak je to je necim jinym a pokracuj dal
-> Durnbach: To mas teda odhad jak zenska 

Tak já vám to přeměřím ale psal jsem cca 4 cm 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ahaaa OK
-> afro100: Aby mel jiskru 4cm dlouhou na vzduchu potrebuje pres 40kV no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak keď predtým si vravel 40kV a u MB 15 kV tak s čím si to porovnával, pletiem to lebo ma to zaujíma
-> afro100: Proc sem motas 120?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A v čom je zapalko MB ine oproti 120?
-> Durnbach: Tak pak hledej problem v karguratoru pripadne jestli mas dobrej predstih... Nic jineho to zpusobovat snad uz ani nemuze... Jeste teda zalezi jakou to dava jiskru pri stlacene smesi, ale je pravdepodobnost, ze dobrou...
Aha ono jde o MB
Tam budes rad za 15kV takze 4cm je kktina.

-> Turda: Vzduch ma pruraznost 1kV/mm takze pokud mu zapalovani dava pres 40kV neni problem 

-> Durnbach: 4 cm??? ooo 

Syny 26.05.10 22:21:47 napsal:
→ Durnbach: Vymontuj svicky, vem rukavice, opri ji zavitem
o neco kovovyho a nekdo at jde otocit klickem… Pokud vseky hazi jiskru, tak
je problem jinde…
Pod pojemem nestartuej se skryva, ze starter toci ale auto ne a ne cyhtnout?
Přesně tohle jsem udělal, všechy svíčky daly jiskru na vzdálenost cca 4 cm. Ano starter točí ale nechce chytnout. A palivo tam jde svíčky jsou mokré.
→ Durnbach: Vymontuj svicky, vem rukavice, opri ji zavitem
o neco kovovyho a nekdo at jde otocit klickem… Pokud vseky hazi jiskru, tak
je problem jinde…
Pod pojemem nestartuej se skryva, ze starter toci ale auto ne a ne cyhtnout?
Přesně tohle jsem udělal, všechy svíčky daly jiskru na vzdálenost cca 4 cm. Ano starter točí ale nechce chytnout. A palivo tam jde svíčky jsou mokré.
-> Durnbach: Vymontuj svicky, vem rukavice, opri ji zavitem o neco kovovyho a nekdo at jde otocit klickem... Pokud vseky hazi jiskru, tak je problem jinde...
Pod pojemem nestartuej se skryva, ze starter toci ale auto ne a ne cyhtnout?
Pod pojemem nestartuej se skryva, ze starter toci ale auto ne a ne cyhtnout?
105
To víčko je tam nový a nekoplo mě když mi druhý startoval.
Rider skoda : Všechny svíčky jsem vydělal a hážou jiskru i na cca 4cm. Myslíš, že by na ten karbec mělo tolik vliv počasí?
To víčko je tam nový a nekoplo mě když mi druhý startoval.
Rider skoda : Všechny svíčky jsem vydělal a hážou jiskru i na cca 4cm. Myslíš, že by na ten karbec mělo tolik vliv počasí?
-> Durnbach: nezalezi ze to vicko je ted suchy ! vymen ho,,a nebo at ti nekdo startuje a sahni na nej pekne te pokope
-> Durnbach: tak jestli jiskru haze z rozdelovace na vsechny svicky,tak potom ale nebude zavada v elektrice ale karbecu prece?
Cívka je tam už třetí tou to nebude.
-> Durnbach: jezkove oci ... no cim to asi tak bude ze to nechce startovat po dazdi ...
skrat nastal ...


-> petr s: Dělávalo to i na cívce,dokaď byly bakelitový dekly,stačí nepatrnej průraz,za sucha dobrý a po dešti nejede a jde to zkratkou.
Rider skoda 26.05.10 17:59:59 napsal:
Teď jsem to zkoušel háže normálně i z cívky. Raději jsem si udělal i znova předstih a nic.
Teď jsem to zkoušel háže normálně i z cívky. Raději jsem si udělal i znova předstih a nic.
nam tiež niekedy po silnejšom daždi nechcelo štartovať, ale vyutierali sme cievku a hned naskočilo 

-> Durnbach: urcite vyzkousej, zda haze jiskru, kdyz nechce chytit,at vis kde je zavada a kdyz nehodi na svicku,tak zkus zda haze z civky naprimo(bez rozdelovace)
Kabely jsem dal nové a nic se nezměnilo, víčko i palec jsou suché.
vicko rozdelovace...
Skús ten rozdeľovač - vyutieraj dosucha víko zvnútra a tiež palec...potom vyskúšaj...ak stále nič, tak dobre vyutieraj aj káble a sviečky zvonku...
Ja som toto zažil iba raz a to na starej žehličke 120tke r.v.77...zvnútra na víku rozdeľovača bola normálne rosa...
Ja som toto zažil iba raz a to na starej žehličke 120tke r.v.77...zvnútra na víku rozdeľovača bola normálne rosa...
-> Durnbach: Tak ten karburator seridit urcite nech... Kdyz prsi je vzduch chladnejsi a vlhkej, takze to dost ovlivni smes... Tedy asi ne tak, ze by to vubec nenastartovalo (cili to ten problem asi neodstrani), ale zelepist by se to mohlo...
A jsem nenapsal, že se jedná o 1000 MB rok 1966. Jestli to nějak pomůže. Víčko orosené zevnitř není.
Niekto mi hovoril že je lepšie dávať sviečkové káble z Favoritu, kedže sú lomené, a do normálnych sa dostane vlhkosť a voda...
Cívku jsem i dnes vyměnil za druhou ale nic.
Kabely ještě dnes koupím druhé a uvidím co to bude dělat karbec určitě není seřízený jak by měl být není.
Kabely ještě dnes koupím druhé a uvidím co to bude dělat karbec určitě není seřízený jak by měl být není.
-> Durnbach: Víčko rozdělovače zvlhne vevnitř
Urcite zkus jiny kabely ke svickam. Karburator je spravne serizen?
niekde ti natecie voda a skratuje... cievka byva sucha? skus ju riadne utriet medzi kontaktami
Ahoi, mám takový problém vždy když zaprší tak mi auto nechce nastartovat. V motorovém prostoru nikde nevidím, že by byla voda jen ve žlábku kde je poblíž olejová měrka. Průběžně jsem vše vyměnil protože auto nestartovalo vůbec. Svíčky, palivovou pumpu, víčko rozdělovače, kondík, cívku. Ale prostě jak je po dešti tak nechytne, po čem bych měl jít?