David29 15.06.10 17:16:23 napsal:
→ ozzman1000: 7,3l/100km? To nemám ani se sedrem
nuž, neni Weber ako Weber
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotreba - Weber
prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 04.05.2010 do 20.06.2010, založil/a ozzman1000
16:14:35
20.06.2010
20.06.2010
ozzman1000
17:16:23
15.06.2010
15.06.2010
David29
-> ozzman1000: 7,3l/100km? To nemám ani se sedrem
17:02:13
15.06.2010
15.06.2010
ozzman1000
cez víkend otestovaná spotreba: cca 14,5 litra/197km, vzhľadom na terén v ktorom som to testoval myslím že výborná spotreba
21:39:46
07.05.2010
07.05.2010
Pavel P..
-> ozzman1000: super... už se těšim :-)
21:39:20
07.05.2010
07.05.2010
ozzman1000
-> Pavel P..:
beriem na vedomie...teraz ten karbec jazdím lebo dávam 130kový SEDR na repas...ale o týzden-dva najneskôr ide von...tak sa pokúsim ti ho koncom mesiaca doniesť do Prahy
beriem na vedomie...teraz ten karbec jazdím lebo dávam 130kový SEDR na repas...ale o týzden-dva najneskôr ide von...tak sa pokúsim ti ho koncom mesiaca doniesť do Prahy
14:30:38
06.05.2010
06.05.2010
Pavel P..
-> ozzman1000: mohlo by... protože abys jel tak nemusíš dávat plnej aby se otevřela druhá komora jako u SEDRu
mimochodem můj zájem o něj stále trvá tak na mě nezapomeň :-)
mimochodem můj zájem o něj stále trvá tak na mě nezapomeň :-)
12:25:35
06.05.2010
06.05.2010
ozzman1000
ako tak pozerám...podľa tých parametrov mi to vychádza že by to mohlo mať ešte nižšiu spotrebu ako so SEDR-om 2951...teda pokiaľ má človek "ľahkú nohu"
14:06:18
05.05.2010
05.05.2010
Pavel P..
-> palinator: nejde hned za první klapkou ale tak v 1/3 otevření první...zkusim udělat video a hodit na youtube.
13:38:38
05.05.2010
05.05.2010
palinator
-> Pavel P..:
A není to spíš nevýhoda, než výhoda? Zase když se otvírá příliš brzy, tak se zbytečně ztrácí podtlak a je díra v plynu.
A není to spíš nevýhoda, než výhoda? Zase když se otvírá příliš brzy, tak se zbytečně ztrácí podtlak a je díra v plynu.
12:22:24
05.05.2010
05.05.2010
Pavel P..
-> ozzman1000: ano ale rozhodně dřív než u SEDRu...
12:08:25
05.05.2010
05.05.2010
ozzman1000
Pavel P.. 05.05.10 10:16:58 napsal:
→ steyr: tohle je osazení Weberu 30BDIC, nic moc, ale
musíš si uvědomit že se otvírají obě klapky naráz…
čo som pozeral tak naraz sa určite neotvárajú, druhá klapka sa otvára až od určitej úrovne otvorenia prvej
→ steyr: tohle je osazení Weberu 30BDIC, nic moc, ale
musíš si uvědomit že se otvírají obě klapky naráz…
čo som pozeral tak naraz sa určite neotvárajú, druhá klapka sa otvára až od určitej úrovne otvorenia prvej
10:16:58
05.05.2010
05.05.2010
Pavel P..
-> steyr: tohle je osazení Weberu 30BDIC, nic moc, ale musíš si uvědomit že se otvírají obě klapky naráz...
10:11:00
05.05.2010
05.05.2010
steyr
Karburátor Weber 30 BDIC - náhrada Jikov SEDR/EDSR/DDSR. Není třeba nic upravovat
myslim ze to bude viac menej to iste aj ked ta prva komora bude asi na 130 slaba
myslim ze to bude viac menej to iste aj ked ta prva komora bude asi na 130 slaba
08:43:16
05.05.2010
05.05.2010
ozzman1000
nechce sa mi veriť že by tu nemal niekto skúsenosť s týmto karbom
23:06:33
04.05.2010
04.05.2010
ozzman1000
steyr 04.05.10 22:44:45 napsal:
a velkost difuzorou ?
21 - 24
a velkost difuzorou ?
21 - 24
22:44:45
04.05.2010
04.05.2010
steyr
a velkost difuzorou ?
22:21:02
04.05.2010
04.05.2010
Klubko_
-> ozzman1000: stane se...
22:19:48
04.05.2010
04.05.2010
ozzman1000
ospravedlnujem sa všetkým, moja chyba...(asi som prepracovaný)... samozrejme je to takto:
#1: tryska 105, vzdušník 200
#2: tryska 125, vzdušník 140
#1: tryska 105, vzdušník 200
#2: tryska 125, vzdušník 140
22:10:43
04.05.2010
04.05.2010
darklord
-> Klubko_: no tak by som predpokladal nastavenie... predsalen 205 uz je diera jak do p.dele, to by sa nedalo nazvat karburatorom
22:04:53
04.05.2010
04.05.2010
Klubko_
-> darklord: spis 125,140 trysky, 205, 200 vzdusniky ze?
21:59:17
04.05.2010
04.05.2010
darklord
nemas to trochen pomylene?
21:52:29
04.05.2010
04.05.2010
ozzman1000
Nemá niekto skúsenosť koľko môže žrať Weber 30BDIC na 742.13 ? Má to sériovú kalibráciu
#1: tryska 205, vzdušník 200
#2: tryska 125, vzdušník 140
#1: tryska 205, vzdušník 200
#2: tryska 125, vzdušník 140