skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dělá brrr b r m b r m brrr (motor)
JA som už naozaj nevedel co so svojím Favoritom. Stále trhal, aj po nastavení ventilov, predstihu. Potom som kúpil sviecky znacky Bosh a je po probléme. Mám ho na LPG a aj nan štartujem. Túto zimu sa mi podarilo dokonca nastartovať pri mínus 15 a bez problémov. Ale možu ti to robiť aj rozvody.
Zkus taky vyřadit hadici posilovače brzd ....
Když je mírně zpuchřelá (přisává vzduch pod karburátor), tak to skoro nereaguje na seřízení karburátorů, když je to pak horší, tak už to nejede jinak, než na sytič (prostě to chcípe, chcípe, chcípe ....).
Prostě vezmi kousek dobré hadice, zacpi ji šroubem, vše zajisti sponkami a dej to místo hadice posilovače. Pokud problémy ustanou, vyměnit hadici k posilovači (někdy i posilovač).
Když je mírně zpuchřelá (přisává vzduch pod karburátor), tak to skoro nereaguje na seřízení karburátorů, když je to pak horší, tak už to nejede jinak, než na sytič (prostě to chcípe, chcípe, chcípe ....).
Prostě vezmi kousek dobré hadice, zacpi ji šroubem, vše zajisti sponkami a dej to místo hadice posilovače. Pokud problémy ustanou, vyměnit hadici k posilovači (někdy i posilovač).
-> vhml: A nebo tak :) V souvislosti s odpojovačem volnoběhu mně taky napadlo - jeho netěsnost. Starší kousky přisávaj falešnej vzduch kolem spoje mezi plastovým krytem a plechovým obalem ventilu.
odpojovač volnobehu zapojenej na vyvod na otackomer? :-D Taky uz jsem to dokazal...
O tomhle tématu jsem se dozvědel náhodou v rublice "pravopis na Virtu" - sice ne v souvislosti s nějakým políčkem mateřštině, ale kvůli vyčerpávajícímu popisu problému už v samotným názvu vlákna :)
Začal bych si troubleshootingem volnoběžnýho systému - vyčištění volnoběžný trysky.
To výchozí nastavení by mohlo bejt ok
Začal bych si troubleshootingem volnoběžnýho systému - vyčištění volnoběžný trysky.
To výchozí nastavení by mohlo bejt ok
Čím to může být?Motor na sytič točí 2500 ot a když ho stámu skoro na minimum dělá to,při úplně zataženém sytiči jdou otáčky dolů a chcípne.Karburátor jsem vyčistil,může to být některou svíčkou?Jinak Š 130 s fávo motorem ETZ a SEDREM 3223.Předtím se dal štelovat volnoběh normálně "vzduch-bohatost&quo
t;.Jaké má být výchozí nastavení?Někde tady píšete vzduch 4x180° a bohatost 5x180° je to správně?