1.8 Tsi - problem

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 09.03.2010 do 10.03.2010, založil/a COL
řadit dle data
19:44:39
10.03.2010
Milan 136
benzin se měří při volnoběhu a pak při zvýšených otáčkách. je to různý podle auta.

jinak i tdi se nedají vytočit, ale je VAS to umí vypnout, aby šly změřit
19:41:01
10.03.2010
myschaak AZNP K.Hora
ME u diesla musí mít pět měření po sobě s hodnotou pod dovolenou kouřivost.....takže to prošlapujou MIN pětkrát.....když jsem byl s t148 před asi čtyřma rokama na emisích tak tam předemnou byl borec s lagunou v dehtu,půl hodiny jí tam tůrovali než to nadejchala...já šlápl s tatrou 5x na plyn a jel jsem....
17:17:13
10.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Mě se to taky nelíbí. Máš auto, který má najeto 250 000 km, ale je v kondici a co jsem slyšel přes vrata, tak to takhle vytočili 3x nebo 4x a ono se něco připosere, najedeš s tím 1000 km a ono se to doposere. Ničeho se pak nedovoláš a starost máš jenom ty. Kdyby se to bralo rozumně, tak ten motor najede třeba dalších 200 000 bez problémů a nebo hrozící závadu zjistíš za provozu a zabráníš jí opravou nebo výměnou dílu. Co dělat potom s prasklým blokem. Podle mě kouřivost bude znatelná i v nižších otáčkách, než u omezovače a pak to nechat spadnout, nebo ne ?
16:28:51
10.03.2010
U-Geen
-> Max: me se na ME urvala vrtulka vodni pumpy (asi tim prudkym ubranim).. rozhodne se mi to toceni do omezovace nelibilo a letos se pokusim sehnat rozumnyho cloveka na ME
16:28:43
10.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
U tech ropaku je to zajimave. dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=56666&am... udajne se muze stat u lamacu klikovych hrideli, ze se nashromazdi v chladici oil a jak to jednou lehce vytoci, tak ho motor nasaje a ojnice litaj.
16:25:52
10.03.2010
Max
no diesel se musí dostat do "přeběhových" otáček....když jezdim na stk s ropákama, tak to musej naměřit napoprvý 3

znám pár případů, kdy tam něco bouchlo...pán pak s 306kou najezdil sotva 500km a vyběhla mu ojnice....
14:12:41
10.03.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: Myslíš něco podobného jako když při císaři pošlou tatínka radši za sklo? 1
upraveno 1x, naposled 10.03.2010 14:12:50
14:12:10
10.03.2010
Labros
-> Crestik: a benziňák se určitě nedělá v otáčkách nejvyššího výkonu, protože to by bylo u některýho auta 5000, u některýho 6 nebo 7000.
19:42:32
09.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> petr s: Slýchávám když jdu okolo a běhá mi z toho mráz po zádech. Ani se nedivím, když v Rybnici poslali staršího pána co šel po mě, ať počká venku (Octavia TDi). 1
19:08:09
09.03.2010
petr s
-> Crestik: Diesel se dělá při plném plynu
19:00:56
09.03.2010
Herman
treba stoji na spojce....je tam spojkovej spinac
15:31:32
09.03.2010
Crestik
-> Jirik_Tuňák: pokud vím, tak se to má držet i v otáčkách max. výkonu
13:06:17
09.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> rsvancara: 3



Jinak eště že se na emisích vejdou při zvýšených do těch 4000. Kdyby se měřily při vyšších, tak na tom nepůjdou změřit a nevylepili by známku. 1
12:33:35
09.03.2010
rsvancara
To snad néééé, nepůjde aktivovat "sportovní režim" 3 3
10:50:28
09.03.2010
COL
Aha... skoda, ze to nikde nepisou..... dik za info.
10:40:43
09.03.2010
jarda.u1
Transit zase nejde vytocit prez 3000 ot./min. pri vyslaple spojce
10:10:22
09.03.2010
Alenka
Je to normalni vlastnost idiotproof jednotek.

Nektera US auta nejdou v P a N vytocit na vic nez 2500 otacek.
10:02:06
09.03.2010
Milan 136
-> COL: to je normalni.
07:36:06
09.03.2010
105
-> COL: jake byli ty zavady?
00:03:53
09.03.2010
COL
Je normalni, ze motor nejde na volnobeh vytocit na vic nez 4000 ot??

V podstate v novem aute byla v souladu s navodem odpojena baterka, pak se "objevila" tahle vlastnost, plus se zda, ze ma motor hlucnejsi chod na volnobeh (trochu to pripomina sici stroj). Jede to normalne, pod zatezi jde i pres ty 4000. Diagnostika odhalila dve sporadicke zavady, znovu se uz neobjevily, jinak nic.
upraveno 1x, naposled 09.03.2010 00:06:17
Extreme Tyres