benzin se měří při volnoběhu a pak při zvýšených otáčkách. je to různý podle auta.
jinak i tdi se nedají vytočit, ale je VAS to umí vypnout, aby šly změřit
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.8 Tsi - problem
ME u diesla musí mít pět měření po sobě s hodnotou pod dovolenou kouřivost.....takže to prošlapujou MIN pětkrát.....když jsem byl s t148 před asi čtyřma rokama na emisích tak tam předemnou byl borec s lagunou v dehtu,půl hodiny jí tam tůrovali než to nadejchala...já šlápl s tatrou 5x na plyn a jel jsem....
-> U-Geen: Mě se to taky nelíbí. Máš auto, který má najeto 250 000 km, ale je v kondici a co jsem slyšel přes vrata, tak to takhle vytočili 3x nebo 4x a ono se něco připosere, najedeš s tím 1000 km a ono se to doposere. Ničeho se pak nedovoláš a starost máš jenom ty. Kdyby se to bralo rozumně, tak ten motor najede třeba dalších 200 000 bez problémů a nebo hrozící závadu zjistíš za provozu a zabráníš jí opravou nebo výměnou dílu. Co dělat potom s prasklým blokem. Podle mě kouřivost bude znatelná i v nižších otáčkách, než u omezovače a pak to nechat spadnout, nebo ne ?
-> Max: me se na ME urvala vrtulka vodni pumpy (asi tim prudkym ubranim).. rozhodne se mi to toceni do omezovace nelibilo a letos se pokusim sehnat rozumnyho cloveka na ME
U tech ropaku je to zajimave. dieselpower.cz/forum/view
topic.php?t=56666&am... udajne se muze stat u lamacu klikovych hrideli, ze se nashromazdi v chladici oil a jak to jednou lehce vytoci, tak ho motor nasaje a ojnice litaj.
no diesel se musí dostat do "přeběhových" otáček....když jezdim na stk s ropákama, tak to musej naměřit napoprvý
znám pár případů, kdy tam něco bouchlo...pán pak s 306kou najezdil sotva 500km a vyběhla mu ojnice....

znám pár případů, kdy tam něco bouchlo...pán pak s 306kou najezdil sotva 500km a vyběhla mu ojnice....
-> Jirik_Tuňák: Myslíš něco podobného jako když při císaři pošlou tatínka radši za sklo? 

-> Crestik: a benziňák se určitě nedělá v otáčkách nejvyššího výkonu, protože to by bylo u některýho auta 5000, u některýho 6 nebo 7000.
-> petr s: Slýchávám když jdu okolo a běhá mi z toho mráz po zádech. Ani se nedivím, když v Rybnici poslali staršího pána co šel po mě, ať počká venku (Octavia TDi). 

-> Crestik: Diesel se dělá při plném plynu
treba stoji na spojce....je tam spojkovej spinac
-> Jirik_Tuňák: pokud vím, tak se to má držet i v otáčkách max. výkonu
-> rsvancara: 
Jinak eště že se na emisích vejdou při zvýšených do těch 4000. Kdyby se měřily při vyšších, tak na tom nepůjdou změřit a nevylepili by známku.

Jinak eště že se na emisích vejdou při zvýšených do těch 4000. Kdyby se měřily při vyšších, tak na tom nepůjdou změřit a nevylepili by známku.

To snad néééé, nepůjde aktivovat "sportovní režim"



Aha... skoda, ze to nikde nepisou..... dik za info.
Transit zase nejde vytocit prez 3000 ot./min. pri vyslaple spojce
Je to normalni vlastnost idiotproof jednotek.
Nektera US auta nejdou v P a N vytocit na vic nez 2500 otacek.
Nektera US auta nejdou v P a N vytocit na vic nez 2500 otacek.
-> COL: to je normalni.
-> COL: jake byli ty zavady?
Je normalni, ze motor nejde na volnobeh vytocit na vic nez 4000 ot??
V podstate v novem aute byla v souladu s navodem odpojena baterka, pak se "objevila" tahle vlastnost, plus se zda, ze ma motor hlucnejsi chod na volnobeh (trochu to pripomina sici stroj). Jede to normalne, pod zatezi jde i pres ty 4000. Diagnostika odhalila dve sporadicke zavady, znovu se uz neobjevily, jinak nic.
V podstate v novem aute byla v souladu s navodem odpojena baterka, pak se "objevila" tahle vlastnost, plus se zda, ze ma motor hlucnejsi chod na volnobeh (trochu to pripomina sici stroj). Jede to normalne, pod zatezi jde i pres ty 4000. Diagnostika odhalila dve sporadicke zavady, znovu se uz neobjevily, jinak nic.