Sani Weber 40 DCOE

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.02.2005 do 05.04.2016, založil/a LordCroft
řadit dle data
15:40:35
05.04.2016
Petr Urban
Nevíte prosím zda-li sklonění motorů fav./Fel. a škoda 105-136 je přesných 20st. vs. 30st., je to skrz přefrézování rovin u sacích potrubí. zda-li tam není třeba 19 st. nebo 21 atd. ? Je to z jistotou 20st. u felicie a 30st. u škoda motoru ? Děkuji.
13:34:42
03.02.2016
Petr Urban
-> m8rinek: Děkuji. Zase jsem slepej.
06:29:24
15.01.2016
Petr Urban
-> m8rinek: děkuji, to by se opravdu hodilo, ať si mohu udělat představu. Mám dělat přes hlavu na 1.5 a mělo by to "jet", né pouze dojet.
18:49:22
14.01.2016
m8rinek
-> Urbi: opět SV. Když vzpomenu změřím Ti průměry neopracovaných kanálů...
upraveno 1x, naposled 14.01.2016 18:59:47
18:47:50
14.01.2016
Petr Urban
Od koho byste doporučili odlitky sání přes hlavu ? Chci aby kanály nebyli zbytečně velké u příruby k hlavě a bylo to solidně odlité k opracování a relativní přesnosti kanálů na sebe navazujících. Opracování si udělám. Děkuji.
upraveno 1x, naposled 14.01.2016 18:48:17
12:23:27
12.01.2016
m8rinek
-> Urbi: Ale prd, vidí dobře. Pokud si to sání objednáš přijde Ti přesně tohle skoda110r.eu/erse/.../39. JPG značeno SV, stejně jako sání přes hlavu... Tedy přesně to co má Šimurda.



Sání s nálitky pro vstřikovače (co postoval Venni) je od Dlouhýho a je to pajcnutý fabrický sání...
upraveno 1x, naposled 12.01.2016 12:27:28
12:18:17
12.01.2016
Petr Urban
-> havlik: špatně vidíš ! nejsou tam z úhly nálitky na vstiřkovače, upínací plocha u hlavy je jiná a dle mě celkové namíření kanálů je lépe po směru jakým jdou pak dolů do hlavy. Kdo toto sání dělá ?
18:26:03
11.01.2016
m8rinek
-> duma: Aha, tak to se omlouvám, měl jsem za to, že je to nějaká tvá prehistorická výroba...



No nabízí ho třeba Šotola a ten k odlitkům daleko taky nemá...



Dlouhej dělal kopii kita....
18:22:35
11.01.2016
havlik
-> Urbi: dyt ty maj na tom odkazu co dával M8
18:09:27
11.01.2016
Petr Urban
Kdo dělá toto sání prosím ? Líbí se mi jak jsou kanály plynule namířeny po směru jakým pak jdou v hlavě dolů. Jinak šimurdův motor, snad se nebude zlobit použitého foto, ale má ho veřejně.
zvětšit Sani Weber 40 DCOE - obrázek od Petr Urban vložen 11.01.2016 18:09:27
upraveno 1x, naposled 11.01.2016 18:10:21
19:56:20
05.01.2016
duma
-> m8rinek 05.01.16 13:23:59: Ahoj Prosím moje sání a jiné výrobky mají od začátku moje iniciali. duma nebo DM
13:42:13
05.01.2016
Petr Urban
-> m8rinek: To že se musí u těch dvou horních půlek stále dorovnávat rovina na karbce a vlastně je nutné nejlépe přesné svrtání na několik kolíků mě u toho sání přes hlavu velmi irituje. Sice to dělám i jinými způsoby, ale když si to pak někdo rozebere, už to nespasuje jak by měl.
13:23:59
05.01.2016
m8rinek
Mám za to, že je to nějaká starší výroba od DUMY



Mě se více zamlouvají sání s nalitým SV. Tuším odsud 110rcoupe.webnode.cz/prod ej
13:17:28
05.01.2016
havlik
-> Urbi: neřikam že to nefunguje, jen řikam svojí zkušenost. Ale kdo to lije netuším, ale to moje byl dost možná nějaký více dobový odlitek.
13:15:55
05.01.2016
havlik
-> m8rinek: jo to asi jo i když u tý hlavy to pasovalo, ale ty větve byly moc u sebe a pochybuju že bylo jediný vyrobený:)
10:19:21
05.01.2016
m8rinek
-> havlik: Ty jsi měl sání, kde někomu uteklo při odlévání jádro bokem :)))
10:10:37
05.01.2016
Petr Urban
-> havlik: Mě otvory u hlavy celkem pasují, ano budu to muset brát spíše k jedné straně kanálu a větve nejsou lity zcela na střed a to že nejsou namířeny jako i u sériových sání před hlavou po směru kanálu jakým půjde dolů na ventil v hlavě je určitě výkonový mínus. I s neideálním tvarem je ale možné dosahovat s sáním přes 130 HP na 1.4 (je vyzkoušeno), kolik by tam bylo s kitovým sáním na fotkách níže je ale otázkou... Pro "neprofesionální&quo t; závodníky nelažnící po každém koníku je fungující a mě právě zajímá kdo to lije ? Jedním problémem je také nutnost vybrousit vybrání pro sytiče karburátoru, které se jinak na vnitřních stranách opřou o přírubu sání.
upraveno 1x, naposled 05.01.2016 10:13:09
09:39:38
05.01.2016
havlik
-> Urbi: takový podobný jsem měl před pár lety a byl tam problém že díry v tom byly dost na křivo. Aby to pasovalo na hlavu tak si to bud musel udělat do zatáčky nebo prostě říznout ty větve od sebe, a stejně to pak ještě byl problém dopasovat, protože kanaly nepasovaly přesně na karbec.
09:36:46
05.01.2016
Petr Urban
pouze zcela rovné kanály otvory 38-39 ze starny webry a 28 až 30mm jak kde ze strany k hlavě.
zvětšit Sani Weber 40 DCOE - obrázek od Petr Urban vložen 05.01.2016 09:36:46
09:34:54
05.01.2016
Petr Urban
-> Tiatana: OK. Díky za recenzi. Kdo všechno teda v česku lije ty sání ?



Kdo lije rovné sání to co jsem dal nyní na obrázku, kde jsou kanály pouze rovné bez zahnutí a sání je možné přišroubovat přímo na původní štefty hlavy.
zvětšit Sani Weber 40 DCOE - obrázek od Petr Urban vložen 05.01.2016 09:34:54
20:55:34
04.01.2016
Tiatana
20:47:31
04.01.2016
Tiatana
-> Petr Urban 20.12.15 00:14:05: Urbi mám od Dusíka sání a nebyl stím žádenj velkej problém.na hlavu pasovalo a k sobě také pěkně svrtané..No scháněl jsem dlouho mněl sem toho vruce hodně od Bauera to bylo svrtané a na houby a křivé nevím jak to kdo dokázalPak to co prodává Speedpro ale to jsem zavrhnul jen odlitek a drahé jako pes a vršky každej sám. co vím tak to lijou jen 3 lidi.
00:14:05
20.12.2015
Petr Urban
-> George88: Velmi nevzhledným a né příliš štastným způsobem se to upravit dá, ale jsem za tu příložku rozhodně. Na druhou stranu není úplně fajn povolovat tři hlavové šrouby pro nasazení přložky, zvláště pak na závodním motoru. Těch sání přes hlavu já osobně viděl už tři verze. Původní LR kdy je v jednom kuse spodek a v jednom kuse vrch, je to pěkně odlité a pěkně to sedí na sebe beru za nejpovedenější - má to například BERY. Novodbě už v prvním dílu sání jsou ty kanály moc velké u příruby k hlavě a "dohrabání kanálu je obtížnější k spasování a musí se každý kanál brat k nějaké straně více - není to moc souměrně nalité proti kanáům z hlavy, ale jestli to takle lije dusík bych kecal... mě to lidi nosí, sám bych rád věděl kolik lidí v republice to lije a kdo to má povedené, protože s tím pasováním všeho k sobě mám vždy práce tak na jeden týden odpoledních.
upraveno 1x, naposled 20.12.2015 00:18:36
22:36:26
18.12.2015
George88
Mám v tom hokej. existujou dva typy sání přes hlavu pro motor v zadu? jeden, u kterýho je nutná příložka a druhej, u kterýho ta příložka nutná není?případně dá se "příložková verze" upravit na "bezpříložkovou" ;?
21:48:46
23.03.2011
m8rinek
-> venni: byly dělaný 6,4mm vrtákem, on to bude asi dost bláto matroš, hold na sání stačí...
21:47:14
23.03.2011
venni
-> m8rinek: hele abych pravdu řekl tyhle jsem dostal k tej 1,5tce,jsou to dementní dellorta,ale ikdyž jsou osazený + - stejně tak se chovaj na motoru líp a teď mám už od října dilema.Jestli kupovat emulzky do weberů a ladit je,nebo ladit tyhle křusky....
21:45:33
23.03.2011
venni
-> m8rinek: svrtal jsi to pěkně,ale ty závity v tom hliníku jsou dost měkký,jeden už jsme musel projet durch :(
21:45:26
23.03.2011
m8rinek
-> venni: jen na tom mas posazeny spatny karbce :D
21:43:49
23.03.2011
venni
ještě nějakej pohled...
zvětšit Sani Weber 40 DCOE - obrázek od venni vložen 23.03.2011 21:43:49
21:43:05
23.03.2011
m8rinek
-> venni: jo jo, když to někdo svrtá tak to je pak paráda co? :D
21:41:37
23.03.2011
venni
-> m8rinek: hele moje sání :-D

-> Evž@: není na tom vubec nic,5-10 min práce...
zvětšit Sani Weber 40 DCOE - obrázek od venni vložen 23.03.2011 21:41:37
21:38:47
23.03.2011
m8rinek
-> Evž@: omg, uchycení přes příložku jako většina rovných sání (stačí vingl), je jeden vzor z alu na origo štefty a ten praská, tak si vyber...



příložka je vidět třeba tady www.duma-autosport.cz/ass ets/.../motor_felda.JPG jen ji budeš mít do vingle...
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 21:41:19
21:35:26
23.03.2011
Evž@
-> m8rinek: úhly neřeším....řeším uchycení
21:26:12
23.03.2011
m8rinek
a veselé foto z vrtání
zvětšit Sani Weber 40 DCOE - obrázek od m8rinek vložen 23.03.2011 21:26:12
21:25:26
23.03.2011
m8rinek
21:24:58
23.03.2011
m8rinek
21:24:18
23.03.2011
m8rinek
-> venni: jo jo to je přesně ono...



-> Evž@: co řešíš? změř si úhly a hned víš na čem jsi...
zvětšit Sani Weber 40 DCOE - obrázek od m8rinek vložen 23.03.2011 21:24:18
21:18:51
23.03.2011
Evž@
-> venni: jj...mrkl bych se...než to pošlu zpět odkud to přišlo
21:06:34
23.03.2011
venni
-> Evž@: hledam nějakou kloudnou fotku,ale nemužu najít ani jednu,možná v deníku...
18:20:27
23.03.2011
m8rinek
-> vhml: ale kuš tohle je na obyč hlavu ;).
17:40:08
23.03.2011
Evž@
-> venni: aha...rozumim...takže dodělat doma

-> vhml: to nevim
17:31:14
23.03.2011
vhml
-> Evž@:

litinovej 8k s kulatejma dírama?

nebo LR hlava má třeba taky jinak šrouby
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 17:31:22
17:31:10
23.03.2011
venni
-> Evž@: musíš k tomu mít příložník...nemusí to bejt Al odlitek,stačí vingl který je přišroubován,třemi imbusy,co drží hlavu.
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 17:32:34
17:28:43
23.03.2011
Evž@
-> m8rinek: a mě bylo prodáno jako sání které až doposud jezdilo na osmikanálu vzádu.....před chvílí sem ho zkoušel dát na motor a vrchní díry nepasují...a ty slepé jakože jo....ale jinak nelze namontovat
17:24:48
23.03.2011
m8rinek
-> Evž@: to je sání půdovně tušim na A favorita, otázka je ale jak je zfrézovaný...
17:22:58
23.03.2011
Evž@
mohlo tohle být na motoru favorit ?
zvětšit Sani Weber 40 DCOE - obrázek od Evž@ vložen 23.03.2011 17:22:58
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 17:23:50
20:48:18
16.03.2011
m8rinek
-> fido06: kua vedle :D
Extreme Tyres