Je to hec.









Ty Briggsy by měly něco vydržet.











Výkon o nějakej kůň nižší a ženu jí na víc otáček, oproti benzínu bych řek že se víc hřeje, ale na oleji není poznat, že by se přehříval. Svíčka je bílá jak sníh.
Někdy když jí naložim pod kotel, tak vynechá a těžko jde do otáček, ale dělat se s tim nechá. Jsem zvědavej, kdy mě uteče ventil vejfukem... to bych asi neukecal v rámci záruky, když z toho líh táhne jak ze sudu.
Je to SVčko rozvod, Briggs, 190cc, 5,5 HP tuším.







Stáhnul jsem si software na úpravu ECU, tak přemýšlím, zda nekoupit OBD2 USB kabel a zkusit si pohrát i s předstihem. Podle mně by toto byla i cesta pro Feldy - nastavit jí větší tolerance vstřiků tak, aby byla jistota, že nepojede na chudo i při velké zátěži.















Já jen teoretizuju, jak by to v případě úpravy natvrdo fungovat mohlo!







To ještě éčko snese? Vždyť tuhle kompresi má LIAZ.



