skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Suchý kartér - výrobce
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 12.02.2010 do 18.08.2013, založil/a Marchal1977
Nějaké info?
-> Aidamgonnahate: Ten ať si ho nechá.
Kolečka řešil TTomas a výkres k bandasce má Štěpán B.
Neválej se doma někomu výkresy na výrobu koleček do sucháče? Případně i bandasky?
dal by sa spravit suchy karter s kombinaciou klasickeho cerpadla (tlacne) a elektrickeho (dobravne), mozno lacna varianta... teda lacnejsia ako original
-> Martin120L: Máš nějaké fotky přepážek?
-> Climber: Naprosto s Tebou souhlasím. V motoru máš 4 L oleje a kolik je v bandasce, když máš suchý karter? Když jsme to jezdily na formuli a to tam byla Lada bylo tam 6,5 L oleje, ale tam ten suchý karter byl kvůli těžišti. Když ten motor dlouho stojí musíš odpustit olej z motoru, aby nedošlo k zavzdušnění je stím více práce. Když uděláš dobré přepážky do ol vany budeš na tom lépe. Pan Čepek je má již dlouho vymyšlené a fungují bez problémů.

Je nutné s i uvědomit, že je to 25 let starej vejmysl, alespoň u škodovek. Čím jinym chceš dodat motoru ze škodovky vzhled něčeho odlišného od série? Další věc je homologace, takže RSa i LRa by to prostě mít měla. Jako netvrdim, že je to úplně na nic, ale prostě ve srovnání se sérií to neni nikterak zásadní přínos. Navíc bych zde mohl omílat už mnohokrát diskutovanou kvalitu olejů. Za zmínku může stát třeba to, že se může olej chladit ve sběrné větvi a nevystavovat olejovej chladič vyším tlakům oproti klasicky zapojenému chladiči v tlakové větvi. Nicméně táhneš navíc tu bandasku na olej. U sucháče musíš hlídat olej v bandě, protože mívá tendenci k tomu, pokud auto dlouho nepoužíváš, že olej ti proteče do motoru a v bandasce toho nemusí zbejt dost na to, aby olej recyrkuloval a za včasu dotekl do bandasky a nedošlo tak zavzdušnění sací větve. Taky neni od věci se zamyslet, proč je tak velký množství sucháčů vařenejch, ono, když někam vletíš zadkem, tak jde obvykle do kytek olejovej chladič a pak se vylámou holandery ze sucháče, dál je třeba mít navlečenej ještě jeden řemen, protože pokud ti praskne bez demontáže hadic tam novej řemen nedostaneš
-> TTomas: podla man to je nanic preto aby sa hlad minimalizoval a dalo sa to kupit za normalne prachy :D alebo to maju ludia v polici a jazdia na serii
-> pistaa: Bohuzel uz nejsou a nejspis uz ani nebudou. I pan Marchal by mel zajem, ale kde nic neni ani......... Uvadel jsem cenu za ty elektricke. Cenu klasiky tu myslim dost jasne nastrelil barborek.
-> Climber: Furt nejak nechapu, ze je po tom takovej hlad, kdyz to stoji takovy prachy a je to uplne na nic
-> Climber: Furt nejak nechapu, ze je po tom takovej hlad, kdyz to stoji takovy prachy a je to uplne na nic

-> TTomas: a treba 2 kusky ;) v sucte to vijde lacnejsie a je to zasa tazsie a neni to predsalen origo :) ak sa da treba dat origo a basta.. jaj a nemas este jednu? na nahradny moot by sa sikla :)
-> pistaa: Zacinaj na nejakych 150-200Euro

-> ZdenoR: nekecas ale asi nemas predstavu kolko tie olejove cerpadla stoja :)
-> ZdenoR: No možná by to bylo řešení,protože externí elektrická čerpadla oleje existují, ale třeba toto mě nezajímá - jedná se mi o dobový systém který je poháněný vačkovou hřídelí.
Názory jsou zajímavé, evidentně v tom zda je to věc dobrá a nebo ne nepanuje shoda.Mě jde o to,abych si udělal obrázek o tom jestli to koupit a zrealizovat a nebo ne.A proto děkuji všem za jejich názory podložené zkušenostmi.Věřím,že se tady bude dabata odvíjet dál.
Názory jsou zajímavé, evidentně v tom zda je to věc dobrá a nebo ne nepanuje shoda.Mě jde o to,abych si udělal obrázek o tom jestli to koupit a zrealizovat a nebo ne.A proto děkuji všem za jejich názory podložené zkušenostmi.Věřím,že se tady bude dabata odvíjet dál.
Tak me napadlo kdyz to tu resite. Co treba pouzit elektricke cerpadlo na olej a vanu povarit treba z plechu.Z duvodu chlazeni uz neni problem pridat do okruhu chladic nebo vymenik. Jestli kecam kraviny klidne to smazu...
-> Climber: celkom mi neni jane ako si odlial nadobu vyssoku 350mm s priemerom 150mm s tym ze vovnutri su prepazky a 80% jej objemu tvori olej. moja skusenosti hovori presne opacne ako tvoja.. ty si podla mna nedokazal zabezpecit stali prisun oleja do cerpadla , ale to neni problem cerpadiel ale dodavania.
moja skusenost je presne opacna.. a co sa ceny VS vykonu tyka je mozne ze za cenu suchaca zrepasujes X krat motor, kluku a loziska ale len v pripade ze to mas seriove a najdes to v sufliku. a to najdolezitejsie potrebujes aby to vydrzalo zavod, a ked sa to poserie v stete zavodu chcem vidiet ako to budes repasovat.... mas zaplatene nie lacne startovne posrany motor a odchadzas domov..
moja skusenost je presne opacna.. a co sa ceny VS vykonu tyka je mozne ze za cenu suchaca zrepasujes X krat motor, kluku a loziska ale len v pripade ze to mas seriove a najdes to v sufliku. a to najdolezitejsie potrebujes aby to vydrzalo zavod, a ked sa to poserie v stete zavodu chcem vidiet ako to budes repasovat.... mas zaplatene nie lacne startovne posrany motor a odchadzas domov..
Rostou mechanický ztráty, toho, abys zabranil odlejvani oleje dosahnes v pohode přepážkama a efekt je srovnatelnej, mě už se odlil i olej u sucháče, prostě se to zavzdušnilo v bandasce a to tam olej byl a bandaska s přepážkama. Je to za hodně peněz málo muziky. Za ty prachy co to stojí zrepasuješ xkrát motor. Já jsem to dal do hajzlu. škodovka to už pak do novějších aut taky necpala. Takovejhle sucháč je k ničemu, ve srovnaní s porche, který má třeba 4 olejový čerpadla
-> Climber: na rally v podstate jo, na okruhy je to nutnost
protože se ty lidi mezi sebou znaj a staví závodní škodovky...
Jinak Mikovova L/A na závodních papírech je asi stále k mání,nedávno jsem někde četl inzerát...:-)
K Bauerovi jedu dneska..snad se zadaří
Jinak Mikovova L/A na závodních papírech je asi stále k mání,nedávno jsem někde četl inzerát...:-)
K Bauerovi jedu dneska..snad se zadaří
-> Bery: to je ako mozne?
Mikov si taky odlejval..i když těžko říct jestli to není jen pořád ta jedna forma pana Bauera...

-> Climber: skus to zdvovodnit :)
suchej karter je k hovnu!
-> Marchal1977: neni s tym ziadny problem nahodis zapojis investujes do dobrych hadic a jazdis bez problemov za podmienky ze nekupis daco stare co ma zle cerpadlo .
trvacnost motora sa vyrazne predlzi co sa tyka vane viem ze sa robia nove a sam chcem 2ks kupit keby sa ojniciam nahodou prestalo pacit medzi klukou a piestom :)
ak tak mi napis ak mas nejake otazky aj mail neni problem
trvacnost motora sa vyrazne predlzi co sa tyka vane viem ze sa robia nove a sam chcem 2ks kupit keby sa ojniciam nahodou prestalo pacit medzi klukou a piestom :)
ak tak mi napis ak mas nejake otazky aj mail neni problem
-> TTomas: OK, díky. Výrobce je tedy pouze Bauer - Prášek od něj sady bral,ale už nebere.
Problémy se sátím oleje do odlitku jsou prý už odstraněny.
Teď by mě teda spíš zajímalo,jaké jsou s tím zkušenosti co se týče provozu.Je to zařízení poruchové, náchylné na závady a nebo je to bezproblému?Klidně odpovědi i do SZ, případně pokud máte,tak kontakt na někoho kdo to má (ale ne někde v regále na skříni - spíš kdo s tím jezdí a nasbíral zkušenosti), a s kým bych se o tom mohl třeba přes email pobavit. Díky moc.
Problémy se sátím oleje do odlitku jsou prý už odstraněny.
Teď by mě teda spíš zajímalo,jaké jsou s tím zkušenosti co se týče provozu.Je to zařízení poruchové, náchylné na závady a nebo je to bezproblému?Klidně odpovědi i do SZ, případně pokud máte,tak kontakt na někoho kdo to má (ale ne někde v regále na skříni - spíš kdo s tím jezdí a nasbíral zkušenosti), a s kým bych se o tom mohl třeba přes email pobavit. Díky moc.
-> petr s: -> Marchal1977: Pokud se neco nezmenilo, tak Pista ma original a nejspis mu stale lezi ve skrini. Znam nekolik lidi co to provozuji, ale vsichni pouzivaji originalni kousky. U novych bejva udajne problem s tesnosti odlitku - saknuti. Pokud si toto pohlidas melo by to normalne fungovat. Cena ale bejva 30-35, takze v podstate schodna s Barborkem.
-> Marchal1977: Pista to má ve 100 skoda-virt.cz/cz/.../3226
-pistaa-100ka
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: OK, dík, oba ty pány znám, od Bauera už jsem ledacos i bral.Teď jde o to,jaké jsou s tím zkušenosti-na co/na výrobek koho jsou lepší reference.
Nemáš o tom nějaké informace, nebo přeneseně od někoho kdo to má. Funguje to bez problémů a nebo jsou s tím nějaké potíže? Toto se od nich pravděpodobně nedozvím,když mi to budou chtít ve finále prodat.
Lidí co s tím jezdí není tak mnoho a popravdě já sám osobně nikoho neznám,proto se ptám.
Nemáš o tom nějaké informace, nebo přeneseně od někoho kdo to má. Funguje to bez problémů a nebo jsou s tím nějaké potíže? Toto se od nich pravděpodobně nedozvím,když mi to budou chtít ve finále prodat.
Lidí co s tím jezdí není tak mnoho a popravdě já sám osobně nikoho neznám,proto se ptám.
-> Marchal1977: auto sport prášek , kynice u ledče nad sázavou, nebo p.Bauer, Přítoky u Kutné Hory, kontakty viz google
Lidi,co mi z toho tady děláte-vždyť jsem říkal jasně, konstruktivní debata,ověřené informace.
Je mi jasné,že asi sotva se budu obracet na nějaké neznámé jména,tím spíš, jestli tady zakládají a a hned zas ruší registrace - spíš mě zajímají výrobci typu Bauer, Dusík, případně jiní o kterých zatím ještě třeba ani nevím - proto zjišťuju.Potřebuju ale informace nejlépe od někoho,kdo to už řešil/jezdil a věřím, že tady někdo takový je - viz.barborek.Případně se ozve někdo další podobně fundovaný.
Je mi jasné,že asi sotva se budu obracet na nějaké neznámé jména,tím spíš, jestli tady zakládají a a hned zas ruší registrace - spíš mě zajímají výrobci typu Bauer, Dusík, případně jiní o kterých zatím ještě třeba ani nevím - proto zjišťuju.Potřebuju ale informace nejlépe od někoho,kdo to už řešil/jezdil a věřím, že tady někdo takový je - viz.barborek.Případně se ozve někdo další podobně fundovaný.
-> Pavel P..: nepotřebuju bejt ani modrej na to, abych věděl kdo je pan Berný, doporučuji najít ještě registraci ,,911,, a jako třešničku si můžete přečíst mou story v tématu zkušenosti s prodejci ;).
Komukoli kdo s ním bude v kontaktu přeji hodně štěstí, protože poškozený jsem nebyl jen já ;).
Komukoli kdo s ním bude v kontaktu přeji hodně štěstí, protože poškozený jsem nebyl jen já ;).
-> jarda.u1: Najdi si příspěvky alf76 a bude ti to stačit
-> petr s: Tak to nevim.Rikal mi,ze dela veterany.
-> jarda.u1: Máme jiné zkušenosti
-> petr s: Bral ode mne kliku a zdal se byt v pohode.Nevim jestli mate jine zkusenosti?
-> Olgoj Chorchoj: Ale zase jestli má rád adrenalinovou zábavu
-> Olgoj Chorchoj: modří vědí... a proto ruce pryč od něj

-> petr s: moudrá rada

-> jarda.u1: Ten už tu měl více registrací nejdříve bych si ověřil kdo to je
-> Marchal1977: Mam takovy tuseni,ze to tu nabizel chlapik pod nickem"Stepan-Dilna&
quot;,zkus mu napsat.

-> barborek: No já měl spíš namysli kontakt na výrobce.Nemám moc zájem to překupovat od někoho kdo to nevyrábí a tudíž mi na to neposkytne ani jakoukoliv záruku.
Nicméně, pošli mi fotky na email co mám v ID + kontakt na výrobce.Pokud uznám,že ta cena je výhodná, pak se třeba domluvíme.
Pokud má někdo další poznatky,směle pište.Díky.
Nicméně, pošli mi fotky na email co mám v ID + kontakt na výrobce.Pokud uznám,že ta cena je výhodná, pak se třeba domluvíme.
Pokud má někdo další poznatky,směle pište.Díky.
Mám tu na prodej sadu za 37.500,-Funkční, odzkoušené, jen namontovat.
Potřeboval bych relavantní informaci kdo vyrábí/ je schopen vyrobit komplet pro mazání suchou skříní - motor s hliníkovou 8mi kanálovou hlavou, použit blok felicie MPi.
Případně pokud se najde někdo,kdo se v tom orientuje, budu rád i za sdělení orientační ceny.
Rozhodující je kvalita,cena je podružná.Sháním dobře funkční komplet od solidního výrobce, ne nedodělek se kterým bude kopa problémů.Díky za konstruktivní informace.
Případně pokud se najde někdo,kdo se v tom orientuje, budu rád i za sdělení orientační ceny.
Rozhodující je kvalita,cena je podružná.Sháním dobře funkční komplet od solidního výrobce, ne nedodělek se kterým bude kopa problémů.Díky za konstruktivní informace.