-> Bukaj 04.01.17 10:38:55: u lady to vyresili remenici a setrvaky jsou vsechny stejne, jenze SPi je jina nez MPi a ja chci do SPi z MPi posilovac a ten je hnany od remenice, tak nevim, jak to poresit :(
p.s. nema nahodou Honza tu bilou kratkou SPi? ja ted nevim, jestli to nema karbec nebo predelanou na karbec, ale vim, ze posilovac ma...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Setrvačník
-> stepan: Nojo, to jsem si neuvědomil, že nějaké vozy si bez elektroniky neškrtnou
To je tak, když řeším náhrady na škodovku a nepředpokládám, že by někdo na novější vůz montoval starší typ komponentů

To je tak, když řeším náhrady na škodovku a nepředpokládám, že by někdo na novější vůz montoval starší typ komponentů

-> Bukaj: A vroubkování pro čidlo Bmm a MPI. 

-> Petr Abrahámek: Setrvák a klikovka jsou záměnné od 130/5/6 přes Favorit až po Fel MPi 1997. Liší se jen věnec na setrvačníku, ten má Fa/Fel jiný, než 742

-> Petr Abrahámek: pasuje 

Trochu to tady oživím. Pasuje na favo klikovku setrvačník ze 742.136? Díky kluci :)
Takže konečné informace.
130 - 70 mm
120 - 65 mm
130 - 70 mm
120 - 65 mm
Ale pořád neznám tu rozteč.
130 - 70 mm ???
120 - ??????
130 - 70 mm ???
120 - ??????
-> Pilot 105: Odpověděl sis sám :-).
130ka má totožný setrvák jako 135ka a 136ka, 120ka má určitě jinou rozteč šroubů.
-> Bagrr: Není možné, vždyť 120 a 130 setrvační nejsou záměnné.
Jestli ti de čistě o 130pětikanál x 120, tak ty maj naprosto stejnou rozteč.
Prosím vás nevíte někdo jakou rozteč mají šrouby na 120kovém a 130kovém setrvačníku? 130ka má tuším 70 mm, ale nejsem si jistý, nemohu to nikde dohledat.
Děkuji
Děkuji