skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
mozem mat kompresny pomer 14,5
prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 51 až 79) od 20.01.2010 do 09.01.2017, založil/a stevotuner
-> Gemini: a neskusal si FR6DP alebo neake NGK ja mam brisk premium klasika ide to slusne nanich ale ze ci nieje nieco lepsie?? a ta vacka je tam 300vka
-> stevotuner: ak tam mas 300ku vacku, KP budes mat okolo 11,8-12:1......mam podobny motor ako ty, celu sezonu som odjazdil na obycajnych briskoch, skusal som aj FR5DP ale stymi to vobec neslo
-> U-Geen: jasnacka chapeme sa

-> m8rinek: vrtani jako vrtani se v tom, ne jako vrtani valcu
zauima ma to preto lebo pisal som tu ze by som chcel neake dobre sviecky na zavodny motor a vela ludi mi povedalo ze sa to urcuje podla kompresneho pomeru ze ked neviem KP tak je to taske. je to motor perfektne postaveny na sutaze do kopcou ale mam tam iba obycajne brisky tak chcem tam nieco lepsie. Tlaky som si meral 1 a 4 valec mam tlak 14.5 a 2 a3 valec mam tlak 15. tak by som chcel vediet ci FR5dp nebudu velmi studene sviecky pre môj motor.asi tak v skratke
dakujem za pochopenie

-> Fén: viděl bych to přesně naopak, proto se v nich kde kdo vrtá :))
-> U-Geen: ehm what? Píše že měřil tlaky a ne vrtání? Já jsem už asi nějakej přetaženej :))
m8rinek 20.01.10 23:30:03 napsal: Protože do věcí co fungujou se nevrtá! :))) Ženské "fungují" a přesto každý do nich vrtá. :o)
Omlouvám se za OT. :o)
Omlouvám se za OT. :o)
-> m8rinek: no pokud je mereni kompresnich tlaku vrtani, tak ok no... ja to delal u nexie... byl to nejakej tuning nebo tak? ze sme to s tim mohli prodat, treba by to zvedlo cenu.
-> U-Geen: ad a) mít motor kterej funguje a má stejný tlaky (a ještě k tomu docela vysoký) a neuvažovat o nějaký zásadní evoluci, tak do něj nevrtám a proč? Protože do věcí co fungujou se nevrtá! :)))
-> U-Geen: dakujem za porozumenie aspon niekto ma tu pochopil chcel by som to proste vediet nic viac
-> m8rinek 20.01.10 23:20:53:
ad a) tebe by to nezajimalo?
ad c) treba to chce pochopit :)
ad a) tebe by to nezajimalo?
ad c) treba to chce pochopit :)
tesnenie tam je ale su tesniace kruzky vystrihnute a vlosky su rovno na hlave
a nikd sa mi nic nedostava urobyl som už natom 8000 km
a nikd sa mi nic nedostava urobyl som už natom 8000 km
-> stevotuner: Hlav na Felicii se dělalo asi sedm typů a každá ma jiný spalovací prostor. Takže pokud nezměříš objem oleje který se vlezl do spalováku, nedozvíš se kolik máš KP. Ale pokud bys ses dostal na 1:18, můžeš začít jezdit na naftu.
a) proč Tě to zajímá, když tlaky máš a motor funguje?
b) jak jako bez těsnění? Něčim těsnit musíš i kdyby to byl jen měděný kroužek
c) nehrab se do věcí o kterejch nic nevíš :)))
b) jak jako bez těsnění? Něčim těsnit musíš i kdyby to byl jen měděný kroužek
c) nehrab se do věcí o kterejch nic nevíš :)))
prepac sekol som sa ale mylit sa je ludske
-> stevotuner: pokud bys měl objem jednoho válce 1400, tak ten motor musí mít obsah 5,6l.
Fabie má obsah 1397cm^3
A jestli nemáš těsnění pod hlavou, tak ti ten motor pojede jen chvílu. Tlak spalin se ti dostane do vody a oleje.
Fabie má obsah 1397cm^3
A jestli nemáš těsnění pod hlavou, tak ti ten motor pojede jen chvílu. Tlak spalin se ti dostane do vody a oleje.
dakujem za radu vezmem si to k srdcu
-> stevotuner: jestli tohle myslíš vážně tak je zbytečné aby Ti tady někdo vysvětloval jak se měří KP.Vem napřed nějakou literatůru a študuj 

no objem valca je 1400 tesnenie nemam ziadne lebo vlozky su rovno na hlave a spalovaci priestor neviem je to hlava felicia 50kw
-> stevotuner: nalejes olej do spalovaku s nasroubovanou svickou a odmeris mnozstvi a pak udelas to same s objemem valce.Navis se musi zapocitat tloustka tesneni.Potom oba pomery ojemu porovnas.
a objem spalovaku ako zistim
-> stevotuner: pise ti to -> Petkar1:
a ako sa mera kompresni pomer
podle toho co píšeš, tak sis změřil tlaky ve válcích a ne kompresní poměr. KP je objem válce vůči objemu spalováku a to se měří úplně jinak....
edit: Kluci byli rychlejší..:)
edit: Kluci byli rychlejší..:)
-> stevotuner: asi jsi meril kompresni tlak a ne pomer,ne?
-> stevotuner: kompresní poměr a tlaky ve válcích je něco jinýho

-> stevotuner: Jak jsi měřil
meral som si tlaky mam motor fabia 1.4 upraveny na vrchy