mozem mat kompresny pomer 14,5

prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 51 až 79) od 20.01.2010 do 09.01.2017, založil/a stevotuner
řadit dle data
23:52:47
20.01.2010
stevotuner
-> Gemini: a neskusal si FR6DP alebo neake NGK ja mam brisk premium klasika ide to slusne nanich ale ze ci nieje nieco lepsie?? a ta vacka je tam 300vka
23:47:52
20.01.2010
Gemini
-> stevotuner: ak tam mas 300ku vacku, KP budes mat okolo 11,8-12:1......mam podobny motor ako ty, celu sezonu som odjazdil na obycajnych briskoch, skusal som aj FR5DP ale stymi to vobec neslo
23:46:26
20.01.2010
stevotuner
-> U-Geen: jasnacka chapeme sa4
23:45:14
20.01.2010
U-Geen
-> m8rinek: vrtani jako vrtani se v tom, ne jako vrtani valcu
23:37:13
20.01.2010
stevotuner
zauima ma to preto lebo pisal som tu ze by som chcel neake dobre sviecky na zavodny motor a vela ludi mi povedalo ze sa to urcuje podla kompresneho pomeru ze ked neviem KP tak je to taske. je to motor perfektne postaveny na sutaze do kopcou ale mam tam iba obycajne brisky tak chcem tam nieco lepsie. Tlaky som si meral 1 a 4 valec mam tlak 14.5 a 2 a3 valec mam tlak 15. tak by som chcel vediet ci FR5dp nebudu velmi studene sviecky pre môj motor.asi tak v skratke5 dakujem za pochopenie
23:34:54
20.01.2010
m8rinek
-> Fén: viděl bych to přesně naopak, proto se v nich kde kdo vrtá :))
23:34:10
20.01.2010
m8rinek
-> U-Geen: ehm what? Píše že měřil tlaky a ne vrtání? Já jsem už asi nějakej přetaženej :))
23:33:09
20.01.2010
Fén
m8rinek 20.01.10 23:30:03 napsal: Protože do věcí co fungujou se nevrtá! :))) Ženské "fungují" a přesto každý do nich vrtá. :o)



Omlouvám se za OT. :o)
23:31:11
20.01.2010
U-Geen
-> m8rinek: no pokud je mereni kompresnich tlaku vrtani, tak ok no... ja to delal u nexie... byl to nejakej tuning nebo tak? ze sme to s tim mohli prodat, treba by to zvedlo cenu.
23:30:03
20.01.2010
m8rinek
-> U-Geen: ad a) mít motor kterej funguje a má stejný tlaky (a ještě k tomu docela vysoký) a neuvažovat o nějaký zásadní evoluci, tak do něj nevrtám a proč? Protože do věcí co fungujou se nevrtá! :)))
23:25:20
20.01.2010
stevotuner
-> U-Geen: dakujem za porozumenie aspon niekto ma tu pochopil chcel by som to proste vediet nic viac
23:22:35
20.01.2010
U-Geen
-> m8rinek 20.01.10 23:20:53:

ad a) tebe by to nezajimalo?

ad c) treba to chce pochopit :)
23:21:29
20.01.2010
stevotuner
tesnenie tam je ale su tesniace kruzky vystrihnute a vlosky su rovno na hlave

a nikd sa mi nic nedostava urobyl som už natom 8000 km
23:21:27
20.01.2010
Gryzly
-> stevotuner: Hlav na Felicii se dělalo asi sedm typů a každá ma jiný spalovací prostor. Takže pokud nezměříš objem oleje který se vlezl do spalováku, nedozvíš se kolik máš KP. Ale pokud bys ses dostal na 1:18, můžeš začít jezdit na naftu.
23:20:53
20.01.2010
m8rinek
a) proč Tě to zajímá, když tlaky máš a motor funguje?

b) jak jako bez těsnění? Něčim těsnit musíš i kdyby to byl jen měděný kroužek

c) nehrab se do věcí o kterejch nic nevíš :)))
23:19:29
20.01.2010
stevotuner
prepac sekol som sa ale mylit sa je ludske
23:16:38
20.01.2010
Gryzly
-> stevotuner: pokud bys měl objem jednoho válce 1400, tak ten motor musí mít obsah 5,6l.

Fabie má obsah 1397cm^3

A jestli nemáš těsnění pod hlavou, tak ti ten motor pojede jen chvílu. Tlak spalin se ti dostane do vody a oleje.
upraveno 1x, naposled 20.01.2010 23:18:10
23:16:35
20.01.2010
stevotuner
dakujem za radu vezmem si to k srdcu
23:13:36
20.01.2010
venni
-> stevotuner: jestli tohle myslíš vážně tak je zbytečné aby Ti tady někdo vysvětloval jak se měří KP.Vem napřed nějakou literatůru a študuj 4
23:10:23
20.01.2010
stevotuner
no objem valca je 1400 tesnenie nemam ziadne lebo vlozky su rovno na hlave a spalovaci priestor neviem je to hlava felicia 50kw
23:06:46
20.01.2010
jarda.u1
-> stevotuner: nalejes olej do spalovaku s nasroubovanou svickou a odmeris mnozstvi a pak udelas to same s objemem valce.Navis se musi zapocitat tloustka tesneni.Potom oba pomery ojemu porovnas.
23:04:13
20.01.2010
stevotuner
a objem spalovaku ako zistim
23:03:15
20.01.2010
jarda.u1
-> stevotuner: pise ti to -> Petkar1:
23:02:21
20.01.2010
stevotuner
a ako sa mera kompresni pomer
22:59:00
20.01.2010
Petkar1
podle toho co píšeš, tak sis změřil tlaky ve válcích a ne kompresní poměr. KP je objem válce vůči objemu spalováku a to se měří úplně jinak....



edit: Kluci byli rychlejší..:)
upraveno 1x, naposled 20.01.2010 22:59:39
22:57:34
20.01.2010
jarda.u1
-> stevotuner: asi jsi meril kompresni tlak a ne pomer,ne?
22:57:17
20.01.2010
Karel.
-> stevotuner: kompresní poměr a tlaky ve válcích je něco jinýho4
22:56:52
20.01.2010
Nwkt
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
22:56:15
20.01.2010
petr s
-> stevotuner: Jak jsi měřil
22:53:15
20.01.2010
stevotuner
meral som si tlaky mam motor fabia 1.4 upraveny na vrchy
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres