skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
snizeni hlavy skoda 120
00:54:59
12.04.2016
12.04.2016
Petr Urban
To už je horší ...dle otestování. Jak se řeklo, kdo by ladil takovou mrchu a ještě takovým způsobem.
15:46:10
11.04.2016
11.04.2016
vhml
-> Dušan 11.04.16 15:43:38: přesně. Nacpat tam 8k a vyndat něj 100koní není žádnej zážitek. Ale zkus jich najít 90 v 5k
15:43:38
11.04.2016
11.04.2016
Dušan
-> vhml: Favo umi dat kazdej :)
15:35:26
11.04.2016
11.04.2016
vhml
-> Dušan 11.04.16 15:31:41: ladění pětikanálu je srdcařina
15:31:41
11.04.2016
11.04.2016
Dušan
-> MVM: zatim jo, je to slozeny bez dane vacky. Me slo o zkusenosti, ale kdo by ladil takovou mrchu :)
15:09:53
11.04.2016
11.04.2016
MVM
-> Dušan: Je problém dát plastelínu a protočit?
14:49:55
11.04.2016
11.04.2016
Dušan
Chovanec 278, pisty L, hlava -2mm a potrebuju vedet zda zvladne zvysit kp nad 10... tzn pres 2mm.
14:10:45
11.04.2016
11.04.2016
vhml
-> Petr Urban 11.04.16 14:06:12: to je právě od Dušana potřeba upřesnit co vlastně má. Já měl 2,8mm na vačce se 6mm zdvihem a C vahadlama.
14:06:12
11.04.2016
11.04.2016
Petr Urban
-> vhml: se sériovou vačkou na sériové Š120 to vyjde i 3mm, protože překrytí ventilů v HU - tedy zdvih ventilů je velmi malý a spalovák hodně utopený a to překrytí je malé u všech sériových vaček škoda. Jiná otevřenější ("ostrá") vačková hřídel toto určitě změní. Bál bych se spíše o hlavu při takovémto extrémním snížení. KP se u litinových pořádných motorů řeší písty s vrchlíkem, nejlépe použitím výchozího motoru 120LS.
12:07:30
11.04.2016
11.04.2016
Gemini
co tu vytahujete kostlivcov zo skrine :D
06:53:06
11.04.2016
11.04.2016
vhml
Těžko říct takhle z hlavy. Záleží na vačce, vahadlech, klínku...
21:21:06
10.04.2016
10.04.2016
Dušan
Nevi nekdo jak je to technicky - vzdalenost pisty vs ventily - pri snizeni pod 2mm ? 2mm jsou plne funkcni, ale jestli nekdo opravdu vi kolik je max aby se to nepotkalo.
12:43:58
13.01.2010
13.01.2010
105
tady se nejak ten nfs undeground nejak frci
08:24:49
13.01.2010
13.01.2010
palinator
-> vhml:
Tak i tři a půl klokana je na škodovce znát dost...
Tak i tři a půl klokana je na škodovce znát dost...
18:17:30
12.01.2010
12.01.2010
Gemini
-> palinator: neda sa to povedat, bolo tam viacero uprav......moja prva hlava......predal som ju a ze isla super
15:09:04
12.01.2010
12.01.2010
steyr
podla mna to skor zbada na tocivom momente ale nic moc to nebude
13:56:56
12.01.2010
12.01.2010
vhml
-> palinator: 3 a půl klokana a respect +10%. Budeš mít stejnou kompresi jako 120LS, ale bez velekjch kanálů, C vahadel atd. Takže moc nic
13:49:08
12.01.2010
12.01.2010
palinator
-> Gemini:
Je znát vyšší výkon? O kolik kw, odhad? Dík
Je znát vyšší výkon? O kolik kw, odhad? Dík
18:26:50
11.01.2010
11.01.2010
Gemini
2 mm odskusane.....
16:54:42
11.01.2010
11.01.2010
ferrari
-> vhml: -> vhml: Jo, akurát bacha, či už niekedy znižovaná nebola ;-)
16:01:10
11.01.2010
11.01.2010
vhml
-> Pecan_kx: vůbec se neboj snížení hlavy o 2mm na kompresi 9,9. Tankuj k tomu 95oktanů a nebudeš mít problém
15:55:10
11.01.2010
11.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> woody121: To plati pro Al hlavu
15:49:28
11.01.2010
11.01.2010
woody121
-> Matthes, záškodník z TechWebu 11.01.10 15:23:30: radšej už 10 zaokruhlime to ved je rok 2010
15:24:51
11.01.2010
11.01.2010
mb136gl
-> Pecan_kx: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=43
15:23:30
11.01.2010
11.01.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Maximum je asi 8cm.
15:23:10
11.01.2010
11.01.2010
Pecan_kx
Caute o kolik se muze snizit hlava na skode 120? dik za odpoved