A C - P U M P A - dotaz, rada...

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.12.2009 do 17.02.2018, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
řadit dle data
22:35:34
17.02.2018
juze143
-> isti 17.02.18 19:47:09: netreba dakujem mám ich dosť veľa
22:34:15
17.02.2018
juze143
kružky 6x10 som tam dával ale nejak sa mi nezdali 1 ale dakujem za uistenie...rozobrať sa mi to dalo na dvoch kusoch bez poškodenia a treba to rozobrat na komplet ináč to nejde, rozoberal som ale dvojdierové tie sa dajú rozobrať ....
upraveno 1x, naposled 17.02.2018 23:04:36
19:47:09
17.02.2018
isti
-> juze143: Videl som nový trojdierový spodok v obchode ale cena bola 18-20€.Ak chceš môžem ti to zistiť presne.
01:34:37
16.02.2018
Jozka
-> Bukaj: Hele, víš co.. já to hledal možná skoro dvacet minut.. 3 3
00:59:44
16.02.2018
Bukaj
-> Jozka: Tak jsem si uvědomil, že k těmto čerpadlům mám doma servisní manuály i seznamy dílů...3

Tedy:

11) 2 ks - kroužek 10x6 ČSN 02 9280.2 č.v. 913 0105 - nedodává se (obsaženo v položce č. 18)

...

18) 1 ks - 443 919 742 418 - spodní díl "D" kompletní č.v. 974 2418 (obsahuje položky č. 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16) 113-945 111



4
00:47:46
16.02.2018
Jozka
Jakýsi rozměr 10x6x2 je zmíněn zde:



www.skoda110r.cz/article. php?id=1208
00:30:58
16.02.2018
Bukaj
-> Vojťas: Právě, že páku vyndavat musí - ta hřídelka je pákou blokována...

Tedy alespoň co si vzpomínám z posledních pokusů o repasi(přetěsnění) použitého spodku, tak jednak dokud nevytáhneš páku, tak nevysuneš hřídel a druhak těmi otřepy (které jen tak neodstraníš) pak poškodíš odlitek, takže výměna o-kroužků moc nepomůže...

...a to nemluvím o tom, co jsem psal níže - o zajištění páky "roznýtováním" tělesa...8
17:01:35
15.02.2018
Vojťas
-> Bukaj: tam je prece jedinej problem v tom kdyz jsou v hrideli vybehany drazky od páky pumpy, jejichz otrepy muzou poskodit otvory pro hridelku.



Paku vubec vyndavat nemusi aby vymenil o krouzky. Ale jejich rozmer taky nevim 1
15:17:34
15.02.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Krejčík nemá úplně špatné ceny. V krámě stála kolem 800, dokud se ještě prodávala. Dnaska už mají v krámech občas jen spodní, nebo horní díl (kolem 300-400 za kus) a druhovýrobní membránu...
12:56:39
15.02.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Za 700 jí má Krejčík, tak mi neříkej, že nejde levněji 9
12:31:11
15.02.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz: No, to moc už ne. Celá tak za sedm set...
12:07:37
15.02.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Za 3 stovky se dá sehnat celá, ne?
11:56:00
15.02.2018
Bukaj
-> juze143: Bohužel neporadím, ale pomysli na to, jaká je pakárna je vyměnit (vyndat a nandat zpět zajišťovací packy té hřídelky, které jsou zalisované v zinkovém odlitku bez poškození). Nikdy se mi to uspokojivě nepovedlo - a vzhledem k tomu, že se nový spodek AC pumpy dá ještě snadno sehnat za cenu kolem 300 Kč, tak bych se na to dnes už vykašlal...4
11:44:14
15.02.2018
juze143
ahojte, ak niekto vie prosím nech mi napíše veľkosť o-krúžkov na pačke pumpy..
zvětšit A C - P U M P A - dotaz, rada... - obrázek od juze143 vložen 15.02.2018 11:44:14
15:11:11
30.09.2016
aspetras
-> Sejki - zrušená registrace: koukal sem a je to ona. Takze ja bych ji vzal
21:51:52
29.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> aspetras: zejtra mrknu, mel bych mit dve...
21:47:40
29.09.2016
aspetras
-> Sejki: to je ta správná když má jen dvě díry, ne? nebo s dvěma dírama byla i jiná. Zejtra kouknu, ale myslím že jo. A co za ni?
20:14:49
29.09.2016
Sejki - zrušená registrace
20:10:08
29.09.2016
aspetras
-> Sejki: takze tu druhou co? Jako radej bych tu co tam ma byt. Snad se povede sehnat. Diky zatim.
19:21:01
29.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> aspetras: mam jen s vyvodem nahoru
19:20:19
29.09.2016
aspetras
-> rsvancara: to je spatne.. Kdo ma dvoudirovou ac pumpu ve stopro stavu na prodej :-)
19:16:13
29.09.2016
rsvancara
-> aspetras: Někde jsem četl, že uník u dvojdírového provedení kolem čepu je neopravitelné.
18:47:02
29.09.2016
aspetras
Lidicky jde to teda nejak opravit a vychytat aby to kolem toho koliku neteklo?
18:18:29
28.09.2016
aspetras
-> rsvancara: no to chápu že jsou jiný, ale jde mi právě o to jak to utěsnit, jestli by tam šli dát ty gumičky, ale asi budou jiný když jsou z jinýho kloubku..
17:59:04
28.09.2016
rsvancara
-> aspetras: Tam jde spíš o to, že u tý dvoušroubový jde ven jednou dírou páčka cupování benzínu řidičem a pak tam je dalši dvojdíra pro osičku, která houpe páku od vačky (tady to je bez gumiček a právě tady to nejraději teče).



Trojdírová má jen tu jednu díru pro páčku cupování benzínu (pokud by to teklo, tak tudy a díky těm kroužkům). Osička tam je řešená vlisováním futer i s osičkou do těla pumpy.
17:04:37
28.09.2016
aspetras
-> rsvancara: Diky, takze ty o krouzky z novejsi by mohli jit na tu dvousroubovou? Jelikoz celou pumpu menit nechci pokud to jde jinak. Rad bych tam nechal co tam patri.
16:37:34
28.09.2016
rsvancara
-> aspetras: Dvoušroubová příruba k bloku je více-méně neutěsnitelná. Tříšroubová má na páčce gumový O kroužky, takže tam by to mohlo jít vyměnit a mělo by to zase držet.
12:22:58
28.09.2016
aspetras
Chtel bych se zeptat jestli se da nejak opravit ac pumpa kdyz propousti olej kolem toho kolicku na kterem je uchycene raminko. Myslel jsem ze to tece spodem kolem sroubu co drzi plastovy mezikus, ale nejspis to tam jen stika od toho kolicku.
12:30:00
19.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Vojťas: jo ja si to nejak poplet...
12:29:15
19.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Vojťas: edsr bez ekonostatu?



www.skoda136gl.szm.com/ek onostat.html
11:43:16
19.09.2016
Vojťas
-> Sejki: ekonostat? Pokud myslis u karburatoru tak sedr ano, edsr ne. Ale ja se ptal na vika pumpy. Asi sem to napsal komplikovane 1
11:36:35
19.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> rsvancara: tak ekonostat by mela mit obe ze?
09:53:21
19.09.2016
rsvancara
-> Vojťas: Víka jsou kompatibilní :-)
06:32:32
19.09.2016
Vojťas
Ted mi doslo ze kdyz se na neco ptam tak obcas neuvedu o ktery auto jde, coz muze bejt matouci vzhledem k rozdilnejm typum 1 modra 136 sedr, zelena 105 edsr
06:29:44
19.09.2016
Vojťas
-> Sejki - zrušená registrace 16.09.16 07:09:01: po trech dnech stani modry skodovky sednu, 3-4x seslapnu do pulky plynovej pedal a startuju bez problemu 1 tedy po vyreseni tech ostatnich problemu 3



-> rsvancara 16.09.16 01:58:35: a za predpokladu ze budu dostatecne sikovnej, je zamenny to viko? Tzn ze bych vymenil jen to viko a spodek nechal dvousroubovej. Podarilo se mi to utesnit aby z toho nechcal olej 1 ale jednodussi asi bude vymenit kus za kus, precijen na ty sroubky by byl blbej pristup
13:06:55
16.09.2016
Vojťas
-> minno: dokonce EDSR1
12:59:11
16.09.2016
minno
-> Vojťas: Máš SEDR? Tam je v strede tá malá sytičová komôrka (zásoba paliva pre sytič), odtiaľ sa asi palivo tak neodparuje a preto motor síce naštartuje, ale hneď chcípne. V hlavnej plavákovej komore bude už asi ale málo paliva (odparené) a preto to na ďalší chod motora už nestačí. Myslím si teda, že aj keď pumpa bude držať palivo, nebude to fungovať ideálne a bude to mať tendenciu po naštartovaní ihneď skapať, kým sa nedoplní plaváková komora. Dosť veľa som s tým kedysi laboroval a nikdy to nebolo ono. Elektrická pumpa tento neduh vyriešila. Ale aj tak to za chladného počasia a mrazov malo tendenciu po prvom štarte skapínať, lebo tá malá zásoba paliva pre sytič sa po štarte okamžite minula a nestihla sa doplniť.

LEKR to má riešené úplne inak, takže tam takéto problémy nie sú.
upraveno 2x, naposled 16.09.2016 13:01:47
12:32:48
16.09.2016
Vojťas
-> Sejki: proto se taky neptam na lekr a favo pumpu, tam sem ten problem nikdy nemel. Jen ted s prvomodelovou pumpou.



-> rsvancara: diky, kouknu na to, ale asi tam prdnu klasickou pumpu a bude vyreseno. Holt to nebude origo no 1 i kdyz to vlastne ani nema byt na? Na rv81. Kouknu do katalogu
12:17:59
16.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Vojťas: nevim jestli ma LEKR vetsi plovakovku, asi jo, ale tam teda pumpovat nemusim... nez to spali benzin v plovakovce tak stihne cerpadlo docerpat...ostatne favorit uz byl bez pumpicky...
12:11:49
16.09.2016
Vojťas
-> minno: no vsak, z hadicek. Bez napumpovani nastartuju, ale pbratem chcipne a pak toci a toci. Kdyz pumpuju tak dlouho dlouho nic a az po tech deseti pumpnutich slysim jak to vali do karbu, a pak to je na drc
08:36:56
16.09.2016
minno
-> Vojťas 16.09.16 00:04:03: Ak pumpa nedrží, vytiecť späť do nádrže ti môže len benzín z hadičiek. Z plavákovej komory (ak máš štandardný karburátor) sa zas benzín odparí (vytiecť nemôže, pretože prívod je zhora z veka). Inak povedané, ak ti aj pumpa bude držať benzín, štarty budú bez ručného dočerpania aj tak dlhé, pretože plavákovka bude aj tak prázdna (poloprázdna) :)
07:09:01
16.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Vojťas: ono to ma drzet? me takhle nedrzi ani jedna pumpa :-D tak uz jsem tam chtel davat zpetnej ventilek na palivo...
01:58:35
16.09.2016
rsvancara
-> Vojťas: To starší víko, co má ty ventilky měnitelný (nezalisovaný) je takový náchylnější k tomu, že tam ty ventilky utáhneš moc a oni se trochu zkřivěj (v Andrtovi o tom tuším něco takového psali).
00:04:03
16.09.2016
Vojťas
Se sem vetřu s dotazem, i když se týká ještě starších pump. Jedná se mi o ac pumpu jen se dvouma šroubama na upevnění a vývodem nahoru.

Je normální že mi za půl dne vyteče všechen benzín zpět do nádrže, že musím pumpovat v motoru jinak nenastartuju? Tedy nastartuju ale po hodně dlouhé době.

A abych napumpoval mačkám tak 10x. Tak že asi netěsnost ventilků? Nebo spíš vlastnost?

Měl jsem to cele rozebrane loni, chodilo to v cajku, ale od zacatku stejne.
17:33:32
19.01.2016
Tomaso435
-> Bukaj: hm :-/ si nemám
17:30:46
19.01.2016
Bukaj
-> Tomaso435: Kupoval jsem jí nějak kolem pětikila...

...nejlíp, kdybys měl třeba něco výměnou na MB, nebo 130...
17:27:29
19.01.2016
Tomaso435
-> Bukaj: .... tak vono je to jedno z čeho ji vyndám, jesi z krabičky nebo z pumpy a pumpu hodim mezi díly :D co za pumpu?
upraveno 1x, naposled 19.01.2016 17:27:45
17:25:48
19.01.2016
Bukaj
-> Tomaso435: Poslední favorití jsem dal nedávno do 130LPG, už mám jenom kompletní Fa pumpy...7
17:20:17
19.01.2016
Tomaso435
-> Bukaj: hmhm, no a pane Bukaj, co kdyby ste kukaj, po nějakým přebytečným kousku? 40 1
17:18:51
19.01.2016
Bukaj
-> Tomaso435: Jo, je stejná, až na to, že Fa mělo jinej materiál membrány - byla zelenočervená. Ale pozor na druhovýrobu - ta také byla zelenočervená, ale jen dvouvrstvá - originál měl vždy vrstvy tři ;-)
Extreme Tyres