A C - P U M P A - dotaz, rada...

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 51 až 82) od 19.12.2009 do 17.02.2018, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
řadit dle data
17:13:50
19.01.2016
Tomaso435
kuci, membrana do ac pumpy na fávo je stejná jako do stodváci a kila?

případně nemá někdo jednu dvě nový v tej pyramidce?
upraveno 1x, naposled 19.01.2016 17:15:45
15:21:11
31.12.2009
spartra
-> LiMaK - 742 forever: tedy by stačilo na zkoušku, zašroubovat šrubík na BA ventilu, ten je tam pro to když vypadne napětí aby se dalo dojet4

mě poser, jedu to projet, že to zkusím, ono to momentálně funguje, jak při 50/60/80 to přeplo
upraveno 1x, naposled 31.12.2009 15:40:56
14:32:55
31.12.2009
petr s
-> rsvancara: Nepočítám protože to normálně na našem trhu nebylo a na motoru není sedr
14:26:22
31.12.2009
rsvancara
-> petr s 30.12.09 17:23:30: pokud se do řady 742 počítá i GLi, tak to favorití pumpu (tu se skleničkou) má (plus z nádrže větší trubičku) ...



ale bylo jich trochu a dělaly se chviku, takže to ani nestojí za řeč :-)
upraveno 1x, naposled 31.12.2009 14:28:01
14:25:18
31.12.2009
LiMaK - 742 forever
-> spartra: dyt sem ti to psal, cim by to mohlo byt....

kdyz jedes na plyn,ac pumpa dava tlak benzinu, ale zastavi ti ho ten ventil, ktery je preply na plyn...tzn mas zastaveny privod paliva do karbecu.

pokud to za jizdy prepnes, tlak benzinu na ventil pusobi tak, ze ventil neprecvakne a zustane viset....beno ti teda pořád nejde do karbu.

Kdyz ti auto zastaví, ac pumpa přestane tlačit, tlak na ventil povolí, ten se precvakne, otevre se, dovolí benzinu aby tekl do karbu...

ty potom prijdes do motoru, páčkou normlane nacupeš, neb je ventil už odseklej a jedeš normalne na beno, protože se ti ventil zase blokne zase až ho elektricky prepnes.



tohle uz se stalo u nejedne plynivky, zalezi na tom ventilu. osobne bych zkusil jinej ventil.
upraveno 1x, naposled 31.12.2009 14:27:18
13:44:23
31.12.2009
spartra
-> LiMaK - 742 forever: no není tak trochu divný, že při přepnutí to nenapumpuje, ručně napumpuju, pak pumpa dává benzín normálně?

jestli si dobře pamtuju je tam: filtr pumpa, filtr ventil BA, odbublinkovávač, karburátor

ventil je samej co na obrázku www.elpege.cz/lpg-prestav by.html
17:41:43
30.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> petr s: No říkám, že si to myslím.



SEDR - JIKOV – TYP OD 3456

LEKR - JIKOV – TYP OD 3457



Ale nemám to nijak podloženo...8 Ale to se zas někde objeví v souvislosti, když budu hledat něco jiného. O tyhle věci jsem se vůbec nikdy nezajímal a až v poslední době, kdy se dostávám k technickým detailům, rozdílnosti některých "samozřejmých" dílů, tak se dovídám detaily a drobnosti které nejsou nezajímavé... 4



Jinak

-> petr s:

-> peti:

Díky!4
17:23:30
30.12.2009
petr s
-> su.tech: Favoritové čerpadla se na typ 742 nikdy ve výrobě nedávali
17:13:33
30.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> peti: Díky! - horší je, že se nedá nikde dohledat, jestli se ty čerpadla paliva JIKOV – TYP OD 3457 – (ŠKODA FAVORIT – MOTORY 781.135/136/136X) montovali taky na motory Škodovek a Rapidů s motory 135, 136... myslím si že ne, že tam zůstali u čerpadla paliva JIKOV – TYP OD 3456 – (ŠKODA 105, 120, 130, GARDE, RAPID) - která byla určená přímo ke karburaci SEDR... ono o nic nejde, jen by mě to zajímalo...
upraveno 3x, naposled 30.12.2009 17:18:43
16:26:05
30.12.2009
peti
-> su.tech: rozdeil medzi OD 3456 a od 3457 je ze OD 3456 ma vtokvý aj vytlačný nátrubok s preimerom 8mm, pri 2000 zdvihoch za minutu je dodovane mnozstvo paliva 30 litrov bez protitlaku, vyosenie excentru na vacke je 4mm , a OD 3457 ma vtokvy natrubok 8 mm a vytlacný 6mm,pri 2000 zdvihoch za minutu je dodovane mnozstvo paliva 60 litrov bez protitlaku, je odolnejsia membrana, vyosenie excentru na vacke je 2mm, sacia vyska 1500mm a vytlacna vyska 2000mm je pre obidve cerpadla rovnaka

upraveno 1x, naposled 30.12.2009 16:29:30
15:19:50
30.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> PRO VŠECHNY:



Tak jsem zase trochu listoval literaturou... opět autorizovaná záležitost Škodou Mladá Boleslav. Ale hezky popořáku....



- ČERPADLO PALIVA JIKOV - TYP OD 3456 - (ŠKODA 105, 120, 130, GARDE, RAPID)

Do července roku 1986 se montovalo palivové čerpadlo typ MF 3407, kde nebylo možno odstranit pronikání motorového oleje kolem páčky ručního čerpání paliva. Proto čerpadlo typu MF 3407 nahradilo od srpna 1986 palivové čerpadlo OD 3456, které má montážní přírubu vcelku a upevnění páčky ručního čerpání je uvnitř odlitku - olej už neuniká.



- ČERPADLO PALIVA JIKOV - TYP OD 3457 - (ŠKODA FAVORIT - MOTORY 781.135/136/136X)

Toto čerpadlo bylo montováno na vozy Favorit od začátku výroby až do července 1991. Toto čerpadlo přes vnější podobnost s palivovým čerpadlem použitým u automiblů Škoda typové řady 105/120 (OD 3456) NENÍ záměnné!



- ČERPADLO PALIVA JIKOV - TYP SH 3460 - (ŠKODA FAVORIT - MOTORY 781.135/136/136X)

Montováno na vozy od srpna 1991. Čerpadlo nemá páčku pro ruční čerpání a je nerozebiratelné. Jeho součástí není předřazený odkalovač paliva. Jeho výhodou je větší dodávka paliva a odolnější membrána, stíněná proti vnikání horkého oleje pryžovým měchem. K filtrování paliva se používá samostaný čistič paliva montovaný do přerušeného potrubí před karburátor.









Bohužel se mi nepodařilo zjistit pro mě a zřejmě i pro Vás to zajímavé a podstatné - ten skutečný rozdíl mezi palivovým čerpadlem typu OD 3456 a OD 3457... No nicméně to co je napsáno výš je z moudré knihy jejíž obsah autorizovala Škoda Mladá Boleslav... co si myslet o tom rozdílu a záměnnosti čerpadel OD 3456 a OD 3457 už je prozatím na každém z vás...
zvětšit A C - P U M P A - dotaz, rada... - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 30.12.2009 15:19:50
upraveno 1x, naposled 30.12.2009 15:21:13
14:40:12
30.12.2009
m8rinek
-> su.tech 21.12.09 13:48:37: tahle pumpa je supr, benzin tak nepadá (možná jen muj dojem), nicméně dává víc paliva (plovákovka načerpána za pár otočení), nemá páčku :))), ukrmí i jednoho Webera, což 120cová nezvládala
13:04:20
30.12.2009
LiMaK - 742 forever
-> spartra: aaaa nebo....



spatnej ten elektro ventil co je na benzinove hadici....



pokud ho mas mezi ac pumpou a karbem, ac pumpa za jizdy tlací na prazdno benal z nadrze az do toho ventilu...kdyz to v tu chvili prepnes na beno, ventil se vlivem tlaku bena z ac pumpy neotevre, zustane viset. az zastavis, ac pumpa prestane tlacit, ventil cvakne a umozni palivu aby se dalo napumpovat do karbce....pak uz zustane otevrenej a jedes....



mozne to teoreticky je, zalezi na konkretni konstrukci toho ventilu beno/plyn
upraveno 1x, naposled 30.12.2009 13:04:53
13:00:59
30.12.2009
LiMaK - 742 forever
-> spartra: pytlovina...

kamos mel plynivku se tim dost zabyval...ikdyz 3mesice nejel na benzin, tak vzdy za jizdy behem 2-3sekund byl benal v karbecu....vpodstate od elektro-ventilu nahoru do larbecu mas pul metru hadice + plovakovakovka....pri 90km hod je to za sekundu zalité...



problem bych hledal v nejake netesnosti, ale tak cipaté, ze benal netece ven, ale proste to prisava vzduch...no a jak to prepnes na beno, tak misto toho aby se beno tahalo z nadrze, tak to tahá vzduch...pokud zastavis a pumpujes mechanicky rukou, nevyviji se tam rekneme tak velka rychlost kmitani packou jako za jizdy a timpadem to nejak nacucne beno...ale zajizdy jak packa kmita moc rychle, hleda si to cestu nejsnazsiho iodporu a saje to jen vzduch....



po tomhle bych sel ja.
10:53:15
30.12.2009
spartra
-> Nwkt: nu se rozpovídej7

při 90kmh/h to nestihne načerpat benzín? do úplnýho zastavení
10:33:05
30.12.2009
Nwkt
-> spartra: Pokud si s tim nejel delší dobu na benzín tak to je normální
10:28:23
30.12.2009
spartra
-> petr s: když to předtím šlo, proč to nejde teď? z fáčka sem byl zvyklej, přepnout z LPG na BA za jízdy, během 2-3sekund to jelo, v podstatě systém je stejnej148

jěště dodám, měnilo se vrchní víko na AC pumpě
upraveno 1x, naposled 30.12.2009 10:30:27
09:58:27
30.12.2009
petr s
-> spartra: nikde
09:57:24
30.12.2009
spartra
zdravíčko

měl bych tu takovej malej problémek, když se mě stane, že mě dojde plyn, musím dojet na bezín, přepnu z LPG na BA ono nic, začnu zpomalovat, zastavím, načerpám ručně BA a odjíždím

membrána v ac pumpě měněna ca pře rokem, jakožto i těsnění s podložkou(širší)

kde je chyba sakra?
13:48:37
21.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
A tak něco pod stromek...3 4
zvětšit A C - P U M P A - dotaz, rada... - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 21.12.2009 13:48:37
19:09:46
19.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> suri: No ještě nemám, ale vím kde je mají. Cena lítá od 560,- czk (Origo Jikov - made in CSSR) do 670,- czk. Takže půjdu tou cestou co jsem říkal, odprodám AC pumpu na 120-tku a koupím si do rezervy tu Favoriťáckou... Díke.s 4
upraveno 2x, naposled 19.12.2009 19:11:03
16:40:05
19.12.2009
suri
-> su.tech: nechaj si tú z druhého obrázku ak máš novú , je silnejšia a kvalitnejšia
14:54:06
19.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Pavel P..: No to mám právě v plánu, ale chtěl jsem svůj názor ještě s někým probrat... Tímpádem mám 1 kus AC pumpy originál nové Jikov, Made in Czechoslovakia na prodej...102
14:47:38
19.12.2009
Pavel P..
nech si favorití... ta by měla bejt spolehlivější.
14:43:52
19.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> suri:

-> Pavel P..:

-> Nwkt:

Zdar chlapci, takže...



- tahle favořiťová pumpa je origo v modelu 92´- v modelu 90´jsem měl páčku, ale tam nešlo dohledat, zda to tak mělo být origo nebo ne. To není důležité. Jde mi o ty parametry těchto pump. Která je výkonnější a tím i způsobilejší pro provoz k motoru 136 a ke karburci LEKR. Na tyhle pumpy jsem slyšel hodně špatného a teď ji ve Favoritu mám a je celkem bezproblémová a údajně má tahat více než ta klasická 120-tková... jednu novou 120-tkovou mám doma navíc - viz foto 1. je to origo czechoslovakia. A můj problém tkví v tom, zda si mám nechat tuto pumpu do rezervy nebo se jí ztřepat a zajistit si do rezervy taky origo pumpu made in czechoslovakia ale z Favorita. Je to k motoru 136 a karburaci LEKR... 40
upraveno 2x, naposled 19.12.2009 14:44:57
14:37:57
19.12.2009
Pavel P..
-> Nwkt: dávala ale měla větší nátrubek na přívod... na 8mičku hadici.
14:30:52
19.12.2009
Nwkt
-> su.tech 19.12.09 14:26:56: Ta se dávala i na první fáčka ne?
14:30:17
19.12.2009
suri
-> su.tech: favoritová pasuje , len si musíš ustirehnuť správnu podložku pod nu , je silnejšia už len preto že ťahá benzín z opačnej strany auta , nemá páčku na čepranie a má nejako lepšie riešené ventilky , viac ti neviem povedať
14:28:05
19.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Obrázek 3. - AC pumpa Favorit...
zvětšit A C - P U M P A - dotaz, rada... - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 19.12.2009 14:28:05
14:27:40
19.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Obrázek 2. - AC pumpa Favorit...
zvětšit A C - P U M P A - dotaz, rada... - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 19.12.2009 14:27:40
14:26:56
19.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
obrázek 1. - klasická AC pumpa škoda 120
zvětšit A C - P U M P A - dotaz, rada... - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 19.12.2009 14:26:56
14:26:25
19.12.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Nemáte, neznáte, nemůžete? - sehnet někde údaje k těmto pumpám? - obrázek 1. je klasická origo nová pumpa škoda 120 apod. obrázek 2. a 3. je pumpa z Favorita, která má dávat vyšší výkon... je to pravda? Rady, zkušenosti, znalosti, podklady sem! Díkes. 40
Extreme Tyres