nepasuje hlava po Go

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.12.2009 do 06.12.2009, založil/a DJFrndzalica

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:DJFrndzalica

řadit dle data
13:44:16
06.12.2009
mixal.s
-> suri:



suhlasim!!!!
13:05:52
06.12.2009
suri
-> DJFrndzalica: tak po tomto by som radšej ani sám netankoval , neviem ako sa dva dosť rozdielne veľké ventily dajú zameniť , ved to musel byť pôrod založiť na struny a klinky
13:04:25
06.12.2009
DJFrndzalica
→ gabo000000: myslel som ze boli v zlom poradi (namiesto sacieho bol vyfukovy)
12:58:33
06.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> DJFrndzalica: ako sa zle osadia ventily?
11:50:24
06.12.2009
DJFrndzalica
takze problem je vyrieseny, ventily boli zle osadene
11:43:10
06.12.2009
AZmotor
Příspěvek smazal moderátor - petr s
10:57:29
06.12.2009
mixal.s
-> Majklsto:



nie, na 98-ku.. ale je tam vybrusena priehlbina co je okolo ventilov, takze tam je KP o trochu zmenseny...
10:02:14
06.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: 52
09:23:17
06.12.2009
upír 130
správné utažení hlavy je 20NM a potom 2 x po 90°.. vychází to na +/- 100NM. já to nejprve dotáhnu na ty stupně a pak všechny pro jistotu přejedu na tu hodnotu 100NM.. víc to ani nesnese..
09:19:58
06.12.2009
suri
-> Gemini: ten najkratší? ja ešte raz opakujem , základ 23Nm a uhlomerom 2x100 stupňov - to je asi to isté ako vy ked dáte odoka 2x90 o tých 20st nejde , potom si nastavím momenták na 110-115 a rebehnem všetky šrouby a koľkokrát po rozložení sily zistíš že niektorá je menej dotiahnutá . ako tvrdte si tu čo chcete urobil som pár hláv bez uhlomera z 90 odoka a tri hlavy od septembra z uhlomerom a nebol problém .
04:30:47
06.12.2009
Gemini
-> suri: neverim, ze srob nad vodnou pumpou dotiahnes na 115 Nm 5
01:13:34
06.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
zas pisete hovna
19:49:17
05.12.2009
steyr
-> AZmotor: tak vies benzin je drahy tak chcu prerabat skodovky na naftu :P
19:30:14
05.12.2009
AZmotor
a já ji mám sníženou o 5mm a nic se nedějě...2 přijde mi dost komické jak se tu předháníte kdo má víc sniženou hlavu.....
19:11:10
05.12.2009
suri
gabo000000 05.12.09 19:08:11 napsal:

→ suri: ja nic nebudem skusat…pocas 4 rokov som nemal ani

na jedom motore vyfuknute tesenie takze premna 100Nm vyhovuje…ked sa tebe viac

paci to co ti poradili tak si rob tak..mne je to 10 ale nerad nezmysli ktore

nemas ani vyskusane
máš pravdu 25 krát som hlavu dole nedával ale na tých troch čo som od septemra robil nebol vôbec problém , aspon ho teda na našej felde nepocitujem a ostatný sa tiež nesťažovali
19:08:11
05.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: ja nic nebudem skusat...pocas 4 rokov som nemal ani na jedom motore vyfuknute tesenie takze premna 100Nm vyhovuje...ked sa tebe viac paci to co ti poradili tak si rob tak..mne je to 10 ale nerad nezmysli ktore nemas ani vyskusane
19:04:31
05.12.2009
suri
-> gabo000000: ja neviem rozdiel tak sa nehádajme mne to poradili ja to používam a problém nemám , si vyksúšaj tých 23 a 2x 90 a potom prebehni momentakom na 110 a uvidíš že pojdu ešte dotiahnuť . som za celý den dost dojebaný a nemienim sa hádať
19:02:40
05.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> suri: no dovol...ty mi vysvetli tuna rozdiel medzi motorom ktory ma utiahnutu hlavu na 100 a ktory na 120NM ked si taky odbornik
19:00:24
05.12.2009
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je v pohode , ono ked si v dierach necháte olej a vodu a rvete to čo to ide jasné že závity sú v prdeli , ja problém nemám , a napísal som to schválne lebo mi to poradil jeden múdry človek a vedel som že sa toho cyhtíte , a stejne 10Nm hore dole ked dotahujem ako sa má tak je to v pohode horšie je že ked niekto dotahuje od ruky ktora sroba mu je bližšie
18:58:26
05.12.2009
suri
-> Gemini: normálka v príručke je 23 a 180stupňov mne poradili dávať viac alebo kontrolovať , lebo sa to rozloží a koľkokrát tá šrouba má aj menej . -> gabo000000: nepoužívaj pretrhnuté závity a zhnité šrouby
17:40:43
05.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> mixal.s: ja o 3mm
17:07:54
05.12.2009
Majklsto
-> mixal.s: to jazdíš na naftu?3
16:50:47
05.12.2009
mixal.s
extremne znizena hlava tazko, ja mam znizenu o 2,2mm a nic sa nedeje...
15:09:07
05.12.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Olgoj Chorchoj: ok, hypotéza objasněna, jo to by se mohlo přihodit 4
14:23:21
05.12.2009
Olgoj Chorchoj
-> Peťa Klíč: Experte Péťo: suveréně nejlépe se montují rozvodové tyčky při nadzvižené hlavě, koníci se nemusí posunovat, vahadla povolovat a zase utahovat... Potom stačí, aby se vlivem špatného časování ventil opřel o píst. Píst v horní úvrati se totiž nepohne - čerstvě vyzkoušeno kuli označování pístů pro zádlaby ventilů:) Hlava pak nepůjde dotáhnout
upraveno 1x, naposled 05.12.2009 14:23:51
12:50:37
05.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> gabo000000: To ja se stresuju vzdycky...3 Ale tech 115Nm vychazi dle dilenskyho postupu taky... Ale na novy srouby, ja daval stary :(
upraveno 1x, naposled 05.12.2009 12:51:12
12:46:17
05.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
tyvole ja dotahujem hlavy na 100NM a uz som v strese kedy mi rupne sruba9
10:23:10
05.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Taky se mi tech 2x 100° zda nejak moc 9 Ten moment 115Nm bych rekl ze je ok6
01:57:32
05.12.2009
Gemini
-> suri: to celkom dost utahujes, 2 x 100 ??
01:07:01
05.12.2009
m8rinek
-> Peťa Klíč: myslim, že ví o mnoho víc než Ty a má pravdu ten chlapec, ve chvíli kdy tam pasuje hlavu (nastrojenou vč vahadel a tyček), má píst v horní úvrati a špatně načasovanou vačku (posunutou na kolech) tak je možný že se mu píst opře o ventil, nepravděpodobný, ale možný...
22:14:28
04.12.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Olgoj Chorchoj: koukám že tomu drobet vůbec nerozumíš
19:02:37
04.12.2009
suri
Tom.t 04.12.09 12:17:46 napsal:

→ DJFrndzalica: už to nehul3 nebo to spíš nech na

někoho kdo tomu alespoň trochu rozumí4 vše kromě pístů je naprosto

stejný včetne hlavy, je uplne jedno jestli je to 135, 136 nebo třeba 137

..rozdíl je v pístech které na to jestli ti tam "pasuje " hlava nemají

vliv ..


něco děláš špatně a to hodně1
aspon raz s tebou súhlasím
19:01:52
04.12.2009
mb136gl
-> DJFrndzalica: ja mám motor 136, hlavu 135 zníženú o 1mm, všetko sedí, hľadaj chybu inde, skus odfotiť a ukáž nám ten problém
18:55:13
04.12.2009
Olgoj Chorchoj
masakr závada:D snad ještě blbě danej rozvoďák že je potom ventil otevřenej a píst nahoře??? Jinak tomu nerozumim
15:03:00
04.12.2009
suri
očividne tu niekto má problémy vymeniť koleso a nie ešte hlavu , nechápem aký je problém , prebehnem diery závitníkom hlavu dám zrovnať (135-136 to je jedno ) dám tesnenie aby neprekrývalo mazací kanálik naolejujem skrutky a nezamením dlžky jemne pritahujem skrutky streidavo do trojuholníka od dnu do von , dotiahnem na počiatočný moment momentovým klúčom - 23Nm-25Nm potom klúčom s úchylkomerom spravím na každom šroube poporadí jednu otáčku 100stupňov a v druhom kole ešte na každom šroube jednu otočku o 100 stupňov , potom nastavím momentový klúč na 115Nm a prebehnem poporadí všetky šrouby , na spodnú plochu dám pérovky a matky a na skrutku alternátora novú pérovku a lepidlo na závity loctite 270 a dotiahnem na moment 25-30Nm . nikdy som nemal problém podľa môjho postupu
13:35:06
04.12.2009
BeBe
tiez mam ten pocit,asi si neuvedomil, ze ked bude mat tycky pod zdvihatkami, tak mu to nesadne....
13:28:34
04.12.2009
steyr
zakladas hlavu tak ze zdvihacie tycky su uz pod kozlikmi ?? inak si to neviem predstavyt :D
12:44:24
04.12.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
já si hodim špagát, já měl dojem že maj ty hlavy jiný tvary spalováků 21
12:40:52
04.12.2009
Karel.
-> ferrari: extrémě?? ses zbláznil ne? to by se muselo jednat o snížení v cm a né mm9 4
12:38:50
04.12.2009
ferrari
Ledažeby to bola extrémne znížená hlava...inak sú hlavy 135 a 136 rovnaké...
12:25:56
04.12.2009
minno
DJFrndzalica 04.12.09 11:14:55 napsal:

nepasuje tak ze je tam vola ako keby ventil sa opieral o vlozku




keďže vložka je "dutá", a ventily sú "v strede", čiže zasahujú do "vnútra" vložky, kde je ten "dutý" priestor, neviem si predstaviť, akoby sa dokázali ventily opierať o vložku6
12:17:46
04.12.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> DJFrndzalica: už to nehul3 nebo to spíš nech na někoho kdo tomu alespoň trochu rozumí4 vše kromě pístů je naprosto stejný včetne hlavy, je uplne jedno jestli je to 135, 136 nebo třeba 137 ..rozdíl je v pístech které na to jestli ti tam "pasuje " hlava nemají vliv ..

něco děláš špatně a to hodně1
12:01:24
04.12.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> petr s: 3 (i tak nechápu)
upraveno 1x, naposled 04.12.2009 12:01:37
11:56:39
04.12.2009
petr s
-> Peťa Klíč: Jo ale že by tam nedal těsnění
11:55:59
04.12.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Nedavas ji tam opacne? Vubec nechapu o co go 9 Nebo nedavas litinu misto hliniku?
11:44:06
04.12.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
chápete to někdo?
11:14:55
04.12.2009
DJFrndzalica
nepasuje tak ze je tam vola ako keby ventil sa opieral o vlozku
11:14:00
04.12.2009
Vojťas
-> Peťa Klíč: mas nakej virus 3
11:11:03
04.12.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
hej co dělá v mym příspěvku vánoční reklama???
11:10:33
04.12.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Karel.: tak jasně, to bylo i v southparku, když dali kennymu místo srdce bramboru, taky chvilku žil 4
upraveno 1x, naposled 04.12.2009 11:11:24

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:DJFrndzalica

[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres