termoizolační páska

prohledat
320 příspěvků (zobrazeno 301 až 320) od 25.11.2009 do 21.12.2011, založil/a T
řadit dle data
09:22:14
30.11.2009
a na spodek sem....



a pak se uvidí co teda dál no :-)
zvětšit termoizolační páska - obrázek od T vložen 30.11.2009 09:22:14
09:20:01
30.11.2009
takže pro začátek dam krytku sem.....
zvětšit termoizolační páska - obrázek od T vložen 30.11.2009 09:20:01
09:18:35
30.11.2009
-> petřík: : no dobře no,jsem tě zkoušel :-P
22:51:16
26.11.2009
petřík
-> m8rinek: joaha tak to ne no to se ruzně motá a výsledek 00nic. to chce mít pěkně v průvanu ten chladič
22:47:39
26.11.2009
petřík
-> T: fakt nejezdim respektive ne erkem.. tim sem to nikdy nejel:)
12:20:37
26.11.2009
-> m8rinek: : no zatm asi to zní nejlíp....udělam tam od výdechu blatníku šechtu k chladiči :-) ikdyž na jedný straně vlastne je,tak zavru jeste druhou a uvidíme :-)



-> Eidy: : tleso chadiče mě tky napdlo,ale nevim ja kto myslis na příčku? a nebo mam olejovy chladic,tak ho zapojit jako vodni,to by melo byt fuk ne?

a tu pasku jsem myslel aby mi nepouštěl výfuk takový teplo do prostoru jen....ale asi vazne to nema cenu :-)

na Ladice kouknu doma na poradnym monitoru.....ted to na ntb moc nevidim :-D



-> petřík: : to zní tak jako psal m8rinek,proste abych tam mel tu sachtu no....zkusim a uvidim a nelzi,ze nejezdis zavody...to chudaka trápíš jak můžeš :-)



PS all : nemá někdo mimo jiné schéma na zapojení čidla? proste mam to zapojený,jen na vypínač,nemá někdo návod jak to zapojit normálně přez termostat,aby to spínalo samo?
22:36:41
25.11.2009
m8rinek
-> petřík: v kartě má chladič v otevřenym prostoru, to nemuze fungovat...
19:45:25
25.11.2009
petřík
-> T: já ted přesně nevim jak to máš ty ale já mám origo chladič , pumpu ze 130 (velkou) do puvodní sahary zakomponovanej větrák z ropný felicie a neměl sem s tim problem.. nikdy sem neodvíral kapotu ani nic podobnýho.. nemám ani žádnou "šachtu" nebo co prostě to normálně běhá a teplotu to drží na tech 90-95 stupních.. s autem nezávodim ale nijak se nešetří běžně se točí za 6000 a i při klidný jízdě se to poměrně točí vzhledum k převodovce a kolum který tam momentálně jsou.. takže asi tak
16:53:01
25.11.2009
Eidy
-> T: Na pásku se vyprdni. Jestli by ti srazila teplotu vody o 1°C tak je to moc. Spíš bys měl hledat řešení v pomocném náporáčku ve stylu LL alias Ládi Ladiče. Tady www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=700&am... je trošku vidět, jak má za spoilerem nízký náporový chladič.

Více info zde.



Nebo můžeš použít třeba těleso topení umístěné někde na příčce. Viděl jsem to na jednom eRku na skoda110r.cz ale nemůžu to najít.
16:40:31
25.11.2009
m8rinek
-> T: jak píše havlik, nebo alespoň zkus třeba z Alu plechu udělat tomu chladiči šachtu
15:36:37
25.11.2009
havlik
-> T: tak dojdi na vrakáč kde maj nějaký kilo vykuchej z něj to osazení na seriovej chladič a dej to do auta i s chladičem a tou nohou s vrtuli
15:26:18
25.11.2009
-> havlik: : já vím, Kóču znam :-P ale tohle je zatím to poslední řešení,jak jsem psal :-)
15:14:13
25.11.2009
havlik
-> T: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3576_2008-09-30_ 11-23-08_52.jpg vypadá to že má eidy zařez do kapoty či čela??
15:10:26
25.11.2009
-> m8rinek: : ale já tam nemělr originál,byl vyřezanej,tak o jsem měl dělat? proto řešim jiný řešení no.....a náporak nechci proste,že bych nerad řezal do čela a haubny....a to že to chladí na místě,jsem ti jen odpovídal na tu věc,že jis říkal, že je problém s elektrickou vrtulí....



-> havlik: : no to se vylučuje trošku no,když ty máš náporák 4
14:13:34
25.11.2009
m8rinek
-> T: tlačnej chladič, je tlačná vrtule a autor textu je nesvéprávnej blb, hned to opravim, jinak ostatní platí....



na co ti je auto, který při stání s elektrikou dobře chladí? :D na tohle je super právě mechanika, malý točky, menší průtok vzduchu a naopak, oni to maj soudruzi vymyšlený dobře, to že to tobě nefunguje je normální jev, zázrak by byl, kdyby to bylo naopak :)))
14:05:00
25.11.2009
havlik
jinak nemam problém s elektrikou,tak chladí jak má,jen když jsem jel ,tak nic moc no :-/ se trošku vylučuje ne:D nebo se svym autem holt musíš stát na místě4
14:03:59
25.11.2009
-> havlik: : to je to poslední řešení až právě,rád bych to zatím nějak vyřešil se stávající situací....



-> m8rinek: : co znamena tlačný chladič?

jinak nemam problém s elektrikou,tak chladí jak má,jen když jsem jel ,tak nic moc no :-/ hledam něco lepšího na jízdu,na místě se zaplým větrákem to chladí jak má.......

takže termoizolační páska mi moc nepomůže teda chápu jo?
13:41:21
25.11.2009
havlik
Já bych natáhnul náporák ve stylu jako to ma Eidy a další prostě jen pod nárazník
13:40:02
25.11.2009
m8rinek
Dle mé teorie svody zahřívají (za jízdy) jen malou část motorového prostoru mad svodem a v případě dobře větraného prostoru není důvod pásku kupovat (poměr cena/výkon), při užití sání přes hlavu onu pásku opravdu nemám důvod kupovat;).



A teď k tobě, to že erko chladí hůř než kilo je všeobecně známo (obtékání vzduchu okolo karoserie atp.)



řešení je několik:

-oplechovat prostor okolo chladiče, aby byl vzduch nasměrován, to jak máš ty, to docela chápu že to nešlape

-vrátit klasiku, která je osvědčená, málokomu elektrika funguje, kor na erku

-přidat tlačný větrák

-dát na blatníky ,,uši,,

-jezdit s pootevřenou kapotou (delší ten zacvakávací šroub)

-nadzvednout kapotu na pantu, ale to si u eRka moc nedovedu představit....



asi bych začal tím oplechováním, aby vzduch měl nějakej směr, když by to nestačilo, dal bych uši a zkusil pootevřít kapotu, ale stejně dáš na konec mechaniku :D
upraveno 1x, naposled 25.11.2009 14:13:49
13:26:42
25.11.2009
zajímajá mě Vaše fakta....hlavně jestli má někdo změřeno jak je zordíl teplot pak v motorovim prostoru atd, a jestli se třeba dávají i na obyč svody, ne jen od hlavy....

mam menší problém s teplotou a snažím se jakýmkoliv způsobem tomu pomoct,jen ne náporákem no :-( popřípadě firmy jaké doporučíte?
Extreme Tyres