skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak poznat 120 a 125?
prohledat
131 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 03.10.2009 do 18.10.2009, založil/a Rider skoda
17:08:15
09.10.2009
09.10.2009
ferrari
-> Nwkt: A čo potom znamená tá 8čka?
17:07:35
09.10.2009
09.10.2009
ferrari
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): heh, a membránu benz. pumpy máš Ok? :-)) ja mám novú...ako, ja netvrdím, že sú tam guferká, iba si to neviem inak vysvetliť...ale možno sa neserkám a rozhodím to :-)
A čože si ty vývojár, ke´d si si istý Tvojimi výrokmi...Pan Blábol :-))
A čože si ty vývojár, ke´d si si istý Tvojimi výrokmi...Pan Blábol :-))
16:44:24
09.10.2009
09.10.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> ferrari: Na mojej erke model 80 mam nabehane 130 000 a v zivote som medzi vymenami nemusel dolievat ani deci oleja, na mierke sa za zhruba 8000 km hladina takmer nepohne... tak neblabol o guferach a podobnych nezmysloch.
A ked tak veris tej hlave na natural, tak nan najazdi 20 000 km a potom pozria, v akom stave budu sedla....
A ked tak veris tej hlave na natural, tak nan najazdi 20 000 km a potom pozria, v akom stave budu sedla....
16:41:02
09.10.2009
09.10.2009
Nwkt
-> ferrari: 8miček si tam měj třeba celej řádek, tohle platí jenom pro 136
16:40:25
09.10.2009
09.10.2009
ferrari
Nič, páni, ja vám tú 8čku na mojom 120tkovom motore vyfotím...je to origo motor zo 125ky r.v. 11/89, vývoz do DE.
A ke´d teda guferká na vodítkach neexistuje, ako vysvetlíte, že spotreba oleja je temer nulová? Tým myslím tak max. 3 deci od výmeny po výmenu, t.j. na 10 000 km...
A ke´d teda guferká na vodítkach neexistuje, ako vysvetlíte, že spotreba oleja je temer nulová? Tým myslím tak max. 3 deci od výmeny po výmenu, t.j. na 10 000 km...
14:37:22
09.10.2009
09.10.2009
Jozka
-> Kloggie: Asi jako se říká že nejhorší auto na světě je Fiat vyrobenej v pátek v srpnu?
Jinak jsem nikdy nepochopil, že na třech autech (110LS, 2x 1000MB 68) mi začla reznout střecha vždy zhruba nad levým ramenem řidiče.. -> petr s: - akorát to nebylo první, ale druhý, resp. 3rd (110LS) místo - předcházel spoj podběhu s podlahou u řidiče, u LS pak ještě chlívek pro uchycení PZ ramene..
Jinak jsem nikdy nepochopil, že na třech autech (110LS, 2x 1000MB 68) mi začla reznout střecha vždy zhruba nad levým ramenem řidiče.. -> petr s: - akorát to nebylo první, ale druhý, resp. 3rd (110LS) místo - předcházel spoj podběhu s podlahou u řidiče, u LS pak ještě chlívek pro uchycení PZ ramene..
18:02:18
08.10.2009
08.10.2009
Nwkt
-> Mr.Lumpy: To byli zlí zlodějský imperialisti
18:01:31
08.10.2009
08.10.2009
Mr.Lumpy
-> petr s: i za velkou louží?
11:49:50
08.10.2009
08.10.2009
havlik
-> petr s: aby neměli v AZNP málo práce
11:48:21
08.10.2009
08.10.2009
petr s
-> Mr.Lumpy: Ale když se vyráběla olovnatý benzín byl všude tak proč dělat sedla na bezolovo
11:10:59
08.10.2009
08.10.2009
Cыны
-> MOLSO:
09:49:50
08.10.2009
08.10.2009
havlik
-> Mr.Lumpy: musela:D:D
09:44:38
08.10.2009
08.10.2009
Mr.Lumpy
-> petr s: to ti neukážu ale do zemí kde se jezdilo na bezolovnatej benzín musela bejt 120tka uzpůsobená na jeho používání ne?
07:12:44
08.10.2009
08.10.2009
MOLSO
-> Cыны: syny ?
23:12:19
07.10.2009
07.10.2009
petr s
-> Cыны: Byli auta na kterých první prorzela střecha
23:07:26
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
-> Kloggie: To sem se jednou bavil s kamaradem, ze nejhorsi auta byli udajne pondelni... Protoze kaslte v MB putovali i venkem a kdyz v patek skoncila smena, tak zmackli tlacitko STOP, kastle se pod pristreskem zastavili a do pondeli byli venku... Takze kdyz prselo nebo bylo vlhko, tak krasne chytli lisku a pak to v pondeli dali do laku a ted to hnije i tam kde by nemelo :)
23:02:27
07.10.2009
07.10.2009
Kloggie
-> petr s: To bylo tak - po, út se mu nechtělo makat bo byl začátek týdne, ve středu makal na 100% a ve čt a pá na to sral bo byl konec týdne
O.T.: když jsme na průmce měli stavební stroje, tak nám učitel říkal, že nejlepší bylo koupit si Octávku (starou) vyrobenou ve středu, protože to bylo největší pracovní nasazení. Ale nevím co je na tom pravdy, možná nás tahal za nos.
O.T.: když jsme na průmce měli stavební stroje, tak nám učitel říkal, že nejlepší bylo koupit si Octávku (starou) vyrobenou ve středu, protože to bylo největší pracovní nasazení. Ale nevím co je na tom pravdy, možná nás tahal za nos.
23:02:17
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
-> petr s: Akorat mam pocit (ale to nevim jiste), ze 135ky jsou vsechny na bezolovo a 136ky prave podle toho oznaceni 8micky... Ty co 8 nemaj na bezolovo nejsou a ty co ji maj tak sou na bezolovo. Ale to jen tusim, nikdy sem do toho nestoural. Kazdopadne 742/743 nemeli gufera na ventilech jak tu taky padlo nekde...
23:00:05
07.10.2009
07.10.2009
petr s
-> Cыны: U 120 jsem to neviděl skoda-virt.cz/cz/.../1189
70-p-motor-742-135
22:57:12
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
-> petr s: No u 135 / 136 to tou 8mickou bylo oznaceny, ale ne u 120tky...
22:54:20
07.10.2009
07.10.2009
petr s
-> Cыны: Je ale na 135 dokonce je jedna fotka v inzerci
22:53:06
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
-> Mr.Lumpy: Tak ono to neni tezky udelat, ale az se te takova hlava dostane do ruky, tak mi ji schovej Do vyvozu slo ledacos o cem leckdo nema ani paru, takze jestli byli ve vyvozu netusim (i kdyz sem o tom nikdy neslysel), ale jde o to ze tedy se psalo o tom, ze ke konci vyroby se delali tvrezyn sedla na 120tky a bylo to oznaceny na bloku 8mickou a to neni pravda
22:52:35
07.10.2009
07.10.2009
petr s
-> Mr.Lumpy: Ukaž jednu jedinou
22:49:50
07.10.2009
07.10.2009
Mr.Lumpy
-> Cыны: některé 120tky na export měly opravdu upravený motory pro spalování bezolovnatýho benzínu
22:43:55
07.10.2009
07.10.2009
minno
-> petr s: sa už tešil domov, čo? sral na víčka
22:43:01
07.10.2009
07.10.2009
petr s
-> minno: To byl pátek a nestíhal malovat
22:41:09
07.10.2009
07.10.2009
minno
super, takže prvovyrobený originál víčka vo fabrike bol čierny, a na červeno to už potom natieral len nejaký výstupný kontrolór - tuner no a občas mal dovolenku
22:39:35
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
-> minno: Na Skodovce rv 82 bylo cerny, na 89 taky... Na 105ce 86 sem mel cerveny sloupany a pod tim cerny :)
22:38:54
07.10.2009
07.10.2009
petr s
-> minno: Někdo ho vyměnil
22:38:52
07.10.2009
07.10.2009
Nwkt
-> minno: máš čínskou nepovedenou kopii celýho auta
22:37:47
07.10.2009
07.10.2009
minno
a mňa by skôr zaujímalo od kedy do kedy sa dávalo červené víčko oleja vo viku ventilov a od kedy zas čierne mám 120L 05/88 a mám čierne víčko a všetci virťáci majú červené
22:32:32
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
-> colaczech: Jo uz sem se koukal. Ja to teda jeste nikde nepotkal, ale pise se ze byla tak asi byla. Asi jako 135/6 L Tak sem se aspon neco priucil i ja :) Mel sem za to ze GL byla jen 105 a 120tky byly v lepsi vybave LS a GLS...
22:32:21
07.10.2009
07.10.2009
Nwkt
-> MATTESS: Winter je taky na papírech z Rka
22:31:51
07.10.2009
07.10.2009
MATTESS
Dokonce jeden cas kamos mel 120GL dotahlou z dojclandu a postavenou na papirech
S110L r.v 75
to se dřív dělalo běžně
S110L r.v 75
to se dřív dělalo běžně
22:28:07
07.10.2009
07.10.2009
colaczech
-> Cыны:
S 120GL opravdu existuje. Interier 120GLS, motor S120. Nevidi se tak bezne jako obyc 120 ale opravdu existuje.
Dokonce jeden cas kamos mel 120GL dotahlou z dojclandu a postavenou na papirech S110L r.v 75
S 120GL opravdu existuje. Interier 120GLS, motor S120. Nevidi se tak bezne jako obyc 120 ale opravdu existuje.
Dokonce jeden cas kamos mel 120GL dotahlou z dojclandu a postavenou na papirech S110L r.v 75
22:24:08
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
-> Pavel P..: Mas pravdu, ja mel za to ze bylo jen 120L, 120LS a 120 GLS... Tak bylo i 120GL... Ale nic to nemeni na tech bludech co byli zmnineny predtim... To ze existuje motor 125 je kec, kterej nevim kde kdo sebral.
Jo a do 130tky se ma lit olovnatej 96ti oktanovej benzin! Nezalezi na tom jestli to ma litinovou hlavu bo ne, ale na kompresnim pomeru...
Jo a do 130tky se ma lit olovnatej 96ti oktanovej benzin! Nezalezi na tom jestli to ma litinovou hlavu bo ne, ale na kompresnim pomeru...
22:21:48
07.10.2009
07.10.2009
Pavel P..
-> Nwkt: vobyčejná 120 s výbavou GL, jak jinak.... to samý jako 105GL.
22:20:37
07.10.2009
07.10.2009
Pavel P..
-> Cыны: a jak si na to přišel? já už jich potkal habaděj....
skoda-virt.cz/cz/.../2461 -automobily-skoda-1985-dil -2
skoda-virt.cz/cz/.../2461 -automobily-skoda-1985-dil -2
22:19:37
07.10.2009
07.10.2009
Nwkt
-> Pavel P..: Ale to byla L s GL výbavou ne?
22:19:06
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
-> Pavel P..: 120GL se nikdy seriove nevyrabela...
Tak beru zpet... Tak to je pro me po par letech novinka...
Tak beru zpet... Tak to je pro me po par letech novinka...
22:15:24
07.10.2009
07.10.2009
Pavel P..
-> Cыны: 120GL existovala a to docela běžně.....
22:07:59
07.10.2009
07.10.2009
Cыны
Tyvoe to snad neni pravda... Dlouho sem se drzel, ale tohle tema to je mazec...
Zaprve 120GL snad nikdy neexistovala, zadruhe 125ka je 120ka s 5q a nic vic. Zatreti do skodovek se snad 37A altik nidky nedaval... Uz v uzovkach byl 42 a kdyz nastoupilo vyhrejvany okno, tak zacali davat seriove 55A. To s tim ze se na konci vyroby tvrdili sedla a jeste k tomu u 120tek to je blud na kterej nevim jak nekdo mohl prijit. Za cvrte, 120LX je normalni 120 LS s vleckou a 5q se stalym prevodem 4,22. A za pate - delsi prevod mela 120LE - ta mela 4q se stalym 3,9 a delsi 4kou... 120LX ma prevodovku normalni 5q jako rapid jen ma stalej prevod 4,22. Nez tady vychrlite tyhle znalosti, tak si to radsi opravdu zjistete...
Zaprve 120GL snad nikdy neexistovala, zadruhe 125ka je 120ka s 5q a nic vic. Zatreti do skodovek se snad 37A altik nidky nedaval... Uz v uzovkach byl 42 a kdyz nastoupilo vyhrejvany okno, tak zacali davat seriove 55A. To s tim ze se na konci vyroby tvrdili sedla a jeste k tomu u 120tek to je blud na kterej nevim jak nekdo mohl prijit. Za cvrte, 120LX je normalni 120 LS s vleckou a 5q se stalym prevodem 4,22. A za pate - delsi prevod mela 120LE - ta mela 4q se stalym 3,9 a delsi 4kou... 120LX ma prevodovku normalni 5q jako rapid jen ma stalej prevod 4,22. Nez tady vychrlite tyhle znalosti, tak si to radsi opravdu zjistete...
20:56:28
07.10.2009
07.10.2009
colaczech
-> Rider skoda: pro vysvetleni
Benzin BA90 Special - pouziti: Skoda 105SP,105S,105L,105GL,120 L,120GL,120LE,125L
Benzin BA96 Super - pouziti: Skoda 120LS,120GLS,120LX,130L,1 30GL,136(bez oznaceni 8)
Benzin BA95B Natural - pouziti: Skoda 135,136
Kdyz nalejes aditiva do naturalu95, muzes ho pouzit do VSECH motoru rady 742.
Krome Rapid 135Ric a nebo 135GLi-maji katalyzátor
Benzin BA90 Special - pouziti: Skoda 105SP,105S,105L,105GL,120 L,120GL,120LE,125L
Benzin BA96 Super - pouziti: Skoda 120LS,120GLS,120LX,130L,1 30GL,136(bez oznaceni 8)
Benzin BA95B Natural - pouziti: Skoda 135,136
Kdyz nalejes aditiva do naturalu95, muzes ho pouzit do VSECH motoru rady 742.
Krome Rapid 135Ric a nebo 135GLi-maji katalyzátor
20:31:20
07.10.2009
07.10.2009
Rider skoda
-> Kočislav: jj 120LS ma psany natural s aditivem olova,ale myslim ,ze kdyz se da do naturalu olovo ,tak je ho mozno lit i do 120ky ne?A zase do te 125ky misto naturalu s aditivem olova si myslim je mozne taky lit i special ne?
16:16:04
04.10.2009
04.10.2009
jarda.u1
-> MOLSO: Bohuzel ne,byla kamarada,ja mu ji jen vyvaroval.
16:10:29
04.10.2009
04.10.2009
petr s
-> ferrari: Kam na ty pohádky chodíš?
16:10:01
04.10.2009
04.10.2009
MOLSO
-> jarda.u1: a prevodovka ti nezostala ?
16:04:52
04.10.2009
04.10.2009
jarda.u1
Matthes, záškodník z TechWebu 04.10.09 13:51:43 napsal:
→ LiMaK – 742 forever: Pockej 120LX ma 5q
suchej 4,22jj,presne tak,mel jsem ji doma
→ LiMaK – 742 forever: Pockej 120LX ma 5q
suchej 4,22jj,presne tak,mel jsem ji doma
15:55:57
04.10.2009
04.10.2009
Nwkt
ferrari 04.10.09 15:53:53 napsal:
Takto, ku koncu výroby boli vyrábané aj 120tky s hlavou s tvrdenými
sedlami…môžu teda spaľovať aj čistý natural…tieto motory majú
vyrazené za číslom 8čkuAle to platí jenom pro 136 motory a o guferech si taky nech zdát
Takto, ku koncu výroby boli vyrábané aj 120tky s hlavou s tvrdenými
sedlami…môžu teda spaľovať aj čistý natural…tieto motory majú
vyrazené za číslom 8čkuAle to platí jenom pro 136 motory a o guferech si taky nech zdát
15:53:53
04.10.2009
04.10.2009
ferrari
Takto, ku koncu výroby boli vyrábané aj 120tky s hlavou s tvrdenými sedlami...môžu teda spaľovať aj čistý natural...tieto motory majú vyrazené za číslom 8čku, myslím...môžem kuknúť, takýto motor totiž mám...inak, neviem, či na tieto hlavy nedávli náhodou sériovo guferká na vodítka (ako na Fačka), bo mne ten motor od výmeny do výmeny nezožerie temer nič oleja...ak tak, tak max. 0,3l/10 000 km...motor má najazdených cca 70 000 km a je to r.v. 11/89...bol to vývoz do DE...a potom v r. 2005 dovoz do SK :-)))