jak poznat 120 a 125?

prohledat
131 příspěvků (zobrazeno 101 až 131) od 03.10.2009 do 18.10.2009, založil/a Rider skoda
řadit dle data
14:29:55
04.10.2009
David.
palinator 03.10.09 21:30:50 napsal: → doly120-ten třetí:o):
3 3 3
55 kW alternátor bych chtěl mít taky…3
Nemělo to být náhodou 55A? 55 A altík se montoval od roku 1987 do všech modelů, startér byl posílen na 0,8 kW v roce "89. A to do všech modelů dle chytré knihy…




ano od modelu 87 tj. od 8/86 byl 55A alternátor všude z důvodu přechodu na zadní vyhřívané okno v základu. Startér 0,8Kw se dával od 10/88 opět pro všechny modely
14:16:30
04.10.2009
steyr
sorry berem spet mas pravdu 3
14:09:14
04.10.2009
MOLSO
-> steyr: to si is pomylil so 120 LE 4
14:06:49
04.10.2009
Nwkt
-> Rider skoda: 96 oktanů
14:06:35
04.10.2009
steyr
120 lx malo staly prevod 3.9
13:51:43
04.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK - 742 forever: Pockej 120LX ma 5q suchej 4,22
12:06:55
04.10.2009
LiMaK - 742 forever
dyt to rikam, že 5ku mely seriově jen skoda125, skoda130/5/6

skoda 120lx mela vlečku a delší 4.rychlostní stupen. (neco jako 4a půl)



do osttaních variant se davala 5q za priplatek, nebo doma v garazi.

pomíjím varianty, jako treba 120gls, která mela jit na export, byla tam narvaná 5q, bo němci to tam chteli ale neprosla sítem tuzexu, kde každej škrábanecek znamenal zrušení exportu -->mototechna pro CSSR.
10:46:48
04.10.2009
jarda.u1
120 gls mely taky 5-ku
upraveno 1x, naposled 04.10.2009 10:46:59
10:46:05
04.10.2009
Kočislav
-> Rider skoda: Jestli speciál nebo natural nesouvisí s tím, jestli je tam litinová / hliníková hlava. 105 a 120 = speciál, od 120 LS, GLS výše, prostě všechny ostatní motorické varianty = natural s aditivem (vyjma některé motory 135, kde aditiva netřeba.)
10:44:46
04.10.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Proste kdyz tam jde dat petku tak je to 125L. Ovsem nemusi to platiti pac byly i 120L 5q 6 Tak to myslel...
upraveno 1x, naposled 04.10.2009 10:44:54
10:32:36
04.10.2009
havlik
-> Crestik: ?:D
10:31:47
04.10.2009
Rider skoda
-> Nwkt: tohle ozhnaceni se udava v TP ale mne nic nerika..to je tedy Natural?
10:29:05
04.10.2009
Crestik
...no to je jednoduché šéma: pokud auto zrychluje jen na jedničku a dvojku, sedím ve 120 nebo 125. Pokud jde přesunout páka do prostoru pod spolujezdcovu přihrádku, sedím ve 125
10:21:59
04.10.2009
Nwkt
-> Rider skoda: 130 BA96
10:18:06
04.10.2009
Rider skoda
-> steyr: ne,maximalne 120L ma 36,7kW a 120LS ma 40kW
10:17:07
04.10.2009
Rider skoda
diky vsem taky mi to prislo jako kravina.Tudiz i do 742.13 (130ky s 5ti kanal hlavou by se lil take special ) - seriovy motoro,zadna upravena sedla pro bezolovnaty benzin4
00:07:06
04.10.2009
havlik
-> steyr: ani náhodou jednou pro vždy motor pro škodu 120 a 125 je ten stejnej
00:06:07
04.10.2009
steyr
a nema 125 nahodou 42kw a 120 37kw ?
21:39:12
03.10.2009
doly120
-> palinator: zrada systému no3
21:30:50
03.10.2009
palinator
-> doly120-ten třetí:o):

3 3 3

55 kW alternátor bych chtěl mít taky...3

Nemělo to být náhodou 55A? 55 A altík se montoval od roku 1987 do všech modelů, startér byl posílen na 0,8 kW v roce "89. A to do všech modelů dle chytré knihy...
21:01:45
03.10.2009
LiMaK - 742 forever
škoda 125 je:



karoserie skoda 120, motor skoda 120.

prevodovka mokrý 5q /(polosy) - kyvka

brzdy standartní skoda 120

výbava skoda 120



jinými slovy škoda 125 je vlastně skoda 120 s 5. rychlostním stupnem.



a to co kdo dostal do 120tky za príplatek tady neresme...kamos mel skoda 105 s 5q a taky to nebyla 125ka...preste za priplatek dostal 5q

skoda 125 mela 5q bez priplatku v zakladni vybave.



motor je naprosto do nejmensiho detailu stejný jako jakakoli jiná 120.

nehledejte hrobku faraona tam kde není.
20:20:00
03.10.2009
petr s
-> Saimon2211: Je to stejný motor
20:07:51
03.10.2009
Saimon2211
125ky nemali nahodou tvrdene sedla alebo niečo take? sa mi zda že niečo tam bolo ine, ale bloky su rovnake
20:07:26
03.10.2009
doly120
-> Rider skoda: 125 měla 55A alternátor,a silnější startér.
upraveno 1x, naposled 03.10.2009 21:39:26
19:18:59
03.10.2009
Jarda/felda
do 120 byl 5Q taky ale za příplatek 2
19:11:01
03.10.2009
petr s
-> palinator: ne 125 je reklamní trik a je tam 5q ale zase jsou lidi co si myslí že tam je motor 1250
19:08:10
03.10.2009
palinator
Nemá Š125 úhlovou nápravu? Já mám 120tku a mám tam 5q taky. Vývoz.
18:42:04
03.10.2009
miro_zv - zrušená registrace
120 a 125 sa líšia len prevodovkou 120 4q, 125 5q. Motory by tam mali byť rovnaké 742.12
18:42:00
03.10.2009
Anedz
120 a 125 jsou motorově stejný (oboje speciál) je rozdíl jen v převodovkách 120 4Q a 125 5Q ale obě mokrý
18:41:25
03.10.2009
petr s
nepoznáš to protože je to stejný motor
18:26:57
03.10.2009
Rider skoda
jak poznam motor 120 a 125 od sebe?ptz jsem slysel,ze se do 125ky lije uz natural oproti 120ce do ktere se lije special.ALe prijde mi to divny kdyz je to take litinovy 5ti kanal hlava,tak ze by ta sedla uz nepotrebovala aditivum olova?
Extreme Tyres