skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak jeste vic upravit hlavu?
prohledat
330 příspěvků (zobrazeno 301 až 330) od 28.09.2009 do 04.11.2009, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
-> Mlhoš: tak to je jedno no nechej seriový:)
-> gabo000000: nejvetsi ztraty ceho?
-> Mlhoš: pretoze prechodom ventil/sedlo su najvecsie straty
-> favo110lrs: to chapu ale proc davat tak veliky ventil a dat druhe sedla kdyz kanal je stejne max 32mm ????stejne te smesi tam vic nedostanes si omezen tim kanalem ne??tak proc delat sedlo 36?????
-> Mlhoš: tak když máš talířek 37-39mm tak tohle sedlo se musi dat stejne prič a udelá se nový a pak to musis zase spasovat s kanálem.
-> Gemini: o a preco vzniknu tedonacie? ked sa nahromadi nezorena zmes nie? preto je tam ta antidetonacna strbina lebo medzi nou a piestom vznikne len enjaky milimetrik miesta a tam je skutocne len malo zmesy..vsetka zmes sa sustredi v spalovaku nie?
-> David29: tak jezdi vrchy sprinty tak že by na to?? aspon se to predpoklada, a krmi webrama..
-> David29: A čím bude krmen
Celkem se divim, že se tady zatim nikdo nezeptal, na co en motor vlastně chce.. ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> gabo000000: ta strbina je tam kvoli tomu aby to nedetonovalo a nie kvoli sviecke
-> Gemini: no zmensujes KP..ale antidetonacna strbina tam nahodou nie je preto lebo sviecka je s kraja a nie v strede a aby sa vsetka zems sustredila v jej blizkosti?
co uprava spalováků? jen kde? :)
-> Gemini: presne tak jak rikas
-> gabo000000: tym vyfrezovanim praveze zvacsuje antidetonacnu strbinu a znizuje tym moznost detonacii
-> Mlhoš: toje velmi zaujmave..mozno bola privelmi znizena hlava..mozno takto vyrovnava KP v jednotlivych valcoch ale aj znizuje ucinnost antidetonacnych strbin...ale od toho to este môze ist dobre
-> gabo000000: to me delal borec co jezdil driv kopce a rikal kvuli detonacni sterbine a kvuli KP
-> Mlhoš: preco maju tie spalovaky take vybratie?
-> Mlhoš: hele jako ja bych se tu ani neptal... ten jeden co to umi, tak sem nechodi a stejne by poradil jenom velmi zhruba....... a ti co to neumí tak poradí ale blbě.. v obou pripadech budes mit hovno..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Mlhoš: ja osobne by som do toho nestural
ked to mas hotove bud rad..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> gabo000000: sedla me zabrusuje kamos........jen sa ptam jestli sa da upravit vic??????jeste neco udelat co tam neni????
-> favo110lrs: a proc davat velky ventil?kdyz vnitrni prumer sedla je 31,7 pomozu tym ventilem necemu???
-> Mlhoš: a preco este chces nieco upravovat? kto bude zabrusovat tie sedla?
dej tam velký ventily ne?
jj 34ky odlechcene a upravene
-> Mlhoš: a nachystane tam mas 34ky? celkom kurevsky si to vybral...inac skoda to rozbit..ked je to take spravene uz...zaklad je MPi?
sedla jsou vybrane na 31,7mm
natřít vypalovací červení, nasadit ventily a nasadit....
co třeba vetší ventily? vypada to na seriové..