![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak jeste vic upravit hlavu?
prohledat
330 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 28.09.2009 do 04.11.2009, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
-> Gemini: ani by som to moc netvrdil.Keby si to cele videl zmenil by si nazor.Ked pretocis motor neznici ti to aj klinky a misky .Po rozobrati uz nepasovali naspet ,boli deformovane.-> jate-line: presne tak , stalo sa to na petke.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
petr s 05.10.09 08:56:26 napsal:
Ale za to může přetočený motor ne vačka
presne tak !
Ale za to může přetočený motor ne vačka
presne tak !
Ale za to může přetočený motor ne vačka
takze to udelala vacka se zdvihem 7,3mm jo?????dobreeeee
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mlhoš: elbacil 04.10.09 10:32:33 napsal:
→ Mlhoš: zdvih vačky neni všetko . Mne najlepšie išiel
motor s vačkou čo mala zdvih 6.6.a to dokonca som mal aj najlepši čas na
šprinte 14.2 a to som mal 825 kg.Vačka čo mala 7.3 mi urobila z rozvodu
gumičku do gatí a rozbila blok.To len preto že sa zasekol karb. tiahlo.Na
hlave toho už asi viac nevymyslíš tak urob lepšie sanie.
→ Mlhoš: zdvih vačky neni všetko . Mne najlepšie išiel
motor s vačkou čo mala zdvih 6.6.a to dokonca som mal aj najlepši čas na
šprinte 14.2 a to som mal 825 kg.Vačka čo mala 7.3 mi urobila z rozvodu
gumičku do gatí a rozbila blok.To len preto že sa zasekol karb. tiahlo.Na
hlave toho už asi viac nevymyslíš tak urob lepšie sanie.
-> elbacil: a to ti udelalo na jake vacce s jakym zdvihem?
-> jate-line: mozno mu to ide dobre ale zas az tak neverim![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> gabo000000: Na pětku ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> elbacil:
v rychlosti alebo na neutral?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> gabo000000: Máš pravdu,otáčkomer bol na doraz.Stačilo pár sekund kým som vypol kluč a bolo po paráde.Všetky výfukové ventily ohnuté, misky a klinky nepoužitelné,ohnuté tyčky.Zdvihátko rozbité a skrížené tak že som mohol blok zahodiť lebo všetko okolo seba rozmlátil.Dokonca aj vodítka sa rozbili.-> Gemini: nechcel by si náhodou to svoje tvrdenie o antidetonačnom priestore prehodnotit?![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> AZmotor: pozri sa do zrkadla![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak pravil bájný mechanik vod Košic.... který ostatní předčil svou kyvadlovou nápravou a lítajícím otáčkoměrem...
skoda reisit...chovancove vacky su dobre do seriovych motorov ako ma priklad adam..s tej vacky sa ozajstny vykon vytiahnut neda...
-> jarda.u1: no právě mě zajímá jak místní tuzeři pokročily s vývojem..![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Pavlíčka měl kámoš..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Pavlíčka měl kámoš..
-> AZmotor: od Pavlíčka
-> AZmotor: nezacinej s tim zase,vis jak to vzdycky dopadne![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
a co je lepší? vačka od chovance nebo od čepka?
-> elbacil: pretocil si motor? a co bolo s blokom?
-> Mlhoš: zdvih vačky neni všetko . Mne najlepšie išiel motor s vačkou čo mala zdvih 6.6.a to dokonca som mal aj najlepši čas na šprinte 14.2 a to som mal 825 kg.Vačka čo mala 7.3 mi urobila z rozvodu gumičku do gatí a rozbila blok.To len preto že sa zasekol karb. tiahlo.Na hlave toho už asi viac nevymyslíš tak urob lepšie sanie.
konstrukční radu, vem si paralen na hlavu
lidi to jsou rady teda![261](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/261.gif)
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
![158](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
![261](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/261.gif)
když už se řeší blbosti tak jak upravit hlavu na BMM pro normální provoz ?
já bych to viděl na kanály přeleštit spalovák a snížit![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
já bych to viděl na kanály přeleštit spalovák a snížit
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Gemini: vačky= sračky ???:-)
uz se zase resi vacky, smeruje to do sracek ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> jate-line: enom tak pro zasmani :-)) je dobre kolik veci sa dozvis :-))
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Mlhoš: Že to tady vůbec řešíš :o)![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mlhoš: 8mm zdvyh uz nie je hracka
proc by to melo vydrzat 2 zavody???co sa tam podela???
-> petr s: to som ja nebol..nieco zblblo
-> gabo000000: Už to tu píšeš po 3
-> gabo000000: s tím musis pocitat... zavodní motor neni lehce upravená serie..
-> AZmotor: jeden -2 zavody![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mlhoš: co mám informaci já, tak 8 mm vačky jezdily Kitcar motory. a vydrželo to... pochybuju že používaly specialne vyrobene tycky a zdvihátka..
-> Mlhoš: spravi z neho gumicku do nohavic
-> elbacil: je to na ventilu 13mm..... a co by to melo udelat s rozvodem?
-> Mlhoš: ako zabrániš kolizi piestov a ventilov ked máš 8 mm zdvih to je na ventile 13.6.To vobec nehovorím čo to spraví s celým rozvodom.![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> elbacil: pravda
Velký ventil už brání prudeniu zmesy.Však po bokoch pri vonkajšom okraji už nemože tak dobre prudiť zmes ako treba.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
polasek
-> Mlhoš: zaujmave..koho vytvor?
310/310 zdvih 8mm
-> Mlhoš: aka vacka?..mne ked dôjde bude otvarat 12mm a to uz je polotovarovka
ted mne bude ventil otevirat 13mm tak snad sa tam nejaka smes dostane
-> Mlhoš: a nekdy míň znamená víc... s dobře udělanýma 34 to muže byt lepsi nez s blbyma 36...
-> Ultim: dekuji za vysvetleni........
-> Mlhoš: asi chteji rict ze na zacatku kanalku nemas nic,zatimco v miste sedla i pri plne vysunutem ventilu budes mit min. drik ventilu. Ted si muzes vzit pocitadlo a spocitat si plochu kanalku na zacatku,pak na konci minus plocha prurezu driku a uvidis...
-> Mlhoš: vyrenia na ostrych hranach..a stejne ti v 32mm sedle tieni ventil a ked budes mat vacku ktora bude mat zdvyh 7mm tak to bude ventil max otvoreny zhruba 11 mm ked dobre pocitam..takze ked mas sedlo vybrate skoro na 32 a otvorene 11mm tak to nie je to iste ako sa zmesti cez priemer 30 ci 32mm..a je tam toho este ovela viac...ale zalezi aj na tom na aky to bude obsah a na tvarovani kanala...kedze musis brat na ohlad aj to ze pri vstupe zmesy do spalovaku cez ventil nie je vyuzity cely obvod sedla..u seriovej MPi to plati este viac...po upravach sa to da zlepsit
navyse musis pocitat aj s tym ze niekedy je menej viac...a to ze keby si mal 50mm kanaly a 60mm sedla by ten motor nemusel vôbec ist dobre lebo hladi sa aj na rychlost zmesy:)
navyse musis pocitat aj s tym ze niekedy je menej viac...a to ze keby si mal 50mm kanaly a 60mm sedla by ten motor nemusel vôbec ist dobre lebo hladi sa aj na rychlost zmesy:)
-> favo110lrs: ja mam ventil upraveny.....ale zajimalo by mna proc davat siroke sedlo a ventil kdyz kanal je 32mm rad si necham poradit nebo vysvetlit dik