skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
napojenie olej chladica š100l
07:26:09
28.08.2009
28.08.2009
suri
-> poldy: aha , fajn aj ked neviem načo ale daj ho tam a daj si to do popisu a bude to cool
23:19:04
27.08.2009
27.08.2009
poldy
-> suri: no este som ho nedal,lebo sa mi zacal srat motor ,vypada to na tesnenie pod hlavou ,takze najprv musim spravit motor potom ked bude vsetko v poriadku dam aj chladic
17:05:01
27.08.2009
27.08.2009
suri
-> poldy: tak ako to dopadlo s chladičom kvoli ktoré mu som največší arogant na tomto fore? použil si ho nakoniec či nie ? díky za odpoved
23:24:03
04.08.2009
04.08.2009
TTomas
-> poldy: Kdyz uz resit zakazkovou vyrobu, sel bych timto smerem. Procti si to cele a hned budes mit jasno. Jinak ja jsem klidne pro chladic, ale urcite dobre zapojenej a idealne novej chladic i hadice.
home.tiscali.cz/hotrally/ .../mazani.html
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=393
home.tiscali.cz/hotrally/ .../mazani.html
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=393
20:25:37
04.08.2009
04.08.2009
suri
-> poldy: si pozri vo vyhladavaní
19:51:28
04.08.2009
04.08.2009
poldy
-> suri: mozes mi dat odkaz nejako som nenasiel
15:16:58
01.08.2009
01.08.2009
COL
rozhodne bych nic nezapojoval tak, aby to obchazelo filtr. Jakejkoliv bordel, co v tom bude, pak zapluje rovnou do olejovych kanalu motoru.
20:30:20
31.07.2009
31.07.2009
suri
-> poldy: inzercia autodiely sústružník
16:17:14
31.07.2009
31.07.2009
petr s
-> COL: Udělat plnoprůtok a chladič v jednom
16:14:44
31.07.2009
31.07.2009
COL
Akorat, ze u takhle zapojenyho chladice neni plnoprutokovej ani chladic ani filtr... a je to takovy..... ale bez zaslepeni olejoveho kanalu v bloku se toho o moc vic asi udelat neda - jedine jeste mezikus pod filtr pro napojeni chladice (ten muze mit i termostat, tj. do urcite teploty nepousti olej do chladice)
09:15:58
31.07.2009
31.07.2009
suri
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): skoda-virt.cz/cz/.../9569
5-110r-cidlo-tlaku-oleje?g
otopost=1...
09:13:41
31.07.2009
31.07.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> suri: Ale moze sa to tak javit, ked nieco odsudis bez udania dovodu, tak sa to vacsine ludi s dlhsou praxou v medziludskej komunikacii bude javit ako arogantne.
Co sa tyka zapojenia, pridam sa s otazkou - ako to ma byt zapojene na chladici na erke? vystup od rozvodov ide na chladic hore a vstup sa napaja na chladic dole alebo naopak?
PS: neriesim potrebnost a vhodnost tohto, ale cisto fakty, ako to ma byt zapojene spravne
Co sa tyka zapojenia, pridam sa s otazkou - ako to ma byt zapojene na chladici na erke? vystup od rozvodov ide na chladic hore a vstup sa napaja na chladic dole alebo naopak?
PS: neriesim potrebnost a vhodnost tohto, ale cisto fakty, ako to ma byt zapojene spravne
08:59:01
31.07.2009
31.07.2009
suri
-> poldy: na jednej strane holender 16x1,5 bez diery na druhej pri čidle 16x1,5 s dierov na čidlo 10x1 všetko M závity
08:58:09
31.07.2009
31.07.2009
poldy
-> Petrr: co potrebujem na napojenie hadice na cidlo ? je tam nejaka redukcia alebo nieco take ?
08:47:10
31.07.2009
31.07.2009
suri
-> Klubko_: to nie je arogantné
07:36:26
31.07.2009
31.07.2009
Petrr
No nevim, dle me to ma vyznam i dnes. Pri maximalnim zatizeni to alespon drobet pomaha ochladit motor ... coz u Kila ci Litra je znat pri seriovem chlazeni. A za obyc mineral. oleje bych ruku do ohne nedal ... :)
01:07:51
31.07.2009
31.07.2009
AZmotor
-> poldy: napojit se dá, výstup oleje z vika rozvodů (šroub dole na pravé straně ten velky) vstup oleje z chladice je pres sroub kde je i cidlo tlaku oleje.
23:18:48
30.07.2009
30.07.2009
Klubko_
-> poldy: jak se ti tady nekteri snazi netaktne a rekl bych zbytecne arogantne(musim rict, ze mi tyhle arogantni nadrazeny odpovedi ve foru zacinaj vadit) naznacit, tak u seriovyho motoru spis uskodi.
Driv proste oleje pri vyssich teplotach ztracely mazaci schopnosti a z toho duvodu se montoval pridavnej chladic oleje. Tim padem trvalo dele, nez se olej a celej motor dostal do optimalni pracovni teploty, cehoz dusledky asi znas. Pouzijes-li dnesni i beznej mineralni olej neni tenhle chladic potreba.
Driv proste oleje pri vyssich teplotach ztracely mazaci schopnosti a z toho duvodu se montoval pridavnej chladic oleje. Tim padem trvalo dele, nez se olej a celej motor dostal do optimalni pracovni teploty, cehoz dusledky asi znas. Pouzijes-li dnesni i beznej mineralni olej neni tenhle chladic potreba.
22:32:37
30.07.2009
30.07.2009
suri
-> poldy: nie vraveli spolužiaci čo boli na organizácii a ukázal som im fotku a že tá .
22:30:02
30.07.2009
30.07.2009
poldy
-> suri: hej do tej ,co si ma videl ?
22:26:50
30.07.2009
30.07.2009
suri
-> poldy: to chceš do tej žltej čo si snou bol na čeríne?
22:26:16
30.07.2009
30.07.2009
suri
-> poldy: dá sa to ale aký to má význam?
22:24:07
30.07.2009
30.07.2009
poldy
chcem zistit ci sa to da a nepytam sa naco to tam bude
22:02:27
30.07.2009
30.07.2009
suri
-> Kaprof-Los Koramos: hej a zničí motor
22:01:20
30.07.2009
30.07.2009
Kaprof-Pisařík
-> suri: bude tam oil chladič jako u mega sportovnich motoru
22:00:35
30.07.2009
30.07.2009
suri
-> poldy: a k čomu to bude dobré ak sa smim spýtat?
21:59:14
30.07.2009
30.07.2009
poldy
Zdravim da sa napojit olej chladic na originalny stovkovy motor ? pripadne presne kde a aj nejake fotky by pomohli ,diki.