skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zapalovanie motorov 742.xxx od A do Z
prohledat
103 příspěvků (zobrazeno 101 až 103) od 09.05.2009 do 25.05.2009, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
13:11:22
09.05.2009
09.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja som anstavoval na zohriatom motore..voda sa mi ani nepohne od 80ky
13:09:04
09.05.2009
09.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
No to by me taky zajimalo, me zas vychazi optimum 0° jako zaklad Pri hodne spatnym predstihu se motor rychle ohreje...
13:04:25
09.05.2009
09.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
dnes som sa pohral trochu zo zapalovanim a zistujem ze tu mam este dostatocne medzery...ja neviem...bud môj motor zvlada aj vecsi predstih v pohode alebo je niekde chyba dnes skusil dokonca aj 20° a na mieste som pocitil rozdiel akurat v tom ze motor ide lepsie do otacok...idealny predstih mi vychadza okolo 12° co je podla mna dost vela ale ked si zoberieme ze mam 105jkovy rozdelovac (ten zelezny) ktory ma dost malu odstredivu regulaciu a podtlakovu regulaciu nemam zapojenu tak je to mozno realne...zo 120kovym rozdelovacom som uz okolo 8° predstihu to nebolo dobre...takze moja otazka...co su vlastne sprievodne javy zleho predstihu? preco mi s akymkolvek predstihom motor za studena pri malych otackach a pri vecsom pridani plynu streli do karbu? a co je zle v predstihu ked to striela do vyfuku?