Fabia 1.2 - problém

prohledat
62 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.05.2009 do 20.05.2009, založil/a venca5
řadit dle data
13:31:04
20.05.2009
Labros
-> Milan 136: tak třeba se někdy dostaneme ke zdroji informací z MB, kdo nám řekne, že denně dostávají od Němců čočku, co jsme jim to vyrobili za scheissdreck, že ty Pola víc stojí než jezdí ;)
upraveno 1x, naposled 20.05.2009 13:31:29
09:05:07
20.05.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Milan 136: Ale Tico je maly prcek lahky a ten motor je pren tak akurat, aspon podla mna
21:23:45
19.05.2009
Milan 136
třeba mamina jezdí Daewoo Tico

0.8 litru tříválec.

beží to naprosto kultivovaně, nechrastí žádnej řetěz ze závodky...atd atd.



v těch 3 válcích bych problém neviděl
21:20:43
19.05.2009
Milan 136
-> Labros: není mi moc jasný že to pustili do prodeje. ten motor když rozebereš a podívaš se do něj, tak i laikovi musí být jasný, že je to těžce poddimenzovaný.



a vůbec mi to nejde do hlavy, když to museli tisíce km testovat, než se rozběhla výroba. nevěřím tomu, že jim to drželo při testech a najednou po uvedení do prodeje ne.



teď zas náš bazar v práci udělal zas nákup století. koupili "výhodně" dvě turbo HTP VW Pola 6V a obě KO hlava. to jedno má kompresi 15, 8 a 4. se divím že to rozdílný namáhání klika snese...



alespoň že už jsou ty opravný sady za celkem rozumnej peníz.



teď jsem si sjel s octavií 1.4 TSi ale to je nářez. to letí snad líp než 20V 1.8 turbo
10:51:40
18.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik - pan továrník: No lepci je i predpotopni motor 3 val od oplu s 50kW... A i zvuk ma lepci.
10:47:29
18.05.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
On se dělá sportovní filtr na šicí stroje ? 3 3 3

Já nevím, ale ve mě se všechno kroutí, když vidím během procházky se psem parkovat tři Fabie a všechny dělají takové to tatatatatatatata, vžžžžžžžžž, tatatatatatatata.

Přitom tatatatatata je motor a vžžžžžžž zvuk přeposilovače řízení. 1



Pozn.: znáte Daihatsu Charade 3válec 1.0 12V Turbo ? To je panečku motůrek.
16:40:32
17.05.2009
King
-> Labros: Přiznám se, že na fordí stránky moc nelezu, protože v dvouletých intervalech fasuju funglovku a jenom čtvrtletně jezdím na garančky, kde se na rozdíl od fábie mění skutečně jenom základní spotřebák :) Mondea či S-maxe vracíme se 120-140tkm na tacho a čerpadlo nikdo z kolegů neřešil. Druzí majitelé, co ty mondea vydražej od leasingovky, už to asi maj po řidičských prasátkách typu King horší :)
07:33:44
16.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> NOVON: Byl tam dvakrat stejny kyd 6
05:15:10
16.05.2009
NOVON
minno: Důvod smazání mého příspěvku?Dík
13:52:11
13.05.2009
Labros
-> Milan 136: tak je pravda že na 8V řetěz nepřeskočí, a ventily se taky nerozsypou. Ale když si to HTP chce někdo mermomocí kvůli ceně koupit, nebudu mu to vymlouvat. Riziko poruchy má dejme tomu jen v řádu několika procent, ale připlatit za lepší motor by musel hned a s naprostou jistotou. Kromě toho pokud vím ta HTP má málo oleje, a za svíčky taky ušetří ;) Ale s lepším motorem zase získá výkon a kulturnost, někdy i lepší spotřebu. Takže pro HTP mluví čistě jen pořizovací cena.
upraveno 1x, naposled 13.05.2009 13:55:10
13:49:13
13.05.2009
Labros
-> King: nejvtipnější vlákno z tý stránky cos dával je: Sportovni filtr 1.2 HTP 40kW. To už je velká zoufalost, koupit si nejslabší model a pak se snažit nahnat výkon filtrem. Samozřejmě, není to o nic horší, než naše témata o uřezávání filtrboxu na 120 ;)
13:47:08
13.05.2009
Labros
-> King: neříkej, žes podobné seznamy neviděl na fordclubs.org ;) Stačí najít vlákno o vstřikovacím čerpadlu u TDDi a máš to samý. To je daný počtem jezdících kusů.
Leštěný prdy znám, ale zrovna Němci nejsou národ, kterej na ně slyší. Určitě je HTP extrémně levnej motor, ale nemůže bejt extrémně špatnej, Němčouři by ho do svýho echt káru nedali.
20:06:56
12.05.2009
Milan 136
-> Labros: no tak já jich znám dost. ale když to vezmeš v poměru kolik jich jezdí tak to tak strašný není. ale takový vážný technický závady to je moc. fábií 1.4 8v jezdí mraky a tam odejde maximálně těsnění pod hlavou za 280 Kč a rozvod za 350:)

jinak těch fábíí jezdí možná víc než 60% a 90% z nich HTP....


nejhorší je jít po ulici v MB. to neslyšíš nic jinýho3
18:34:41
12.05.2009
King
18:30:49
12.05.2009
King
-> Labros: Mno, nevím, nevím :) Polo sice může bejt jinak dobrý auto, ale "zabít" se dá mj. třeba tím HTTP motorem :)
Auta nejsou celej můj život, ale "leštěnej prd" ještě poznám :)
21:13:10
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Nojo 3
20:59:19
11.05.2009
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: he...koľko ľudí s fobii htp....ale koľko ľudí s fobii ze silembloku?3
18:17:20
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Ja osobne jeden, kamarad znalej taky jeden... Ale zas teda je potreba si uvedomit kolik zname lidi s fobii htp 3
14:58:29
11.05.2009
Labros
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A kdo jí to řekne, že je to tak poruchovej motor? Já kdybych nečetl historky Milana136 a neměl jednoho známýho, kterýmu taky HTP kleklo, tak bych taky nevěděl, že je to tak problémovej motor. Ani si nejsem jistej, že je opravdu problémovější, než jiný motory, v poměru k počtu kusů co jezdí a ujetých kilometrů. Nezapomeň že Milan136 dělá v servisu, kam pravděpodobně ze 60% jezdí jen fabie. Samozřejmě že TDi vydrží daleko víc, ale tam je cena úplně někde jinde. Znám pár lidí, který mají nebo měli fabii nebo roomster s HTP a jen jednomu z nich ten motor kleknul, to nepovažuju za statisticky významné množství. Kolik znáš ty osobně případů vadných motorů HTP?
upraveno 1x, naposled 11.05.2009 15:03:43
14:51:12
11.05.2009
petr s
Ale už jsem na to přišel proč to nabízejí Mají více prace pro servisy
14:48:40
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Labros 11.05.09 14:41:43 napsal:

→ Matthes, záškodník z TechWebu: Prostě ji nezajímá, jestli tam bude mít 16V nebo HTP




A nezajima ji ani ze ji to muze kleknout daleko driv nez 16V? Viz hlava, rozvody atd. Hlavne nerikej ze nevi o tom co to je za srackomotor 6 Kdyz nevim tak se zeptam nez abych koupil kram za 150 litru ne?
upraveno 1x, naposled 11.05.2009 14:49:33
14:41:43
11.05.2009
Labros
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Můžeme říkat blbec každýmu člověkovi, kterej moc neví, co znamená HTP, MPi, TDi, 16V a podobně? Spousta lidí chce auto prostě a jen takové, co je doveze někam a zpátky, co bude nějak trochu líbivě vypadat a co nebude moc stát. Kámoška taky chtěla auto, mělo být červený a mít motor, volant a čtyři kola, a koupila si fábii HTP. A rozhodně bych o ní neřekl, že je blbá, dokonce ani blondýna není. Prostě ji nezajímá, jestli tam bude mít 16V nebo HTP. Asi se s moc lidma neradila, než to koupila, stejně jako já se s nikým neradím, když si jdu koupit nový gatě. S fábií je spokojená - kdybych jí řekl, že by jí to mohlo jezdit rychleji, asi by pokrčila rameny. Prostě smiřme se s tím, že pro většinu lidí nejsou auta smyslem života, jako pro spoustu nás na virtu.
13:46:37
11.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Samozrejme co se prodava tak se prodava, to je dulezity, hlavne ze to nejakej blbec koupi :-) To je jejich politka.
13:09:57
11.05.2009
Labros
petr s 07.05.09 21:44:04 napsal: → Milan 136: Že to vůbec mladá boleslav pustí do prodeje



A proč by to jako neměli pouštět do prodeje?

A není teda blbej i VW, že to montuje do novej Pol, což je mimochodem velice dobrý auto?

Jako že by řekli koncernu, sorry, my vám ten motor vyrábět nebudeme, sice ho chcete a zaplatili jste nám drahej vývoj, ale nám se nezdá dost dobrej, i když by se velice dobře prodával?



Otevři oči, nebo aspoň uši, a projdi se po ulici. Poslechni si, kolik kolem tebe jezdí fabií, roomsterů, ibiz a dalších aut s HTP motorem. Který motor v historii MB byl úspěšnější? Kterej jinej škodováckej motor se montoval do Volkswagenů? Konkurovat mu může jedině 742 v fabiácké úpravě, všechna čest.



Můžete mít sto výhrad ohledně kvality, já s váma budu souhlasit, ale pro podnikatele bude vždycky určující to, co od něj lidi budou kupovat. Vnucování něčeho jiného tady bylo a říkalo se tomu socialismus.
21:46:19
10.05.2009
Milan 136
-> petr s: to taky moc dobře nechápu. ani zadarmo bych to nechtěl.bych si rád připlatil za šestnáctiventil
05:08:54
08.05.2009
NOVON
Příspěvek smazal moderátor - minno
05:08:35
08.05.2009
NOVON
CRESTIK: Zaplať panbuh to budou 4 válce..;-)
00:13:48
08.05.2009
Crestik
...ty nové 1,2TFSi budou taky tříválce? :-))
22:27:44
07.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Nojo, vysoky vykon, nizka spotreba, vysoka kvalita 3 Ve skutecnosti je potreba vse otocit.
22:20:17
07.05.2009
U-Geen
koukam zlaty cesky rucicky tenhle motor :-)
22:10:12
07.05.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Když jsem byl s kamošem loni kupovat fabii 2 tak měls vidět prodejce jak byli nasraní že chtěl jakýkoliv jiný motor jak htp a jaké dávali slevy aby si vzal htp
22:04:13
07.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Pak se mi lidi divi ze nemam rad ty parodie z MB...
21:44:04
07.05.2009
petr s
-> Milan 136: Že to vůbec mladá boleslav pustí do prodeje
21:40:35
07.05.2009
Milan 136
-> venca5: zadarmo to opravili, protože je to v záruce. chápej že na tom se nic nastavit nedá....







-> minno: novýma? novýho na tom není vůbec nic. jen to nemá ventil zpětnýho vedení a dekl na motoru. jinak to je pořád nehoráznej sráč. ko hlavu na fabii II HTP jsem ještě neviděl, ale to přijde...



teď v týdnu další 3 hlavy3



jinak rekord v našem servise byl dvanáctiventil a měl asi 8 tkm
20:53:48
06.05.2009
minno
nemáte niekto zo servisákov už skúsenosť s novými HTP motormi 12V s echt zvýšeným výkonom na 50kW čo sa montujú do nových fabii?
11:20:21
06.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Hlad je svina.
09:47:42
06.05.2009
Labros
to by mě taky zajímalo, co jsem viděl, tak na škoda fórech s tím kšeftujou, od Škody a.s. se příručka dá koupit za 15 tisíc ;)) jaký to rozdíl třeba proti Hondě, kde se servisní příručky dají stáhnout přímo z oficiálního webu Hondy.
upraveno 1x, naposled 06.05.2009 09:52:13
23:07:28
05.05.2009
1000MBX
sorry ze sa miesam do temy, ale neviete nahodou niekto kde by sa dal stiahnut servisny manual na novu fabiu? potreboval by som nieco hlavne o 1,4 TDI, dik
21:13:31
05.05.2009
venca5
-> Labros: presne tak...pri 15 tis...prvá servisná priehladka, aspoň je vidno akí su šikovní. Do servisu sme s tým ani nešli....lebo to sú odporníci, ktorí si účtujú už za to, že sa zohne a otvori kapotu 2 eura1 ...na Fabii....otvorenie kapoty na Octavii bude určite drahšie...



To s tým nastavovaním ventilov....to som si nebol istý....len viem, že to posrali oni, potom si to aj uznali...a opravili to zadarmo...a bolo to niečo s RJ...

Inak dnes som s tým jazdil a išlo to v pohode...aj kontrolka už zhasla1 ...tak je dosť možné, ako to niekto hovoril...že to bolo treba nechať len vyschnúť..
18:44:10
05.05.2009
Labros
-> venca5: V 15 tisících výměna hlavy? To je dost hustý. Jsou tady běžně zkazky po 50 tisících, ale 15 tisíc je asi rekord.

S tou blikající kontrolkou: Je třeba zjistit v servisu, čím to je. Jak říká Milan136, jestli to jsou vynechané zážehy, hrozí zničení katu. Proto tam taky ta kontrolka je. První věc je, že se vyčte paměť závad, tam je důvod, proč jednotka tu kontrolku rozsvítila. To může, nebo taky nemusí vést k nalezení závady.

Důvod vynechaných zážehů nemusí zdaleka být jen ztráta komprese způsobená podpálením ventilů. Může to být cokoliv v zapalování - cívky, svíčky, senzory. Může to být lambda sonda, může to být netěsnost v sání nebo výfuku, může to být vstřikování - skoro cokoliv. Sám bez vybavení to nezjistíš.
17:38:51
05.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Ale ja ty lidi nechapu, dyk to musi trhat celym autem dopredu dozadu a nejede to... Sou to blbci 8
15:43:12
05.05.2009
Vasa-Mach
Tak u 1,2 HTP sou popraskaný ventily běžná záležitost blbá volba materiálu v servisu běžná oprava u takovýho stroje. A může to dělat i ta lambda sonda. A myslím že oprava v autorizovaném servisu s tím že popraskaj ventily u tohoto motoru nemá takřka co dělat je to prostě moc přeceněnej motor nejni to dobrá volba tři válce. A jaký sou tam vyvažovací hřídeleno hrůza.
13:00:34
05.05.2009
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nediv se, normální Bloody Fuckin' Useři :)

Já jsem taky jednou jel na stopa do Škvorce a zastavil mi místní strejda v Š125. Zastavil mi pod kopcem. Během pár pikosekund tam nafrkal 4 kvalty (bez vytáčení) a asi ve 40km/hod podle tachometru tam narval pětku. Nekecám a zdůrazňuju, že to bylo do kopce :) Z rozhovoru vyplynulo, že je spokojenej první majitel, už 10 let....jestli existuje nějaký peklo pro hříšný motory, pak jsem byl svědkem :)
10:56:02
05.05.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A nejlepší je když měrkou nalévají olej
10:53:16
05.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Tak mel koupit delsi merku 3
10:49:15
05.05.2009
Nwkt
-> minno: Se nesměj, podobnejch příběhů jsem slyšel vícero. Jako chlápek z Prahy, svítí mu kontrolka mazání tak jede po dálnici do Plzně do servisu že neví co s tim je a hádej co suchá měrka oleje 3
00:02:58
05.05.2009
minno
-> Nwkt: 3
21:58:55
04.05.2009
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No normální člověk ...
21:55:36
04.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Ale to musi bejt nejakej choros podtacec ne? Normalni clovek snad pozna ze to nejede do kopce na 5 50kmph... to neda ani transit 250Nm.
21:20:01
04.05.2009
Milan 136
-> Jirik - pan továrník: 40 km/h na 5 jako jezdí s HTP skoro všichni protože jim debilní prodejci nakukají jakej to má velkej krouťák odspodu...

jinak jet s tím na 2 válce je mazec. i na 1.5 válce to jede. už to skoro nešlo nastartovat.





jinak dnes další dvanáctiventilovej dvouválec. najeto 37 tisíc a pán se hrozně divil. a že prej nic nepoznal, jak se to vynechání projeví3



motor se klepal že by utrhnul silentbloky a pán nic nepoznal. jen že svítí kontrolka...:)
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres