Chladič 110 R

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 24.01.2009 do 19.11.2015, založil/a vojticee
řadit dle data
19:16:08
19.11.2015
MichalK
Sem nějak přehlíd1
22:16:01
17.11.2015
Milan 136
-> MichalK: za těch skoro 7 let už to asi vyřešil1
22:14:13
17.11.2015
MichalK
-> vojticee 24.01.09 22:35:34:



Pokud chceš originál, vrchní a spodní mosaznou část chladiče nalakuj syntetikou, základ + vrchní barva - odstín dle libosti, ne silné vrstvy, je to pružná barva a bez problému snese teplotní zatížení.

Boky jsou ocelové-pozinkované, cínem připevněné k tělu chladiče, stejnou barvu a stejný postup.
17:43:29
12.11.2015
Jozka
-> Petr98 12.11.15 17:20:56: He, 485 mm mám u toho největšího provedení chladiče taky v poznámkách - od spodní hrany držáku až po okraj hrdla..4
17:21:48
12.11.2015
Milan 136
-> Petr98: dobře. ještě jednou děkuju
17:20:56
12.11.2015
Petr98
-> Milan 136: 485 s hrdlem a spodnim vyvodem
16:47:56
12.11.2015
Milan 136
-> Petr98: děkuji pěkně pane.ta výška je komplet s hrdlem?
16:45:36
12.11.2015
Petr98
-> Milan 136: 395/450/60mm
11:06:32
12.11.2015
Milan 136
-> Petr98: jasný, stačí4
10:59:56
12.11.2015
Petr98
-> Milan 136: po sichte jedine 4
10:32:29
12.11.2015
Milan 136
Vyuziju tema, at nezakladam zbytecne novy.

Nema nekdo po ruce chladic na 1000/100/110 a mohl zmerit sirku a vysku?

Dekuji predem
11:30:25
26.01.2009
vojticee
-> Jozka: Díky moc, to sem chtěl slyšet...No budu se snažit to nepolejt...:)
11:10:30
26.01.2009
Jozka
-> vojticee: Ty boční plechy jsou buď pozinkovaný, nebo možná dokonce i pocínovaný, pod rychlým kartáčem to podivně zavání. Alkyton nevím, neznám, ale základovka na lehké kovy a akrylový sprej na tom drží docela dobře.. Nesmíš na to ale moc patlat Fridexy, zvlášť ten asi G 48.. prostě modrej.
13:07:08
25.01.2009
vojticee
Pro všechny: Nechci natítat lamely toho chladiče, jen ty ty boky a vršek se spodkem...Už chápete co tím myslím?3
12:36:52
25.01.2009
MOLSO
-> Mantrabeach: a co ich tak zababrat motorovym olejom ? 40 47
12:28:28
25.01.2009
Mantrabeach
-> vojticee: když to lehce foukneš sprejem ty lamely tak se nic nestane.dělal jsem to taky tak.
11:41:59
25.01.2009
MOLSO
-> suri: ja som tak jazdil 40 ale to ta sviecka si za to mohla sama 4

-> vojticee: kazdopadne je to ako keby si is natrel predny chladič gumoasfaltom 3 nebude to chladit tak ako predtým a ten chladič akosi potom postráda zmysel4
11:39:28
25.01.2009
suri
-> MOLSO: ak je medený nezhdrzavie a je blbosť natierat niečo čo má odvádzať teplo to je to isté ako keby 4 valcovému motoru vybereš jednu sviečku a jazdíš tak
11:38:15
25.01.2009
MOLSO
-> vojticee: a co takto pozink ? 4
10:52:18
25.01.2009
vojticee
-> suri: No on byl natřenej, ale já to obrousil a jsou v tom rýhy, takže nechci,aby to oxidovalo....proto ten nátěr, jinak bych to nechal být...4
07:25:55
25.01.2009
suri
-> vojticee: mosadz inak neviem prečo ho chceš silou mocou zavraždiť tým že ho nagechlíš farbou
22:35:34
24.01.2009
vojticee
Mám dotaz ohledně materiálu, ze kterých je vyroben chladič na erku nebo kilu...Vršek je prý z mosazu, ale nevim, jeatli jsou boky z normálního železa, nebo z pozinkovanýho..Poraďte.. A ještě mě zajímá, jestli se dá mosaz a pozink natírat alkytonem? díky Vojta
Extreme Tyres