skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
decent uprava motuuurku
16:54:29
12.01.2009
12.01.2009
Cába
-> Tomaso435: Kdyz myslis ze to jsou hloupy keci...
16:44:22
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
no nic, nekdo další s radou nebo tipem? než hloupýma kecama?
16:42:25
12.01.2009
12.01.2009
Cába
-> Tomaso435: Tomu bych docela i veril,ze ty to delat nebudes.Maj vliv na zarucenej prinos vykonu a hlavne na osvedcenou kvalitu,ale to tobe nic nerika
16:25:05
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
-> Cába: to že sem neměl čtrnácku trubku neznameá že nemám jinýho..... jinak já to dělat nebudu,,,, mám na to kámoše
jinak tvoje keci maj vliv na výkon? spotřebu? či životnost motoru?
jinak tvoje keci maj vliv na výkon? spotřebu? či životnost motoru?
16:06:10
12.01.2009
12.01.2009
Cába
-> Tomaso435: Pokud umis cist,jako ze asi moc dobre ne,tak by si moji radu niz precetl.Tak setri napred na naradi a pak teprv neco delej
15:50:53
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
-> Cába: kdo říká že to budu dělat já ? mimochodem, kdybys měl tak zkurvený klíče jako já držel by si ted hubu ,,, jinak pokud nemáš mi čím konkréétně přispět radou nebo nějakým typem co se týká upravy motoru již nepřispívej, děkuji
15:48:14
12.01.2009
12.01.2009
Cába
-> Tomaso435: bejt tebou,tak kapotu otviram maximalne na doliti kapaliny do ostrikovacu.Chci te videt,jak budes menit vacku,kdyz nedokazes ani povolit matku na zadnim tlumici
15:46:58
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
-> Cába: a když dám 1OO kobyl co šlohnu sousedoj pod kapotu myslíš že to bude mít nárust výkonu?
15:45:57
12.01.2009
12.01.2009
Cába
Ja bych se s nejakou BMM vubec nezabejval.Ten prinos skoro ani nepoznas a kdyz uz to delam,tak at to stoji za to.Jenze nekteri jedinci tady by nejraci chteli 100 kobyl,ale tak aby je to max. vyslo do 500kc
15:27:54
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
-> TUNER: těsjněníčka ot je ok,, s tím se počítá, jenom nevim da bude použitelný těsnění pod hlavou... kupoval sem to co tady používá jeden co lítá rally za 68O,-
-> ferrari: takže z BMM z fáčka jo ?
-> ferrari: takže z BMM z fáčka jo ?
15:19:48
12.01.2009
12.01.2009
Petkar1
-> Tomaso435: Ale jo, použít jí můžeš, pojede to a i líp než předtím, akorát má trochu jiný náběh než pro karbec, to už by byla lepší ta Motor-Excelácká ale ta stojí 3000 + vačka výměnou. Jestli jí můžeš mít za 500, tak bych v tom neviděl problém, jen si dej bacha aby byla z BMM jak píšou kluci.
13:59:37
12.01.2009
12.01.2009
ferrari
Ja mám vačku 254/254 na Favo motore a podľa mojich skúseností, aj skúseností iných je to super...asi by bola lepšia tá z Motor Excelu 265/258, no tá je drahšia...a ešte podotýkam - ak budeš zháňať tú 254/254, tak musí byť z BMM, nie MPi...bo MPi nemá vačku na pohon benz. pumpy...
13:28:34
12.01.2009
12.01.2009
TUNER
-> vhml: Tim jsem chtěl říct že než se mu vrátí hlava z rovnání může to v klidu vyměnit...
13:24:06
12.01.2009
12.01.2009
vhml
Úplně za chvíli to není, ale za odpoledne se to zvládnout dá. Je tam spoustu šroubků, ale nic u čeho bys musel moc přemejšlet jak to složit zpátky...
13:11:23
12.01.2009
12.01.2009
TUNER
-> Tomaso435: Proč rozdělání celýho motoru? Můžeš jí vyměnit až budeš mít sundanou hlavu a máš to za chvilku.... Ještě si k ceně nezapomeň připočítat různý těsnění atd...
13:02:16
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
-> Petkar1: nooo kolem tech 5Oti by to bohatě stačilo , nepotřebuju v tom mýt zazraky,, ale jen lehce víc než je ted,,,,, takže s tou hlavou o 0,5 ,,,,to myslim není až tak přehnaný,, ,,, ten rozdělovač,, podle mototechny se jako ND nedělá nic jinýho než karbec a stříkačka,,,, takže o rozdělovači z Xka to asi moc uvažovat nemužu,,, ta vačka z erka nooo ted mi ujela jedna z Xka,,, na aukru,, jeden virták mi ji vyfouknul... jinak kolem 5OO bych moh mít tu ze stříkačky ..ale když říkáš že to není vhodný pro karbec,,,, a s těma cenama,, hlavu snížení včetně demontáže a montáže za 1OOO(ze známosti) pvšem výměna vačky to sme u rozdělání celýho motoru,,,, a to asi nebude laciný
12:15:24
12.01.2009
12.01.2009
Petkar1
S první konfigurací budeš někde u 50kw, možná lehounce přes a s druhou můžeš jít až někam k 65kw, ale to už nebude úprava za 5000,-
12:10:13
12.01.2009
12.01.2009
Petkar1
Tak záleží co od toho očekáváš, jestli chceš jenom fakt málo investovat, tak tam dej vačku ze 110R, rozdělovač ze 136x a tu hlavu si můžeš o těch 0,5mm nechat snížit a třeba nalícovat potrubí. Pojede to pak svižněji než série za "pár šlupek". Nebo můžeš zkusit vačku Motor Excel 265/258. Hlavu snížíš tak o 0,8mm = KP 10,5:1, což je k té vačce akorát a budeš už výkonem trochu jinde, s upravenou hlavou to bude ještě znatelnější, ale to už budeš i cenou jinde. Vačky 254 z Feld jsou vhodné pro vstřikování, pro karbec ne, ale taky to s nima pojede a pár lidí je taky jezdilo, tak ti poreferují.
11:01:08
12.01.2009
12.01.2009
darklord
-> Tomaso435: no tak to vela stastia ja ju zhanam uz pol roka....
10:57:42
12.01.2009
12.01.2009
Cába
To vis o 280 by uz ses moh porezat,ta je ukrutne ostra
Muzu ti doporucit na bezny jezdeni z motorexcelu 265/258.Mel sem ji taky a naprosta spokojenost
Muzu ti doporucit na bezny jezdeni z motorexcelu 265/258.Mel sem ji taky a naprosta spokojenost
10:40:02
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
-> darklord: hmmm hezká tabulka,,,takže já mám tohle.. a ted kdyby tam teoreticky,,byla ta z feldy... tak koukám nejvyšíí má ta felicie mpI Béčko nebo fáčko Bmm 254/254. takže bych se rád zaměřil na ni,,,, pokud ji někdo má ve favoritu,,v motoru jako já,,,
10:31:45
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
-> MOLSO: noo takový etrémy už asi nepotřebuju chtěl bych jen dencentně,,,, někdo dává 280° a to je užasi moc,,, takže říkáš že z erka pasuje taky.. no asi bych se přikláněl k té z felicie 254 - vý o ní někdo víc? jak se to potom chová ?
10:22:38
12.01.2009
12.01.2009
MOLSO
ohladne vacky teraz tam mas tusim 240/240 a tak tam mozes dat vacku zo 110R (247/247) pripadne vacku z 50kW fava - 248/248 alebo tusim z feldy mpi 254/254 a ono to obživne. Zohnat sa da erková za nejakych 500 czk mozno aj lacnejsie. Alebo potom mozes kupit ostrejsiu vacku - okolo 260/260 ale ta uz nebude taka lacna
10:07:18
12.01.2009
12.01.2009
Tomaso435
kuci přemejšlel sem o lehouučký upravě motoru vo kterej by ani nikdo nemusel vědět... takže první co,,,, bych rád zjistil jakou já mám vubec vačku,,,, jedná se o motor favorit z roku 89 136ka 46kw karbec . to je jedna otázka,, druhá otázka je, jakou vačku by jste mi doporučily, nejedná se o motor na žádný závody, ale jenom aby se mu snáz točilo a obča když je potřeba aby si dal říct ke svižnější jízdě, za další, mám novou hlavu z felicie mpi komplet ustrojenou jako v mpi. , pořád mi vrtá hlavou její lehoučký snížení, 0,5 je velká prasárna? vzhledem na životnost motoru,,, nebo kolik byj ste mi doporučily..... a poslední věc je karburátor,,, to bych svěřil asi odborný firmě , jde mi o dobré natriskování tak aby motor nebumbal moc , ale zároven aby to bylo adekvátní k vybrané vačce a ke snížení hlavy.
a poslední věc rozdělovač, zřejmě nebudou fungovat sparávně hodnoty klasickýho motoru,,, ,,,
jinak na autě je udajně zvyšující výkon výfuk soieta,,,,a vzduchovej filtr z bavlny,
takže máte někdo nějaký tipy a tricky?rady? nápady a podobně ? případně i cenový relace ukonů a dílů mi mužete napsat, díky....
jinak písty a podobně bych rád nechal bejt,,,, vím že se z toho dá udělat hodně, ale až tak to nepotřebuju,,,,,, jen aby to mělo lepší tah a táhlo i ve vyšších otáčkách no a pokud možno abych mu i trochu ulehčil.....
a poslední věc rozdělovač, zřejmě nebudou fungovat sparávně hodnoty klasickýho motoru,,, ,,,
jinak na autě je udajně zvyšující výkon výfuk soieta,,,,a vzduchovej filtr z bavlny,
takže máte někdo nějaký tipy a tricky?rady? nápady a podobně ? případně i cenový relace ukonů a dílů mi mužete napsat, díky....
jinak písty a podobně bych rád nechal bejt,,,, vím že se z toho dá udělat hodně, ale až tak to nepotřebuju,,,,,, jen aby to mělo lepší tah a táhlo i ve vyšších otáčkách no a pokud možno abych mu i trochu ulehčil.....