decent uprava motuuurku

prohledat
125 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 12.01.2009 do 02.02.2009, založil/a Tomaso435
řadit dle data
22:52:25
14.01.2009
Mantrabeach
-> Cába: jenže s tou erkovou nepoznáš vůbec žádnej rozdíl oproti seriovýmu motoru.jestli chceš šetřit tak si ji pořiď.bude to obyč motor bez ničeho,pokud chceš trošku taky výkon tak jdi do tý od čepka.Plus třeba ta hlava,karbec a je klid.Já ji mám a nemůžu si stěžovat.Dneska bych už dokonce šel do 280 nebo něco okolo toho a klidně už z polotovaru.Samozřejmě taky od čepka.
22:41:49
14.01.2009
Cába
-> Tomaso435: Ta Cepkova 265 je prave na tohle bezny jezdeni delana.Fakt na tom nesetri a kup tuhle.Spatne ti neradim,mam ji vyzkousenou
22:19:38
14.01.2009
Tomaso435
-> merfolk: no proto píšu decent uprava,, nechci ten motor na sport, mám to na běžný ješdění do práce na nákupy tak do 1OOkm denně.. jak kdy,,, hodně lidí o tej erkovej říká že je to nej vačka ze seriovejch,,,,
22:01:45
14.01.2009
merfolk
S eR budes hledat rozdíl, s jinou doufám ten rozdíl pocítíš, Je to na tobě. Já už bych to víckrát nedělal, nemá to smysl (na spotřebu a klidnou jízdu je stejně lepší původní, ví proč ji tam dali .....4 )
20:17:06
14.01.2009
Tomaso435
-> Gemini: z kopce se bojimm 3



-> Cába: no né de mi o to že když ta hlava je nová, tak že bych její snížení nechal na dýl
19:41:29
14.01.2009
Cába
-> Tomaso435: tovize jsou lepsi,ale jeste lepsi je z 2taktu3
19:16:17
14.01.2009
Gemini
-> Tomaso435: sak rob ako uznas za vhodne a potom si vychutnas iba jazdu z kopce s vetrem v zadech
16:16:07
14.01.2009
Tomaso435
-> Cába: ahaaa,,,,no o tech o.8 se mi to zdábejt už moc,, doted sem měl o O,6 rozdíl tam byl, ale zase dřív sem měnil těsnění pod hlavou,,,



a není nakonec vážně lepší ta z erka? či felície? když nechci dělat žádný zásahy? nemám to na závodění ale na běžný denní ježdění,,,
15:46:10
14.01.2009
Cába
-> Tomaso435: Nevim z hlavy jakej potrebuje kompresni pomer,ale vim ze potrebujes liznout hlavu o 0,8 a pretryskovat karbec a zvetsit predstih,to je zakladni pozadavek pro tuhle vacku.Jinak ja mel hlavu lizlou o 0,6,predstih na volnobeh 12stupnu,vyrazenou podtlakovku a karbec 136sedr pretrysovanej k tyhle vacce a sel jak blazen,ale ty mas lekr nebo pierburg a tam myslim vzdusniky menit nejdou.Zeptej se Macha,tomu sem ho nedavno celej prodal a on ti rekne,jak je spokojenej
14:27:14
14.01.2009
Tomaso435
-> TUNER: ok nějak se s ním zkontaktuju
11:42:16
14.01.2009
TUNER
-> Tomaso435: Kup si třeba tu 265ku od Cepka a on ti řekne i další nastavení,co je k tej vačce dobrý udělat...
09:21:05
14.01.2009
Tomaso435
jinak,,, když tam bude tedy místo seriové tato 265/258 od cepka má to vlivy nějaký na životnost ? nebo něco tak ??? (když nechám hlavu tak jak je)
09:16:45
14.01.2009
Tomaso435
,,,,,,, ta vačka od čepka,, vyžaduje ještě další upravy? jako rozdělovač nebo tak ???? nebo mužu nechat to samý jak tedkon je,,,,,pouze ta vačka265/258,,,,,,,,, jinak rozdělovač je taky nový ;) za 24OO :( ale original
upraveno 1x, naposled 14.01.2009 10:00:05
07:35:44
14.01.2009
Saky
-> Tomaso435: ted uz je pozde Ti radit.. driv nez neco budes delat tak se ptej s predstihem.. za Tve vyhozene penize za hlavu (sice novou, ale k nicemu-) jsi mohl mit upravenou hlavu i s vackou a byl bys spokojen ale to uz tady bylo psano..

tak jestli chces udelat dalsi blbost s vackou jdi do erkove..
07:01:43
14.01.2009
Mach
to Tomaso 435: vymejslis picoviny. Kup vacku 265/258 od cepka a budes spokojenej.....
06:14:47
14.01.2009
TUNER
Ať dáš jakoukolif seriovou,nikdy to nepojede jako s upravenou vačkou s kterou narozdíl od seriový poznáš rozdíl....
00:03:46
14.01.2009
Gemini
-> Tomaso435: erkova je nic moc s porovnanim co ti teraz ponuka trh, pre mna je ako seriova a uz nikdy by som do motora nedal seriovu vacku, aj keby stym mala chodit mama na rozky
23:26:11
13.01.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tomaso435: sice te to vyjde levnej...ale........lacin e, dvakrat placene4
21:56:51
13.01.2009
Tomaso435
po menší poradě sme usoudily že by byla ideální vačka z eRka.... není to extrém, rozdíl je sice menší ale prej absolutně dostačují na běžný ježdění,,,,, takže kdyby někdo měl na prodej dej te vědět,,,,,, (nebo mi to vyvraťtě jestli myslíte že je to málo)4
20:20:04
13.01.2009
Tomaso435
-> Havoc: ono nejvíc mě tam vodlákalo to že ty stránky než se načtou tak já si stihnu dojít do krámu pro rohliky a ještě se zakecat se soudem3



navíc jak si viděl ten odkaz, sem mi poved až na popátý3 ,,, a ten první mi vážně nešel
18:32:29
13.01.2009
Havoc
Tomaso: Můžu tě ujistit že Xerk má hlody na každého nejen na tebe 3 3 Já zůstávám doma na favorit klubu už z důvodu že virt je více zaměřen na řadu 742 než 781, ale některé věci tu dobré jsou :-)
16:19:58
13.01.2009
Tomaso435
-> Adam6666: tak já bych spíš volil variantu za 27OO.. aby se pak jen vyměnil kus za kus



-> Havoc: no občas se tam objevim ale, víš co, hlody xerka nějak, me přestaly bavit,,, a ružovou taky nepreferuju3 ale dvakrát do tejdne se tam objevim,, ale jen tak zkouknu co se řeší a jinak nic,,,,,, virt=mé trvalé bydliště3
16:00:54
13.01.2009
Cába
Tel. cislo na Motorexcel - P.Cepek:603474699
14:09:42
13.01.2009
Havoc
Tomaso435: Když na fávoweb jsi nějak přestal chodit, aspoň tě tam už nevidím jako dřív a já zase moc nechodím na virt, jen kvůli inzerci....
13:13:14
13.01.2009
petr s
-> Adam6666: Jo byl jsem u něho doma
13:04:47
13.01.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> petr s: kdyz si dojedes da to bez DPH..........za celou vacku je 2600 a za prebrus 2000 a neco s DPH......tak je to spravne
upraveno 1x, naposled 13.01.2009 13:07:36
12:19:59
13.01.2009
petr s
-> Adam6666: Po mě chtěl 1700
12:16:59
13.01.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tomaso435: chovanec 2700 za hotovou vacku... 2200 kdyz das svoji.. je to to same jak excel....podle me je blbost davat tam seriovou vacku. to si radsi nasetri a dej tam aspon tohle...
11:15:00
13.01.2009
Tomaso435
-> Kapřík faster: ¨dík,, zjevně to nebude špatná cena,,,na to že je to ,,profi,,
10:46:56
13.01.2009
Kapřík
-> Tomaso435: vačka excel 3000 Kč + sériová jako protikus, u Chovance tuším za 2 tisíce 4
10:22:51
13.01.2009
Tomaso435
-> Havoc: hergoooooooooooooooooooot 10 10



-> Adam6666: njn v tu chvíly nejrychlekší řešení,,,,, ceny nových se tak pohybujou no



-> Cába: nene nepřečet, sem amatér,,, proto se tady ptám a neseru se do toho,, věčinu si nechám udělat,,, rači,,



-> Gemini: ta motor excel nevíš cenu ? kde si byl inzerát,,,,,,



-> Petkar1: dobře,, já jen,,že bych nerad aby to ten motor odnes,,,,, a vždycky kupuju ND original škoda,, nikdy ne čínu,,,
10:09:10
13.01.2009
Petkar1
Tomaso435 12.01.09 21:31:35 napsal: → Cába: ¨protože seriová vačka z jinýho modelu je jistější,,,, nebo aspon je to od škodovkyVačky, které ti tu navrhujeme jsou lepší než staré sériové, to mi věř. Neni to žádnej přebrus s variabilním časováním:) Jsou to kvalitní vačky a na výkonu to bude znát.
23:30:33
12.01.2009
Gemini
-> Tomaso435: odporucam 265/265 od chovanca alebo 265/258 motoexcel (osobne som ju nemal), mierne upravena MPi hlava, vyssi KP cca 10,4:1 , mierne upravene sanie, upraveny karbec, staci druha komora, vyfuk 4-2-1.....
23:19:40
12.01.2009
Cába
-> Tomaso435: Je videt,ze o motorech a o vackach sis toho moc neprecet nebo nevis, jinak by si tohle vypustit z ust nikdy nemoh
22:40:24
12.01.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tomaso435: docela slusne vyhozene penize za tu hlavu... se seriovou vackou at je jaka chce se stejne nikdy sviznej nepovozis, no mozna jo ale velice rychle te to omrzi....
22:16:16
12.01.2009
Havoc
Tomasso435: Když to teď čtu škoda že jsi si nenapsal tak před 14ti dny na fávo webu, nechával jsem udělat motor a z původního 50kW BMM když se mě ptal jestli chci zbylé díly zpět jsem mu tam všechno nechal, protože by mi to jen zabíralo místo, byl tam kompletní blok z MPI, dvě vačky z MPI rv. 2001 (na velké uložení) i z fáva BMM 50kW (obě 254/254), 50kW hlava z fáva BMM, kompletní systém BMM, altík 55A a další drobnosti, mě by to zabíralo místo (pamatuju když jsem měl ještě hafo karbců, plechařiny, rozdělovačů, atd... ještě ze šáde kdy to pak stejně nikdo nechtěl a dal jsem to taky zadara jinak bych se toho nezbavil) a klidně bych ti ty věci nechal zadara, navíc jsem o tom na fávo webu mluvil několikrát jestli někdo z toho něco nechce, zájem nebyl, šlo to pryč zadara.
21:31:35
12.01.2009
Tomaso435
-> Cába: ¨protože seriová vačka z jinýho modelu je jistější,,,, nebo aspon je to od škodovky
21:03:51
12.01.2009
Cába
-> Tomaso435: Kdyz si za hlavu dal 7,tak proc se zabejvas nejakejma seriovejma vackama?Kdyby si hlavu koupil jetou s malo kilometrama,tak poslouzi stejne a jeste by ti zbylo na poradnou vacku a vse okolo a jelo by to mnohem lip nez serie s novou hlavou
21:03:39
12.01.2009
Tomaso435
-> Kapřík faster: já vím no jenže to muselo bejt hned a na jistotu aby se to jen poskládalo zpátky a fofrem
21:01:13
12.01.2009
Tomaso435
-> TUNER: no jeden den se to rozdělalo a zjistily sme že už někdo před náma to prasil a tahle byla vyžraná měl sem tam 2mm díry,, takže sem potřeboval jednat protože auto potřebuju takže druhej den ráno sem se vydal do mototechny kde sem koupil co měly pak do druhý pro to těsnění a hum tam s tim a odpoledne sem už lítal
21:00:37
12.01.2009
Kapřík
-> Tomaso435: ahaa, tak to byla nová hlava. No to jsi teda blázen. Znatelně líp to s tím teda nepojede..ta hlava je pořád jen sériová. Sice lepší, ale pořád to není žádnej zázrak. Za ty peníze jsi mohl mít vačku a upravenou hlavu. A s tím by ses už povozil5 Byla blbost ji kupovat novou
20:38:57
12.01.2009
TUNER
-> Tomaso435: A proč jsi kupoval novou? Neni lepší tu samou jetou koupit třeba za 1000 korun a za 7000 jsi mohl mít vačku a upravenou hlavu a jelo by to o mnohem líp...
20:09:09
12.01.2009
Tomaso435
-> vhml: no jede to s tím znatelně líp ,, byla uskladněná jako hlava felicia MPi, vono teda na výběr nebylo bud holá nebo nastrojená,
20:07:32
12.01.2009
Tomaso435
-> Kapřík faster: no je to original náhradní díl,, levněj sem ji nikde novou nenašel, teda jo ale čínský, a to se mi fakt nechtělo...
20:07:01
12.01.2009
vhml
-> Tomaso435: pokud to není závodní hlava s velkými ventily a velkými kanály, tak si pěkně prohloupil...
19:50:48
12.01.2009
Kapřík
-> Tomaso435: tak to byla pěkně drahá hlava!! Za tu cenu musí být kompletně udělaná, jinak tě někdo napálil..9



-> RON: no ono je to komplikovaný. Záleží kolik do toho chceš nacpat. Všechno je to jenom o penězích. Pokud peníze nemáš, kašli na nějaký lícování a leštění (ono to žádnej velkej přínos mít nebude, kromě tvýho pocitu). Radši do toho motoru kup nějakou lepší vačku a trochu nech snížit hlavu. Za předpokladu, že ten motor nemá moc najeto, to vydrží a povozíš se s tím hezky5

Pokud do toho chceš investovat, tak nejlepší úpravou je začít GOčkem motoru. A pak ostřejší vačku, upravenou hlavu atd...ale to už se pak pohybuješ 10tis. a víc..6
19:34:08
12.01.2009
Tomaso435
-> RON: ventily sou komplet nový,, dával sem hlavu za 7OOO se vším všudy z MPi . takže to má dokonce pružinky kuželový,,,
19:08:03
12.01.2009
RON
-> Tomaso435: toto jsou prinosne informace, super

je tady tedy nekdo schopen sepsat co vsechno je treba, aby se to tedy poladilo? vacka z eRka, slicovat potrubi, polestit kanaly, novy gufera na ventily kdyz uz to bude dole, liznout hlavu, tesneni nepocitam, co dal?
18:44:09
12.01.2009
Tomaso435
-> TUNER: to sem potřaboval vědět . dík
17:04:50
12.01.2009
TUNER
Obyčejný těsnění stojí tušim kolem 150 korun. 680,- bych dal tak za celou sadu včetně gufer na ventily,těsnění pod víko,na potrubí atd....

Jinak těsněnní pod hlavou se mění pokaždý když se sundá hlava,takže to co tam je rozhodně nedávej zpátky...
Extreme Tyres