-> Milan 136:
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../6967_2010-04
-27_22-41-24_64.jpg je to trochu jinak no :D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit sedan
-> Nwkt: -> vhml: z ty fotky v kalendari mi to prijde takovy nejaky cely dofusovany. Ten prah, spodky blatniku atd. Nebo ze by to tak melo byt?

-> Nwkt: Samozřejmě, když se prodala, tak cena musela být zcela jistě reálná...250 GTo se taky prodalo, ale cena byla zcela mimo a nereálná.
-> Tomaso435 26.04.17 16:27:53:
-> Tomaso435 26.04.17 16:27:53:

-> Bedřich: Prodala se jinam, takže evidentně reálná byla
-> Bedřich: v tomto případě se vůůůbec nemusíš bát 

-> Nwkt: Tak budeme slepě věřit tomu, že si majitel řekl reálnou hodnotu tohoto vozu.
-> vhml: Já rád počmáraný věci!



-> Nwkt 26.04.17 15:35:05: kdo by to taky chtěl, když je to posprejovaný 

Já vám nevím
zkušenost při prodeji je evidentně jiná

-> Bohyn: Nemám to priamo od bývalého majitela potvrdené ale vraj jedna babka povedala že aj tú 136gl čo predávali u nás za 2500€ kúpila skodovka.
V pátek jsem byl ve fabrice na rozšířenou prohlídku včetně tří výrobních hal v provozu a měli jsme moc šikovného průvodce a potvrdil mi, že prototypů bylo více jak dva, ale bohužel se to nijak neevidovalo jaký byl jejich osud. Ten zelený viz níže je zrovna focený v MB na testovací trati s různými povrchy. A kupodivu ten bílý po renovaci nyní není ani v přístupném depozitáři, musí tedy být v tom jiném.
Dále jen tak mimo téma koho by zajímalo, tak škodovka stále kupuje veterány ( projíždějí inzerci a hlavně jim lidé sami auta nabízejí), ale prodávající spoléhají na to, že si škodovce mohou řikat nehorázné sumy. A další věc je, že nákup takového veterána musí projít přes X podpisů vedení a takové auto většinou koupí soukromník, který dá peníze ihned na ruku. V nějaké hale prý mají cellkem dost aut v předrenovačním stavu. Bohužel veřejnosti nepřístupné
Dále jen tak mimo téma koho by zajímalo, tak škodovka stále kupuje veterány ( projíždějí inzerci a hlavně jim lidé sami auta nabízejí), ale prodávající spoléhají na to, že si škodovce mohou řikat nehorázné sumy. A další věc je, že nákup takového veterána musí projít přes X podpisů vedení a takové auto většinou koupí soukromník, který dá peníze ihned na ruku. V nějaké hale prý mají cellkem dost aut v předrenovačním stavu. Bohužel veřejnosti nepřístupné

-> Michal N 283: v dnesnej dobe sa da z tmelu vytvorit hocico 

-> castrol: dve vedrá lepidla alebo špárovačky a pôjde to

-> Žiabrovak: no a ten kufor spravis ako ,kartonom ?

-> Žiabrovak: Zaujímavé,kedy to začneš?

Ono by sa to podľa mňa dalo spraviť tak, že navariť strechu z Favorita na Forman a potom to tam nieako dovariť a vyklepať blatiníky do vnútra...
-> Domajz 11.04.17 20:01:43: pritelkyne mi to ukazovala, tak jsem rikal, ze to nehodlam ani cist

-> Domajz: podle mě, jeden ze dvo vyrobených prototypů je tento. a né ten co je v tim článku.. Jinak jo je to ten stejnej.
-> Domajz: podla znacky asi ano 

-> Tomaso435 12.03.17 20:23:09: tohle bude asi ten stejnej co?
A těžce investigativní článek toho pisálka....
www.auto.cz/unikatni-skod a-favorit-sedan-znicena-v- syrii-je-to-jeden-ze-dvou- vyrobenych-kousku-105337
A těžce investigativní článek toho pisálka....

www.auto.cz/unikatni-skod a-favorit-sedan-znicena-v- syrii-je-to-jeden-ze-dvou- vyrobenych-kousku-105337
-> castrol: 

-> krtik: este ze si si namna spomenul , no ja chcem hned dva take 

-> ochoda 16.03.17 16:34:21: To by chtěl každej. Určitě aj castrol
.

-> Jarda: Tak fáčko v sedanu bych si taky dal! 

-> Tomaso435 15.03.17 08:35:59: no jestli jim tam nejake sjizdne zbyly :), ja uz se setkal treba v bulharsku se silnicema - asfaltkama, ktere nebyly sjizdne rapidem, takove kratery, bylo to v pohranici u turecka - asi uzemi nikoho

-> Jarda: pokud pojedem po silnici tak do toho du
-> Tomaso435 12.03.17 20:40:16: tak si udelame vylet pro 2 ks? 

-> Jarda: jako dla bych si no :) kdyby to bylo někde inzerovaný... ale až se to tam uklidní.
-> Tomaso435 12.03.17 20:23:09: ja ho chtel dotahnout ze Syrie a zacala tam valka :(:/, bylo jich tam cca 1000ks, jestli jich prezilo 50ks? :/ spis jeste min...
No asi jedinej rozdíl na kterej jsem narazil je umístění zadní kliky na tom kufru. Když teda nepočítám plasty kolem zadního okna.
-> Nepér: Ale tohle je MTX PickUp D.C., ne? skodafavorit.cz/foto/7493
a5bdf9ce8ca0.jpg
-> Nepér: kurna ten vypadá pěkně,,,,,,,, kdoví jesi by se to dalo zlegalizovat na český papíry
-> David29: stčilo by dodělat toho co stojí v uhlířskejch janovicích u škoda dealera na place .... dával sem někam fotky.. do vraků tuším
-> myschaak AZNP K.Hora: Ty vo.e myslíš že by tady někdo dokázal přečíst číslo psaný rozsypaným čajem??? :-D
-> David29: jj,i jejich číslama

-> Nepér: To by stálo za to, to přetáhnout do čech...
-> Matsoft: Ty máš i nějaké fotky od borise?
-> JoseA: jestli samodomo nevime.
-> Matsoft: -> BoRiS!!!:
To byl samodomo výtvor ten sedan na vrakáči? To mi hlava nebere proč to neprodali




-> Matsoft: Najdu ty fotky co jsem ti ukazoval.
Boris nekdy na jare videl na jednom vrakaci Favorita sedana, ale bohzel ikdyz naboizel za tu holou kastli 20kkc, tak skoncil v hutich.
někde jsem četl v že to nějací maníci bastlily doma v kulně.... bud nějakej časák nebo už nevim,,,,, a udělaly to tak že vzaly formana uřízly mu střechu i s kusem sloupků daly střechu i se zadním sloupkem z fáčka zadní okno stejný jako přední takže předek přej uřízly a převařily z dalšího vraku a kufr nějak nabastlily plech a kus origo 5 dveří.... fotky sem neviděl ale popisovaly to jako práci na 2 měsíce tak nevim jak to asi mohlo vypadat....
ale lepší by bylo předělat samaru kupé na fáčko
ale lepší by bylo předělat samaru kupé na fáčko

Kua proč nikde není zvěřejněné kolik kusů vyrobili a kde skončily, jestli neco prodali nebo jak to je. Potřeboval bych detailní fotky sedanu, kufru a detaily toho zadku, nemám nic moc. Kdyby někdo plánoval výlet do muzea tak to prosím zkuste. Příští rok bych se chtěl pustit do stavby repliky sedama

-> tomapa: testovací sedan měl SPZ MBO 12- 69 byl stříbrné barvy pášou, že při zkouškách najely celkově víc než 1,5 milionu kilometrů, ale kolik vozů bylo tam není uvedeno, ale vozy musely najet minimálně 80 000km a BK3 najel prodlouženou životností zkoušku a to 150 000km
-> tomapa: tak to by odpovídalo ne? Určitě během testovacích jízd nenajeli víc než 80tis km
-> JoseA: v knížce škoda favorit 136L vyjíždí je fotka z terstovacích jízd a je tam jak normální fáva tak sedan s těma panelama aby šly hůře rozpoznat a píšou, že najelo dost kiláků tak musí být ještě další