Blokovanie vjazdu do garaze

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 22.06.2007 do 25.06.2007, založil/a alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
řadit dle data
22:39:02
25.06.2007
Don Carlos
-> COL: JJ nebo. Nejsem právník.
13:18:51
25.06.2007
COL
-> Don Carlos: Osobni svoboda ?? To spis: ""Neoprávněný zásah do práva k domu, bytu nebo k nebytovému prostoru""
01:24:28
24.06.2007
Don Carlos
Je to jasné omezování osobní svobody - není umožněn vjezd na svůj pozemek.
23:48:04
23.06.2007
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Ale sranda bokom, nevie niekto ako je to riesene v zakone? nieco ako zabranenie v nakladani s majetkom, obmedzenie pohybu a tak podobne?

23:46:56
23.06.2007
Ja som kolegovi poradil, nech mu to poleje brzdovkou.... a kym da spravit lak, tak ma vyjazd z garaze volny...
20:23:34
22.06.2007
PeterP136
RIstil by som to listockom, potom vodou zmytelnym napisom na skle, dalej napisom nezmytelnym vodou a nakoniec naskriabanym. Sice to moze nezaujatemu pozorovatelovi pripadat prehnane, ale preco maju byt vzdy doje..ni len ti co dodrziavaju pravidla? Preco?
13:58:04
22.06.2007
Milos
-> alchstuip: ja ti poviem moju prihodu, v blave na rajskej je vyjazd z vytahu z podzemnych garazi, ja som bol vo vytahu a isiel von, ale, n ulici pred vytahom je aj znacky zakaz zastavenia, takisto aj vodorovne znacenie, a ked uz nic z tohoto by tam nebolo tak aj tak by som tam asi nezastavil ked vydim ze je tam autovytah, ne, nejaky pan kokot sa tam samozrejm postavi, druhy gol bol v tom ze volam teda na mestsku policiu ktora odtahuje v starom meste jedan radost ze teda nech ho dojdu poriesit, a oni curaci zacali lustrovat mna ze nech ich dam cislo obcianskeho a take picoviny miesto toho aby sa unuvali prist, potom ze to nieje v ich kompetencii odtahovat a take kraviny, pritom vzdy musi byt pri odtahu policajt, a tak ich aj je vidiet

ja bych ho prinajlepsomm obsipal klincekami , bnech sa uvedomi1
13:05:56
22.06.2007
Reeaper
-> Nwkt: hmm, obytná zona je něco jinýho přece! 4