skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Blokovanie vjazdu do garaze
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 22.06.2007 do 25.06.2007, založil/a alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> COL: JJ nebo. Nejsem právník.
-> Don Carlos: Osobni svoboda ?? To spis: ""Neoprávněný zásah do práva k domu, bytu nebo k nebytovému prostoru""
Je to jasné omezování osobní svobody - není umožněn vjezd na svůj pozemek.
Ale sranda bokom, nevie niekto ako je to riesene v zakone? nieco ako zabranenie v nakladani s majetkom, obmedzenie pohybu a tak podobne?
Ja som kolegovi poradil, nech mu to poleje brzdovkou.... a kym da spravit lak, tak ma vyjazd z garaze volny...
RIstil by som to listockom, potom vodou zmytelnym napisom na skle, dalej napisom nezmytelnym vodou a nakoniec naskriabanym. Sice to moze nezaujatemu pozorovatelovi pripadat prehnane, ale preco maju byt vzdy doje..ni len ti co dodrziavaju pravidla? Preco?
-> alchstuip: ja ti poviem moju prihodu, v blave na rajskej je vyjazd z vytahu z podzemnych garazi, ja som bol vo vytahu a isiel von, ale, n ulici pred vytahom je aj znacky zakaz zastavenia, takisto aj vodorovne znacenie, a ked uz nic z tohoto by tam nebolo tak aj tak by som tam asi nezastavil ked vydim ze je tam autovytah, ne, nejaky pan kokot sa tam samozrejm postavi, druhy gol bol v tom ze volam teda na mestsku policiu ktora odtahuje v starom meste jedan radost ze teda nech ho dojdu poriesit, a oni curaci zacali lustrovat mna ze nech ich dam cislo obcianskeho a take picoviny miesto toho aby sa unuvali prist, potom ze to nieje v ich kompetencii odtahovat a take kraviny, pritom vzdy musi byt pri odtahu policajt, a tak ich aj je vidiet
ja bych ho prinajlepsomm obsipal klincekami , bnech sa uvedomi
ja bych ho prinajlepsomm obsipal klincekami , bnech sa uvedomi

-> Nwkt: hmm, obytná zona je něco jinýho přece!