Přepis na 742.136

prohledat
134 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 10.02.2007 do 14.04.2014, založil/a trixix
řadit dle data
17:16:07
19.03.2014
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: což je utopie v dnešní době.
17:03:45
19.03.2014
dragon_cb_cz
-> vwolf: 742.136 jo, ale kluci tu řeší 781.136.
16:37:44
19.03.2014
vwolf
Motor lze legalne zapsat viz muj clanek 4
11:46:50
18.03.2014
MATTESS
-> Jozka: v pohodě
22:55:40
17.03.2014
Jozka
-> MATTESS: Jejda, ono to vyznělo příkře, to jsem nechtěl.. navíc zrovna tyhle časy moc netuším, protože v letech 1998 až 2004 jsem měl úplně jiný starosti.. ale stejně to bylo celý takový divný.. a dneska je to ještě divnější 10
22:30:33
17.03.2014
MATTESS
-> Jozka: jen jsem uvedl jak skutečně bylo4 Ted to je asi fuk
upraveno 1x, naposled 17.03.2014 22:31:11
20:41:09
17.03.2014
Jozka
-> MATTESS: No jo, 2002 vytahovat někde už je fakt blbý..

-> Trady: Zajdi za nějakým právníkem, a nech si to vysvětlit, není to tak jednoduchý.. ale hodně zjednodušeně asi takhle.. výrobce odpovídá za výrobek - v rámci toho stanoví pravidla jeho používání - právním nástupcem AZNP je ŠkodaAuto - ŠkodaAuto se nevyjadřuje, protože dle jejího názoru maj bejt auta starší 10ti let na cestě do šrotu = povolení úprav změn a záměn na nich jde na triko konkrétního úředníka. Jasný?
20:39:13
17.03.2014
J3STER
-> Jozka: A mě technik řekl že by to šlo za určitých okolností.4
20:31:12
17.03.2014
Jozka
-> MOLSO: Máš teda fakt vynikající paměť, ještě v 2007 v kapitole c) "přestavby neschválené, technicky neodzkoušené, popř. nedoporučené firmou Škoda" je to přesně jak píšeš, včetně zátvorky. Vejš k tomu ještě píšou, že nejsou obecně záměnné jako ND, dost důvodů, aby se do toho úřadu nechtělo (vyloženě nesouhlasili se přestavbou 742 s použitím motorů 781.135B, 136B + 135M, 136M..).
20:16:34
17.03.2014
MOLSO
-> Jozka: bolo tam ze nedoporucuju a este v zatvorke NEJEDNA SE O NESOUHLAS pamatam si to velmi dobre 1



-> MATTESS: v 2002 som si este tahal kacera 40
20:13:42
17.03.2014
Jozka
-> MOLSO: Takže "směly" jakože nesměly4 4. Ale máš pravdu, taková nějaká formulace v nějakým vyjádření prastarým kdysi i byla.. pak to změnili na záměnnost jen a pouze v rámci 742 nebo 781.. protřepat, ale nemíchat..

-> Luky: Určitě nějaký takový auta existujou, si myslím, že i jedno takový znám.. hlavně zkraje 90. let ještě policajti psali známejm do papírů kde co.. Zrovna ta 110L s klikama ven, kterou jsem tu někde zmiňoval a co měla legálně motor 742.130 - a přitom žádný čtyřpísty ani nic podobnýho, prostě sériový kilo - to když viděl kámoš, který montáž motoru 130 do 120 vyřizoval u nás, tak ho málem trefilo.
20:12:10
17.03.2014
Luky
-> Trady: prestavovatel neni vyrobce. Zustane to porad Skoda. Kdyby to nebylo brano jako prestavba, musel by jsi splnit vsechno jako nova auta (Euro5, EuroNCAP, ABS, ESP...)
20:08:13
17.03.2014
Trady
-> Jozka: Proc na jejich triko? přestavovatel je potom bran i jako vyrobce, takze asi tak. Ty duvody atd jsou fakt k smichu, nejake nahradni dily atd... to me fakt netrapi a jakou skodu muze udelat jiny motor? jen se zmeni pojistka na vyssi obsah a zbytek je kryty. Ale kdyz mi urednik rekne ze 8 roku nic takoveho neresil neni se cemu divit
20:01:09
17.03.2014
MATTESS
-> Jozka: i 781 se daly zapsat

-> MOLSO: to nepodoručení přišlo až později. Šlo to normálně viz. THZ z r. 2002
19:11:26
17.03.2014
Luky
-> Jozka: jo máš pravdu, přečetl jsem si to jen nějak napůl... Nicméně jsem někde slyšel/četl že někdo má v 742 zapsáno 781.136, ale je to info bez záruky...
19:09:14
17.03.2014
MOLSO
-> Jozka: 781 motory sa smeli, ale nebolo to doporucovane 4
19:04:21
17.03.2014
Jozka
-> Luky: Teda úplně potichu a čistě mezi náma, aby se nestrhla hádka.. Dle ŠkodaAuto tohle co píšeš byla podmínka pro zástavbu motorů jen a pouze 742.130, 742.135... 781.XXX motory se snad nesměly nikdy, nebo jo ? ("nesměly" ve smyslu, že k zástavbě motoru nebo použítí bloku motoru 781 do řady 742 ŠkodaAuto nikdy souhlasný stanovisko nevydala)



-> Trady: Nikam se nic neposílá, pokud nestavíš třeba auto na "R" čísla. Je to v jejich režii, proto se do toho nehrnou, protože pak i na jejich odpovědnost..
18:11:07
17.03.2014
Trady
Tak na to se ve stredu zajdu jeste zeptat, ze pokud by to zamitli, tak jestli se neco plati. A zajimalo by mne zda to nekam fakt posilaji nebo kdyz nase obec je ta s rozsirenou pusobnosti zda to resi primo oni.
17:59:07
17.03.2014
Matsoft
-> Trady: picovina... platis az za schvalenou prestavbu a za zapis do TP.. teda takhle to tady fungovalo, kdyz jsem legalizoval Formovo kabrioleta
17:56:42
17.03.2014
Trady
ona je nejvetsi sranda, ze ja napisu vsechno mozne, dam zadost, oni to poslou buh vi kam nebo co s tim budou delat, podivaj se do papiru ze skodovky a udepisou ze to zamitaji a ja vycaluju 2000 za nic :D
17:48:31
17.03.2014
Matsoft
-> Trady: neni... dokonce existuji prestavby z dilu neschvaleneho vyrobcem...
16:40:02
17.03.2014
Trady
Ja tam dneska byl ptat jak to udělat, a urednik cosi zvanil ze musim mit kladne vyjadreni vyrobce ci co, ale v zakone to tam ani nikde neni. Jen to co tu pise kolega Sepp níže. Takže asi jedine podat žádost o povolení přestavby, dát jim k tomu popis přestavby, nejake ty navrhy na zmeny v technicaku (typ motoru, benzin, kW, atd) a protokol z technické kde delaj prestavby.



Pokud to vyjde tak podat dalsi lejstro, skoro stejne jako predtim akorat to ma nazev "Zadost o schvaleni technicke zpusobilosti" a jako treti krok "Žádost o zápis změn údajů v registru silničních vozidel"



Jinak to nevidím, popř odkažte mně někdo na zakon kde je cerne na bilem ze je nutne kladne stanovisko vyrobce, popř. něco takoveho. Spravne by mneli skrtnout v TP AZNP mlada boleslav a napsat tam mne, no ni?
15:37:24
17.03.2014
Luky
-> Trady: defacto musí proběhnout přestavba podvozku na 130. Jestli ti i přes to budou ochotni to zapsat, to závisí na konkrétním úředníkovi, takže začni dotazem na místně příslušném registru vozidel
15:22:18
17.03.2014
Trady
Povedlo se někomu v nějake bližši době zapsat motor favo do 120? nějaký postup atd? je tu toho tuna ale informace z reality jen mlživé. Díky ;)
15:38:03
11.03.2014
J3STER
-> Jozka: 3 3 3 3
09:13:56
11.03.2014
Jozka
-> J3STER: Ale neee, důvodem je pouze a jedině snaha o naši bezpečnost a pravidelnou stolici, nic jiného 3 3 3 5
08:58:48
11.03.2014
J3STER
-> Jozka: To je pouze tlak na to aby lidi kupovali ty jejich nové křápy.
22:57:09
10.03.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: To ti napíšou leda tak soukromě do mailu, oficiálně jsem nezaznamenal..
22:48:14
10.03.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: To není tak úplně přesné - někde se vyjádřili, že dle starých vyjádření stále možno. Takže je to takový všelijaký - hlavní je, že to jde....
22:43:31
10.03.2014
Jozka
-> J3STER: Gratulace.. Holt nějakej dobrej oddíl.. ale není to o dobré vůli, ale spíš o nadstandartně vstřícném přístupu a jistém fandovství - nevyjádřil ses (nebo dotyčnej) úplně přesně: škodovka se totiž vyjadřuje, bohužel ale ve smyslu, že naše vozy jsou už mimo období použitelnosti a neměly by ani provozovány - natož aby se na nich něco měnilo..10
17:15:27
10.03.2014
J3STER
Tak pánové. Dnes jsem byl s velkým TP na úřadě a 742.136 mi bez problému zapíšou. Ptal se mě: Víš jaké je datum na tomto vyjádření? Řek jsem že vím, a on se smál že je to staré(2005). Prý automobilka vydává každé tři měsíce nové vyjádření a ke starým škodovkám se už nevyjadřují tak nechávají rozhodnutí na úředníkovi. A proto že jsem ho přesvědčil o serióznosti mého záměru a skutečnosti že vlastním komplet originální motor 742.136, mi řek že se zapsáním není problém. Z toho vyplývá to že ikdyž se Škodovka nevyjadřuje neznamená, že úpravu vozidla musí úřad zamítnout. Takže je to jenom o dobré vůli technika. 4
upraveno 4x, naposled 10.03.2014 17:23:12
10:40:13
07.03.2014
Jozka
-> J3STER: Nu, proč ne, nepřekvapuje - kdysi jsem dumal o uchování kila, který ho mělo legálně zapsanej v TP, ale nakonec 130 motor bylo to první, co z auta zmizelo..
10:11:31
07.03.2014
J3STER
-> Jozka: Třeba má taky škodovku a chtěl by v ní mít stotřicítkový motor. Už mě uháněl Vítek že ho chce do erka.
11:13:56
06.03.2014
Jozka
-> J3STER: To já jen že jsem o takovým zneužití pravomoci zatím ještě neslyšel..4
09:27:17
06.03.2014
J3STER
-> Jozka: To ti přišlo k smíchu? No jestli je to tak, seženu mu jiný. 5
07:53:28
06.03.2014
Jozka
-> J3STER: 3
00:01:45
06.03.2014
J3STER
-> Jozka: Mám dojem že ten motor bude chtít, ale já ho neprodám.
23:54:17
05.03.2014
Jozka
-> J3STER: Zdá se.. ale alespoň je ochotnej se o tom vůbec bavit..5
23:42:21
05.03.2014
J3STER
-> Jozka: Ptal se na /9. Myslím že má něco za lubem.

-> Nwkt: Aha, dík.4
upraveno 1x, naposled 05.03.2014 23:46:31
16:33:24
05.03.2014
Nwkt
-> J3STER: 130 s úzkým číslem má /7 nic jinýho 4
14:49:25
05.03.2014
Jozka
-> MOLSO: Beztak tam ten poník určitě nebyl pokaždý..3 Ale proč se ptal na /7 ? Kvůli těm výkonům - 40,5 vs. 43 (130) vs. 46 (u 742.136) ?
14:13:31
05.03.2014
MOLSO
-> Jozka: 40,5 4
13:15:07
05.03.2014
Jozka
-> MOLSO: Je, 120 LS: 40 kW a něco..
13:06:47
05.03.2014
MOLSO
-> J3STER: nie je /9 LSko ?
12:51:50
05.03.2014
J3STER
Tak se podělím taky. Byl jsem na úřadě zjistit co všechno je potřeba k zápisu 742.136 do 130L 1986. Připustil i možnost zápisu motoru z favorita za určitých podmínek. Technik chtěl vědět jaké je číslo za lomítkem na původním motoru. Ptal se jestli je tam "/9". Bohužel mám za lomítkem"/7". Ten typ stotřicítkového motoru s " /9" se liší silnějšími žebry(to mu říkat nebudu pač to vypadá že je to s bídou laik), ale hlavní je to že má horní svorníky M10. Pokud je problém že "/7" má horní svorníky M8 pak samozřejmě dám origo převodovku se zesílenou přírubou. Chce foto té 742.136. Asi nevěří že ten motor mám a že ho tahám za fusekli. Dál uvidíme.
upraveno 1x, naposled 05.03.2014 12:52:45
20:11:36
14.10.2011
Matsoft
-> Sepp: ja podobne postupoval pri legalizaci Formovo cabria.. . a stejne si na mne vymysleli radu veci.. kazdopadne pokud vas nekde nekdo odbude, ze neco nejde, tak se odkazte na tento predpis.. jeste se prestavby ridi dvema predpisy, ale ty pouze urcuji nektere postupy.
07:37:55
14.10.2011
Dušan
-> Sepp: udelej to podle toho navodu. Ten urad ti to tam zapsat musi kdyz to vsechno splnis. Treba v Brne neni problem
21:53:31
13.10.2011
Sepp
-> Dušan: Dík, já hlavně polemizuju s tím, že o tom má dopravka možnost nějak rozhodovat. Podle mě pokud splním podmínky, musí mi to uznat. Takže zkouším sbírat zkušenosti, připravit si na jejich základě co nejlépe postavenou žádost a hlavně argumenty. Proto jsem psal i tobě. Navíc když tu čtu jak někteří byli téměř za svou opovážlivost vyhozeni, tak mě to trošku začíná provokovat.

Pokud se 105tka neprodá za cenu nákladů, prostě zkusím udělat přestavbu tímhle způsobem.
20:28:33
13.10.2011
Sepp
Chcete motor z typu 742.136 do své 742ky? Prostudoval jsem si zákon 56/2001 Sb., ano to je ten, kterým se ohání Škodovka ve svém vyjádření. Par. 74 říká: „Přestavbu povoluje příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností na základe písemné žádosti, pokud jsou splněny podmínky pro přestavbu stanovené prováděcím právním předpisem.“ Tedy ani slovo o tom, že rozhoduje o povolení, prostě povoluje za podmínky, že žadatel splní tyto podmínky dané odstavcem 4:

a) podrobným popisem přestavby silničního vozidla,

b) návrhem na změnu údajů zapisovaných v technickém průkazu silničního vozidla,

c) technickým popisem a výkresovou dokumentací systému vozidla, konstrukční části vozidla nebo samostatného technického celku vozidla, pokud nebyla schválena jejich technická způsobilost typu,

d) technickým protokolem vydaným zkušební stanicí a u hromadné přestavby vozidla pověřenou zkušebnou.

Tedy splnit musíme a,b, a první půlka d. C pro nás neplatí, protože byla schválena způsobilost typu 742.136. Tak a teď vy co máte zkušenosti – s čím vás odbyly na úřadě? Myslím, že mají povinnost konat, pokud splním podmínky, které nesplnitelné nejsou. Jako základ bych viděl vůbec se neptat, ale hezky na základě zákona písemný postup s požadavkem na písemné odůvodnění žádosti. V případě nespokojenosti s rozhodnutím stížnost na postup úřadu. Zkoušel někdo postupovat takto?
Extreme Tyres