skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ochranný rám a zápis do Tp
09:57:15
30.10.2024
30.10.2024
OndraKrupi
-> Karel.: aha no zkusím doma pohledat zda mam ten kontakt na toho borca
09:53:01
30.10.2024
30.10.2024
Karel.
-> OndraKrupi: dekuju to vím,ale 150tkc už do toho fakt nedam
09:47:42
30.10.2024
30.10.2024
OndraKrupi
-> Karel.: Roman Hájek bude vědět, myslím, že přes týmmotorsport, já jsem někde měl kontakt na nějakého borce, co zapisoval, ale myslím, že je někde ze západních čech taky
12:55:58
27.10.2024
27.10.2024
Tomaso435
-> Karel. 27.10.24 11:57:28: technická státní zkušebna ;) ted sem řešil něco, a Koukal sem jak to "nic" nestojí, na to co z toho dělají rádoby odborné firmy.
11:57:28
27.10.2024
27.10.2024
Karel.
Neřešil jste teď někdo zapis rámu do TP,nebo nějaký tip
22:37:45
21.01.2017
21.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Luky 21.01.17 20:52:44: myslim, ze pokud je to auto v prukazu HV jednou nafoceny s ramem a tenkrat to proslo, tak uz nemuze byt duvod to nyni nejak rozporovat
20:52:44
21.01.2017
21.01.2017
Luky
-> Tuner#2: chodí, ale myslím si že už jen nějak formální. Nevím přesně, nic na Včkách nemám, někdo zkušenější snad poví
19:40:08
20.01.2017
20.01.2017
Toušík
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.01.17 18:45:47: Hele bohužel pokud máš Rka tak bys měl pouze to co je pod FASem... Ale myslím že už se to tolik nedodržovalo, ale pořád jsem měl strach taky :/ Snad se to opravdu s novým vedením povolí.
18:41:45
20.01.2017
20.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 20.01.17 10:24:05: To je ono z dob kdy to tak nějak šlo... BTW oni nechodí co rok na testace?
10:24:05
20.01.2017
20.01.2017
Luky
-> Tuner#2: proč myslíš, že je problém u 130L na véčkách? Kvůli rámu?Historicky jezdí auta s rámem na Včkách z dob, kdy to "tak nějak" šlo. Další skupinou můžou být auta otestovaná bez rámu a mají ho namontovaný následně.
Ale myslím si, že dneska to s rámem otestovat už fakt nejde, hodně se to hlídá, ať už jsi běžný smrtelník nebo nesmrtelník
Ale myslím si, že dneska to s rámem otestovat už fakt nejde, hodně se to hlídá, ať už jsi běžný smrtelník nebo nesmrtelník
06:28:25
20.01.2017
20.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 20.01.17 01:16:02: Ne opravdu nemyslim at uz pevne a nebo vystrelovaci oblouky za hlavou u ruznych cabrioletu... Myslel jsem presne to co mas ty a znam i auta s dodatecne zapsanym poloramem, ale vse od B sloupku dal.
-> Luky 19.01.17 18:28:58: Jeste ohledne tech vyjimek, ono kdyz jsou 130L na Veckach, tak holt jsou i vyjimky auta s celoramem. Vim o nich, ale na to si bezny smrtelnik nesahne.
-> Luky 19.01.17 18:28:58: Jeste ohledne tech vyjimek, ono kdyz jsou 130L na Veckach, tak holt jsou i vyjimky auta s celoramem. Vim o nich, ale na to si bezny smrtelnik nesahne.
01:16:02
20.01.2017
20.01.2017
m8rinek
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.01.17 19:55:03: jsi opět mimo :))). Červená plachetka opět zapůsobila... Běžné jsou tak maximálně ochranné oblouky, které jsou ve vozidle umístěny od výroby (u MX5 počínaje třetí generací), ale chápu, že máš potřebu vyjádřit se uplně ke všemu, přestože víš o problematice hovno :))).
-> Nwkt 19.01.17 19:03:43: mezi rámem na foto a rámy zde www.google.de/search?q=ha lf+rol...
-> Nwkt 19.01.17 19:03:43: mezi rámem na foto a rámy zde www.google.de/search?q=ha lf+rol...
20:00:39
19.01.2017
19.01.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.01.17 19:55:03: situace je ale taková jak popisuju níže
19:55:03
19.01.2017
19.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 19.01.17 19:00:50: Vůbec mě to nedráždí a rámy na tyhle roadstery jsou zcela běžné.
19:04:59
19.01.2017
19.01.2017
vhml
-> Nwkt 19.01.17 19:03:43: prave proto to není tak nápadný. Z hlediska legalizace je to ale úplně stejny.
19:03:43
19.01.2017
19.01.2017
Nwkt
-> vhml: Není to rám jako každej jinej, dost podobný rámy jsou u roadsterů normální
19:00:50
19.01.2017
19.01.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.01.17 18:08:59: chápu že tě ze všeho nejvíc dráždí zmínka o MX-5 ale je to rám jako kazdej jinej a tudíž úplně stejně nelegální., jen to není na první pohled tak nápadný. M8 ho ale formou přestavby zapsán má.
18:45:47
19.01.2017
19.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 19.01.17 18:28:58: Mám pocit, že mě to říkal přeceda RKHA a nebo někde na Petrovo akci se to řešilo. Ale neměl jsem potřebu po tom dál pídit, pravdou je, že ze začátku byl po tom hlad a auta s eRkama nesmala krom FASu nic. myslím, že teď už je to volnější a s novým ředitelem i bude.
18:28:58
19.01.2017
19.01.2017
Luky
-> Tuner#2: nevelí, ale zkurvilo se to za jeho vlády. To že se to teď konečně začíná trochu povolovat je vidět třeba na tom Revivalu. Nicméně zrovna tam a na různých hobby akcích jezdí 1-2 auta přivezený z Německa a mají celorám.
Přiznávám, že možnost jet zcela uzavřenou soutěž je pro mě nová informace. Věděl by jsi o tom víc? Před pár lety sbírali soutéžákům licence za to, že jeli kopec u Eddy. A nemyslím si, že by to pro jezdce bylo přísnější než pro auta.
Přiznávám, že možnost jet zcela uzavřenou soutěž je pro mě nová informace. Věděl by jsi o tom víc? Před pár lety sbírali soutéžákům licence za to, že jeli kopec u Eddy. A nemyslím si, že by to pro jezdce bylo přísnější než pro auta.
18:08:59
19.01.2017
19.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 19.01.17 13:52:48: Pokud vím, Ječmínek tomu už nevelí a navíc s eRkovým číslem můžeš jet i amatéry pokud je přejezd v rámci uzavřené RZety/okruh.
Jinak i v Německu není problém zapsat polorám, ale celý rám i v předu vyžadující přilbu do provozu jde zapsat dost těžko i tam... Odkazy na MX5 s obloukem za hlavou jsou už zcela mimo téma/dotaz.
Jinak i v Německu není problém zapsat polorám, ale celý rám i v předu vyžadující přilbu do provozu jde zapsat dost těžko i tam... Odkazy na MX5 s obloukem za hlavou jsou už zcela mimo téma/dotaz.
17:05:02
19.01.2017
19.01.2017
Luky
-> Jarda: ne, jen pokutu, nevím jestli 500 nebo litr
17:04:27
19.01.2017
19.01.2017
Luky
-> vhml: jo, udivuje mě, že to pod okny Opletalky procházelo Letos už to snad bude pro auta na Rkách ofiko
17:03:44
19.01.2017
19.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 19.01.17 16:19:46: tak to uz je pekne vo pruser
-> Luky 19.01.17 16:15:10: a kolik ho to stalo, o ridicak na nejakou dobu neprisel?
-> Luky 19.01.17 16:15:10: a kolik ho to stalo, o ridicak na nejakou dobu neprisel?
16:19:46
19.01.2017
19.01.2017
vhml
-> Luky 19.01.17 16:15:10: a na druhou stranu jsou jiní experti co jezdí na Revival s eRkovým autem po dálnici bez známky
16:15:10
19.01.2017
19.01.2017
Luky
-> Bery: znám jednoho co jezdí do Běšin, kterej dostal flastr, když jel s otestovaným závodním žigulem (na svojí?) veselku :))))
A to by se řeklo, že u veselky se dá leccos "přehlídnout".. .
A to by se řeklo, že u veselky se dá leccos "přehlídnout".. .
16:06:11
19.01.2017
19.01.2017
vhml
-> Bery 19.01.17 16:02:41: ale na silnici s tím tak jako tak nesmíš...
I když případná domluva s orgánem asi bude snažší, ale nelegální to je úplně stejně.
I když případná domluva s orgánem asi bude snažší, ale nelegální to je úplně stejně.
16:02:41
19.01.2017
19.01.2017
Bery
Neznam moc aut ktery by policie stihala za to ze se jela "projet" mimo zavodni termin. Upravy mas zapsane , mas technickou... Co si vezmou na takovym aute. Jako bonus muzes zavodit. Individual bude stat balik a nikde se nesvezes. Mimo uzavrene useky ... A na to nepotrebujes znacky vubec
13:52:48
19.01.2017
19.01.2017
Luky
-> milan89: já si nemyslím, že R značky by takhle byly vymyšlený nějakým nedopatřením.
Chceš legální soutěžní auto? Musíš podle technických předpisů, který má pod palcem FAS. Chceš s ním někde jet? Musíš na legální soutěží pod FAS. Dovolíš se proti tomu ohradit? Přijdeš o licenci, nesvezeš se na žádném oficiálním podniku; to stejné tě čeká, pokud si jako držitel licence dovolíš se svézt na nějaké neoficiální akci.
Když vidím, jak Ječmínek zkurvil Sazku, přikláním se k názoru, že je to celý dobře připravený, prolobovaným zákonem podpořený, monopol...
Chceš legální soutěžní auto? Musíš podle technických předpisů, který má pod palcem FAS. Chceš s ním někde jet? Musíš na legální soutěží pod FAS. Dovolíš se proti tomu ohradit? Přijdeš o licenci, nesvezeš se na žádném oficiálním podniku; to stejné tě čeká, pokud si jako držitel licence dovolíš se svézt na nějaké neoficiální akci.
Když vidím, jak Ječmínek zkurvil Sazku, přikláním se k názoru, že je to celý dobře připravený, prolobovaným zákonem podpořený, monopol...
13:44:51
19.01.2017
19.01.2017
milan89
-> Luky: Jo a děkuju za odkaz...
13:42:42
19.01.2017
19.01.2017
milan89
-> Bery: Jo, je to myšleno tak jak píše Luky, po práci na autě s ním přejet do garáže bez nutnosti to nakládat na podval. Další věc je ta, že některé amatérské rally ani nejsou "oficiální podnik" a tudíž se na sportovní papíry opět nedá... Holt máme krásné zákony, ale bohužel vymýšlené od stolu. Chápu, že se to tu řeší pořád, ale podle mě to jen ukazuje na to, že něco není uplně v pořádku.
10:52:51
19.01.2017
19.01.2017
Luky
-> milan89: zeptal bych se třeba tady www.tuv-sud.cz/cz-cz/.../
individualni-stavba-a-pres
tavba
-> Bery: otázkou je, jestli větší luxus není kvůli přejezdu z dílny do garáže dávat auto na plaťák, který třeba ani nemáš a musíš si ho vždycky půjčovat...
-> Bery: otázkou je, jestli větší luxus není kvůli přejezdu z dílny do garáže dávat auto na plaťák, který třeba ani nemáš a musíš si ho vždycky půjčovat...
08:32:31
19.01.2017
19.01.2017
Bery
kyvka,rám a 15 ky kola,takový věčný evrgrýny.
Co je menší zlo? dle mě sport. průkaz a to že nejedu v rámci soutěže,než otypovat individuál.
Ale na přejetí z dílny do garáže mít auto s rámem je slušnej luxus
Co je menší zlo? dle mě sport. průkaz a to že nejedu v rámci soutěže,než otypovat individuál.
Ale na přejetí z dílny do garáže mít auto s rámem je slušnej luxus
02:58:31
19.01.2017
19.01.2017
Jarda - zrušená registrace
22:14:08
18.01.2017
18.01.2017
milan89
Nepochybuji o tom, že je jednodušší stát se občanem Německa, zvlášť v dnešní době :) Máte někdo zkušenosti s individuální přestavbou? Nemusí pak auto plnit ty emisní EUROnesmysly a tak. Co to zhruba stojí? Jen pro pořádek jedná se o rám do Š100L.
22:00:55
18.01.2017
18.01.2017
StepaNoFUN
-> m8rinek: Tak pokud se postup alespoň maličko zjednodušil a zlevnil... Jde určitě všechno. Když můžou legálně jezdit tříkolky s T613, tak proč by nemohlo jezdit auto s rámem. Ale stojí to docela dost bankovek, a ne kazdej má čas a náladu to obehavat...
21:55:01
18.01.2017
18.01.2017
m8rinek
-> Nwkt: Ne-e
-> StepaNoFUN: je to zapsané až u nás
Individuální přestavba je cestou...
-> StepaNoFUN: je to zapsané až u nás
Individuální přestavba je cestou...
21:53:25
18.01.2017
18.01.2017
miguelias
-> Nwkt: . Áno. Rád bych to zapsal, když už má zapsanou oramž maják rampu. Jezdila jako asistenční a doprovodné vozidlo. :)
21:51:23
18.01.2017
18.01.2017
StepaNoFUN
-> m8rinek: A proto píšu, že je jednodušší se stát občanem SRN, kde to lze. ;-)
21:50:56
18.01.2017
18.01.2017
Nwkt
-> m8rinek: To jsou oblouky co má roadster ne?
21:49:14
18.01.2017
18.01.2017
miguelias
Toto téma mě zajímá. Mám v T613 rám. Sice jiný ale je tam.
21:47:47
18.01.2017
18.01.2017
StepaNoFUN
Nehoří. Jednou pro vždy - nehoří.
Aneb je jednodušší se stát občanem Německa, než dostat rám do auta na bilejch značkách. Musel by ses stát výrobcem vozu se vsema pravama a povinnostma. Což znamená Dekra atd... Když pominu složitost všech obstrukcí schvalovani, tak to těžko někdo zaplatí....
Aneb je jednodušší se stát občanem Německa, než dostat rám do auta na bilejch značkách. Musel by ses stát výrobcem vozu se vsema pravama a povinnostma. Což znamená Dekra atd... Když pominu složitost všech obstrukcí schvalovani, tak to těžko někdo zaplatí....
21:44:52
18.01.2017
18.01.2017
Nwkt
Polož dotaz na Dekru nebo TUV Nord
21:44:19
18.01.2017
18.01.2017
Tomaso435
No asi to budeš muset uděla tak, že uděláš stk, vevaříš rám, odjezdíš si své a pak to zahodíš protože další stk to už nikdy neprojde :-D
21:39:12
18.01.2017
18.01.2017
milan89
Zdravím! Je v dnešní době možné dostat bezpečnostní rám v autě do vyjímek v TP? Jde mi o to, že technické předpisy pro amatérské rally vyžadují platnou STK, ale zároveň již není povolen rozebíratelný ochranný rám. Jenže s pevným rámem bez vyjímky v TP logicky neudělám STK. Sportovní papíry (když pominu, že je nechci) zase neumožňují jízdu v běžném provozu (mimo oficiální soutěže). Ne že bych plánoval tisíce kilometrů v provozu, ale občas zkusit nastavení, úpravy a přejet z dílny do garáže se hodí. Uvítám jakékoliv konstruktivní rady, klidně i do soukromých zpráv... ;-) Díky