Veteránská Spz

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 16.04.2016 do 26.04.2016, založil/a Liberty77
řadit dle data
10:38:56
26.04.2016
doking
Já jen tak nadhodím,když sleduji, ten vývoj eko a pod, já jsem byl v podstatě nucenej zaplatit ekodaň,abych to auto udržel papírově při životě pro normální provoz. Ve zkratce koupil jsem auto, za 14 dní jsem měl průkaz historického vozidla, s tím,že mi tu eko odpustěj, a hle přijďte za půl roku,až budeme mít prováděcí vyhlášku,za půl roku,přijde ještě za půl roku, během tohoto období jsem musel dojet na stk,nedojel, auto je od té doby ve stádiu renovace a čekání,zůstalo v polopřevodu(nemělo stk apod),no a tedy víme jak to s polopřevody loni bylo, musel jsem to dostat do depozitu,což bez dohlášení nešlo,čemuž předcházela ekodaň, no a tady se ptám,až ti panáčkové nahoře vymyslí něco ve smyslu, té Itálie.



Tedy budu nedobrovolně muset přejít na véčka,půjde-li to, tak to mi asi těch 10 tisíc za tu ekodaň nevrátí co? :-D



Jsem si totiž teď přečetl zase hezký článek o dalším snižování emisí...
upraveno 1x, naposled 26.04.2016 10:43:41
09:12:12
26.04.2016
Jozka
-> Luky: Mě někdo (taky nevím kdo) zkraje roku říkal, že se chystá dát nedokončenej převod nějakýho R8 na V.. A jasně, nic není samozřejmé, když jde o tyhle věci.. 8 Mám trochu Obamu, že se toho vyrojí moc a jako obvykle někde přibyde nějaká větička, že nelze - obdobně jako to bylo třeba s fintou ZTP.
07:43:27
26.04.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Luky: ja se ptal znameho ktery se ptal nekde na vyssich mistech a pry by to problem byt nemel... ale to je zatim teoreticka cast :) Kazdopadne se tomu stale chci vyhnout a rad bych sehnal papiry z uzovky...
02:52:38
26.04.2016
Luky
-> Jozka: někdo tím už úspěšně prošel. Už ale nevím kdo. Občas někdo ale argumentuje rozdílem v pojmech vyřazené a trvale zrušené vozidlo, takže zase tak samozřejmé to asi nebude...8
22:23:06
25.04.2016
Jozka
-> bouchy: Možná, mezi řádkama těch "rozborů" je jasný, že cosi bublá pod hladinou..

-> Sejki: / -> StepaNoFUN: Zatím se to jeví tak, že při vyřazení z registru "depozitem" nebo "polopřevodem" by měly V nebo R čísla klapnout - pokud se ještě nevynoří nějaká legislativní překážka nebo nezvedne odpor ze strany echt "řemeny + loukotě" veteránistů, kteří přece jen neprotlačili ten V systém do života kvůli nejmladším youngtimerům. Definitivně uvidíme, až to někdo vyzkouší.
17:07:31
25.04.2016
StepaNoFUN
-> bouchy: Existovala verze 120S jak je psáno s nárazníkama, slabším motorem, sériovým výfukem atd. Byla to "homologační série" (hlavně kvůli náporáku) a ty auta putovaly převážně (nebo zcela) na MV.

-> Jozka: Takže moje papíry zaniklý neprodloužením depozitu jsou ideální základ pro "R" značky?
16:57:29
25.04.2016
bouchy
-> Jozka: Někomu se šláplo na kuří oko, majitel chtěl mít voňavku na V, ale když se nechce, je to horší než když se nemůže.

-> Sejki: Nemůžou. Legálně ne, určitě ne kastli s VIN...

Teď sem vymyslel, proč to netlačí spíš na R, ale: 1. Dost drahá sranda, 2. A hlavně s tím chce jezdit v provozu, což R (až na maličký výjimky) nejde...btw,se tam rozebírá rozdíl mezi 120S a 120S rallye, myslel jsem, že 120Ska je jen jedna, nebo opět existovala verze "soutěžní", přihlásitelná a "závodní", tedy bez homologace pro provoz na p.k., ale zas s homo pro rallye?? Ještě existovala Š110L rallye...

Pro autora - asi by bylo snažší mít to na černých RZ + pár desítek/set tisíc za Dekru a její atesty. Good luck, bylo to tu rozebíráno jako jediná legální cesta, jak mít jinej motor, 4x4,rám,...
16:06:47
25.04.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jozka: no jsem zvedav jak to budu mit ja, kdyz me papiry zanikly kvuli poloprevodu...
14:49:11
25.04.2016
Jozka
-> Sejki: No.. už jen vyhláška č. 352/2008 Sb..: "čl. 2.2.2.2. Zpracovatel autovraku, který jako první převezme autovrak, znehodnotí identifikační číslo VIN způsobem, který vylučuje jeho opětovné použití při zachování čitelnosti původních znaků. Zničení identifikačního čísla VIN provádí konečný zpracovatel karoserie nebo rámu."



Celá legislativa se totiž nese v duchu "autovrak" a v podstatě jakýkoliv odprodeje z těhle míst jsou "šedá zóna", nikde o nich není mám dojem ani zmínka, pravidla tlačí na zrecyklování všeho. Je to sice úplná pitomost, že vozidlo nelze vyřadit k účelu převodu do veteránskýho (ani "R" registru), ale je to prostě tak, jak to je.
13:40:17
25.04.2016
Domajz
-> Sejki: no ale dost silne pochybuji že mohou prodat kompletní vozidlo tak jak ho převezmou. Spis mohou prodat ND - karoserii atd.
13:21:35
25.04.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jozka: proc by byl problem? Oni to mohou prodat dal jako nahradni dily... Ostatne to je jejich vydelek...
upraveno 1x, naposled 25.04.2016 13:21:51
12:40:52
25.04.2016
Jozka
-> bouchy: Těžká mela - jeden by řekl, že takhle vzniklá 120 S by neměla mít se získáním V čísel problém.. zásadní problém asi nejspíš bude ve vyřazení prostřednictvím "Potvrzení o převzetí autovraku do zařízení ke sběru autovraku"..
10:29:28
25.04.2016
bouchy
Když to nejde, tak to nejde. Čet jsem to už dávno, tak nevím, komu "fandit", ale mám dojem, že padla kosa na kámen (na příslušnýho komisaře) a konec:

www.vcc.cz/?sSection=l...



Zatímco toto šanci na V nedostalo, kdekterá shnilá amerika (/anglie/..) z osmdesátek, kterejch po světě jezdí miliony, to véčko má, samozřejmě jen kvůli ručení, stav nestav. Holt byli kámoši na patřičným postu... o stovkách a stodvacítkách na V ani nemluvě... moje rada - vyhnout se V za každou cenu3 neb je jen pro určitou sortu majitelů...

Edit: teď jsem si vzpomněl na jednu naprosto tuctovou W353ku na V, taky jich jezdily statisíce :)



-> m8rinek: Kdo ji vyrábí, hned jdu pro ni!
upraveno 2x, naposled 25.04.2016 10:39:11
06:59:44
19.04.2016
vhml
-> Zazaa 18.04.16 22:23:36: já jsem po tom ani nikdy nepátral jak to u veteránů funguje. Tudíž kdybych takový eSko chtěl, tak k tomu potřebuju co? Původní papíry? Kastli?
23:16:19
18.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 18.04.16 22:57:14: Nevím o čem mluvím, v moto a kor historických se nevyznám, jen tlumočím slova zapáleného motoveteránisty, když jsme tohle téma otevřeli v osobním hovoru.
22:57:14
18.04.2016
m8rinek
-> Tuner#2: Hádám, že mluvíš o Jawě 500 OHC kývačce, která se jako replika vyrábí... Ne o klasickém 500 OHC...
22:23:36
18.04.2016
Zazaa
-> vhml: to je to co furt lidi nechtej chapat ... pokud si ted někdo postavi repliku neceho, tak to samozrejme muze, ale veteran to bude za 30 let (a to neresim ze repliku muze vyrobit jen puvodni vyrobce ... pokud to je nekdo jiny tak je to kopie)



obecne je k upravam dost velkej odpor a ten vyklad kolem jine kategorie nez A-cka (standartni neupravene vozidla) je dost nejednotnej
18:10:20
18.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.04.16 17:45:49: To asi jo, ale kolik takových origo aut krom jourinovo znáš? BTW je to jak říkal kamarád, Véčka na Jawu 500 je prý zákaz vydávat, neb teď je jich více registrovaných než kdy bylo vyrobeno 3
17:45:49
18.04.2016
vhml
-> Zazaa 18.04.16 11:09:20: a to nejde uhrát na repliku homologační série pro vnitro? Stejně tak u 130LR atd.

Ale záleží samozřejmě na provedení.
upraveno 1x, naposled 18.04.2016 17:46:21
17:31:05
18.04.2016
StepaNoFUN
-> Liberty77: Tak výměna sedaček je co vím povolená při zachování kotevních bodů. ;-) S pásama je to horší. Ale sportovní sedačka schválená do provozu nikdy není skořepina a tudíž Ti na ni stačí klasickej 3bod.
16:25:25
18.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 16.04.16 05:18:06: No zrovna auto Hauglanda, ta 130LR známých Tvého táty apod. auta nějak nechápu jak to může být na Véčkách? Teda pokud testační komisař není přímo v rodině, jinak to fakt nechápu...
15:49:12
18.04.2016
Liberty77
Tak tazatel se chtěl hlavně informovat, jak to celé vlastně je a v čem to spočívá. Ano o tom vím, že věci musí být dobové. Ale už asi skončíme u těch sedaček nebo té litinové hlavy. Protože sehnat takovou hlavu, je jako hledat jehlu v kupce sena. Takže když to nakonec shrnu - na veterána potřebuji celé auto komplet dobové a na STK mi to se sportovními sedačkami (schválenými do provozu) a dalšími věcmi neprojde. Chápu to správně? 8
11:09:20
18.04.2016
Zazaa
no zrovna jedna "120S" na veckach se uz nejakou dobu resi ...

takze s tim ze nejakou novou stavbu ala Sko nekdo prihlasi bych moc nepocital
09:59:29
18.04.2016
Luky
-> StepaNoFUN: o tom není sporu. Ani jsem nečekal, že ty tazatel chtěl dělat takové zvěrstvo...

-> Liberty77: že ne? 1
09:31:56
18.04.2016
StepaNoFUN
-> Luky: Tak pokud to bude dobový (sedačky MTX, pásy Moravan, kaplička na palubku, tripmaster, upravenej 5ti kanál v původním bloku nebo litinovej 8mi kanál a podobný dobový věci) tak by to asi zas tak složitý nebylo. Ale když do toho někdo dá OMP sedačky, motor s hliníkovou hlavou, vlečku s kotoučema, 5ti kvalt a jiné, tak už to asi moc dobovka nebude...
upraveno 1x, naposled 18.04.2016 09:32:41
09:26:29
18.04.2016
Luky
Dobově takových polozávodních aut jezdila hromada ve formě různých servisů a doprovodů. Dneska jich na Včkách jezdí desítky. Zrovna 120S Rallye bez rámu jsem na Včkách viděl asi vloni. Tak jak to že ne? 17
07:53:23
18.04.2016
rsvancara
-> Liberty77: Co jsem tak četl o podmínkách veteránské testace, tak je na vyhazov i třeba za použití nedobových lišt dveří (tím jako myslím tvarově) :-D



Jediné nedobové úpravy které jsou povolené, tak jsou věci které jsou vyžadovány pro provozování vozidla v současném provozu.



Podrtženo - sečteno, stačí málo a dojde na slova Zazaa :-)
20:01:13
16.04.2016
Zazaa
no ze s tim nebude problem bych moc nerekl ...
12:18:17
16.04.2016
Liberty77
Tak to jsem rád :) Děkuji za info ;)
05:18:06
16.04.2016
Luky
Když v tom není ochranný rám, v podstatě není problém. Podívej se s čím jel John Haugland nebo Jani Paasonen teď na Praze Revival...
01:44:41
16.04.2016
Liberty77
Ahoj, chtěl bych se vás všech tady zeptat na jednu věc. Napadla mě taková myšlenka, že bych si postavil Škodu 120 S Rally, ale na silnice. Že by to připomínalo závoďák. Tzn. nějaké sporotovní sedačky, čtyřbodové pásy atd atd. Samozřejmě kromě ochranné klece.Tak bych rád věděl, zda by mi to otestovali na veteránská čísla nebo ne. A co bych k tomu případně mohl potřebovat. 6 Protože pochabuji, že by mi to na běžném STK prošlo.
Extreme Tyres