
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prihlaseni auta z Francie
-> Pavel P@nkáč: ok, díky za užitečný info 

-> Radza: je, cena se muže lišit o nějakou stovku zaleží kam pojedeš
-> Pavel P@nkáč: ta stk je i s emisema?
-> Radza: 2200 dovozova STK + přihlašení 800kč + EKO 3000kč bude to euro 2
Nechci zakládat nový téma. Dokáže mi někdo přesně říct, kolik stojí kompletní přepis auta, který má rakouský papíry? Myslim tim, co to všechno obsahuje? Je to 1u2 1.9 tdi a r.v. 1998. Díky
-> Bukaj: Dobrej oddíl zřejmě..

-> Luky 27.08.15 09:13:48: Má poslední (cca 3/4 roku stará) zkušenost s plněním z povinka na škodovce byla taková, že na spotřební 130LPG (která není žádnej šrot, ale ani leštěnka - prostě normální celkem zachovalá škodovka) mi spočítali "tabulkovou" hodnotu vozu 20 000 Kč. Za odřený práh, promáčklé zadní dveře a lem blatníku, zlámaný plastový podběh a seřízení geometrie mi spočítali "totálku" se zbytkovou hodnotou použitelných dílů 7000 Kč a na účet mi přišlo necelých 13 000 Kč.
Otázka je, jak budou plnit na tento vůz při případné další ŠU...
Takže co se týče pojišťoven, asi nejvíc záleží na tom, aby likvidátor šu nebyl blbec či ignorant.
Otázka je, jak budou plnit na tento vůz při případné další ŠU...
Takže co se týče pojišťoven, asi nejvíc záleží na tom, aby likvidátor šu nebyl blbec či ignorant.

-> Luky: Jak už padlo - soudní znalci a tahanice.. Za toho vašeho by byla totálka možná až 6500 nebo 7..

-> Luky: Hodně blbě. Pak je to na soudy 

-> Burák: a bez klubové testace? Třeba na mýho bílýho Rapida - tržní cena bude řádově jinde, než tabulková, a jakmile mi to auto někdo nabourá, jeho cena půjde dost dolů. A nerad bych aby mi za totálku vyplatili 5 tisíc. Auto je rok 1990, takže testace není.
Ví někdo, jak je to s výší plnění, pokud je auto takhle v tom stavu?
Ví někdo, jak je to s výší plnění, pokud je auto takhle v tom stavu?
-> Luky: Neplati ochotneji. Bile znacky a klubova testace je rovnocennej statut historickeho vozidla, jako zelene znacky
-> Burák: nicméně originál papíry zamezí totálním skládačkám vozidel z dílů. U motorek se to asi dělá úplně běžně. Je sice pravda, že když máš k vozidlu jen bílý papíry a zbytek uděláš z dílů, tak to není o moc lepší, ale tak nějak morálně to jakýs takýs původ má. Alespoň pro mě.
Zase by mě zajímalo, jak je to s náhradou škody po nezaviněné nehodě, jestli na vozidla s veteránskýma značkama pojišťovny platí víc/ochotněji
Zase by mě zajímalo, jak je to s náhradou škody po nezaviněné nehodě, jestli na vozidla s veteránskýma značkama pojišťovny platí víc/ochotněji
-> Stepan FUN: Já si nemyslím, že je to cennější. Cennější by to bylo maximálně, kdyby to tu mělo historii. STK 1x za dva roky muže být v nedalekém budoucnu vážný problém pro tyhle auta. Vjezd do ekozon ano, zatím to jde. Jediná výhoda podle mě, jsou ty komerční účely.
-> Burák: Problém s STK možná ano, ale s ekozónama nikoli (tam stačí klubovka, kterou to jistě mít bude)... A dle mě je to na bílejch značkách cennější (možnst kdykoli prodat bez nutnosti nový testace, možnost použít i ke komerčním účelům, STK jednou za 2 roky...)
-> Luky: A v cem? Potencialni.problem s STK, ekozonama atd. Podle me je to fuk a takovyhle auto ja na znackach bezpecny.
-> Zazaa: a uz mas doma ?
-> Burák: bílý čísla jsou cennější (?)
-> Burák: no v podstate do budoucna ... precejen auto na obyc cislech ma sve vyhody a kdyz to bylo prihlasene doted tak proc nepokracovat :)
jinak sem to samo zatim prihlasil na Vcka pac sem se chtel svezt
jinak sem to samo zatim prihlasil na Vcka pac sem se chtel svezt
-> Zazaa: Hale a jedinej duvod, proc to nedas na vecka?
tak uvidime co vsecko ma ... zatim sem videl jen nejakou lite verzi :)
-> Zazaa: klasickej odhlášenej fr.tp od okty z vlastni zahradky
-> saskyn2: mam vyfocenou jen tu jejich sedou kartu - Certificat d'immatriculation, takze neco jako malej technicak ... tam takova kolonka neni
typek psal , ze vcera byl na prefekture kvuli prodeji a ma nejake papiry, ale zatim nevim jake
typek psal , ze vcera byl na prefekture kvuli prodeji a ma nejake papiry, ale zatim nevim jake
Evropskou homologaci mít nemusíš, stačí že je to homologované ve Francii. Pokud máš možnost vidět kopii FR techničáku tak koukni na kolonku D.2.1
-> Pavel P@nkáč 20.07.15 20:27:07: ja takhle mel dvoje doklady od motorky z nemecka. Jeden zrusenej technicak na 20kW a jeden na 44kW. At si prihlasim kterej chci. Někdo si to nechal v risi oficialne zavrit a dostal od toho novej technicak
-> Zazaa: no kontrolovala se najaka ta evropska homologace ne? tu jiste tvuj vuz z roku 33 mit bude :)
-> Zazaa: klasicka technická akorát se pro registr vypisuje třeba počet airbagu, rozměr kol, typ tažneho, rozměr rezervy a pod. nic zvlaštnho
vlastně se tam uvadějí rozchody kol, váhy atd. jestli to je něco netypického chtělo by to mít sebou technické data třeba tu originální knížku něco jako návod co k vozum davaj.
vlastně se tam uvadějí rozchody kol, váhy atd. jestli to je něco netypického chtělo by to mít sebou technické data třeba tu originální knížku něco jako návod co k vozum davaj.
-> Pavel P@nkáč: ekodan si vyresim to neni problem
jeste blba otazka k te dovozove STK, jak to vlastne probiha ? co vsecko chteji za doklady a co se kontroluje navic ?
jeste blba otazka k te dovozove STK, jak to vlastne probiha ? co vsecko chteji za doklady a co se kontroluje navic ?
-> Zazaa: par francouzů jsem měl dovozová STK + pojistka a hurá na registr, měl jsme teda auta tak 2002+ podle mě tě bude čekat ekodan a normálně to pujde, zašel bych se zeptat na ten registr kde to budes prihlašovat...
ftipne na francouskej dokladech je jak to odhlašujou, trvá to třeba 6 tydnů a posílají je poštou ale jediný co na těch dokladech je že je přeškrtnou propiskou nebo jen obyč tužkou něco nečitelného tam naškrabaj a je to
ftipne na francouskej dokladech je jak to odhlašujou, trvá to třeba 6 tydnů a posílají je poštou ale jediný co na těch dokladech je že je přeškrtnou propiskou nebo jen obyč tužkou něco nečitelného tam naškrabaj a je to

ja to chapu tak ze by to tak melo byt, ale prakticka zkusenost chybi a jelikoz mam registr v Pardubicich tak nezbejva nez se poptat nekde jinde a prijit tam pripravenej na vsecko ....
Pokud je auto přihlášené k provozu v zemi EU, tak je to klasický dovoz. Dneska takhle dovezeš třeba Rapida Cabrio z Anglie, když už se dá přihlásit RHD auto. A to že je to "neschválená" místní překopávka se neřeší...
Nebo ne?
Nebo ne?
je tu nekdo kdo resil prihlaseni dovezeneho stareho auta do klasickeho registru ?
auto je z Francie tam bylo provozovane v klasickem registru, predchozi majitel ho tam na me "odhlasil"
zna nekdo soucasny postup ? je to vyrobene ve Francii (1933), zadne evropske homologace to nema :)
auto je z Francie tam bylo provozovane v klasickem registru, predchozi majitel ho tam na me "odhlasil"
zna nekdo soucasny postup ? je to vyrobene ve Francii (1933), zadne evropske homologace to nema :)